آخرین خبرها
فیلر بینی

فرق فیلر بینی و لیفت بینی

فرق فیلر بینی و لیفت بینی

چهره اشخاص تاثیر زیادی در میزان زیبایی آنها ایفا می‌کند و اگر اشخاص دارای پوست مناسب و همچنین آیتم ها و اجزای هماهنگ در صورت خود باشند، مسلما در درصد جذابیت آنها اثرگذار خواهد بود.

یکی از پر طرفدار ترین تکنیک های زیبا سازی و تغییر چهره در سالهای اخیر، جراحی زیبایی و ترمیمی بینی می باشد.

روزانه تعداد بسیاری از افراد بدون توجه به جنسیت، جهت انجام جراحی بینی مراجعه می کنند و سالانه هزینه های متعددی بابت این جراحی، متقاضی پرداخت میکند.

در بعضی از موارد ممکن است اشخاص نیاز به استفاده از جراحی های باز و پر ریسک نداشته باشد و فقط با چند جلسه ترمیمی به کمک روش‌های دیگر بتوانند بینی خود را ترمیم و اصلاح کنند‌.

از جمله این تکنیک ها می توان به لیفت بینی با نخ یا استفاده از تزریق فیلر اشاره کرد.

هدف از نگارش این مطلب آن است که بدانید تزریق لیفت بینی با نخ بهتر است یا تزریق فیلر، لذا می‌توانید از وب سایت کلینیک زیبایی آراد جهت کسب اطلاعات بیشتر در ادامه این مطلب با ما همراه باشید…

لیفت بینی چیست؟

از آن‌جایی که بینی در مرکز صورت قرار دارد، تحولات جزئی در آن می‌تواند در چهره شما تفاوت زیادی ایجاد کند.

لیفت بینی یک تکنیک غیر جراحی محسوب می‌شود.

متخصصین ، این روش را بسیار کار آمد و بی‌خطر می‌دانند.

انجام لیفت در برابر عمل جراحی بینی، عوارض بسیار نادری دارد. زیرا این تکنیک با سوزن انجام شده و شباهتی به جراحی‌های سنگین ندارد؛ اما اثرات آن دائمی نیست و بین شش ماه تا یک سال حفظ می‌شود.

لیفت بینی با تزریق ژل(فیلر بینی) چیست؟

تزریق ژل بینی یک روش بدون جراحی است، که به ایجاد زیبایی در بینی کمک می‌کند. متخصص با تزریق دقیق ژل به بینی می‌تواند، نوک بینی را بالا ببرد و انحنای تیغه بینی را صاف کند. اصلاح فرم بینی با فیلر تکنیکی دائمی نبوده و در صورت عدم رضایت پس از چند ماه بینی به حالت قبل بازمی‌گردد.

اگر دارای قوز بینی هستید، این روش می‌تواند مشکل شما را برطرف کند. فیلر با ایجاد حجم در نواحی اطراف برجستگی، سطح آن را یکنواخت می‌کند.

همچنین اشخاصی که تیغه بینی آن‌ها مقعر و فرو رفته است، با تزریق ژل به نتیجه خوبی می‌رسند.

لیفت بینی

 

 

درباره‌ی ashkan300

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *