آخرین خبرها

بلفاروپلاستی کجا خوبه

بلفاروپلاستی کجا خوبه

افتادگی در پلک‌ها و پف کردن آنها از مشکلات ظاهری است که می‌تواند با بالا رفتن سن در اطراف چشم‌ها ایجاد شود، در سال‌های اخیر بلفاروپلاستی یا همان جراحی پلک برای از بین بردن مشکلات ایجاد شده در افراد با سن بالا طرفداران بسیار زیادی به خود جلب کرده است.

چشم‌ها حساس‌ترین عضو بدن به شمار می‌روند و نواحی اطراف آن نیز باید با ظرافت بسیار بالایی تحت انجام جراحی قرار بگیرند داشتن چشمان زیبا و بدون مشکل به طور حتم می‌تواند باعث ایجاد زیبایی و جذابیت چهره شود برای همین اهمیت بسیار زیادی دارد که به برطرف کردن ایرادات و نواقص در اطراف چشم مانند افتادگی در پلک، سیاهی اطراف چشم و پف زیر چشم پرداخت؛ رفع این مشکلات علاوه بر اینکه می‌تواند باعث ایجاد زیبایی و جوانسازی در صورت شود سبب افزایش اعتماد به نفس در افراد نیز خواهد شد و می‌تواند آثار افزایش سن را به راحتی از چهره پاک کند اما همه این اهداف زمانی می‌تواند حاصل شود که پزشکی با تجربه و با مهارت بالا انجام این جراحی را بر عهده بگیرد زیرا هرگونه اشتباه می‌تواند نتایج آن را تحت تاثیر خود قرار دهد و حتی عوارض بسیار جبران ناپذیر را نیز رقم بزند.

عمل زیبایی پلک یا همان بلفاروپلاستی عبارت است از، جراحی پلک بالا و پایین و از بین بردن پوست، چربی و ماهیچه‌های اضافه در پیرامون چشم. جراحی پلک افتاده و یا جراحی پلک پایین پف کرده منجر به برطرف کردن ظاهر خسته چشم‌ها می‌شود و می‌تواند شادابی و جوانی را برای چهره‌ ایجاد کند، با اینکه بلفاروپلاستی عمدتاً برای زیبایی و از بین بردن اثرات افزایش سن ایجاد می‌شود گاهی نیز می‌تواند که جنبه درمانی با خود به دنبال داشته باشد چون اصولاً افتادگی در پلک بالا سبب وارد شدن فشار در چشم‌ها می‌شود و می‌تواند که روی قدرت بینایی فرد تاثیرگذار باشد. ما در این مقاله قصد داریم در خصوص بلفاروپلاستی اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم و همچنین بیان کنیم که انجام بلفاروپلاستی توسط چه پزشکی می‌تواند بهترین نتیجه را برای شما رقم بزند پس اگر علاقه دارید با ما در این مقاله در وب سایت کلینیک بین‌المللی پوست و مو و زیبایی الهیه همراه شوید.

کلینیک الهیه
کلینیک پوست، مو و زیبایی الهیه-شماره تماس:09120043630

افتادگی و پف پلک چگونه ایجاد می‌شود؟

افزایش سن می‌تواند یکی از اصلی‌ترین فاکتورهایی باشد که روی شکل و ظاهر چشم‌ها و قسمت‌های مختلف صورت تاثیرگذار باشد در واقع به دلیل نازکی و ظرافت پوست پیرامون چشم ایجاد تورم و پف در اطراف چشم می‌تواند بیشتر مشاهده شود و علاوه بر زیبایی می‌تواند حتی روی بینایی فرد نیز تاثیرگذار باشد. انجام بلفاروپلاستی توسط یک متخصص با تجربه و حرفه‌ای می‌تواند به راحتی و با خیالی آسوده این مشکلات را برطرف کند لازم است بدانید که علاوه بر افزایش سن موارد دیگری نیز می‌تواند که باعث ایجاد افتادگی و پف زیر چشم شود این موارد عبارتند از:

وراثت و ژنتیک

بعضی ناهنجاری‌ها و اختلالات پزشکی

مصرف بعضی داروها

مشکلات در غده تیروئید

استرس و نگرانی بیش از اندازه

خواب ناکافی در شبانه روز

کم آب شدن بدن

بیماری‌های مربوط به سینوس

تغییراتی که در پلک‌ها با افزایش سن ایجاد می‌شود می‌تواند افتادگی یا پف چشم را ایجاد کند, در حالت عادی چربی‌هایی که اطراف چشم وجود دارند به حرکت بهتر ماهیچه‌ها کمک خواهند کرد اما تغییر مکان چربی‌ها با افزایش سن سبب شل شدن آنها می‌شود و این امر می‌تواند سبب افتادگی در پلک‌ها و پف چشم شود. تجمع مایعات در کیسه‌های اطراف چشم نیز حجم پف زیر و بالای چشم را می‌تواند افزایش دهد که این می‌تواند ظاهر چشم را ناخوشایندتر سازد.

بلفاروپلاستی چیست؟

پلک‌های افتاده و پف کرده در زیر چشم‌ها می‌تواند روی چهره فرد تاثیرات منفی به جای بگذارد، بلفاروپلاستی یا جراحی پلک می‌تواند این مشکلات و بدفرمی‌های ایجاد شده را برطرف کند و حالت خسته چشم‌ها را از بین ببرد.

این روزها بلفاروپلاستی یکی از پرطرفدارترین عمل‌های زیبایی به شمار می‌رود طی انجام جراحی بلفاروپلاستی پزشک بخشی از ماهیچه، پوست و چربی‌های اضافه که باعث افتادگی و پف پلک شده‌اند را تخلیه می‌کند که نتیجه انجام آن حالت بهتر برای پلک‌ها می‌باشد البته عمل زیبایی پلک می‌تواند عوارضی را نیز با خود در پی داشته باشد همچنین بهتر است این عمل به عنوان یک گزینه دوم در نظر گرفته شود یعنی اگر با روش‌های کم تهاجم‌تر و موثرتر می‌توان این مشکلات را برطرف کرد بهتر است که از انجام جراحی صرف نظر شود. به هر حال شدت عوارض جراحی بلفاروپلاستی بستگی بسیار زیادی نیز به عملکرد و مهارت جراح زیبایی خواهد داشت بنابراین لازم است فرد همواره به دنبال بهترین پزشک برای انجام این جراحی باشد تا بتواند نتایج رضایت بخشی حاصل کند.

اگر شما علاقه به بلفاروپلاستی برای رفع مشکلات پیرامون چشم را دارید می‌توانید بلفاروپلاستی را در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی الهیه را زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه‌ای این کلینیک انجام دهید و بهترین نتیجه را برای خود حاصل کنید.

دلیل افتادگی پلک‌ها چیست؟

افتادگی پلک‌ها می‌تواند به دلایل مختلفی ایجاد شود از اصلی‌ترین آنها می‌توان که به موارد زیر اشاره کرد:

افزایش سن و ایجاد چین و چروک به دلیل از بین رفتن خاصیت ارتجاعی و کشسانی پوست

ایجاد صدمات یا آسیب‌هایی که ممکن است به پلک وارد شود که می‌تواند این صدمات به صورت موقت یا دائمی باشد

اختلالات عصبی که می‌تواند یکی از دلایل افتادگی در پلک‌ها باشد

عوامل ارثی و ژنتیکی

ایجاد تومور یا سکته مغزی.

روش‌های جایگزین بلفاروپلاستی برای از بین بردن افتادگی و پف در پلک‌ها

اگر ایجاد تورم به صورت موقتی و قطعی باشد مثلاً به دلیل حساسیت و آلرژی ایجاد شده باشد می‌توان که با کمک‌های روش‌های ساده و خانگی این مشکلات را برطرف کرد.

بعضی از کارهایی که می‌تواند پف موقت چشم را از بین ببرد عبارتند از:

استفاده کردن از کمپرس سرد

مصرف آب کافی و استفاده از آبرسان‌ها در نواحی پیرامون چشم

داشتن خواب کافی در طول شبانه روز

استفاده از قطره‌های چشم برای درمان حساسیت و آلرژی

مصرف پمادها و کرم‌های مخصوص.

در خصوص مشکلات دائمی‌تر باید با یک متخصص دلسوز و با تجربه در این زمینه مشورت داشته باشید، مورد معاینه قرار بگیرید و انجام روش‌های دیگر برای رفع افتادگی در پلک به شما توصیه شود مگر آنکه وضعیت شما بسیار حاد باشد و بهترین گزینه برای شما همان جراحی بلفاروپلاستی باشد.

بعضی از بهترین روش‌ها که می‌توانند افراد به جای بلفاروپلاستی یا جراحی پلک از آنها استفاده کنند عبارتند از:

لیفت ابرو یا پیشانی

انجام این جراحی زیبایی پوست شل و افتاده در ناحیه پیشانی را می‌تواند سفت کند و افتادگی ایجاد شده در پلک‌ها را نیز به طور چشمگیری کاهش دهد.

لیفت صورت

انجام لیفت صورت تاثیرات بسیار زیادی را می‌تواند در زیباسازی اجزای صورت و زیبا کردن پلک‌ها به دنبال داشته باشد از این رو یک پزشک متخصص با انجام لیفت صورت علائم پیری در صورت و گردن را از بین خواهد برد.

تزریق ژل

این گزینه در مواردی که اطراف چشم‌ها بسیار سیاه است، گودی اطراف چشم وجود دارد یا چین و چروک‌های بسیار زیادی در این قسمت ایجاد شده می‌تواند گزینه مناسب باشد.

به عنوان یک نکته باید به آن اشاره کنیم که جراحی بلفاروپلاستی همواره یک گزینه نهایی به شمار خواهد رفت اگر هیچ یک از روش‌های ساده نتواند نتیجه حاصل کند جراحی می‌تواند که به عنوان یک روش دائمی برای برطرف کردن مشکلات در پلک به کار برده شود.

بلفاروپلاستی کجا خوبه
بلفاروپلاستی -کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-شماره تماس:09120043630

چه زمانی انجام عمل بلفاروپلاستی توصیه می‌شود؟

عمل بلفاروپلاستی در قدم اول به عنوان یک عمل زیبایی برای بهبود شکل و ظاهر پلک‌ها به شمار می‌رود اما جراحی پلک بالا و پایین نیز می‌تواند جنبه درمانی با خود به دنبال داشته باشد. در خیلی از موارد مشکلات پلک مخصوصاً افتادگی در پلک بالا باعث می‌شود تا فشار بسیار زیادی به چشم‌ها وارد شود در نتیجه این فشار می‌تواند به مرور روی بینایی فرد اختلال ایجاد کند و نیاز به درمان پیدا می‌کند این مسئله گاهی می‌تواند آنقدر شدید شود که فرد در زمان نگاه کردن به بالا با مشکلات و اختلالات دید روبرو خواهد شد در این گونه مواقع عمل بلفاروپلاستی می‌تواند افتادگی پلک‌ها را بهبود ببخشد و سبب بهبود وضعیت بینایی شود.

نکته‌ای که در این مورد باید به آن اشاره کرد خطراتی است که می‌تواند در طی انجام عمل جراحی پلک حاصل شود از این رو یک پزشک متخصص و با تجربه عمل جراحی پلک را همواره به عنوان گزینه نهایی در نظر خواهد گرفت و در صورت کارایی نداشتن از روش‌های دیگر و موثرتر استفاده خواهد کرد. علاوه بر موارد بیان شده اینکه انجام عمل بلفاروپلاستی چه زمانی توصیه می‌شود تا حد زیادی بستگی به شرایط فیزیکی و سلامت عمومی فرد متقاضی دارد، افرادی که در ساختار صورت خودشان ماهیچه‌ها و بافت بسیار عالی دارند می‌توانند جزو گزینه‌های مناسب برای انجام عمل بلفاروپلاستی زیبایی به شمار روند از طرف دیگر لازم است که افراد چشمان سالم داشته باشند زیرا در صورت انجام این جراحی ممکن است که مشکلات شدیدی برای آنها ایجاد شود.

بعضی از شرایط مهمی که ممکن است عمل بلفاروپلاستی توسط پزشک توصیه شود عبارتند از:

ایجاد و تجمع چربی و رسوبات اضافه در پلک بالا و پایین که سبب ایجاد پف شده است.

شل شدن پوست و افتادگی پوست که چین و چروک در اطراف چشم را ایجاد کرده و زیبایی را تحت تاثیر خود قرار داده است.

ایجاد مشکلات در خط طبیعی پلک بالا و پایین که توانسته روی بینایی فرد تاثیرگذار باشد.

جمع شدن پوست اضافه در پیرامون چشم.

ایجاد چون و چروک ریز بر روی پلک پایینی.

به وجود آمدن کیسه‌های چربی در زیر چشم.

افتاده شدن پلک پایین.

عمل جراحی بلفاروپلاستی برای چه کسانی مناسب نیست؟

برای انجام عمل بلفاروپلاستی لازم است فرد شرایط خاصی داشته باشد تا بتواند به عنوان کاندیدای مناسب برای انجام این جراحی به حساب آید. سلامت کامل جسمانی یکی از دلایل اصلی برای انجام این جراحی به شمار خواهد رفت.

بعضی از اصلی‌ترین نکاتی که در خصوص کاندیدای مناسب جراحی بلفاروپلاستی باید رعایت شود عبارتند از:

افراد باید سن بالاتر از ۳۵ سال داشته باشند.

برای افرادی که افتادگی در پلک آنها سبب اختلال در بینایی آنها شده و این ناهنجاری به صورت مادرزادی برای آنها ایجاد شده بلفاروپلاستی می‌تواند که بعد از ۱۸ سالگی برای آنها انجام شود.

داشتن نگرش واقع بینانه از نتیجه انجام جراحی با اینکه جراحی پلک می‌تواند ظاهر را بهبود ببخشد اما نمی‌تواند که تغییرات چشمگیری را در صورت به وجود آورد.

همچنین افراد نباید هیچگونه بیماری مزمن و زمینه‌ای داشته باشند، اگر دچار بیماری خاصی هستید حتماً باید به پزشک اطلاع داده شود.

افراد نباید که سیگار مصرف کنند.

اگر شما نیز جزو کاندیدای مناسب بلفاروپلاستی به شمار می‌روید می‌توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی الهیه زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه‌ای این کلینیک به انجام این درمان بپردازید و از نتایج آن بهره‌مند شوید.

قبل از انجام جراحی بلفاروپلاستی چه اقدامات و مراقبت‌هایی نیاز است؟

برای اینکه یک فرد بتواند به خوبی بعد از انجام عمل بلفاروپلاستی آماده شود لازم است مراحلی را پشت سر بگذارد زیرا داشتن آمادگی قبل از انجام عمل می‌تواند موفقیت جراحی را به دنبال داشته باشد و عوارض و حساسیت‌های کمتری را نیز نسبت به جراحی ایجاد کند پس از هر مسئله، فرد باید در خصوص انتخاب پزشک متخصص برای انجام عمل بلفاروپلاستی تحقیقات لازم را انجام دهد.

انتخاب یک پزشک با تجربه و حرفه‌ای موضوعی می‌باشد که می‌تواند برای رسیدن به نتیجه رضایتبخش و هم برای کاهش عوارض جراحی تاثیرات بسیار زیادی را داشته باشد بدین ترتیب همیشه باید به دنبال بهترین‌ها باشید. فرد باید بتواند تمام مشکلات و ناهنجاری‌هایی که در ناحیه پلک و یا وضعیت بینایی ایجاد می‌شود را با پزشک خود در میان بگذارد.

در هر حال عمل زیبایی پلک عمل بسیار حساسی می‌باشد و فرد متقاضی نیز حق دارد که از تمام مراحل، عوارض احتمالی و همچنین نتیجه حاصل از انجام این جراحی مطلع گردد. صحبت در خصوص جزئیات عمل با یک متخصص با تجربه و حرفه‌ای می‌تواند از نگرانی و ترس‌های انجام این عمل برای بیمار بکاهد.

معاینات و آزمایشاتی که باید قبل از انجام بلفاروپلاستی انجام گیرد چیست؟

معاینه فیزیکی پلک بالا و پایین اولین مرحله برای انجام معاینات قبل از عمل بلفاروپلاستی به شمار خواهد رفت، طی این معاینه پزشک اندازه چشم‌ها را مورد بررسی قرار خواهد داد و شکل، میزان افتادگی و مشکلات ظاهری آن را ارزیابی خواهد کرد سنجش بینایی و اشک نیز یکی دیگر از معاینات مهم در این مرحله به شمار خواهد رفت همچنین یکی از کارهایی که پزشک باید انجام دهد تهیه عکس از چشم‌ها از زوایای گوناگون می‌باشد تا در زمان جراحی بتواند از آنها استفاده کند و نتایج خوبی را رقم بزند در مرحله بعد پزشک سوالاتی در خصوص انواع مختلف داروهایی که در حال مصرف هستید از شما می‌پرسد همچنین سابقه پزشکی شما را مورد بررسی قرار خواهد داد، اطلاعات مربوط به مصرف هرگونه داروی تجویزی بدون نسخه یا مکمل‌های گیاهی باید به اطلاع پزشک برسد داروها اگر سبب تشدید خونریزی در زمان عمل بلفاروپلاستی می‌شود باید طبق دستور پزشک و در صورت امکان قطع گردد همچنین داشتن بیماری‌های زمینه‌ای مخصوصاً دیابت باعث خواهد شد تا فرد شرایط انجام عمل بلفاروپلاستی را نداشته باشد چون سرعت بهبودی زخم‌ها در این شرایط کاهش پیدا خواهد کرد پزشک حتماً باید در خصوص آلرژی و یا سابقه حساسیت به بیهوشی نیز از شما سوالاتی را بپرسد.

بلفاروپلاستی کجا خوبه
بلفاروپلاستی کجا خوبه-کلینیک پوست، مو و زیبایی الهیه شماره تماس:09120043630

برای انجام عمل بلفاروپلاستی چه آزمایشات تشخیصی و مراقبت‌هایی لازم است؟

بر اساس سن فردی که قرار است عمل بلفاروپلاستی را انجام دهد باید بعضی آزمایشات تشخیصی انجام گیرد این کار به پزشک کمک خواهد کرد تا اطلاعات کامل و دقیقی در خصوص وضعیت سلامت عمومی بدن فرد به دست آورد از جمله آزمایش‌ها و تصویربرداری‌هایی که در این زمینه انجام می‌گیرد می‌توان به آزمایش خون، اشعه ایکس از قفسه سینه و نوار قلب اشاره کرد.

مراقبت‌هایی که خود فرد باید قبل از عمل بلفاروپلاستی انجام دهد؟

کنترل وزن و کم کردن وزن یکی از مواردی است که باید برای انجام بلفاروپلاستی به آن توجه ویژه کرد، داشتن یک رژیم غذایی سالم و حساب شده و برنامه ورزشی دقیق ایده مناسب به شمار خواهد رفت در صورتی که بعد از انجام جلسه مشاوره با پزشک خود متوجه شدید که سوالی برای شما باقی ماند حتماً آن را از پزشک در جلسه بعدی بپرسید این کار سبب می‌شود که هرگونه نگرانی و استرس در شما از بین برود.

در روز انجام جراحی باید بر اساس توصیه و نکات ارائه شده از طرف پزشک از هر زمان که او مشخص کرده از خوردن و آشامیدن خودداری کنید اگر به این نکته توجه نداشته باشید ممکن است که جراحی شما به روز دیگری موکول شود زیرا پر بودن معده در زمان جراحی می‌تواند که باعث ورود غذا به درون ریه شود و علاوه بر انسداد مسیر تنفسی می‌تواند که باعث ایجاد عفونت ریوی شود.

مصرف دخانیات نیز باید از چند هفته قبل از انجام عمل بلفاروپلاستی قطع گردد در غیر این صورت امکان انجام عمل جراحی برای شما وجود نخواهد داشت همچنین برای دریافت بهترین نتیجه از انجام عمل بلفاروپلاستی و سرعت بخشیدن به روند بهبودی بعد از انجام جراحی باید ترک مصرف توتون و تنباکو را نیز انجام دهید.

از چند روز قبل از انجام بلفاروپلاستی از داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین، ایبوبروفن، ویتامین‌ها و داروهای گیاهی باید خودداری کنید البته لازم است در خصوص ترک بعضی از داروها که برای بیماری‌های خاص خود مصرف می‌کنید با پزشک متخصص خود در این زمینه مشورت داشته باشید. گاهی با تغییر در برنامه مصرف مشکل می‌تواند حل شود مراقب باشید که به هیچ عنوان بعد از روز جراحی آرایشی روی صورت انجام ندهید.

در چند روز اول بعد از عمل بلفاروپلاستی فرد به دلیل تورم در چشم‌ها و زخم‌های حاصل از انجام جراحی بهتر است که در منزل باقی بماند و استراحت کند برای همین بهتر است قبل از انجام جراحی با یکی از دوستان و یا اعضای خانواده خود هماهنگی داشته باشد تا به او کمک رسانی انجام شود.

روش انجام عمل بلفاروپلاستی چگونه است؟

جراحی بلفاروپلاستی به صورت یک جراحی زیبایی سرپایی انجام خواهد گرفت بنابراین مدت کوتاهی بعد از انجام این جراحی و در صورت نداشتن مشکلات حاد می‌توانید که به منزل بروید برای انجام عمل بلفاروپلاستی پزشک از بیهوشی عمومی یا بی‌حسی‌های موضعی استفاده خواهد کرد البته بیهوشی عمومی به ندرت و در موارد خیلی خاص استفاده خواهد شد.

برای آغاز جراحی پزشک از یک ماده بی‌حس کننده در پلک‌ها استفاده می‌کند تا شرایط کامل برای جراحی آماده شود، در صورتی که جراحی باید روی دو پلک انجام شود پلک بالا در اولویت قرار خواهد گرفت. پزشک با ایجاد یک برش بسیار ظریف و ریز رسوبات چربی، پوست اضافه و ماهیچه‌ها که سبب ایجاد افتادگی و تورم در پلک‌ها شده را استخراج خواهد کرد ممکن است که از این بافت در نقاط دیگر صورت و اطراف چشم استفاده شود و در آخر بعد از ترمیم‌ها و استخراج بافت اضافه، تمام برش‌ها با کمک بخیه‌های ریزی بسته می‌شود و در صورت نیاز ممکن است که پانسمان انجام شود در بعضی موارد ممکن است که پزشک از لیزر برای برطرف کردن جای زخم و چین و چروک‌های باقیمانده استفاده کند.

مراقبت‌های بعد از عمل بلفاروپلاستی چیست؟

عمل بلفاروپلاستی به دلیل اینکه در ناحیه پیرامون چشم که حساسیت بسیار بالایی دارد انجام می‌گیرد باید در انتخاب پزشک و کلینیک دقت کامل را داشته باشید تا بتوانید به نتایج خوبی برسید و همچنین قبل و بعد از عمل نیز به تمام نکات و توصیه‌های ارائه شده توسط پزشک به خوبی توجه کنید و به آنها عمل کنید.

فرد متقاضی بعد از انجام عمل و تا زمان هوشیاری کامل در اتاق ریکاوری باقی خواهد ماند البته خواب آلودگی و حالت تهوع در اثر استفاده از داروهای بیهوشی می‌تواند ایجاد شود که مسئله کاملاً طبیعی می‌باشد و چند ساعت بعد از بین خواهد رفت بنابراین باید شخصی شما را همراهی کند تا در این مشکلات بتواند به شما کمک کند.

ممکن است که بعد از عمل بلفاروپلاستی چشم‌های شما با گاز استریل پانسمان شود یا حتی بخیه‌های بسیار ریزی روی پلک‌های شما زده شود که با کمک پمادهای چرب کننده باید آغشته شود پس احتمال تاری دید و کم شدن بینایی می‌تواند در این شرایط وجود داشته باشد که کاملاً طبیعی است.

کبودی و تورم یکی دیگر از نشانه‌های اصلی بعد از عمل بلفاروپلاستی می‌باشد که تا مدت‌ها می‌تواند ادامه داشته باشد به طور کلی تورم در نواحی پیرامون چشم ممکن است تا ماه‌ها پایدار بماند.

روند بهبودی در افراد کاملاً به سن، سلامت آنها، شدت تهاجمی بودن انجام جراحی، برش‌های جراحی و فاکتورهای دیگر بستگی دارد با وجود ظرافت انجام این جراحی برای از بین رفتن جای اسکار ناشی از آن نیاز است که حدود ۶ ماه و حتی بیشتر صبر داشته باشید .

بعد از انجام بلفاروپلاستی و در دوره نقاهت داشتن یک رژیم غذایی سالم و مصرف انواع ویتامین‌ها و پروتئین‌ها در سرعت بخشیدن به روند بهبودی نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند.

بهتر است که در زمان خوابیدن سر خود را بالاتر از بدن قرار دهید این کار به کاهش تورم و کبودی کمک خواهد کرد.

کمپرس سرد نیز می‌تواند در این زمان به شما کمک کند همچنین از پمادهای مخصوص برای چرب نگه داشتن محل‌های برش زده باید استفاده کنید تا بهبودی سریع‌تری برای شما حاصل شود.

توصیه ما به شما این است که از عینک‌های آفتابی استاندارد و تیره برای حفاظت از چشم‌ها در مقابل نور خورشید و گرد و غبار استفاده کنید.

ترک دخانیات چه قبل از انجام جراحی و چه بعد از انجام آن اهمیت بسیار زیادی دارد تا روند بهبودی مختل نشود و تاثیرات زیبایی جراحی پلک از بین نرود.

در صورتی که فرد در روزهای اول بعد از انجام جراحی دچار خونریزی زیاد، تب و یا اختلال در بینایی شد باید این موضوع به پزشک اطلاع داده شود.

مصرف داروهای تجویز شده توسط پزشک متخصص از نکات اصلی می‌باشد که باید مورد توجه قرار گیرد. فراموش نکنید در صورت حساسیت به هر کدام از داروها حتماً این موضوع را به پزشک اطلاع دهید.

عمل بلفاروپلاستی چه عوارضی با خود ایجاد می‌کند؟

دلایل افتادگی در پلک‌ها هرچه که باشد فراموش نکنید که می‌تواند عوارضی را با خود در پی داشته باشد البته این جراحی از حساسیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد و بنابراین ایجاد عوارض نیز می‌تواند در آن شدیدتر باشد در هر حال انجام مراقبت‌های قبل و بعد از انجام عمل توسط خود فرد و انجام این جراحی توسط یک پزشک متخصص و معتبر می‌تواند نتایج خوبی را رقم بزند و تا حد زیادی از عوارض انجام این جراحی بکاهد.

از جمله عوارضی که ممکن است بعد از انجام این جراحی برای افراد ایجاد شود می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

قرینه نبودن پلک‌ها

مختل شدن بینایی و یا ایجاد تاری دید به طور موقت

پاره شدن بیش از اندازه ناحیه تحت درمان

ایجاد مشکل در زمان بسته شدن کامل چشم که امری طبیعی می‌باشد و به مرور زمان بهبود پیدا می‌کند

خشک چشم و احساس سوزش در چشم‌ها که با کمک قطره‌های چشمی و پمادهای تجویز شده از طرف پزشک بهبود پیدا می‌کند

استفاده از بخیه‌هایی که نیاز به کشیدن دارند و جذب نمی‌شوند

خونریزی مداوم از محل ایجاد برش

درد، کبودی و تورم در اطراف چشم

بی‌حس شدن پلک‌ها

از دست رفتن قدرت بینایی در اثر خونریزی در پشت چشم

کند شدن روند بهبودی زخم‌ها.

در مورد اینکه انجام بلفاروپلاستی کجا باید انجام شود باید بیان کنیم که شما با خیالی آسوده می‌توانید این جراحی زیبایی و درمانی را در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی الهیه را زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه‌ای این کلینیک انجام دهید و از عوارض ناخواسته در امان باشید و بتوانید بهترین نتیجه را بعد از پایان دوره نقاهت برای خود رقم بزنید. در این کلینیک تمام خدمات زیبایی پوست و مو زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه‌ای انجام می‌گیرد که می‌توانید از این خدمات نیز بهره‌مند شوید.

ماندگاری بلفاروپلاستی

عمل بلفاروپلاستی یک جراحی زیبایی می‌باشد که نتایج کاملاً ماندگار و دائمی با خود به دنبال دارد به همین دلیل برای برطرف کردن چین و چروک و افتادگی در پوست اطراف چشم و یا برای از بین بردن مشکلات مادرزادی مانند افتادگی در پلک‌ها و پف زیر چشم می‌تواند یک گزینه بی‌نظیر محسوب شود بنابراین بیشتر افراد بالای ۱۸ سال که با مشکلات مادرزادی روبرو هستند و یا افرادی که سن آنها افزایش پیدا کرده و افتادگی پوست در صورت آنها نمایان شده و در صورت داشتن سلامت کامل و نداشتن بیماری‌های حاد و زمینه‌ای می‌توانند که از این از این روش زیبایی و درمانی با خیالی آسوده استفاده کنند. ماندگاری عمل بلفاروپلاستی می‌تواند زیبایی افراد را دوچندان کند و این مسئله می‌تواند که روی روحیه آنها تاثیرگذار باشد و سبب افزایش اعتماد به نفس آنها شود.

هزینه عمل بلفاروپلاستی

همانطور که در این مطلب بارها و بارها برای شما تاکید کردیم پوست چشم و اطراف آن عضو بسیار حساس می‌باشند که جراحی در آن نیاز به ظرافت و دقت بالایی دارد مخصوصاً اگر هدف از انجام این جراحی بهبود زیبایی در پلک‌ها و چشم‌ها باشد، این گونه مسائل در تعیین هزینه‌های عمل جراحی پلک بالا و پایین اثر بسیار زیادی دارد. به طور کلی اگر عمل‌های جراحی با اهداف زیبایی انجام گیرد هزینه آن عمدتاً بالا می‌باشد و بیمه نیز هزینه آن را پرداخت نخواهد کرد مگر آنکه بلفاروپلاستی با هدف درمانی و توسط پزشک متخصص تایید گردد بنابراین قبل از اقدام برای انجام این جراحی تمام جوانب را بسنجید و سپس به انجام این جراحی بپردازید.

اصلی‌ترین مسئله در تعیین هزینه عمل بلفاروپلاستی دستمزد پزشک می‌باشد که هرچه این پزشک ماهرتر و با تجربه‌تر باشد دستمزد بیشتری از شما دریافت خواهد کرد به هر حال توجه کنید که این جراحی در مناطق بسیار حساسی انجام می‌گیرد و حتی اگر ناچار به پرداخت هزینه بالا شدید حتماً بهترین‌ها را انتخاب کنید.

از دیگر فاکتورهایی که می‌تواند روی هزینه انجام جراحی تاثیرگذار باشد می‌توان به هزینه مرکز یا کلینیک مورد نظر، آزمایشاتی که قبل از عمل باید انجام گیرد، داروهایی که نیاز است قبل یا بعد از عمل مصرف شود، اهداف شما برای انجام این جراحی، میزان حساسیت عمل و منطقه جغرافیایی اشاره کرد، پس بهتر است قبل از انجام این جراحی با پزشک در مورد هزینه آن مشورت داشته باشید در این صورت با آگاهی کامل در خصوص هزینه می‌توانید اقدام کنید.

شما می‌توانید جهت مشاوره و معاینه با مشاوران و کارشناسان در کلینیک بین‌المللی پوست و مو و زیبایی الهیه تماس حاصل فرمایید خدمات مشاوره در این کلینیک به صورت کاملاً رایگان می‌باشد.

بلفاروپلاستی کجا خوبه؟

کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی الهیه دارای متخصصان و جراحان با تجربه می‌باشد که در زمینه‌های مختلف زیبایی و ترمیمی می‌توانند شما را یاری کنند در این کلینیک پزشکان حاذق و با تجربه‌ای در زمینه‌های مختلف زیبایی مانند عمل‌های زیبایی گوش، بینی، جراحی سر، جراحی بلفاروپلاستی و …… تجارب بسیار فراوانی دارند از این رو شما می‌توانید با خیالی آسوده در تمام زمینه‌های بیان شده با اطمینان کامل به این کلینیک مراجعه نمایید و در نهایت بهترین نتایج زیبایی و درمانی را برای خود رقم بزنید.

اگر شما نیز مشتاق دریافت نوبت و مراجعه به این کلینیک و بهره‌مند شدن از خدمات ممتاز پزشکان و متخصصان هستید می‌توانید که برای ارتباط مشاوران و کارشناسان از طریق شماره‌های زیر اقدام نمایید.

شاید این مطالب برای شما جالب باشد:

https://clinicelahieh.com/%d8%a8%d9%84%d9%81%d8%a7%d8%b1%d9%88%d9%be%d9%84%d8%a7%d8%b3%d8%aa%db%8c-6/

https://clinicelahieh.com/%d8%aa%d8%ac%d8%b1%d8%a8%d9%87-%d8%a8%d9%84%d9%81%d8%a7%d8%b1%d9%88%d9%be%d9%84%d8%a7%d8%b3%d8%aa%db%8c/

https://clinicelahieh.com/%d8%ad%d9%82%d8%a7%db%8c%d9%82%db%8c-%d8%af%d8%b1%d9%85%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%a7%d8%b2%d9%87-%d8%a2%d9%84%d8%aa-%d8%aa%d9%86%d8%a7%d8%b3%d9%84%db%8c-%d8%a2%d9%82%d8%a7%db%8c%d8%a7/

نتیجه‌گیری

افتادگی در پلک‌ها و پف چشم می‌تواند از مشکلات ظاهری باشد که می‌تواند به دلایل افزایش سن و یا ژنتیک ایجاد شده باشد که بلفاروپلاستی می‌تواند به راحتی این مشکلات ظاهری را برطرف کند و زیبایی و جوانی را بار دیگر به چهره بازگرداند؛ همانطور که بیان کردیم چشم ‌ها از حساس‌ترین عضو بدن به شمار می‌روند و نواحی اطراف آن نیز باید با ظرافت بسیار بالایی تحت انجام جراحی‌های زیبایی قرار بگیرد. داشتن چشمان زیبا می‌تواند چهره را فریبنده و جذاب‌تر نشان دهد از همین رو اهمیت دارد که برای برطرف کردن ایرادات و نواقص ایجاد شده در اطراف چشم مانند افتادگی و پف زیر چشم توجه ویژه شود.

برطرف کردن این مشکلات علاوه بر اینکه می‌تواند روی زیبایی و جوانسازی صورت تاثیرگذار باشد می‌تواند باعث افزایش اعتماد به نفس شود اما تمامی اهداف زمانی محقق می‌شود که جراحی توسط یک پزشک متخصص و با تجربه در این زمینه انجام گیرد زیرا هرگونه اشتباه می‌تواند نتایج آن را تحت تاثیر خود قرار دهد پس در خصوص انتخاب پزشک و کلینیک دقت کامل را داشته باشید تا بتوانید به نتایج مد نظر دست پیدا کنید و از بروز هرگونه عوارض جانبی و احتمالی نیز در امان باشید.

شما می‌توانید با خیالی آسوده بلفاروپلاستی را در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی الهیه زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه‌ای این کلینیک انجام دهید و از هرگونه عوارض جانبی و احتمالی در کلینیک و انواع خدمات زیبایی پوست و مو زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه‌ای انجام می‌گیرد که می‌توانید از این خدمات نیز بهره‌مند شوید و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید.

بلفاروپلاستی پلک پایین
بلفاروپلاستی پلک پایین-کلینیک پوست، مو و زیبایی الهیه شماره تماس:09120043630

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191012756

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید:

clinicelahieh.com/#

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

تلگرام

https://t.me/clinic_elahieh

گپ

https://gap.im/join/Nzg0Nzk2ODU5NDcwNTQ2Nzk0NzY1NjIwNTg3NjY2MzQ0NTYxMDI4OTE5NTE2NjE1NjI1Mjc3OTgzMTYyNjI3MDYyNTAyNjA3MTA1NTG

سروش

https://splus.ir/clinicelahieh

ایتا

https://eitaa.com/clinicelahieh

روبیکا

https://eitaa.com/clinicelahieh

https://eitaa.com/clinicarad

آپارات

https://aparat.com/v/sQDoW

نماشا

https://www.namasha.com/v/HdsVOz1l

درباره‌ی عسل محمدی

همچنین ببینید

چشم شرقی

بلفارو چشم شرقی

بلفارو چشم شرقی چشم شرقی یکی از جراحی‌های زیبای پلک چشم می‌باشد که به دلایل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *