آخرین خبرها

جراحی پلک یا بلفاروپلاستی_ هزینه و توصیه ها:

جراحی پلک

جراحی پلک یا بلفاروپلاستی_ هزینه و توصیه ها:

همه آنچه باید در جراحی پلک ، هزینه و توصیه ها و مراقبت های بلفاروپلاستی بدانید.

جراحی پلک یا بلفاروپلاستی یک عمل جراحی برای بهبود ظاهر پلک ها است این جراحی می‌تواند روی هر دو پلک بالایی و پایینی و یا تنها روی یکی از آنها صورت گیرد بلفاروپلاستی برای زیبایی نواحی پیرامون چشم و درمان مشکلات عملکردی مورد استفاده قرار می‌گیرد امروز می خواهیم در مورد جنبه‌های مختلف این عمل صحبت کنیم از کاربردهای آن گرفته تا هزینه و عوارض.

. جراحی پلک با برداشتن پوست و چربی های اضافه پلک بالا و پایین که در اثر افزایش سن دچار افتادگی شده‌اند ، در نتیجه موجب رفع چین و چروک و جلوگیری از افتادگی آن می شود.

. چشم از عناصر زیبایی صورت است و بلفاروپلاستی می تواند بهترین راه جوان سازی نواحی پیرامون چشم باشد.

‌. عوارض بعد از عمل معمولاً در طی چند روز خوب میشوند و دوره نقاهت و ریکاوری چند هفته ای ندارد.

. به طور کلی بلفاروپلاستی در صورتی که توسط پزشک ماهر و با تجربه و در کلینیک معتبر انجام شود می تواند بی خطر ترین و کم عارضه ترین روش باشد.

مشاوره رایگان خدمات زیبایی 

جراحی پلک (بلفاروپلاستی )چیست؟

دلیل اصلی افراد متقاضی برای بلفاروپلاستی رفع افتادگی و پوست اضافه پلک است ، این جراحی می‌تواند پوست اضافه نواحی پیرامون چشم را از بین ببرد و ظاهر زیبا و جوان تری را به فرد ببخشد گاهی اوقات هم از بلفاروپلاستی برای رفع موانع بینایی ناشی از پلک و افتادگی آن ها استفاده می شود.

در این روش درمانی پوست اضافه عضلات و گاهی اوقات بافت پوست از نواحی بالایی و پایینی برداشته می‌شود و پوست اضافه نیز در این نواحی برداشته می‌شود البته بلفاروپلاستی پلک بالا که گاهی به آن لیفت پلک یا بالا بردن پلک ها هم می گویند نباید با جراحی رفع افتادگی پلک (جراحی پتوز) اشتباه گرفته شود .

در این جراحی افتادگی پلک ، عضلات و تاندون های پلک بالا که مسئولیت بالا نگه داشتن پلک را دارند سفت می شود تا مشکل آنها برطرف شود بلفاروپلاستی زمانی باعث رفع افتادگی پلک میشود که پوست اضافه باعث سنگین شدن و افتادن روی پلک شود پس این جراحی ها با هم متفاوت اند ولی هر دو می توانند افتادگی پلک را برطرف کنند.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی گلسار رشت با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره در خدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

01391011195

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 9 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicgolsar

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی گلساررشت توسط کادر حرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

تلگرام

https://t.me/clinic_elahieh

گپ

https://gap.im/

سروش

https://splus.ir/clinicelahieh

ایتا

https://eitaa.com/clinicelahieh

روبیکا

https://eitaa.com/clinicelahieh

درباره‌ی ashkan300

همچنین ببینید

بلفاروپلاستی کجا خوبه

بلفاروپلاستی کجا خوبه

بلفاروپلاستی کجا خوبه افتادگی در پلک‌ها و پف کردن آنها از مشکلات ظاهری است که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *