آخرین خبرها

از بین بردن پف چشم بعد از گریه

از بین بردن پف چشم بعد از گریه

پف چشم می تواند ناشی از تجمع مایع باشد که در نتیجه می‌تواند به دلایلی مانند تغذیه نامناسب ، کمبود خواب یا گریه کردن ایجاد شود.

از آنجایی که چشم ها آیینه روح به شمار می‌روند می توانند در زیبایی چهره تاثیرگذار باشند و این امر می‌تواند برای افرادی که چشمانی ورم کرده دارند حالت خسته و چروکیده چشمان آنها را نشان دهد.

خوشبختانه برای برطرف کردن این مشکل ترفندهای ساده زیادی وجود دارد که می توانید در خانه آنها را انجام دهید، در مواردی نیز پف چشم ناشی از آلرژی است.

اگر فکر می کنید که ممکن است علت آن واکنش و آلرژی باشد می‌توانید از قطره‌های چشمی بدون نسخه و آنتی‌ هیستامین استفاده کنید.

آنتی هیستامین ها دارای خواص ضد التهابی هستند که برای مقابله با هیستامین آزاد شده هنگام واکنش‌های آلرژیک طراحی‌شده‌اند.

قطره های چشمی را می توانید به راحتی در خانه استفاده کنید اما دلایل دیگری نیز وجود دارد که ما در این مقاله در خصوص آنها توضیحاتی را برای شما بیان می کنیم.

تغذیه مناسب

اگر برای کاهش پف چشم تلاش می کنید تغییر در رژیم غذایی بهترین گزینه برای شروع کردن خواهد بود.

برای از بین بردن پف چشم ها و تیرگی در زیر چشم باید مصرف نمک و همچنین الکل را تا حد امکان کاهش دهید. پزشکان و دانشمندان در زمینه‌های مقابله با پیری پوست می گویند سبزیجات رنگارنگ مانند گل کلم ، خیار ، هویج و گوجه برای سم زدایی بدن و همچنین خارج کردن مواد زائد و سموم حتماً باید در رژیم غذایی جای داده شود.

غذاهای غنی از پتاسیم نیز مانند موز و بروکلی بخورید تا مایعات زائد در بدن شما به راحتی از بین برود و به یاد داشته باشید که با همراه داشتن یک بطری آب در طول روز بدن خود را همواره هیدراته نگه دارید.

مشاوره رایگان خدمات زیبایی 

قاشق سرد

پزشکان و متخصصان بیان میکنند دو قاشق را به هنگام روز در فریزر نگه دارید و موقع شب آنها را روی چشمان خود قرار دهید.

این قاشق ها اطراف چشم ها را می تواند خنک کند و به رفع پف در چشم ها می تواند کمک کند.

اگر عجله دارید، میتوانید قاش ها را چند دقیقه زیر آب سرد قرار دهید،سپس دراز بکشید و فرورفتگی های قاشق را حدود ۳۰ تا ۶۰ ثانیه روی چشمان خود قرار دهید .

سرمای فلز، خستگی چشم ها را از بین خواهد برد و انرژی آنها را تقویت خواهد کرد.

دستمال مرطوب بچه

درمان خانگی فوری برای برطرف کردن پف چشم، استفاده کردن از دستمال مرطوب فریز شده می باشد.

در بعضی موارد ترکیبی از خیار ، آبلیمو یا چای سبز نیز می تواند به شما در کاهش پف زیر چشم کمک کند.

در این مورد آب خیار و آبلیمو را در فریزر قرار دهید و بعد از چند ساعت آنها را از فریزر در آورید و بر روی چشمان خود قرار دهید.

رفع پف چشم با سفیده تخم مرغ

اگر علاقه دارید یک روش خوب برای برطرف کردن پف چشم را یاد بگیرید که امکان استفاده آن در خانه نیز برای شما وجود دارد روش استفاده از سفیده تخم مرغ است .

تخم مرغ را بشکنید، سفیده آن را با استفاده از پنبه یا گوش پاک کن روی پلک های خود قرار دهید و تا زمانی که کمی سفت شده صبر داشته باشید.

سپس با دقت و با استفاده از یک برس نرم آن را به زیر چشمان خود بزنید و بگذارید در حدود ۵ تا ۱۰ دقیقه باقی بماند و سپس آن را با آب گرم بشویید.

حواستان باشد که سفیده تخم مرغ درون چشمان شما وارد نشود چون در صورت وارد شدن می تواند سبب تحریک شود از این جهت تلاش کنید آن را بالای پلک های خود بزنید.

خیار

خیار ها فقط میان وعده و یا قسمتی از سبزیجات نخواهند بود بلکه می توانند بخشی از برنامه مراقبت پوست در خانه نیز باشند.

چون آنها واقعا سبب کاهش پف چشم میشوند.

خیار حاوی مواد طبیعی و اسیدهای کافئیک است که احتباس آب را می تواند کاهش دهد.

این میوه سبز رنگ حاوی آنتی اکسیدانی طبیعی است که التهاب را می تواند به راحتی کاهش دهد.

اگر میخواهید پف چشم خود را بعد از گریه کردن از بین ببرید خیار می تواند گزینه ای مناسب باشد.

کمپرس سرد

استفاده کردن از کمپرس سرد نیز یکی دیگر از روش های ساده برای کاهش پف چشم است که جریان خون را می تواند تحت تاثیر خود قرار دهد و این کار به کاهش التهاب و تورم کمک خواهد کرد.

رفع پف چشم با چای کیسه ای

دو عدد چای کیسه‌ای خنک شده را بردارید و آنها را روی چشمان خود قرار دهید.

این کار را به مدت ۵ تا ۱۰ دقیقه انجام دهید.

آنتی اکسیدان ها و کافئین به انقباض رگ های خونی و بستن منافذ پوست کمک خواهد کرد روش استفاده از چای کیسه ای برای انواع مشکلات چشم می تواند کمک کننده باشد.

موقع خواب سر خود را بالا نگه دارید

خوابیدن با قرار گرفتن سر در ارتفاع بالا تر از بدن میتواند به کاهش پف چشم کمک کند.

بالشت تان را بلند انتخاب کنید و مطمئن شوید که سرتان در بالاترین نقطه از بدن شما قرار گرفته است، در این صورت سرحال تر از خواب نیز بیدار خواهید شد.

زردچوبه

خمیر زردچوبه آماده کنید و آن را زیر چشمان خود قرار دهید ، خواص ضد التهابی آن می‌تواند به برطرف کردن پف چشم کمک کند.

تلاش کنید این مراقبت های روزانه پوستی را حتما انجام دهید.

آلوئه ورا درمانی برای پف چشم

آلوورا تنها برای درمان سوختگی نخواهد بود.

این ماده یک آنتی اکسیدان بسیار قوی با ویتامین های مرطوب کننده بالا و همچنین خواص ضد قارچی و ضد باکتریایی است و می‌تواند به درمان مناسب برای پوست کمک کند.

آلوورا را در یخچال قرار دهید تا اثرات خنک کنندگی نیز با خود به دنبال داشته باشد.

در این قسمت از مقاله در خصوص روش های خانگی برای درمان پف زیر چشم بعد از گریه توضیحاتی را برای شما بیان کردیم.

اما افرادی هستند که به طور ارثی و ژنتیکی یا به دلیل افزایش سن دچار پف و افتادگی پلک ها می شوند.

این افراد می توانند از روش های کلینیکی برای جوانسازی و زیباسازی پیرامون چشم خود استفاده کنند و همواره زیبایی و جذابیت خود را حفظ کنند اگر می خواهید در خصوص روش های کلینیکی نیز اطلاعاتی به دست آورید پس با ما همراه باشید.

برداشتن پف چشم با لیزر

بلفاروپلاستی یا همان جراحی پلک درمان مناسب برای افرادی به شمار می‌رود که دچار افتادگی و پف غیر طبیعی در یک یا دو پلک خود هستند..

هنگامی که سن افراد بالا میرود به دلیل کاهش خاصیت ارتجاعی پوست و کم شدن کلاژن و الاستین ، پوست شادابی و ضخامت خود را از دست میدهد و چین و چروک به مرور زمان در پوست ایجاد خواهد شد.

زمانی که خاصیت ارتجاعی پوست کاهش پیدا می‌کند سبب خواهد شد که عضله پلک توان نگهداری از بافت چربی در زیر پلک ها را نداشته باشد و این امر باعث می‌شود مقداری چربی به زیر پوست تراوش پیدا کند و کیسه چربی ایجاد شده پلک را پف آلود نشان دهد.

با افزایش سن تغییراتی در پلک ها به وجود می آید که این امر سبب می‌شود فرد ظاهری سالخورده و خسته به خود بگیرد.

برای رفع پف چشم و برطرف کردن افتادگی پلک از روش‌های زیادی می توانید کمک بگیرید.

روش برداشتن پف چشم با لیزر نیز به عنوان یکی از روش ها برای رفع پف چشم می‌باشد که می‌توانید جهت انجام این روش به متخصص مراجعه کنید که به کمک انجام روش بلفاروپلاستی ابتدا پف اطراف چشم را بردارد و بعد از آن جهت بستن برش ها از لیزر کمک بگیرد.

جراحی بلفاروپلاستی یک جراحی زیبایی به شمار می رود که به منظور اصلاح ، تغییرات و ایجاد ظاهری طبیعی و شاداب صورت می‌گیرد.

انجام جراحی بینی یا همان بلفاروپلاستی که یکی از شایع ترین روش های جراحی زیبایی به شمار می رود، با برداشتن پوست چربی و عضلات اضافه و اصلاح موقعیت پلک سبب بهبود قابل توجهی در ظاهر فرد خواهد شد و به او ظاهری جوان تر و سرحال تر می بخشد.

نتایج این جراحی تا سال ها و در بعضی موارد به صورت مادام العمر می تواند برای فرد متقاضی باقی بماند.

پف چشم

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سنندج-پف چشم

علل پف چشم چیست؟

از اصلی ترین دلایلی که می‌تواند سبب ایجاد پف و تورم پلک و جمع شدن مایع در لایه های بافتی ظریف و نازک در اطراف چشم شود می‌توان به کم خوابی ، کم آبی بدن ، حساسیت ، تغذیه نادرست ، ژنتیک و مصرف دخانیات و اشاره به عوامل دیگری نیز می‌تواند سهیم باشد.

اما مهم ترین علتی که میتوان معرفی کرد روند طبیعی افزایش سن می باشد زیرا هرچه سن افزایش پیدا می‌کند مایعات بیشتری در اطراف پلک ها جمع می شوند و به دلیل کاهش کلاژن پوست اطراف چشم نیز نازک تر شده و تغییرات ایجاد شده در پیرامون چشم بیشتر خود را نشان می دهد و اگر با این مشکل روبرو هستید باید هرچه زودتر برای درمان و رفع پف چشم اقدام کنید.

پس اگر پف و تورم چشم از رویدادهای طبیعی در زندگی شما است بهتر است که با یک متخصص حرفه ای و با تجربه مشورت داشته باشید.

یکی دیگر از دلایل این مشکل می تواند ابتلا به بعضی بیماری های جدی چشم یا بیماری های دیگر باشد که در صورت ورم مزمن حتماً باید مورد معاینه پزشک قرار گیرید.

شما میتوانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سنندج تحت نظر پزشک متخصص و باتجربه مورد معاینه و مشاوره قرار گیرید.

دلایل ایجاد پف و تورم در پلک و زیر چشم

. کم خوابی

کم خوابی و خوابیدن روی صورت می‌تواند سبب جمع شدن مایع در ناحیه اطراف چشم شود اختلالات خواب ، تشک نامناسب ، وقفه های تنفسی در خواب ، ایجاد تغییرات هورمونی در افراد میانسال ، مناسب نبودن خواب شبانه به دلیل مشغله شغلی و سلامت افرادی که کارهای شیفتی انجام می دهند.

در این مورد لازم است که هنگام خوابیدن فرد به گونه‌ای باشد که به پشت خوابیده و بالاتنه خود را بالاتر از حد معمول قرار دهد.

استفاده کردن از بالشت مناسب در زمان خوابیدن نیز می‌تواند در کاهش تورم و پف زیر چشم کمک کند.

همچنین خوابیدن حداقل ۸ ساعت در شبانه روز می تواند از بروز پف زیر چشم ناشی از اختلالات خواب تا حد زیادی جلوگیری کند.

فشار آوردن به چشم ها

مالیدن بیش از اندازه چشم ها ، گریه کردن ، استفاده از لنز های چشمی به طور دائم ، استفاده کردن از چسب مژه ، استفاده از محصولات آرایشی مانند ریمل و سایه چشم ، استفاده از کرم ها و داروها ، استفاده از محصولات و محلول های شست وشو و بعضی محصولات مراقبت از پوست می تواند باعث شود که پوست اطراف چشم تحریک شود و دچار عارضه پف و تورم در چشم ها شود.

اگر از لنز چشمی استفاده می کنید  لنز خود را مرتب تعویض کنید و از محصولات نامرغوب و فراورده های عطری اصلا استفاده نکنید.

محصولات آرایشی خود را باید هر سه ماه یک بار تعویض کنید و هرگز از محصولات آرایشی دیگران نیز استفاده نکنید ، بعضی از محصولات پاک کننده و داروهای ضد آکنه نیز می تواند باعث مشکلاتی در اطراف چشم شود و آنها را استفاده نکنید و از پوست این نواحی به خوبی مراقبت کنید.

زیرا پوست اطراف چشم بسیار تحریک پذیر و حساس هستند و با عدم مراقبت مشکلات زیادی را می تواند برای شما ایجاد کند.

درماتیت

پف و تورم پلک می‌تواند به دلیل بعضی بیماری‌ها مانند درماتیت باشد و خشکی چشم ،التهاب و عفونت های چشمی را می تواند با خود به دنبال داشته باشد.

بنابراین اگر پف پلک شما بیش از چند روز ادامه دارد یا افزایش پیدا می‌کند حتماً باید پزشک خود را در جریان قرار دهید.

آلرژی

آلرژی های محیطی از جمله گرد و غبار حیوانات خانگی ، اثر چسب های مژه و بعضی ادویه جات می‌تواند سبب ایجاد قرمزی و خارش در پلک ها شود که این امر می‌تواند با خود تورم و پلک در چشم ها را حاصل کند.

بهترین راه برای جلوگیری از بروز پف در زیر چشم به دلیل حساسیت،دوری کردن از عواملی است که می‌تواند سبب آلرژی شما شود.

التهابات بافت چشم

التهابات بافت چشم نیز می‌تواند سبب قرمزی ، حساسیت های خفیف و آبریزش در ناحیه چشم شود و بافت داخلی چشم برای افرادی که به بیماری های گریوز مبتلا هستند باعث تورم و برآمده شدن چشمانشان می شود.

اگر با تورم در این ناحیه رو به رو هستید برای بازیابی عملکرد تیروئید خود باید به یک متخصص غدد مراجعه کنید.

همچنین از غذاهایی که می‌تواند باعث ایجاد التهاب شود مانند فلفل دلمه‌ای ، گوجه فرنگی ، سیب زمینی ، بادمجان و … باید خودداری کنید.

غذاهای غنی از سدیم

غذاهای سرشار از سدیم مانند تنقلات شور ، فست فود ها ، نودل ها ، لبنیات ، شیرین کننده های مصنوعی ، غذاهای فرآوری شده و نوشیدنی های انرژی زا می تواند در ایجاد پف زیر چشم نقش مهمی را ایفا کند.

بهتر است رژیم غذایی با کربوهیدرات پایین استفاده کنید.

غذاهای فرآوری‌ شده کمتری را مصرف کنید و مصرف لبنیات را نیز متوقف کنید مصرف لبنیات می‌تواند باعث ایجاد آلرژی ، احتباس آب ، پف کردن پلک ، نفخ ، ایجاد آکنه ، جوش و مشکلات دیگر شود.

نور خورشید

قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید ، آسیب دیدگی چشم با باد، منابع حرارتی و مصرف بعضی داروها نیز می‌تواند باعث ایجاد تورم و پف در چشم شود.

بنابراین برای رفع این مشکل هنگام خارج شدن از خانه حتما از عینک‌های آفتابی استفاده کنید ، عینک آفتابی با رنگ روشن تر ساعت‌های پایانی روز از نفوذ ذرات گرد و غبار به چشم های تان نیز می تواند جلوگیری کند.

کم آبی بدن

نوشیدن آب به مقدار کافی امکان احتباس آب و مشکلاتی  از قبیل پف ، تورم یا سیاهی اطراف چشم ، خشکی پوست و مشکلات دیگر را می تواند برطرف کند.

بنابراین برای از بین بردن این مشکلات باید در طول روز آب کافی بنوشید در طول روز باید آب مصرفی شما با حجمی معادل نصف وزن تان باشد و هر بار که غذا های شور یا چربی استفاده می کنید و یا در معرض هوای گرم و نور خورشید قرار میگیرید باید آب بیشتری استفاده کنید.

مصرف بعضی داروها نیز می‌تواند باعث تورم در چشم ها شود که توصیه ما به شما این است که مصرف آب روزانه خود را افزایش دهید.

افزایش سن

همان طور که در قسمت‌های قبلی این مقاله برای شما بیان کردیم می تواند اصلی‌ترین عامل پف و تورم چشم ها افزایش سن باشد زیرا به مرور زمان ضعیف شدن بافت اطراف چشم و قرار گرفتن در برابر بعضی عوامل مختلف پوستی ناحیه آسیب پذیر تر خواهد شد و شرایط برای جمع شدن مایعات افزایش پیدا می‌کند.

البته توده های چربی ژنتیکی در دوران جوانی نیز می‌تواند در اطراف چشم ها مشاهده شود ، افرادی که از این عارضه ناراحت هستند می توانند از روش های مختلف درمانی استفاده کنند.

پزشکان متخصص برای برطرف کردن این مشکل عمل بلفاروپلاستی را گزینه مناسبی می‌دانند که در طی انجام این جراحی مایعات و چربی جمع شده در زیر  پلک ها استخراج خواهد شد.

برداشتن پف زیر چشم چیست؟

پف زیر چشم به دلیل جمع شدن مایع و چربی شکل می گیرد و دلیل واضح بودن تغییرات صورت نازکی پوست اطراف چشم ها است.

به همین دلیل بروز پف زیر چشم و عدم درمان آن می‌تواند باعث تغییرات واضح در چهره افراد و به وجود آمدن حالتی خسته در صورت شود و شما را از داشتن ظاهری جوان و زیبا دور کند.

در این مقاله همه چیز در خصوص علت ، راه های درمان و بهترین و جدیدترین روش های درمانی پف زیر چشم ارائه شده است.

اگر شما نیاز دارید که عمل برداشتن پف زیر چشم را انجام دهید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سنندج تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک به انجام این جراحی بپردازید و از نتایج بیشمار آن بهره مند شوید.

کاربردها و مزایای بلفاروپلاستی

.از بین بردن و درمان پف چشم

. درمان افتادگی پلک ها

. از بین بردن چین و چروک ها و التهابات پلک

. درشت تر شدن و زیبا تر شدن چشم ها

. افزایش میدان دید

. رفع سنگینی و خستگی چشم ها

. برطرف کردن مشکلاتی مانند خارش ، التهاب یا سوزش در چشم ها

. شادابی و جوانی چهره

. بالا رفتن اعتماد به نفس

. داشتن چشمانی جذاب و هوشیار تر

باید این نکته را نیز مد نظر قرار دهید که عمل بلفاروپلاستی به تنهایی نمی‌تواند روی چین و چروک اطراف چشم مانند خطوط پنجه کلاغی اثری داشته باشد و باید از راه های دیگر مانند لیزر ، تزریق بوتاکس یا تزریق ژل استفاده کرد تا بتوان این چین و چروک را به راحتی از بین برد.

همچنین کبودی و تیرگی زیر چشم با تزریق چربی و ژل یا مزوتراپی می تواند به راحتی درمان شود.

اگر شما هم میخواهید از تمام این مزایا بهره‌ مند شوید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سنندج تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک به درمان مناسب برای برطرف کردن و از بین بردن پف چشم بپردازید.

مزایای از بین بردن پف چشم

جراحی بلفاروپلاستی نتایج ماندگار و دائمی می تواند با خود به دنبال دارد.

عوارض ناشی از انجام این عمل با انتخاب یک پزشک ماهر و با تجربه بسیار کم و ناچیز خواهد بود و این عوارض نیز در طی یک یا دو هفته به طور کامل از بین خواهد رفت.

همه مراحل انجام جراحی بلفاروپلاستی به صورت سرپایی و با استفاده از بی حسی موضعی انجام می گیرد و نیاز به هیچگونه بیهوشی ندارد و هیچ گونه عوارض خاصی در این روش درمانی حاصل نمی شود.

با انجام این عمل چهره شما از حالت خسته خارج خواهد شد و حالتی زیبا تر و هوشیار تر برای شما به وجود می‌ آید.

همزمان با درمان پف پلک ها می توانید افتادگی پلک ها را نیز در این روش درمانی درمان کنید و اثرات بی نظیر بر میدان دید خود داشته باشید.

هزینه انجام عمل بلفاروپلاستی نسبت به این نتایج طبیعی و ماندگاری که با خود به دنبال دارد بسیار ناچیز می باشد.

بعد از انجام این جراحی نیاز به دوره نقاهت طولانی مدت نخواهید داشت و بعد از گذشت ۵ تا ۷ روز می توانید فعالیت های روزمره خود را آغاز کنید.

مراحل از بین بردن پف چشم چیست؟

با توجه به پیشرفت هایی که در خصوص علم پزشکی ایجاد شده است امروزه می توان هر مشکلی را به راحتی از بین برد.

جراحی زیبایی پلک یکی از روش هایی است که می‌توانید با کمک گرفتن از آن هر مشکلی در ناحیه اطراف چشم و پلک های خود را از بین ببرید ، در انجام جراحی بلفاروپلاستی تمام بافت چربی عضلات و پوست اضافه از بین خواهد رفت.

در بیشتر موارد بهتر است برای این که نتیجه خوبی از جراحی را حاصل کنید جراحی پلک را همراه با جراحی های دیگر مثل جراحی افتادگی در ابروها ، لیفت صورت و …… انجام دهید.

جراحی پلک می تواند چهره عبوس و ناراحت و پژمرده شما را به چهره ای جوان و شاداب تبدیل کند.

معمولاً جراحی پف زیر چشم از داخل پلک انجام گیرد و برش و بخیه ای در بیرون پلک زده نخواهد شد و روش های  مختلفی برای درمان آن وجود دارد.

اصلاح پف در زیر چشم با بی حسی موضعی یا داروهای خواب آور یا بیهوشی انجام می گیرد و بعد از آن پزشک متخصص قسمت داخلی را برش زده و وارد قسمت چربی در زیر چشم خواهد شد.

برای برطرف کردن این چربی ها دو روش وجود دارد، در روش اول اگر چربی زیاد باشد برداشته خواهد شد و در روش دوم جهت برطرف کردن گودی در چشم و پر کردن مناطقی در زیر چشم چربی ها به قسمت های مورد نظر پیوند زده می‌شود.

استفاده از چه روش هایی می تواند برای از بین بردن پف چشم مناسب باشد؟

. تزریق ژل

. کربوکسی تراپی اطراف چشم

. مزوتراپی در زیر چشم

. جوانسازی با کمک گرفتن از لیزر

. استفاده کردن از لایه بردارهای شیمیایی

. مزوتراپی

. کرم دور چشم.

بلفاروپلاستی

بلفاروپلاستی یکی از بهترین و جدیدترین روش های درمانی است که می توانید برای از بین بردن پف چشم از آن استفاده کنید که مراحل انجام آن به صورت سرپایی و با استفاده از بی حسی موضعی انجام می گیرد.

پزشکان متخصص در این روش با برداشتن مایعات و همچنین پوست اضافه در پلک بالا و پایین تورم و پف آن را از بین خواهند برد تا پوست اطراف چشم صاف تر و جوان تر شود.

انجام این عمل جراحی نتایج همیشگی و دائمی با خود به دنبال دارد و به ندرت نیاز به ترمیم مجدد پیدا خواهد کرد.

تورم پلک ها بعد از انجام جراحی به طور کامل از بین خواهد رفت و نتایج آن بعد از گذشت حدود دو تا سه ماه قابل مشاهده می باشد.

افراد متقاضی بعد از انجام عمل جراحی بلفاروپلاستی می توانند با پشت سر گذاشتن دوره نقاهت بسیار کوتاهی فعالیت های روزانه خود را آغاز کنند.

به دلیل نتایج عالی و ماندگار انجام عمل بلفاروپلاستی ، ادامه مطلب را به این تکنیک زیبایی اختصاص می دهیم پس برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما همراه باشید.

بهترین کاندیدا برای از بین بردن پف چشم چه کسانی هستند؟

پف چشم سبب می‌شود افراد پیر تر از سن واقعی خود به نظر برسند و در صورتی که پوست شلی در اطراف پلک تحتانی خود دارید یا پلک زیرین شما حالتی پف کرده دارد کاندیدای مناسب برای انجام بلفاروپلاستی پلک پایین به شمار می‌روید.

در نظر داشته باشید که با جراحی پلک پایین نمی توانید تیرگی در اطراف چشم ها و خطوط عمیق اطراف چشم ها را برطرف کنید.

از این رو باید بیان کنیم که به طور کلی اگر که انتظارات واقع بینانه ای از جراحی پلک تحتانی دارید می‌توانید توصیه های بعد از انجام عمل را دنبال کنید و زمان لازم برای بهبودی کامل اثرات جراحی را داشته باشید شما می توانید کاندیدای مناسب برای انجام جراحی پلک پایین باشید.

چه کسانی نمی توانند عمل برداشتن پف چشم را انجام دهند؟

بعضی افراد به دلیل داشتن بعضی بیماری های خاص نمی توانند کاندیدای مناسب از بین بردن پف چشم با بلفاروپلاستی باشند.

البته این موضوع بستگی به نظر پزشک متخصص شما نیز دارد که پزشک در جلسه مشاوره این موارد را برای شما بیان خواهد کرد.

افرادی که نمی توانند کاندیدای مناسب بلفاروپلاستی باشند عبارتند از:

. افرادی که مبتلا به فشار خون بالا هستند.

. افرادی که بیماری های قلبی و عروقی دارند.

. افرادی که سابقه دیابت دارند.

. افرادی که دچار کم کاری تیروئید یا مشکل گریوز هستند.

. افرادی که مبتلا به خشکی چشم هستند.

. افرادی که مشکل در مجرای اشک خود دارند.

. افرادی که دچار مشکل جداشدگی شبکه چشم هستند.

. افرادی که مستعد کلوئید یا تغییر در ظاهر زخم های خود هستند.

عوارض از بین بردن پف چشم با بلفاروپلاستی چیست؟

قطعاً همه عمل های جراحی و غیر جراحی می تواند با عوارضی همراه شود و عمل بلفاروپلاستی نیز از این موارد مستثنی نخواهد بود.

البته اگر شما در انتخاب پزشک ماهر و با تجربه و کلینیک معتبر دقت کنید میزان عوارض را می توانید تا ۹۵ درصد کاهش دهید.

با انتخاب یک پزشک ماهر و با تجربه بعد از انجام جراحی بلفاروپلاستی شما شاهد عوارض خفیفی مانند:

. تورم

. التهاب

. درد بسیار خفیف

. خشکی چشم

. کبودی

می باشید که تمامی این عوارض بیان شده خیلی زود و در زمان بسیار کوتاهی از بین خواهد رفت و با انجام مراقبت‌ های لازم می توانید خیلی سریع دوره نقاهت را پشت سر بگذارید.

عوارضی که بیان کردیم ناشی از تغییراتی است که در پلک بالا یا پایین ایجاد می‌شود و کاملاً طبیعی به شمار می‌رود پس باید شما نگران عوارض بعد از انجام جراحی باشید.

در صورت عدم دقت و اطمینان از مهارت پزشک شما شاهد عوارض ناخوشایندی مانند:

. اختلال در بینایی

. ایجاد عفونت در پلک ها

. دوبینی

. درد زیاد

. خونریزی

. نامتقارن شدن چشم ها

. به جا ماندن پوست اضافه در اطراف چشم ها

. کوتاهی پلک ها

این مشکلات دوره نقاهت بسیار طولانی را با خود به دنبال دارد.

اگر پزشک شما در این زمینه تجربه و مهارت کافی را نداشته باشد ممکن است با برداشتن پوست بیش از اندازه اطراف چشم ها بستن پلک ها را برای شما ناممکن کند و به مرور زمان سبب آسیب بینایی و خشکی چشمان شما شود.

در صورت مشاهده این عارضه ها باید هر چه سریع تر به پزشک خود مراجعه کنید تا عمل‌های ترمیمی برای شما انجام گیرد.

درد ناشی از انجام عمل بلفاروپلاستی با مصرف مسکن های تجویز شده توسط پزشک متخصص کاهش پیدا میکند ، بعضی از افراد بعد از انجام عمل نگران به جا ماندن زخم روی سطح پوست پلک های خود هستند.

در صورتی که پزشک ماهر و با تجربه ، برش ها را در نواحی اطراف چشم زده باشد بعد از بهبودی هیچگونه اثری از آنها باقی نخواهد ماند و برای کاهش عوارض و رسیدن به نتایج قابل قبول از انجام این عمل جراحی از مهارت و تخصص پزشک خود اطمینان کامل حاصل کنید و به مراکز معتبر و پزشکان با تجربه و حرفه ای مراجعه کنید در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سنندج انواع خدمات زیبایی و درمانی چشم از جمله:

. بلفاروپلاستی

. پلاسما جت

. لیزر

. تزریق چربی

. تزریق ژل

. لایه برداری

. لیفت با نخ

. تزریق بوتاکس

توسط پزشکان متخصص و حرفه ای انجام می گیرد و شما عزیزان می توانید بدون اینکه شاهد عارضه و مشکل خاصی شوید به نتیجه مطلوبی دست پیدا کنید.

هر کدام از این روش ها را بر اساس شرایط و انتظارات خود انتخاب خود کنید و به نتیجه رضایت بخشی برسید.

پف چشم
کلینیک بین االمللی پوست مو زیبایی سنندج-پف چشم

هزینه از بین بردن پف چشم

هزینه برداشتن پف چشم بستگی به عوامل گوناگونی مانند روش های به کار گرفته ، پزشک معالج ، بیمارستان خصوصی یا دولتی که در کشورهای مختلف می تواند متفاوت باشد.

عوامل مختلفی دیگر نیز مانند تجربه و مهارت پزشک متخصص شما ، محل انجام عمل ، گستردگی انجام عمل ، نتایج تضمین شده ، بیهوشی یا بی حسی همگی میتواند روی هزینه از بین بردن پف چشم تاثیر گذار باشد.

در ایران نیز هزینه‌های انجام این عمل می‌تواند بین ۴ تا ۸ میلیون در سال باشد.

شما می توانید با مشاوران و کارشناسان حرفه ای ما در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سنندج تماس حاصل کنید و در مورد بهترین عمل زیبایی صورت ، هزینه انجام آن درمان و هر سوال دیگری که در خصوص روش درمانی دارید اطلاعات کامل به دست آورید و با خیالی آسوده به انجام این درمان بپردازید و از نتایج بیشمار این روش درمانی بهره مند شوید.

مراقبت های قبل از،از بین بردن پف چشم

اصلی ترین اقدام قبل از انجام عمل برداشتن پف چشم ، شرکت کردن در جلسات مشاوره و گفتگو با پزشک متخصص می باشد.

پزشک در جلسه اول میزان پف و تورم چشم ها را مورد بررسی و معاینه قرار خواهد داد و علت بروز این عارضه را مشخص خواهد کرد تا بتواند بهترین راه درمانی را برای شما ارائه دهد و همچنین برای کسب اطلاعات در مورد شرایط جسمی و بدنی شما آزمایشات و معاینات لازم تجویز خواهد شد.

شما در جلسه مشاوره در خصوص مشکلات خود با پزشک گفتگو خواهید داشت همچنین با مشاهده نمونه کارهای پزشک درک واقع بینانه ای نسبت به نتایج پیدا خواهید کرد که پزشک نیز در جلسه توضیحات کاملی را در خصوص عوارض احتمالی انجام عمل ، مراقبت های قبل و بعد از انجام جراحی را در اختیار شما قرار خواهد داد.

از اصلی‌ترین مراقبت هایی که باید قبل از از بین بردن پف چشم با انجام عمل بلفاروپلاستی بدانید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

. اگه بیماری خاصی دارید یا مجبور هستید که داروی خاصی را استفاده کنید به پزشک خود اطلاع دهید.

. دو هفته قبل از انجام جراحی پلک باید مصرف داروهایی که سبب اختلال در سیستم گردش خون می شوند را متوقف کنید داروهایی مانند آسپرین و بروفن ، مکمل ها و ویتامین ها.

. از مصرف دخانیات ، قلیان و مشروبات الکلی باید خودداری کنید زیرا با افزایش غلظت خون عوارض ناشی بعد از انجام جراحی را می‌تواند افزایش دهد و شما دوره نقاهت طولانی تری را پشت سر می گذارید.

. چند ساعت قبل از انجام  جراحی استحمام کنید و هیچگونه آرایشی روی صورت انجام ندهید.

. در روز جراحی با آمادگی کامل در کلینیک حضور پیدا کنید.

. از قرار دادن لنزهای آرایشی و طبی در چشم خودداری کنید.

. توصیه می کنیم چند ساعت قبل از انجام بلفاروپلاستی از مصرف خوراکی و نوشیدن مایعات خودداری کنید.

. از یکی از اعضای خانواده خود بخواهید تا در روز جراحی با شما همراه شود تا زمان بازگشت به خانه از شما مراقبت کند.

مراقبت های بعد از، از بین بردن پف چشم با بلفاروپلاستی

اگر چه که عمل جراحی بلفاروپلاستی برای از بین بردن پف چشم یک عمل سرپایی به شمار می‌رود.

اما رعایت بعضی توصیه‌ها و مراقبت های بعد از انجام عمل نقش مهمی می‌تواند در بهبودی سریع‌ تر شما داشته باشد.

جراح معمولاً توصیه های لازم را به شما گوشزد می‌کند از جمله دستورالعمل هایی مانند:

. استفاده کردن از کمپرس سرد برای کاهش تورم و کبودی

. رعایت بهداشت و تمیزی چشم ها

. بالا نگه داشتن سر هنگام خوابیدن و استراحت کردن

. استفاده کردن از قطره های چشمی برای حفظ رطوبت و خیس نگه داشتن چشم ها

. استفاده نکردن از لوازم آرایشی طبق نظر پزشک خود

. تماشا نکردن از تلویزیون و استفاده نکردن از گوشی و تبلت

. استفاده نکردن از لنزهای تماسی حداقل ۷۲ ساعت بعد از انجام جراحی

. مصرف به موقع داروهای تجویز شده توسط پزشک متخصص و دوری کردن از مصرف هرگونه داروی دیگر

. انجام ندادن فعالیت های سنگین تا بهبودی کامل.

اثرات و نتایج

انجام بلفاروپلاستی به عنوان جدیدترین عمل جراحی برای از بین بردن پف چشم ، افزایش زیبایی و ترمیم پوست اطراف چشم به شمار میرود که در سراسر دنیا به عنوان یکی از محبوب ترین روش های زیبایی به شمار می رود.

این عمل جراحی به برطرف کردن افتادگی پوست پلک ها ، بهبود کانتور پلک ها و از بین بردن کیسه های چربی در اطراف چشم می پردازد.

با انجام این عمل می توانید نشانه های افزایش سن را به راحتی از بین ببرید و چشمان خود را به حالتی جوان تر و زیباتر کنید.

انجام این عمل را می توانید روی پلک بالا یا پایین انجام دهید و نتایج قطعی و دائمی با خود به دنبال دارد، نتایج قطعی این جراحی حدود ۳ تا ۶ ماه قابل مشاهده خواهد بود بعد از انجام این جراحی شما دچار تورم و کبودی می شوید که این تورم و کبودی بعد از گذشت حدود دو تا سه هفته از بین خواهد رفت.

جراحی بلفاروپلاستی در کنار درمان و تورم چشم ها ، افتادگی پلک ، التهابات ناشی از چین و چروک ها و مشکلات بینایی را نیز درمان خواهد کرد و چهره زیبا تر و جوان تری برای شما به دنبال خواهد داشت .

نتایج به دست آمده از انجام این جراحی دائمی می باشد و به مدت ۱۰ تا ۱۲ سال می توانید از نتایج پایدار آن لذت ببرید.

اما متاسفانه روند پیری پوست می تواند بعد از انجام جراحی نیز ادامه داشته باشد و نمی‌توان جلوی آن را گرفت بنابراین ممکن است چندین سال بعد نیاز به عمل ترمیم پیدا کنید.

البته این موضوع به جنس پوست شما ، سرعت روند پیری پوست و مراقبت های بعد از انجام جراحی بستگی خواهد داشت.

به شما توصیه می شود که بعد از انجام این جراحی سبک زندگی خود را تغییر دهید مثلا برای همیشه مصرف دخانیات را کنار بگذارید ، مایعات زیادی بنوشید ، ورزش کنید ، تغذیه درست و سالمی داشته باشید و از پوست اطراف چشمان خود به خوبی مراقبت کنید تا بتوانید از نتایج ماندگار و همیشگی این جراحی لذت ببرید.

میزان ماندگاری از بین بردن پف چشم چقدر است؟

در عمل های زیبایی با در نظر گرفتن ساختار بدن ماندگاری نتیجه متفاوتی خواهد داشت.

اما به طور معمول می توان گفت که انجام جراحی پلک ماندگاری بسیار خوبی با خود به دنبال دارد.

اما باید به این نکته نیز توجه کنید که این عمل از فرایند پیری پوست نمی تواند جلوگیری کند.

این عمل بسته به نوع پوست و ساختار بدن هر فرد می‌تواند حدود ۷ الی ۱۰ سال بر روی زیبایی پلک ها و چشمان شما ماندگاری داشته باشد.

شما هم می توانید از نتایج انجام عمل بلفاروپلاستی و از بین بردن پف چشم در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سنندج تحت نظر پزشکان متخصص و با تجربه این کلینیک بهره مند شوید.

همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز زیر نظر پزشکان متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که می توانید از مزایای این خدمات نیز بهره مند شوید.

دوره نقاهت از بین بردن پف چشم

بسیاری از افراد متقاضی بعد از یک الی دو روز می توانند مطالعه داشته باشند یا تلویزیون تماشا کنند و با گذشت پنج تا هفت روز که تمام بخیه ها برداشته می‌شود و محل زخم تقریباً جوش خورده می توانید فعالیت های روزمره خود را از سر بگیرید.

در این زمان با صلاحدید پزشک متخصص خود می توانید از مواد آرایشی برای از بین بردن و پنهان کردن کبودی در محل برش استفاده کنید.

معمولاً تا ۳ الی ۴ هفته بعد از انجام جراحی چشم نباید در مقابل نور مستقیم خورشید ، باد شدید و گرد و غبار قرار گیرید.

در این مدت حتماً باید زمان خارج شدن از خانه از عینک‌های آفتابی بزرگ و کرم های ضد آفتاب مخصوص دور چشم استفاده کنید ، تا ۴ الی ۵ روز بهتر است که هیچ گونه فعالیتی انجام دهید و در حد امکان استراحت داشته باشید.

به علاوه لازم است حدود ۴ هفته از انجام فعالیت‌های سنگین ورزشی خودداری کنید زیرا می تواند زخم شدن و خونریزی را برای شما به دنبال داشته باشد.

تعداد جلسات از بین بردن پف چشم با بلفاروپلاستی چقدر است؟

پزشک متخصص قبل از انجام عمل در جلسه مشاوره علت به وجود آمدن تورم در چشم ها را مورد بررسی قرار خواهد داد و سپس توضیحات لازم در مورد نوع جراحی و مراقبت های قبل و بعد از آن را برای شما بیان خواهد کرد و زمان مشخصی را برای انجام جراحی برای شما انتخاب می کند.

شما در روز جراحی باید آمادگی کاملی داشته باشید این عمل جراحی حدود ۳۰ تا ۶۰ دقیقه زمان نیاز دارد و البته اگر بخواهید همزمان با انجام بلفاروپلاستی عمل های زیبایی دیگری را انجام دهید زمان بیشتری در نظر گرفته خواهد شد.

، بعد از پایان مراحل جراحی شما می توانید کلینیک را ترک کنید و دوره نقاهت و ریکاوری را در منزل پشت سر بگذارید.

بعد از انجام این عمل نیازی به بستری شدن در بیمارستان را نخواهید داشت و پس از گذشت چهار تا هفت روز برای برداشتن بخیه ها باید به کلینیک مراجعه نمایید.

پزشک متخصص شما در این جلسات مجدد شرایط جراحی شما را مورد معاینه و بررسی قرار خواهد داد و در صورت نیاز دارو های مناسبی را برای سرعت بخشیدن به روند بهبودی برای شما تجویز خواهد کرد.

پرسش و پاسخ

. بعد از، از بین بردن پف چشم چه نتایجی مشاهده می شود؟

بعد از انجام عمل پف چشم فرد متقاضی ظاهری جوان تر و زیبا تر پیدا خواهد کرد، چین و چروک در اطراف ناحیه چشم از بین خواهد رفت یا کمتر می شود.

در افرادی که افتادگی پلک بالا و پایین دارند و این افتادگی سبب کاهش شدید میدان دید آنها شده، میدان دید بیشتر خواهد شد.

. آیا از بین بردن پف چشم بدون بیهوشی انجام میشود؟

این جراحی بین ۱ تا ۳ ساعت می تواند زمان ببرد و برای اینکه زمان جراحی شما راحت تر باشد از بیهوشی استفاده خواهد شد.

با بی حسی موضعی هم می‌توان این جراحی را انجام داد ، داروهای بی حسی در پلک و ناحیه اطراف چشم ها تزریق می شود و شما متوجه جراحی نخواهید شد.

اگر از بی حسی می ترسید می توانید قبل از انجام جراحی به پزشک اطلاع دهید تا پزشک از بیهوشی عمومی استفاده کند.

. برای از بین بردن پف چشم باید به چه دکتری مراجعه کنیم؟

انجام عمل و انتخاب روش مناسب برای از بین بردن پف چشم معمولاً توسط متخصصان زیبایی و جراحان پلاستیک انجام می گیرد.

ولی اگر که علاقه به انجام جراحی دارید، بهتر است اول برای انجام مشاوره به یک چشم پزشک مراجعه کنید تا از سلامت چشمان خود مطمئن شوید و سپس برای هماهنگی و آمادگی های لازم به نزد پزشک جراح زیبایی بروید.

. چه افرادی گزینه‌های مناسب برای عمل پف چشم هستند؟

افرادی که افتادگی در پلک پایین دارند یا مشکل پوست پلک اضافه دارند یا در قسمت پلک پایین و بالای آنها چین و چروک های زیادی وجود دارد و افرادی که در قسمت ناحیه زیر چشم پف و تورم دارند از جمله گزینه‌های مناسب برای عمل بلفاروپلاستی هستند.

. آیا برداشتن پف زیر چشم محدودیت سنی دارد؟

سن تعیین کننده برای انجام بلفاروپلاستی زمان مشخص و تعیین شده ای نمی باشد چرا که وضعیت پوست و شرایط لازم برای انجام این جراحی مشخص کننده خواهد بود.

با این حال بیشتر کاندیدای بلفاروپلاستی بیش از ۳۵ سال دارند زیرا افتادگی جزئی پلک ها در این زمان مشخص خود را نشان می دهند.

. مدت زمان بهبودی بعد از انجام عمل چقدر است؟

معمولا در روزهای اول شما دچار کبودی و تورم در اطراف چشمان خود خواهید شد اما با گذشت یک هفته الی ده روز این مشکل از بین خواهد رفت، بهتر است برای حضور در مکان های عمومی از عینک‌های آفتابی استفاده کنید.

. ماندگاری برداشتن پف چشم با بلفاروپلاستی چقدر است؟

نتایج به دست آمده از این جراحی حداقل می تواند تا ۱۰ سال برای شما باقی بماند.

. آیا عمل پف زیر چشم محدودیت سنی دارد؟

معمولاً محدودیت سنی برای انجام این جراحی وجود ندارد اما بیشتر افراد متقاضی معمولاً در محدوده سنی ۴۵ سال هستند.

.آیا بلفاروپلاستی در از بین بردن چین و چروک در اطراف چشم ها نیز اثرگذار است؟

هدف از انجام بلفاروپلاستی برطرف کردن پوست و چربی های اضافه در اطراف چشم ها می باشد.

برای از بین بردن چین و چروک اطراف چشم یا همان چروک های پنجه کلاغی باید به سراغ روش‌های دیگر مانند بوتاکس ، لیفت ، لیزر و لایه برداری شیمیایی بروید.

زمانی که عضلات حمایت کننده پلک ضعیف می شوند چربی ها در زیر چشم دچار بیرون زدگی می شوند و به پایین می افتند که نتیجه آن می‌تواند به وجود آمدن پوست در زیر چشم باشد.

از طرفی ممکن است عوامل پف کردگی در زیر چشم جمع شدن مایعات باشد که به دلایل مختلفی مانند مشکلات کلیه و تیروئید میتواند خود را نشان دهد.

نتیجه گیری

چشم ها یکی از اصلی ترین و حساس ترین اعضای بدن به شمار می روند که اولین نشانه پیری و افزایش سن در این ناحیه می‌تواند قابل مشاهده باشد.

یکی از نشانه‌های افزایش سن به وجود آمدن تورم و پف در پلک بالا یا پایین است و تاثیرات ناخوشایندی می تواند روی زیبایی چهره و اعتماد به نفس افراد داشته باشد زیرا حتی در صورت استراحت کردن چهره شما می تواند پیر و خسته به نظر برسد و این موضوع برای افراد می‌تواند بسیار ناراحت‌کننده باشد.

در کنار افزایش سن عوامل دیگری نیز می‌تواند باعث به وجود آمدن پف چشم شود از جمله استرس ، کم خوابی ، کم آب شدن بدن ، رژیم غذایی نادرست و بی‌کیفیت ، اختلالات هورمونی و بعضی بیماری ها سبب این عارضه خواهند شد که قبل از ارائه درمان مناسب باید دلیل این مشکل تشخیص داده شود.

معمولاً با روش های خانگی و مصرف کرم های ضد پف، پف و افتادگی پلک پایین می تواند از بین برود اما رفع پف و افتادگی اگر بسیار زیاد باشد نیاز به انجام عمل جراحی برای برداشتن پوست اضافه و چربی ها در اطراف چشم دارد.

مصرف دخانیات و الکل نیز می‌تواند در هورمون ها اختلال ایجاد کند و سبب پف در اطراف چشم می شود.

روش های زیادی برای از بین بردن این مشکل و عارضه وجود دارد.

از روش‌های جراحی گرفته تا روش‌های غیر جراحی ، روش های جراحی از بین بردن پف چشم شباهت زیادی به بلفاروپلاستی دارد.

عمل های جراحی پلک بهترین و جدیدترین روش های زیبایی و درمانی هستند زیرا می توانند نتایج خوب و دائمی را با خود به دنبال داشته باشند و با برداشتن مایعات و چربی های اضافه در زیر پلک حالت چشم را زیباتر و جذاب تر کنند.

با عمل بلفاروپلاستی همزمان به رفع تورم چشم می‌توانید مشکلات دیگری نیز مانند افتادگی در پلک ها ، اختلال در بینایی ، التهاب پوست اطراف چشم ها و سنگینی چشم ها را نیز درمان کنید این عمل جراحی در کلینیک های بین المللی پوست و مو و زیبایی سنندج توسط پزشکان با تجربه و حرفه ای صورت می گیرد.

البته در این کلینیک خدمات دیگری نیز برای داشتن چشمانی زیبا و خوش فرم مانند کانتوپلاستی و اپی کانتوپلاستی نیز انجام می گیرد.

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این خدمات با مشاوران و کارشناسان حرفه ای و با تجربه ما تماس حاصل فرمایید ، مشاوره در این کلینیک به صورت کاملاً رایگان می باشد.

درباره کلینیک

کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سنندج با دارا بودن مجموعه کامل از بهترین تجهیزات و برندهای روز دنیا و کمک گرفتن از بهترین متخصصان با تجربه و حرفه‌ای و پرسنل دوره دیده در تمام زمینه ها مربوط به مشکلات پوست و مو و استفاده کردن از روش های مختلف برای رفع مشکلات پوستی موفقیت‌های زیادی را در کارنامه خود ثبت کرده است.

تمامی خدماتی که در این کلینیک انجام می گیرد با بهترین روش های موجود مورد تایید وزارت بهداشت ایران قرار گرفته آمد، موقعیت مناسب و استفاده کردن از بهترین تکنولوژی و دستگاه‌های پیشرفته باعث شده خدماتی که در این کلینیک صورت می‌گیرد.

بتواند اطمینان افراد متقاضی و زیبا جویان را جلب نماید و نتایجی که با خود به دنبال دارد باعث رضایت آنها شده است.

انجام تمامی خدمات مشاوره در این کلینیک توسط مشاوران و کارشناسان حرفه ای به صورت کاملا رایگان برای شما عزیزان فراهم است تا شما بتوانید با کمک گرفتن و مشاوره ، بهترین روش را برای برطرف کردن مشکلات خود انتخاب کنید و به نتیجه خوبی برسید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سنندج
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سنندج

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سنندج با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

08791011215

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 11 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic_sanandaj

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سنندج توسط کادرحرفه ای انجام میشود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

تلگرام

https://t.me/cliniczibaeiiarad

گپ

https://gap.im/join/

سروش

https://splus.ir/cliniczibaiiarad

ایتا

https://eitaa.com/cliniczibaiiarad

روبیکا

https://rubika.ir/clinicarad

درباره‌ی ashkan300

همچنین ببینید

عوارض تزریق ژل

تزریق ژل عوارض دارد؟

تزریق ژل عوارض دارد؟ امروزه یکی از رایج ترین اقداماتی که اشخاص به آن می‌ پردازند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *