آخرین خبرها
تزریق چربی
تزریق چربی به بدن

هزینه تزریق چربی به صورت چقدر است؟

هزینه تزریق چربی به صورت چقدر است؟

یکی از مهم ترین تغییراتی که افزایش سن به وجود می آورد، کاهش کلاژن سازی و الاستین بدن است. کاهش کلاژن سازی و الاستیسیته پوست موجب می شود تا حجم چربی پوست در نواحی مختلف بدن کاهش پیدا کند. اما آیا می توان این حجم چربی از دست رفته را درمان کرد؟ بله!

روش های زیادی برای از بین بردن چین و چروک های ناشی از کاهش چربی وجود دارد که تزریق چربی یکی از آن ها است.
با افزایش سن پوست دچار تغییراتی می شود . جاذبه زمین باعث نزول  و افتادگی بافت های نرم صورت می شود و در نتیجه آن  چین و چروک ها و خطوط  ظریف تا عمیق در پوست ظاهر می شود؛ چین های اطراف  بینی، دور چشم، خطوط ماریوت و سایر چین و چروک ها از جمله چروک هایی هستند که معمولاً با افزایش سن به وجود می آیند.
علاوه بر این، افزایش سن باعث نازک شدن پوست، آتروفی عضلانی، کاهش حجم چربی و کاهش حجم استخوانی می شود. در حالی که تغییرات مربوط به جاذبه و همچنین افتادگی پوست و عضلات به طور معمول با روش های “لیفتینگ”، چه به صورت  تهاجمی (جراحی) چه  به نحو نیمه تهاجمی مانند استفاده از  لیزرها، قابل درمان است، اما برای جبران حجم از دست رفته بافت مورد نظر در پوست از روش هایی مانند استفاده از فیلرها و در برخی مواقع پروتز ها وتزریق چربی اتولوگ می توان استفاده کرد. که معمولا انجام تزریق چربی نسبت به پروتز هزینه های کمتری دارد و هزینه تزریق چربی به صورت بسیار کمتر از روش‌های دیگر می باشد.

درباره‌ی ashkan300

همچنین ببینید

عکس آقا که نیاز به تزریق چربی در اندام تناسلی دارد

اندام تناسلی

هزینه تزریق چربی به اندام تناسلی مردان قیمت و هزینه ی تزریق چربی به آلت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *