آخرین خبرها

چرا مردان عاشق چشمان زنان می‌شوند

چرا مردان عاشق چشمان زنان می‌شوند

چشمان زنان در زمان ارتباط به شدت تاثیرگذار می باشد در سال ۱۹۹۸ روانشناس آمریکایی چندین زوج را به آزمایشگاه خود در دانشگاه ایالتی نیویورک آوردند در آنجا آنها از آغاز بدون هیچ گونه صحبتی دو دقیقه به چشمان همدیگر خیره شدند نتایج حیرت انگیز بود بعد از آن اکثرا افراد احساس کردند که به شریک آزمایشی خود جذب شده‌اند اما بدانید که زمانی که کسی را برای اولین بار ملاقات می کنید اصلاً کار خوبی نخواهد بود که بدون هیچ گونه حرف در چشمان او زل بزنیم این کار می‌تواند حس ناخوشایندی را برای طرف مقابل ایجاد کند اما آزمایشات نشان داده که تماس چشمی می تواند تاثیرات بسیار زیادی را در جذب مخاطب ایجاد کند منتهی از راه درست.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد

چرا مردان عاشق چشمان زنان می‌شوند؟

همانطور که می‌دانید ارتباط چشمی عاشقانه به ایجاد علاقه و صمیمیت عاطفی در بین زوج‌ها می‌تواند کمک کند ارتباط چشمی طولانی مدت یکی از روش‌های نشان دهنده عشق و توجه طرف مقابل می باشد به همین دلیل است که بیشتر مردان عاشق چشمان زنان می‌شوند. تماس چشمی یک بخش طبیعی و مهم در ارتباطات است که افراد برای انتقال علاقه و جذب طرف مقابل آن را امتحان می‌کنند اما مشکلاتی ممکن است در پیرامون چشم وجود داشته باشد که زیبایی چشم ها را کاهش دهد که امروزه با کمک روش های مختلف می توانید زیبایی و طراوت چشمان خود را افزایش دهید.

 لیفت چشم می‌تواند روشی باشد که انواع مشکلات پیرامون چشم را مانند افتادگی پلک و چین و چروک را برطرف می کند و حتی می‌تواند حالت چشم‌ها را تغییر دهد و به چشم‌ها حالت گربه ای یا روباهی ببخشد که در جذابیت چشمان زنان بسیار تاثیرگذار است البته آقایان نیز می توانند از این روش ها برای زیبا کردن چشمان خود استفاده کنند.

لیفت چشم گربه ای و چشم روباهی چیست؟

لیفت چشم گربه ای که مدل چشم روباهی نیز شناخته می‌شود یک نوع عمل جراحی زیبایی می باشد که یک برش ظریف و کمی برآمده در گوشه بیرونی پلک ایجاد خواهد شد.

 چشم گربه ای که به با نام کانتوپلاستی نیز شناخته می‌شود به عبارت ساده روشی است که چیزی را که کانتوس جانبی نامیده می شود (گوشه بیرونی که در آن پلک ها بهم میرسند) را تغییر خواهد داد و باعث افزایش و گسترش مژه خواهد شد این روش شامل بلند کردن، سفت کردن و جابجا کردن کانتوس جانبی چشم می شود و در آن پلک‌ها به یکدیگر خواهند رسید همچنین می توان آن را همراه با انجام عمل بلفاروپلاستی انجام داد که از همان برش ها برای برداشتن پوست و چربی اضافه در پلک بالایی و پایینی استفاده می شود.

 ما در این مقاله قصد داریم شما را با لیفت چشم گربه ای آشنا کنیم، اگر می خواهید اطلاعات زیادی در خصوص این روش درمانی به دست آورید و زیبایی چشمان خود را افزایش دهید پس با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

لیفت چشم چیست؟

در جواب این سوال باید گفت که این عمل یک تکنیک برای داشتن چشمان زیبا و جوان می باشد که با نام‌های دیگری مانند لیفت پلک چشم و بلفاروپلاستی نیز شناخته می‌شود، پزشک در این روش پوست اضافی پلک ها را بر می دارد که با این عمل افتادگی و پف اطراف چشم نیز برطرف خواهد شد؛ توجه کنید که با برداشته شدن پوست های اضافه اطراف چشم، چین و چروک ها در نواحی چشم برطرف می شود بنابراین می‌توان بیان کرد انجام لیفت چشم یک راه حل بسیار مناسب برای داشتن چشمانی زیبا می باشد.

 لازم است بیان کنیم که این تکنیک فقط ویژگی های زیبایی ندارد و از آن می توان برای بعضی از اهداف درمانی نیز استفاده کرد نکته دیگری که باید به آن اشاره کنیم این است که لیفت چشم انواع گوناگونی دارد که می توان به لیفت زیر چشم، دور چشم، لیفت چروک زیر چشم، لیفت پشت چشم، گودی در زیر چشم و گوشه چشم نیز اشاره کرد هر کدام از این انواع لیفت چشم شرایط گوناگون خود را دارد که ما در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

روش های لیفت چشم برای چشمان زنان

برای انجام لیفت چشم تکنیک های متعددی وجود دارد که هرکدام نیازمند به روش مخصوص خود می باشد حالا ممکن است برای شما این سوال پیش آید که از کدام تکنیک باید برای لیفت استفاده کرد؟ در جواب باید بیان کنیم انتخاب نوع لیفت چشم بر عهده پزشک متخصص می‌باشد در این موارد آناتومی بدن فرد و اهداف او از انجام لیفت به پزشک کمک می‌کند تا مناسب ترین تصمیم را بگیرد.

لیفت چشم با نخ

اولین و رایج ترین روشی که توسط پزشکان جراح انتخاب می شود لیفت چشم با کمک نخ می باشد در این روش نخ های بخیه قابل جذب استفاده می‌شوند و از آنجایی که چشم بسیار حساس است این نخ‌ها خیلی ظریف و باریک هستند. لیفت پلک چشم با کمک نخ در حقیقت همان لیفت چشم بدون جراحی می باشد و پزشک برای انجام آن بیمار را بیهوش نخواهد کرد بلکه فقط از بی حسی موضعی استفاده خواهد کرد تا هیچگونه درد و ناراحتی ایجاد نشود.

 این روش اصولاً بین ۴۵ تا ۶۰ دقیقه زمان می‌برد پزشک نخ‌های مخصوص را با کمک سوزن‌های خیلی ریز از زیر پوست حرکت می‌دهد و سپس آنها را می کشد همین کشیدگی باعث لیفتینگ چشمان شما خواهد شد توجه داشته باشید که هیچ نوع زخمی روی صورت شما ایجاد نمی شود به این دلیل که سوزن استفاده شده در این روش خاص است و به بافت چشم هیچ گونه آسیبی وارد نخواهد کرد.

دقت داشته باشید که لیفت نخ چشم چیزی بین ۱۲ تا ۱۸ ماه می‌تواند با خود ماندگاری داشته باشد و هنگامی که نخ جذب بافت پوست شد اثرات آنها از بین خواهد رفت البته باید بیان کنیم که جنس نخ های استفاده شده توسط پزشک متخصص نیز در ماندگاری و هزینه لیفت چشم بسیار تاثیر گذار می باشد اما به هر حال این روش ماندگاری دائمی با خود ندارد و شما باید هر چند وقت یکبار آن را ترمیم و بازسازی کنید.

 لیفت چشم با کمک نخ و لیفت چشم گربه ای با نخ از پرطرفدارترین مدل‌های این روش از لیفت می باشد که طرفداران بسیار زیادی دارد.

لیفت چشم با پلکسر

دومین نوع انجام لیفت چشم استفاده از دستگاه پلکسر می باشد این روش همچنین یکی از تکنیک های لیفت چشم بدون جراحی می باشد که در آن لیفت با کمک پلاسما انجام می گیرد، عملکرد لیفت چشم با پلکسر به اینگونه می باشد که پلاسما لایه های پوست را به گاز تبدیل خواهد کرد و همین مسئله سبب تجمع پوست می‌شود در حقیقت استفاده از پلاسما، چربی های اضافه را گرم خواهد کرد و این گرما سبب تبدیل شدن پوست به گاز می شود همچنین بالا رفتن حرارت کلاژن های زیادی را در پوست تولید می‌کند توجه کنید که این نوع از لیفت چشم تا ۵ سال می‌تواند با خود ماندگاری داشته باشد و یکی از روش‌های بسیار مناسب برای انجام لیفت چشم است.

لیفت چشم با بوتاکس

لیفت چشمان زنان با بوتاکس نیز یکی دیگر از روش های محبوب می‌باشد که می‌تواند برای برطرف کردن خطوط زیر چشم استفاده شود در این روش از سم بوتولونیوم نوع A استفاده می شود که باعث قطع شدن سیگنال های عصبی ماهیچه هایی در نواحی اطراف چشم خواهد شد. لیفت چشم گربه ای با کمک بوتاکس از رایج ترین روش های لیفت چشم می باشد که می توان از آن برای زیبا کردن چشم ها استفاده کرد و به رفع افتادگی پلک، پف زیر چشم و حالت دهی به ابروها نیز استفاده کرد همچنین اگر به فکر لیفت چشم از ناحیه شقیقه هستید این روش می‌تواند گزینه مناسبی باشد همچنین بایستی بیان کرد که نظرات زیادی در قسمت لیفت چشم با بوتاکس در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد به ثبت رسیده و اکثر افرادی که از این روش استفاده کردند از نتایج به دست آمده از آن کاملاً راضی بودند حالا شما می‌توانید برای مطمئن شدن از انتخاب این روش با مشاوران و کارشناسان در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد مشورت داشته باشید تا مطمئن شوید که این روش شما را به اهداف تان می رساند.

لیفت چشم با جراحی پلک برای چشمان زنان

بلفاروپلاستی یک روش رایج برای لیفت چشمان زنان است که با بیهوشی فرد متقاضی همراه خواهد بود پزشک متخصص بعد از بیهوشی فرد متقاضی در امتداد پلک برش های روی پوست ایجاد خواهد کرد و از برش ایجاد شده چربی و پوست اضافه را خارج خواهد کرد و سپس برش ایجاد شده را بخیه می کند بعد از انجام این روش فرد باید تا چند روز استراحت داشته باشد و از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کند همچنین این روش نسبت به روش‌های غیر جراحی از هزینه بیشتری برخوردار می باشد و عوارض جانبی نیز می‌تواند با خود به دنبال داشته باشد همین موارد سبب می‌شود که افراد خیلی به سراغ این روش نروند.

لیفت چشم گربه ای و چشم روباهی چیست؟

 تا اینجا با انواع لیفت چشم و روش های آن آشنا شدیم و دانستید که زیبا کردن چشم‌ها می تواند مردان را عاشق چشمان شما کند اما ممکن است تا به حال اصطلاحاتی مانند لیفت چشم گربه ای و یا لیفت چشم روباهی نیز به گوش شما رسیده باشد و پرسش هایی پیش آمده باشد که این دو مدل چه نوع و شکلی هستند؟ در جواب سوال شما باید بیان کنیم که این دو مدل از رایج ترین و مرسوم ترین انتخاباتی می باشند که افراد می توانند از آنها استفاده کنند همچنین ضروری است بدانید که این دو جراحی شرایط انجام یکسانی دارند با این تفاوت که درصد برش های مورد نیاز در هر کدام از آنها مختلف است و به همین علت درصد کشیدگی آنها نیز متفاوت خواهد بود.

 توجه کنید که در عمل لیفت چشم گربه ای و روباهی برش ها توسط پزشک متخصص صورت می‌گیرد و جراح مقداری از پوست را برمی دارد که این مسئله می‌تواند سبب لیفت شدن و کشیدگی چشم‌ها به طرف شقیقه شود انجام این عمل احتیاجی به بیهوشی ندارد و اصولاً پزشک لیفت را با بی حسی انجام خواهد داد در خصوص هزینه لیفت چشم گربه ای نیز باید بیان کرد که امکان اعلام یک هزینه قطعی در خصوص آن وجود ندارد زیرا این مسئله به مدل و نتیجه دلخواه شما از لیفت چشم بستگی دارد،  برای جراحی زیبایی که در نظر می گیرید قیمت و هزینه انجام لیفت گربه ای یا روباهی تاثیرگذار است.

بهترین حالت چشم گربه ای برای چشمان زنان چیست ؟

جراحی چشم گربه ای اگر با ترکیبات فوق العاده‌ای مانند بوتاکس، پرکننده ها یا تغییر در حالت ابروها ایجاد شود می‌تواند نتایج خوبی را به دنبال داشته باشد همچنین بلفاروپلاستی نیز می‌تواند در کنار آنها زیبایی چشم را افزایش زیادی دهد البته در جراحی پلک نتایج درمان از هر فرد به فرد دیگر متفاوت است. طرح دقیق درمان لیفت چشم گربه ای با چشم و گاهی نیز در مشاوره شخصی با پزشک باید مورد بررسی قرار گیرد تا پزشک بتواند برای چشمان شما بهترین نتیجه را رقم می‌زند.

مزایای جراحی چشم گربه ای

. برای افراد چشم بادامی شکل و جذابیت بهتری را ایجاد می کند

. جوانسازی چشم را برای افراد به هدیه می آورد

. محبوب در بین بیماران جوان و پیر است

. قابل انجام برای آقایان و بانوان

. برخلاف لیفت با نخ این عمل یک بهبودی دائمی و ظاهری برای چشم دارد.

معایب عمل چشم گربه ای

عمل چشم گربه ای چون یک عمل جراحی و برش های خاصی در پوست ایجاد می‌شود امکان عوارض و صدمات عصبی می تواند وجود داشته باشد این عمل عمدتاً به دست افراد غیر کارشناس زیبایی انجام می شود به همین دلیل احتمال صدمه زدن و اعصاب صورت یا باقی ماندن جای زخمی در پی این درمان می تواند وجود داشته باشد و همچنین ممکن است با ریزش موی ابرو در نواحی و اطراف محل جراحی رو به رو شوید حتی علیرغم اصولی انجام شدن این جراحی پوست ناحیه عمل گرم شده و حتی گندیدگی پوست در قسمت جراحی در بعضی از افراد دیده می‌شود در چنین صورتی آسیب بسیار جدی ایجاد می‌شود و در بعضی جراحی ها ممکن است مشکلاتی برای بینایی ایجاد شود.

اگر در جراحی پوست پلک برداشته شود ممکن است عوارض بیشتری ایجاد شود احتمال اینکه شخص در پلک خود دچار مشکل شود وجود دارد عمل زیبایی چشم با اعمال بی‌حسی موضعی انجام می گیرد و به همین علت بهبودی بعد از جراحی کوتاه مدت می باشد، بهبودی کامل در این جراحی در افراد مختلف متفاوت است و معمولاً چیزی بین ۲ الی ۴ هفته زمان نیاز دارد. پزشک جراح وظیفه دارد بعد از عمل کلیه اطلاعات مورد نیاز برای اقدامات و توصیه های بعد از جراحی و همچنین داروهای ضروری را برای کاهش هرگونه زخم و ناراحتی در اختیار شما قرار دهد.

 بعد از انجام جراحی احتمال دارد پلک و چشمان شما دچار کبودی، تورم یا درد ناچیز شود و به همین دلیل تا جایی که ممکن است باید استراحت داشته باشید و برای کاهش تورم سر خود را بالاتر از حد معمول قرار دهید. اگر جراحی شما توسط پزشک متخصص و حرفه ای انجام شود خطر به جا ماندن زخم بعد از جراحی بسیار نادر می باشد. بهترین گزینه برای انجام این عمل جراحی کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد می باشد اگر محل زخم ها روی پوست شما باقی ماند و از بین نرفت باید این موضوع را به پزشک اطلاع دهید تا درمان مناسب صورت گیرد.

خطرات جراحی چشم گربه ای برای چشمان زنان

مانند تمام روش‌های جراحی خطرات جراحی چشم‌گربه‌ای نیز می‌تواند شامل خونریزی، کبودی و تورم باشد یکی دیگر از خطرات این جراحی کانتوپلاستی نتیجه نامتقارن شدن چشم ها می باشد که یک چشم با دیگری مطابقت ندارد این خطر با مراجعه به یک جراح با تجربه و حرفه ای که درک کامل از آناتومی مربوطه دارد تا حد زیادی می‌تواند به حداقل خود برسد پس بهتر است در انتخاب جراح برای انجام این عمل دقت کامل را داشته باشید اگر هم بخواهید روش های کم خطر مانند بوتاکس را انتخاب کنید که البته استفاده از این روش به صورت موقت است و نیاز به تکرار دارد، در بالا تمام مواردی که باید برای انجام هر لیفت چشم گربه ای را بدانید مورد بررسی قرار دادیم و عوارض و مزایای آنها را نیز برای شما بیان کردیم، برای اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران و کارشناسان در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد تماس بگیرید و اطلاعات کامل به دست آورید.

ماندگاری لیفت چشم چقدر است؟

ماندگاری لیفت چشم از دیگر موضوعاتی می باشد که افراد تمایل دارند در خصوص آن آگاهی کسب کنند در رابطه با این مسئله باید بیان کنیم روش‌های غیر جراحی لیفت چشم اصولاً بین چند ماه تا یک سال می‌تواند با خود ماندگاری داشته باشد در حقیقت می‌توان بیان کرد روش‌های غیر جراحی موقت هستند و بایستی بعد از گذشت مدتی آنها را تمدید کرد در رابطه با جراحی پلک که باعث لیفت چشم می شود باید بیان کرد این روش نیز ۵ الی ۷ سال می‌تواند با خود ماندگاری داشته باشد و بعد از گذشت این مدت پلک ها مجدد می‌توانند دچار افتادگی شوند البته ماندگاری برای پلک بالای چشم است و پلک پایینی بعد از انجام جراحی ماندگاری طولانی تری خواهد داشت.

چگونه عمل چشم گربه ای برای چشمان زنان انجام می‌شود؟

برای انجام این عمل زیبایی معمولاً بیهوشی عمومی نیاز است اما احتمال دارد پزشک این روش را تحت بی حسی موضعی نیز انجام دهد، برای بیهوشی تزریق داخل وریدی انجام می‌شود و شما برای مدت کوتاهی بیهوش خواهید شد بعد از بیهوشی چندین برش در اطراف چشمان شما ایجاد می شود که به طور موقت تاندونی به نام تاندون کانتال جانبی جدا خواهد شد برای باز و بسته کردن چشم‌ها این تاندون به ماهیچه های چشم کمک خواهد کرد. جراحی تاندون را کوتاه می‌کند و دوباره آن را متصل خواهد کرد این روش باعث می شود چشم‌ها حالت گربه ای به خود بگیرد این عمل حدود ۱ تا ۲ ساعت زمان خواهد برد و در انتها برش و بخیه خواهد خورد و چشم ها با پانسمان پوشیده می‌شود.

نکات مهم قبل از عمل چشم گربه ای

معمولاً قبل از انجام هر گونه عمل جراحی از فرد متقاضی درخواست می‌شود نکاتی را رعایت کند تا روند جراحی بدون هیچگونه مشکلی پیش برود، قبل از انجام عمل زیبایی چشم گربه‌ای احتمالاً چشم پزشک از شما می‌خواهد مواردی را رعایت کنید از جمله:

. باید برای مدت دو هفته قبل از انجام عمل مصرف داروهایی مانند ایبوپروفن را متوقف کنید این داروها سبب رقیق شدن خون می شوند و می توانند سبب خونریزی غیرطبیعی در زمان عمل شوند.

. قبل از انجام جراحی غذای سبکی را میل کنید و برای چند ساعت بعد از درمان از خوردن هر گونه ماده غذایی دوری کنید.

چشمان زنان
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد – چشمان زنان

مراقبت های بعد از عمل چشم گربه ای

بعد از انجام عمل لیفت چشم گربه‌ای پزشک برای کاهش هرگونه عوارض آنتی بیوتیک، پماد چشمی و قطره های چشمی را برای شما تجویز خواهد کرد حدود یک هفته تا ۱۰ روز زمان می‌برد تا تورم و قرمزی ایجاد شده در اطراف چشم از بین برود اگر از بخیه های جذبی استفاده شده باشد بعد از مدتی خود به خود جذب پوست می‌شوند اما اگر از نوع غیر جذبی باشند یک هفته بعد از انجام عمل چشم گربه ای باید برای کشیدن بخیه ها به کلینیک مراجعه کنید و بعد از انجام عمل به مدت دو هفته باید از مصرف داروهای رقیق کننده خون خودداری کنید، مصرف دخانیات نیز در دوره نقاهت باید متوقف شود برای رفتن به استخر و سونا نیز باید حدود یک ماه صبر داشته باشید در این مدت شما نباید از لنزهای تماسی نیز استفاده کنید.

با عمل چشم گربه ای چه تغییراتی در چشم ها ایجاد می شود؟

افرادی که چشمانی خسته، افتاده و غمگین دارند می توانند با کمک جراحی چشم گربه ای ظاهر مطلوبی را برای خود حاصل کنند این عمل چشم ها را که به سمت پایین است لیفت خواهد کرد و به طرف بالا می‌کشد اگر این روش همراه با لیفت ابرو یا بلفاروپلاستی انجام گیرد نتایج بهتر و مشخص تری را رقم خواهد زد. کشیدن گوشه چشم و بالا کردن آن حالتی است که می‌تواند جذابیت چشم ها را افزایش دهد.

هزینه عمل چشم گربه ای بر روی چشمان زنان

باید بیان کنیم هزینه این جراحی ممکن است از پزشکی به پزشک دیگر متفاوت باشد بعضی از پزشکان مبالغ غیرمنطقی و بسیار زیادی را مطالبه می کنند البته باید بدانید که نباید صرفاً به دلیل ارزان بودن به یک مرکز یا یک پزشک خاص مراجعه کنید، انجام عمل چشم گربه‌ای نیاز به مهارت و تجربه خاصی دارد که تنها باید به دست جراحان پلاستیک متخصص انجام شود. این جراحی نسبت به دیگر جراحی های زیبایی کم هزینه تر خواهد بود و می توان با هزینه متوسط به راحتی آن را انجام داد.

به دلیل قرار داشتن کانتوپلاستی در گروه عمل های زیبایی این جراحی شامل بیمه نخواهد شد و فرد باید به طور آزاد آن را پرداخت کند بعد از انجام این جراحی ممکن است که اسکار نازکی روی چشم شما باقی بماند که جای هیچ گونه نگرانی نیست و بعد از مدت کوتاهی به طور کامل از بین خواهد رفت.

 در صورتی‌ که کانتوپلاستی توسط یک فرد متخصص انجام نشود ممکن است بعد از انجام این جراحی عوارضی ایجاد شود که گاهی جبران آن تقریباً غیرممکن خواهد بود، به جای ماندن اسکار، عفونت کردن، زخم و خشکی چشم و ……. از جمله عوارضی می باشد که انجام جراحی به دست افراد غیرحرفه‌ای آن صورت می گیرد در صورتی‌که کانتوپلاستی را در یک مرکز معتبر انجام دهید یک جراحی بسیار کم خطر خواهد بود.

عوامل زیادی بر روی هزینه جراحی چشم گربه‌ای تاثیرگذار است که عبارتند از:

. کلینیکی که شما انتخاب می کنید یکی از بهترین مواردی است که می تواند روی هزینه انجام عمل چشم گربه ای تاثیرگذار باشد.

. پزشکی که برای انجام این جراحی انتخاب می‌کنید بر روی هزینه تاثیرگذار خواهد بود هزینه جراحی چشم گربه ای در کلینیک های خصوصی افزایش می یابد.

. مراقبت های بعد از انجام این جراحی برای جلوگیری از هر گونه عفونت نیز می‌تواند متفاوت باشد، استفاده از کرم های مراقبتی به تنهایی می‌تواند هزینه جراحی چشم گربه‌ای را افزایش دهد.

. بخیه های مورد استفاده در این عمل نیز بسیار مهم می‌باشد قیمت هر کدام از آنها متفاوت است و بر روی هزینه انجام این عمل موثر خواهد بود.

. این کار برای ایجاد چشم گربه ای صورت می گیرد هزینه چشم گربه‌ای بستگی به مقدار پوستی که خارج می شود و مشکلاتی که در اطراف چشم از بین می‌رود دارد.

. هزینه ویزیت قبل و بعد از انجام عمل را نیز باید به هزینه‌های آن اضافه کرد.

. استفاده از داروهای بیهوشی و حتی بی حسی در حین جراحی می‌تواند تاثیرات مستقیمی روی افزایش هزینه انجام عمل چشم گربه داشته باشد.

. همچنین باید هزینه تمام تجهیزات را در طول جراحی بپردازید.

جهت اطلاع پیدا کردن از هزینه‌های مربوط به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد می توانید با مشاوران و کارشناسان در این زمینه گفت‌وگو داشته باشید خدمات مشاوره در این کلینیک به صورت رایگان می‌باشد.

آیا بیمه جراحی چشم گربه ای را پوشش می‌دهد؟

جراحی چشم گربه ای یکی از جراحی های زیبایی می باشد و بیمه هزینه آن را پرداخت نخواهد کرد جراحی چشم گربه یک عمل جراحی است که در آن جراح سوراخ هایی را در ناحیه چشم ایجاد می‌کند و درجه پلک را افزایش می‌دهد.

اثرات و نتایج عمل چشم گربه ای بر روی چشمان زنان

بعد از جراحی زیبایی چشم گربه‌ای چشم ها کشیده و بزرگ خواهند شد و بزرگ شدن چشم باعث می‌شود که صورت فرد جذاب‌تر به نظر برسد چرا که مردان عاشق چشمان زنان می‌شوند و هر چه چشم ها بزرگ تر و جذاب تر باشد برای مردان اهمیت بیشتری دارد اما در اینجا باید به این نکته نیز اشاره کنیم که زیبا بودن علمی با آن چیزی که به صورت مداوم می‌شنوید تفاوت دارد زیبایی در علم به معنای داشتن اعضای صورت متناسب در کنار یکدیگر می باشد طبیعتاً برای صورت کوچک داشتن چشمانی بزرگ یا کشیده مناسب نخواهد بود یا اینکه شاید داشتن چشم های گربه‌ای برای برخی افراد مناسب نباشد و افراد زیادی هستند که بعد از انجام جراحی چشم گربه‌ای نه تنها زیبا نمی‌شوند بلکه ممکن است پشیمان شوند از این رو بهترین کار گرفتن یک مشاوره از یک متخصص دلسوز و باتجربه می‌باشد پزشکانی که برای داشتن منافع مالی دست به هر عملی می زنند و زیبایی را در اولویت قرار نمی‌دهند مورد اعتماد نخواهند بود اینجاست که تناسب به وسیله ابزار دقیقی باید توسط پزشک انجام شود.

 اگر در مشاوره پزشک به شما گفت که چشم گربه ای شکل مناسبی برای صورت شما ایجاد نمی کند بهتر است به مشاوره پزشک اعتماد داشته باشید چرا که بعد از این عمل ممکن است پشیمانی دیگر سودی برای شما نداشته باشد.

دوره نقاهت عمل چشم گربه ای

بعد از انجام جراحی ممکن است که دید شما کمی دچار مشکل شود این اتفاق به دلیل استفاده از پمادهای آنتی بیوتیک است که روی چشمان شما استفاده شده است تا از خشک شدن چشم در زمان جراحی جلوگیری شود شما را با این پماد به خانه می فرستند و برای استفاده از آن چند بار باید آن را داخل چشم و روی برش برای جلوگیری از عفونت استفاده کنید.

به شما توصیه می شود فردی را با خود به دنبال داشته باشید تا بعد از انجام عمل شما را به خانه باز گرداند همچنین توصیه می‌کنیم یک تا دو روز اول بعد از انجام جراحی کسی از شما مراقبت کند. بهبودی بعد از انجام عمل زیبایی چشم گربه ای مشابه سایر های جراحی های پلک می باشد دوره بهبودی بین دو تا سه هفته زمان خواهد برد، اکثر افراد تورم و کبودی را تجربه می‌کنند که در دو هفته اول تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کند اما ممکن است چندین هفته زمان ببرد تا به طور کامل برطرف شود نتایج نهایی نیز بعد از گذشت چند ماه مشخص خواهد شد.

توجه کردن به دستورالعمل‌های پزشک در این دوران می‌تواند از عوارض و زخم های ایجاد شده در اطراف چشم جلوگیری کند. برای جلوگیری از عفونت علاوه بر اشک مصنوعی ممکن است که به شما پماد و قطره چشمی نیز داده شود قطره های استروئیدی ممکن است که برای رفع تورم چشم ضروری باشد بهبودی ممکن است ابتدا کمی ناراحت کننده باشد و در صورت لزوم پزشک داروهای ضد درد را برای شما تجویز خواهد کرد. به شما توصیه می کنیم حداقل تا یک هفته بعد از انجام جراحی حمام نروید و از پاشیدن آب روی صورت خود نیز خودداری کنید حداقل دو هفته یا تا هنگامی که پزشک شما را در مرحله پیگیری قرار داده از انجام کارهایی که سبب ایجاد خطر و عفونت می‌شود باید خودداری کنید همچنین نباید ورزش و آرایش چشم کنید.

چشمان زنان
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد – چشمان زنان

تعداد جلسات عمل چشم گربه ای

جراحی چشم گربه ای در یک جلسه صورت می گیرد که مدت زمان آن می‌تواند بین ۲ تا ۴ ساعت باشد در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد انواع روش های زیبایی و درمانی پوست و مو زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای صورت می گیرد که می‌توانید از آنها بهره مند شوید همچنین در این کلینیک تخصصی عمل چشم روباهی نیز امکان پذیر می باشد.

نتیجه گیری

همانطور که بیان کردیم مردان عاشق چشمان زنان می شوند و چشم ها یکی از عناصر زیبایی صورت است که وجود هر مشکلی در آن می‌تواند از زیبایی چهره بکاهد و سبب کاهش اعتماد به نفس شود. روش های متعددی وجود دارد که می‌تواند مشکلات را برطرف کند، مشکلاتی که ممکن است بر اثر افزایش سن یا وراثت ایجاد شده باشد که با کمک روش های لیفت چشم می تواند به راحتی برطرف شود.

 اگر شما نیز جزو افرادی هستید که می‌خواهید لیفت چشم چه با جراحی و چه بدون جراحی را انجام دهید می توانید با مشاوران کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد تماس حاصل کنید و اطلاعات کامل به دست آورید. در این کلینیک انواع روش های لیفت چشم برای زیبا کردن و جذاب کردن چشمان شما صورت می‌گیرد که پزشک بعد از معاینه دقیق بهترین روش را به شما پیشنهاد خواهد داد و شما را به نتیجه مورد نظر خواهد رساند همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای صورت می گیرد که می‌توانید از این خدمات نیز بهره مند شوید و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

لینک نماشا:

https://www.namasha.com/v/wgfhdenW

درباره‌ی فیروزه حدادی

همچنین ببینید

بلفاروپلاستی کجا خوبه

بلفاروپلاستی کجا خوبه

بلفاروپلاستی کجا خوبه افتادگی در پلک‌ها و پف کردن آنها از مشکلات ظاهری است که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *