آخرین خبرها

لیفت صورت بدون جراحی

لیفت صورت بدون جراحی

قطعاً صورت جوان و شاداب یکی از ارکان مهم زیبایی چهره هر فردی است.  پوست که  یکی از حساس ترین بخش های بدن  است باعث به وجود آمدن این زیبایی می شود . زمانی که صورت در معرض انواع آلودگی های محیطی و یا نور خورشید قرار می گیرد ، به تدریج زیبایی و شادابی خود را از دست می دهد.

همچنین،  عوامل مختلفی مانند افزایش سن،  نیروی گرانش زمین،  استرس،  تغذیه نا مناسب و  …شدت آن را افزایش می دهد .عوامل ذکر شده در کنار چین و چروک هایی که بر سطح صورت ایجاد می شود همراه با افتادگی پوست و ایجاد غبغب اعتماد به نفس افراد را کاهش خواهد داد .

خوشبختانه امروزه با روش های بی نظیر ی می توان برای جوانی و شادابی مجدد چهره اقدام کرد. روش های جراحی و غیر جراحی لیفت صورت امروزه پر طرفدار ترین روش های زیبایی محسوب می شود.

اگر چه عمل جراحی عوارض بسیار خطرناکی به همراه دارد و برای مشاهده نتایج باید زمان زیادی را صرف کرد. اما ، روش های غیر جراحی می تواند بدون عوارض خطرناک شادابی و جوانی را تا مدت های طولانی به چهره هدیه دهد .

در طی این مطلب ما قصد داریم در مورد لیفت صورت بدون جراحی صحبت کنیم و یکی از بهترین روش ها را به شما معرفی کنیم . پس در ادامه این مطلب در وب سایت کلینیک زیبایی الهیه تهران ما را همراهی کنید.

مشاوره رایگان خدمات زیبایی 

کلینیک بین المللی پوست ، مو و زیبایی الهیه

چرا باید لیفت صورت انجام دهیم ؟

همان طور که می دانید پوست صورت به مرور زمان و گذر عمر به دلایل مختلفی از قبیل سبک زندگی غیر اصولی شل می شود و چربی ها ی زیر پوست کاهش می یابد .

بنابراین شاهد ایجاد افتادگی پوست در بخش های مختلف صورت از قبیل پیرامون چشم ها،  گوشه لب ها و اطراف بینی،  ناحیه تحتانی صورت ( غبغب ) خواهید بود.

زمانی که شاهد این اتفاقات بر چهره خود هستید می توانید با استفاده از انواع روش های لیفت بدون جراحی پوست خود را مجدداً بالا بکشید و حالت چهره خود را به زمان  جوانی باز گردانید.

مزایای لیفت صورت :

با انجام لیفتینگ صورت می توانید پوست خود را سفت و کشیده کنید.

شادابی و طراوت پوست صورت حفظ می شود و با جوان سازی صورت افزایش اعتماد به نفس را حاصل خواهید کرد.

با انجام لیفت می توان چین و چروک‌ ها و خطوط ایجاد شده بر سطح پوست را از بین برد .

فرایند لیفتینگ برای از بین بردن غبغب روشی کاملاً موثر می باشد.

روش های لیفت غیر جراحی با عوارض کم ، کاملا ایمن انجام می شود و نتایجی عالی به همراه دارد .

نتایج لیفتینگ صورت بدون جراحی در مدت زمان کوتاهی قابل مشاهده خواهد بود و نیاز نیست که مانند عمل جراحی دوران نقاهت طولانی مدتی را سپری کرد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191012756

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicelahieh.com/#

لینک کوتاه:https://clinicelahieh.com/eov4

تلگرام

https://t.me/clinic_elahieh

گپ

https://gap.im/

سروش

https://splus.ir/clinicelahieh

ایتا

https://eitaa.com/clinicelahieh

روبیکا

https://eitaa.com/clinicelahieh

لینک آپارات:https://aparat.com/v/R7zlN

لینک نماشا:https://www.namasha.com/v/5oUUobI7

درباره‌ی خانم دکتر طاهریون

همچنین ببینید

تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس برای چشم گربه ای

تزریق بوتاکس برای چشم گربه ای همیشه کسانی که به دنبال چشمانی کشیده و جذاب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *