آخرین خبرها

قارچ آلت تناسلی آقایان

قارچ آلت تناسلی آقایان

عفونت قارچی اغلب به عنوان یک مشکل سلامت در زنان در نظر گرفته می‌شود اما می‌تواند آقایان را نیز تحت تاثیر خود قرار دهد عفونت قارچی آلت تناسلی آقایان اگر درمان نشود می تواند سبب گسترش علائم دردناک و ناراحت‌کننده شود همچنین اگر عفونت به جریان خون سرایت کند می‌تواند عوارض جدی با خود رقم بزند. داروهای بدون نسخه اغلب می تواند این عفونت قارچی را برطرف کند ولی برخی از اقدامات پیشگیری اولیه می تواند به شما در جلوگیری از این مشکل کمک کند. ایجاد قارچ آلت تناسلی آقایان می تواند آقایان را دچار مشکلات بسیار زیادی کند که با انجام بعضی نکات و درمان آنها می‌توانند این بیماری را به راحتی درمان و کنترل کنند.

الهیه
کلینیک بین المللی پوست،مو وزیبایی الهیه

علائم قارچ آلت تناسلی آقایان چیست؟

علائم اولیه قارچ آلت تناسلی آقایان این است که اغلب آلت تناسلی آنها دچار بثورات قرمز و گاهی لکه های سفید و براق روی آلت تناسلی می‌شود، پوست آلت آنها ممکن است مرطوب باشد و یا یک ماده سفید غلیظ در زیر پوست آنها در محل ختنه گاه یا در چین های پوست مشاهده شود همچنین ممکن است خارش و احساس سوزش در آلت تناسلی ایجاد شود قرمزی، خارش و درد در آلت تناسلی می‌تواند نشانه‌ای از سایر بیماری های جدی و از جمله بعضی بیماری های مقاربتی باشد بنابراین بعد از ظاهر شدن این علائم آن‌ها را نادیده نگیرید و به یک پزشک متخصص و با تجربه در این زمینه مراجعه نمایید پزشک بعد از معاینه شما تشخیص می‌دهد که این چه بیماری است و می‌توانید برای درمان آن هر چه سریع‌تر اقدام نمایید می توانید برای دریافت نوبت متخصص با مشاوران  در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی الهیه تماس حاصل فرمایید.

چه چیزی سبب عفونت قارچی آلت تناسلی آقایان می‌شود؟

عفونت قارچی توسط قارچی به نام کاندیدا ایجاد می‌شوند معمولاً مقدار کمی کاندیدا روی بدن وجود دارد و فقط چیزی که لازم است رشد آن بیش از حد معمول شود و ایجاد عفونت قارچی کند یک محیط مرطوب برای گسترش آن می باشد. یکی از شایع‌ترین دلایل عفونت قارچی آلت تناسلی آقایان رابطه جنسی محافظت نشده با خانمی است که دچار عفونت قارچی واژن می باشد شما همچنین می توانید بدون فعالیت جنسی نیز به این بیماری مبتلا شوید برای مثال می‌توان به بهداشت ضعیف اشاره کرد که شما را در برابر عفونت قارچی آسیب پذیر می کند.

عوامل خطر برای عفونت قارچ آلت تناسلی مردان چیست؟

به غیر از برقراری رابطه جنسی با شریکی که دارای عفونت قارچی است چند عامل دیگر نیز می‌تواند احتمال ابتلا به عفونت قارچی آلت تناسلی آقایان را افزایش دهد:

. ختنه نشدن یکی از عوامل اصلی می باشد زیرا ناحیه زیر پوست ختنه گاه می تواند محل پرورش این قارچ باشد.

. اگر به طور منظم حمام نکنید یا اندام تناسلی خود را به درستی تمیز نکنید خود را در معرض خطر این قارچ قرار خواهید داد.

. به دلیل درمان سرطان اچ آی وی یا دلایل دیگر مانند ضعف سیستم ایمنی ممکن است در خطر ابتلا به عفونت قارچ قرار کی‌گیرید.

آیا من عفونت قارچ دستگاه تناسلی دارم؟

پزشک دستگاه تناسلی شما را مورد معاینه قرار خواهد داد و علائم را بررسی می‌کند بعضی از موارد مانند سفیدی روی آلت تناسلی می تواند تشکیل شده باشد که با قرار دادن آنها زیر میکروسکوپ و بعد از تایید نوع قارچ مشخص خواهد شد، هر چه زودتر مشکل تشخیص داده شود درمان آن نیز زودتر آغاز می‌شود و احتمال اینکه بتوان از عوارض جدی آن جلوگیری کرد بیشتر است اگر دچار عفونت قارچی آلت تناسلی هستید هر چه سریع‌تر به پزشک مراجعه کنید.

چگونه عفونت قارچی آلت تناسلی آقایان درمان می‌شود؟

در بیشتر موارد کرم های ضد قارچ موضعی و پماد ها برای از بین بردن این عفونت می تواند کافی باشد بسیاری از کرم‌های ضد قارچی که میتوان برای درمان این عفونت توصیه شود عبارتند از:

. میکونازول

. کلوتریمازول

. ضد قارچ

. ایمیدازول

این داروها به عنوان داروهای ضد قارچ در دسترس هستند و بدون نسخه پزشک می‌توانید آنها را تهیه و استفاده کنید، عفونت های جدید یا طولانی مدت ممکن است که نیاز به داروهای قوی تر داشته باشند مانند فلوکونازول خوراکی و کرم هیدروکورتیزون، در عفونت های جدی مانند عفونت هایی که به یک بیماری فوق العاده جدی به نام بالانیت تبدیل می شود توصیه خواهد شد.

 گاهی اوقات عفونت های مخمری پس از درمان می تواند ظاهر شود اگر این اتفاق بیفتد پزشک احتمالا درمان های هفتگی را برای چندین ماه پس از درمان توصیه می‌کند. ضد قارچ را به خوبی میتوان تحمل کرد و به احتمال زیاد هیچگونه عارضه جدی نیز در پی نخواهد داشت با این حال برچسب آن را بررسی کنید و از پزشک خود بپرسید که در صورت داشتن واکنش باید مراقب چه چیزهایی باشید اگر عفونت شما به خوبی به پماد ضد قارچ پاسخ ندهد و شما ختنه نشده باشید ممکن است که پزشک توصیه کند که ختنه انجام دهید اگر چه این روش جراحی معمولاً روی نوزاد انجام می گیرد اما می توان آن را با خیالی آسوده برای مردان در هر سن و سالی انجام داد.

 در کنار استفاده از کرم و داروها باید بهداشت فردی نیز به خوبی رعایت شود تا از بین بردن عفونت زمان طولانی نیاز نداشته باشد عواملی مانند دیابت و سیستم ایمنی سرکوب شده نیز ممکن است که در ابتلا به عفونت قارچ آلت تناسلی نقش داشته باشد اگر دیابت دارید با ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی همکاری داشته باشید تا مطمئن شوید که سطح قند خون شما به اندازه نرمال کنترل شده است، اگر سیستم ایمنی سرکوب شده ای دارید پزشک می تواند راه هایی را برای حفظ سلامت سیستم ایمنی شما تا حد امکان توصیه کند.

عوارض عفونت قارچی آلت تناسلی آقایان چیست؟

یکی از عوارض احتمالی عفونت قارچی آلت تناسلی آقایان بالانیت است، بالانیت التهاب پوست ختنه گاه یا سر آلت تناسلی می باشد دیابت می تواند خطر این بیماری را افزایش دهد، اگر بالانیت به طور موثر مورد درمان قرار نگیرد ممکن است زخم پوست ختنه گاه را ایجاد کند همچنین می‌تواند سبب ایجاد چسبندگی در آلت تناسلی شود که این وضعیت می‌تواند در زمان ادرار کردن بسیار دردناک و دشوار باشد. در صورت عدم درمان این بیماری می تواند سبب تورم و درد غدد و همچنین ضعف و خستگی شود، عفونت قارچی تناسلی آقایان همچنین ممکن است که وارد جریان خون آنها شود و این وضعیت به عنوان کاندیدمی یا کاندیدیازیس مهاجم شناخته می‌شود که این مشکل بیشتر می‌شود همچنین در آقایانی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند این بیماری شایع تر است.

 اگر در بیمارستان هستید و از کاتتر برای ادرار کردن استفاده کرده باشید ممکن است که با کاندیدیازیس تهاجمی روبه‌رو شوید این شکل پیشرفته عفونت قارچی بسیار جدیدی می باشد، داروهای ضد قارچ خوراکی ممکن است برای چند هفته به شما توصیه شود در بعضی موارد نیز دارو به صورت داخل وریدی تجویز خواهد شد.

عفونت قارچ آلت تناسلی آقایان چقدر طول می‌کشد؟

اگر عفونت شما به موقع تحت درمان قرار گیرد و به داروهای ضد قارچ پاسخ مثبت داده شود می توان ظرف یک هفته این مشکل را برطرف کرد. اگر از نظر جنسی فعال هستید شریک زندگی شما نیز باید تحت درمان عفونت قارچی قرار گیرد تا از عفونت بتواند جلوگیری کند شریک زندگی شما بدون توجه به اینکه آیا دچار این عفونت است یا خیر باید تحت درمان قرار گیرد و اگر دچار عفونت های قارچی مکرر هستید در اثر دلایلی مانند بهداشت و تماس جنسی نیز با پزشک در مورد آن صحبت داشته باشید ممکن است یک بیماری زمینه‌ای مانند دیابت داشته باشید.

 آقایان معمولاً بسیار کمتر از خانم ها دچار عفونت و قارچ آلت تناسلی می شوند اما نکته مهم این است که بدانید چگونه عفونت می‌تواند ایجاد شود و چگونه می توان علائم آن را هرچه سریع‌تر تشخیص داد.

چگونه از عفونت قارچ آلت تناسلی جلوگیری کنیم؟

شما می‌توانید با اجتناب از تماس جنسی با شریکی که دارای عفونت قارچی است از ایجاد عفونت قارچ آلت تناسلی جلوگیری کنید همچنین در هنگامی که عفونت قارچی فعال دارید نباید با کسی رابطه جنسی برقرار کنید زیرا می‌تواند عفونت را به شریک زندگی تان انتقال دهد برای جلوگیری از ابتلا به عفونت قارچی یا انتقال آن به دیگران باید موارد زیر را انجام دهید:

. برای کمک به جلوگیری از احتمال ابتلا به عفونت قارچی حتما از کاندوم استفاده کنید

. برای کاهش خطر ابتلا به عفونت قارچ آلت تناسلی فقط یک شریک جنسی داشته باشید

. بهداشت خود را به خوبی رعایت کنید و آلت تناسلی خود را همواره تمیز و خشک نگه دارید

. اگر ختنه نشده‌اید زیر پوست ختنه گاه را همواره تمیز با آب و صابون بشویید و بعد از برقراری رابطه جنسی پوست ختنه گاه خود را به حالت معمول خود برگردانید.

عفونت قارچ حچالت تناسلی غیر معمول است آنها ممکن است ناشی از عدم رعایت بهداشت یا برقراری رابطه جنسی بدون کاندوم با شریکی باشد که دچار عفونت قارچی واژن است علاوه بر آن می تواند لکه های سفید و قرمز روی پوست باشد که می تواند با خارش و سوزش همراه باشد.

 در بیشتر موارد پماد ها و کرم های ضد قارچ موضعی می تواند برای درمان آن موثر باشد همانطور که می‌دانید برقراری رابطه جنسی و داشتن یک رابطه جنسی سالم می تواند پایه های زندگی زناشویی را محکم کند عواملی مانند عفونت در ناحیه تناسلی و یا کوچک بودن آلت تناسلی آقایان می تواند سبب شود که فرد از برقراری رابطه جنسی خوب و موثر خودداری کند و این امر می تواند روی زندگی زناشویی آنها تاثیرگذار باشد البته روش های موثری وجود دارد که آقایان می‌توانند با بزرگ کردن آلت تناسلی خود اعتماد به نفس خود را به دست آورند و از نتایج آن لذت ببرند؛ ما در این قسمت از مقاله در خصوص افزایش سایز و قطر آلت تناسلی آقایان صحبت خواهیم کرد.

بزرگ کردن آلت تناسلی آقایان با تزریق ژل

آخرین تحقیقات در زمینه درمان جنسی نشان داده که برای رضایت در حین رابطه جنسی، سایز آلت تناسلی در مردان اهمیت زیادی ندارد نتایج این تحقیق نشان داده است که در زمان برقراری رابطه جنسی قطر آلت تناسلی مردان نسبت به طول آن اهمیت بیشتری دارد انواع مختلفی از روش های جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی وجود دارد اما چرا باید عواقب منفی ناشی از عمل جراحی را تحمل کرد در حالی که میتوان قطر آلت تناسلی را با کمک روش هایی با حداقل تهاجم و بی خطر افزایش داد؛ مزایای افزایش فوری قطر آلت تناسلی از طریق درمان های حجم دهنده به لایه های درم و افزایش تدریجی طول با کمک از حجم دهنده ها فراهم خواهد شد یک سوزن بسیار کوچک در زیر پوست آلت تناسلی قرار داده می‌شود که این سوزن امکان تزریق ژل مخصوص را فراهم خواهد کرد این امر تولید کلاژن طبیعی در بدن را تحریک می کند و سبب افزایش ضخامت آلت تناسلی می شود.

 میزان افزایش قطر آلت تناسلی را میتوان با یک جلسه درمان دیگر نیز افزایش داد این روش دارای نتایج کاملاً قابل پیش بینی می باشد و ماندگار است و روند درمانی قابل تحمل، اگر جهت بزرگ کردن آلت تناسلی خود به فکر استفاده از تزریق ژل هستید در این صورت باید به یک متخصص زیبایی مراجعه فرمایید که آگاهی کامل در روند درمان را داشته باشد همچنین این روش بسیار ساده است و شبیه به استفاده از پرکننده های تزریقی در دیگر قسمت‌های بدن می‌باشد.

متخصصین کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی الهیه این روش را برای بیمارانی که ممکن است در ابتدا علاقه به انجام عمل جراحی برای بزرگ کردن آلت تناسلی داشته باشند توصیه خواهند کرد بنابراین استفاده از تزریق ژل می‌تواند با افزایش قطر آلت تناسلی موجب بزرگ شدن آن شود، شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه با مشاوران و کارشناسان در کلینیک تماس حاصل فرمایید.

آلت تناسلی آقایان
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی الهیه – آلت تناسلی آقایان

متقاضیان درمان

متقاضیان مناسب برای افزایش آلت تناسلی افرادی هستند که شرایط زیر در آنها وجود داشته باشد:

. قطر یا ضخامت آلت تناسلی آنها کمتر از حد طبیعی باشد

. عدم اعتماد به نفس به دلیل کوچک بودن آلت تناسلی

. ابتلا به علائم زود انزالی که در طول زندگی ۳۰ درصد از آقایان به آن مبتلا هستند

. داشتن انتظارات واقع بینانه از تزریق فیلرها

با توجه به طیف وسیعی از تحقیقات منتشر شده نتیجه گرفته شده این است که متوسط اندازه آلت تناسلی آقایان به صورت زیر می باشد:

. طول آلت تناسلی آقایان در حالت خوابیده بین ۷ تا ۱۰ سانتی‌متر است

. دور آلت تناسلی آقایان در حالت خوابیده بین ۹ تا ۱۰ سانتی‌متر است

. طول آلت تناسلی آقایان در حالت نعوظ بین ۱۲ تا ۱۶ سانتی متر است

. دور آلت تناسلی آقایان در حالت نعوظ حدود ۱۲ سانتی متر است.

آقایانی که به دنبال راه حلی برای اندازه کوچک آلت تناسلی خود هستند اغلب تصاویری نادرست از آنچه واقعیت است دارند بنابراین مشورت در خصوص اندازه آلت تناسلی و داشتن انتظارات واقع بینانه از آنچه که با این روش می توان به دست آورد بسیار مهم می‌باشد این موضوع می‌تواند در طول جلسه مشاوره با پزشک مورد بررسی قرار گیرد و شما می توانید تمام سوالات خود را قبل از انجام درمان از پزشک بپرسید.

در شرایط زیر تزریق ژل گزینه مناسبی نخواهد بود:

. مشکلات جدی سلامت

. بیماری های آمیزشی فعال

. سابقه حساسیت به ژل ها

. سابقه سایر جراحی های آلت تناسلی

فرایند درمان

بزرگ کردن آلت تناسلی با استفاده از تزریق ژل درمان بسیار سریع می باشد که کمتر از یک ساعت زمان نیاز دارد پزشک متخصص و باتجربه به دقت ژل را به بدنه آلت تناسلی و سر کلاهک آلت تناسلی برای افزایش اندازه آن تزریق خواهد کرد. یک سوزن بسیار کوچک برای تزریق استفاده خواهد شد و بدان معناست که این روش بسیار ساده با کمترین درد و ناراحتی همراه است معمولاً برای درمان نیازی به بی حس کننده های موضعی نمی‌باشد.

بزرگ کردن آلت تناسلی آقایان برای سال‌هاست که استفاده می شود و نتایج رضایت بخش و طبیعی را برای آنها به دنبال داشته است. به طور معمول افزایش قطر آلت تناسلی آقایان بسیار قابل توجه می باشد اما نتایج آن ممکن است از هر فردی به فرد دیگر متفاوت باشد برای افزایش حجم به مدت محدود یک سال و گاهی اوقات بیشتر ماندگار خواهد بود اما باید بدانید که تمام این افزایش حجم دائمی نیست و معمولاً برای حفظ آن نیاز به درمان‌های بیشتر دارید.

کدام نوع آن می تواند گزینه مناسب تری باشد؟

انواع گوناگونی از محصولات تزریقی در بازار وجود دارد، در کلینیک ها اغلب به دلیل هزینه از یک محصول خاص استفاده خواهد شد یا اینکه هر محصول دارای مزایای خاص خود می باشد اما تجربه نشان داده که ژل ردکسیس برای افزایش قطر آلت تناسلی می تواند تاثیرات بهتری داشته باشد.

پس از درمان

این درمان کاملاً محرمانه می‌باشد و هیچ جزئیاتی در خصوص شما با فرد دیگری در میان گذاشته نخواهد شد و درمان برای بزرگ کردن آلت تناسلی محرمانه باقی خواهد ماند. بعد از انجام درمان نیز نیاز به استراحت ندارید و می‌توانید به محض اتمام درمان فعالیت‌های روزمره خود را آغاز کنید ممکن است در حد بسیار کمی کبودی حاصل شود و احتمال دارد برطرف شدن آن تا دو هفته زمان ببرد اما تاثیرات جنسی نخواهد داشت با این حال توصیه می کنیم که به مدت حداقل دو روز بعد از انجام درمان از برقراری رابطه جنسی و دیگر فعالیت های جنسی اجتناب کنید.

عوارض جانبی

ممکن است که بعد از تزریق ژل به آلت تناسلی دچار تورم، قرمزی، درد و سفتی در ناحیه تحت درمان شوید این علائم خفیف تا متوسط هستند و بعد از گذشت یک هفته یا کمتر بهبود پیدا می کنند اگر تورم دارید می توانید برای کاهش آن از کیسه یخ استفاده کنید و در صورتی که درد دارید می توانید از پانادول استفاده کنید همچنین از مصرف ویتامین e، داروهای ضد التهابی، آسپرین یا ایبوپروفن باید خودداری کنید زیرا احتمال خونریزی و کبودی را زیاد می‌کند قبل از انجام درمان، در طول درمان و بعد از انجام درمانی از این داروها استفاده نکنید اگر علائم برای طولانی مدت باقی ماند یا هر گونه نگرانی خاصی برای شما حاصل شد از تماس با پزشک خود دریغ نکنید.

آیا این درمان با درد است؟

درد جزئی می تواند با تزریق ژل به آلت تناسلی آقایان ایجاد شود، ژل مورد استفاده با لیدوکائین ترکیب شده و بلافاصله ناحیه تحت درمان را بی حس خواهد کرد همچنین ناحیه سر می شود که می تواند به کاهش درد کمک کند و با منقبض کردن رگ های خونی سبب جلوگیری از کبودی می گردد با کمک از آرنیکا قبل و بعد از تزریق ژل می توانید میزان کبودی را به حداقل خود برسانید.

ماندگاری تزریق ژل به آلت تناسلی آقایان چقدر است؟

سازندگان ژل ردکسیس ادعا می کنند که ماندگاری محصولات آنها می‌تواند تا یکسال و حتی بیشتر باشد، برای بیشتر افراد می‌تواند تا یکسال این ماندگاری باقی بماند اما در بعضی دیگر چند ماه کمتر ماندگاری دارد بدن هر فرد به ژل ها به طور متفاوتی واکنش نشان می دهد و همچنین ضخامت بافت پوست و عضلات هر یک از ما با دیگری متفاوت می باشد. به طور معمول ماندگاری ژل ها می توانند بین سه تا شش ماه اثرات کامل درمان را داشته باشد و سپس به تدریج به وضعیت قبل از انجام عمل باز خواهد گشت.

هزینه تزریق ژل به آلت تناسلی

هزینه تزریق ژل به آلت تناسلی آقایان به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله نوع ژل مورد استفاده میزان آن، تخصص و مهارت پزشک همگی میتواند روی هزینه انجام این درمان تاثیر گذار باشد. جهت اطلاع پیدا کردن از هزینه های مربوط به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی الهیه می توانید با مشاوران و کارشناسان در این زمینه گفت‌وگو داشته باشید خدمات مشاوره در این کلینیک به صورت رایگان می باشد که می توانید از آن بهره مند شوید.

آماده شدن برای تزریق ژل به آلت تناسلی

. قبل از شروع روند درمان باید موارد زیر به خوبی رعایت شود:

. چند روز قبل از انجام درمان باید موهای زائد اطراف آلت تناسلی شیو شود.

. محل مورد نظر باید با آب و صابون تمیز شود.

. ۱ هفته قبل از انجام درمان باید از مصرف آسپرین، ویتامین‌ها، داروهای ضد التهابی خودداری کنید تا بتوان از خونریزی و کبودی و دیگر عوارض احتمالی به راحتی جلوگیری کرد، از مصرف داروهای بیان شده چه در طول درمان و چه بعد از آن باید خودداری کنید.

روز درمان

حدود ۳۰ دقیقه قبل از تزریق ژل برای ناحیه هایی که قرار است تزریق انجام شود کرم های بی حس کننده استفاده می‌شود تمامی تزریق توسط یک سرنگ به نام کانولا های باریک و دایره ای شکل انجام خواهد شد تزریق ژل با کمترین درد و ناراحتی همراه است در این بین اگر درد نیز وجود داشته باشد به راحتی می توانید آن را تحمل کنید همچنین این ژل با لیدوکایین مخلوط شده و به بدن وارد می شود و در این حال هیچ گونه ناراحتی ایجاد نخواهد شد. در بعضی شرایط ممکن است که پزشک ابتدا دارویی به فرد تزریق کند که سبب برانگیختگی آلت تناسلی می‌شود در این حالت بهتر می تواند در زمان تزریق، ژل را به اطراف آلت تناسلی شکل‌دهی کند این برانگیختگی می‌تواند تا یک ساعت ادامه داشته باشد چنانچه مدت زمان برانگیختگی آلت تناسلی بر اثر تزریق بیش از حد طولانی شد بلافاصله با پزشک تماس بگیرید و در صورت لزوم برای کسب ظاهری نسبتا مناسب ممکن است که پزشک مجبور باشد که دو تا سه میلی ژل را به سر کلاهک آلت تناسلی تزریق کند سپس آلت تناسلی در داخل یک باند کشی پیچیده می‌شود و توصیه می‌شود که این نوار حدود ۱۲ ساعت بر روی آلت تناسلی باقی بماند.

مراقبت های بعد از تزریق ژل به آلت تناسلی

این روش درمانی روشی ایمن و کم عارضه است اما احتمال وقوع بعضی عوارض جانبی به صورت موقت و جزئی می تواند وجود داشته باشد از جمله ممکن است تا حدودی بدن فرد دچار کبودی یا حساسیت شود که چند روز بعد از تزریق مشکل برطرف خواهد شد همچنین احتمال دارد تا چند روز بعد از تزریق شما شاهد تورم باشید که در این صورت پزشک داروهای ضد تورم را برای کاهش آن تجویز خواهد کرد.

 درد شدید یا مشکل در زمان ادرار کردن از عوارض تزریق ژل به آلت تناسلی آقایان نمی باشد پس اگر با این مشکل روبرو شدید حتما با پزشک تماس بگیرید، ممکن است بعضی ناهنجاری های کوچک ایجاد شود ژل های تزریقی در ابتدا دارای خاصیت نرم کنندگی و منعطف هستند و این خاصیت یک مزیت برای آن است که اگر ناهنجاری جزء ایجاد شد به راحتی و از طریق ماساژ می توان آن را از بین برد.

 تا چند هفته اول باید از برقراری رابطه جنسی یا تحریک کردن آلت تناسلی خودداری کنید همچنین در هفته اول بعد از تزریق نباید که رابطه مقعدی غیر ایمن داشته باشید در هفته اول باید روزانه دوبار آلت تناسلی خود را بشویید و اگر که در هفته اول رابطه جنسی برقرار کردید حتما آلت خود را بشویید می توانید به راحتی بعد از تزریق فعالیت‌های عادی خود را از سر بگیرید.

نتایج تزریق ژل به آلت تناسلی

افراد متقاضی بلافاصله بعد از تزریق ژل می‌توانند شاهد نتایج این درمان باشند، نتایج نهایی تزریق مدت یک هفته بعد از تزریق خود را نشان می دهد مدت زمان لازم برای ظهور نتایج نیز به نوع محصول به کار برده شده در تزریق بستگی دارد. توجه کنید که بعد از تزریق انتظار تورم موقت و کبودی می تواند وجود داشته باشد. محبوب ترین و ماندگارترین ژل تزریقی برای افزایش سایز آلت تناسلی ژل هیالورونیک اسید می باشد که می تواند نتایج خوبی را برای افراد رقم بزند.

انتظارات واقع بینانه از تزریق ژل به آلت تناسلی داشته باشید

نتایج به دست آمده از تزریق به اندازه اولیه آلت و همچنین ژل تزریق شده آن بستگی دارد و ممکن است این نتیجه‌ها متغیر باشد تزریق اول معمولاً حجمی بین ۵ تا ۱۸ میلی لیتر می باشد حجم تزریق به طرز قابل توجهی اهمیت دارد اما چیزی که از همه مهم‌تر است اینکه این روش را حتماً توسط یک پزشک متخصص و با تجربه انجام دهید زیرا پزشک متخصص می‌داند که چه مقدار باید ژل یا چربی تزریق کند و همچنین به راحتی آن را به صورت یکنواخت در جای خود قرار خواهد داد. شما می توانید تزریق ژل را برای افزایش سایز آلت تناسلی خود در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی الهیه زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای این کلینیک انجام دهید و از هر گونه دوره نقاهت و عوارض آن در امان باشید.

آلت تناسلی آقایان
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی الهیه – آلت تناسلی آقایان

چه زمانی میتوان بعد از تزریق ژل به آلت تناسلی رابطه جنسی برقرار کرد؟

معمولا از نظر پزشکان هیچگونه مشکلی وجود ندارد و شما می توانید بعد از گذشت یک هفته از تزریق فعالیت های جنسی خود را آغاز کنید.

بعد از تزریق ژل به آلت تناسلی تا چه مدت از رفتن به سرکار باید خودداری کرد؟

نکته مثبتی که در خصوص افزایش سایز آلت تناسلی به روش‌های غیر جراحی وجود دارد این است که بعد از اتمام تزریق نیاز به استراحت و رفتن به سرکار نخواهید داشت در واقع شما بلافاصله بعد از پایان درمان می توانید فعالیت‌های روزمره خود را ادامه دهید.

آیا تزریق ژل به آلت تناسلی دردناک است؟

می‌توان انتظار درد بسیار خفیف و جزئی از تزریق ژل را داشته باشید که البته این درد می تواند با کمک مسکن های ساده درمان شود.

نتیجه گیری

آقایان نیز مانند بانوان می توانند با قارچ آلت تناسلی روبرو شوند و اگر برای درمان آن اقدام نکنند می‌تواند مشکلات جدی و جانبی زیادی را برای آنها رقم بزند. قارچ بیماری پوستی می‌باشد که درمان آن بسیار ساده است اگر دچار قارچ آلت تناسلی شده‌اید باید هر چه سریع‌تر به پزشک مراجعه کنید و درمان را آغاز کنید همانطور که بیان کردیم رابطه جنسی نقش بسیار مهمی در بنیان خانواده دارد اگر هر مشکلی در ناحیه تناسلی خود داری آن را برطرف نکنید می‌تواند زندگی زناشویی شما را به خطر بیندازد.

آقایانی هستند که با کوچکی و یا نغوظ زودرس آلت تناسلی رو به رو هستند که این آقایان می‌توانند برای رفع این مشکلات از تزریق ژل یا چربی استفاده کنند البته روش‌های دیگری نیز وجود دارد که می‌تواند به این آقایان کمک کند اما اینکه کدام روش بهترین نتیجه را رقم می‌زند و مناسب ترین روش بسته به شرایط فرد را دارد بستگی به نظر پزشک متخصص دارد؛ پزشک با معاینه کامل بهترین روش را پیشنهاد خواهد داد.

 اگر شما نیز با مشکلاتی در ناحیه تناسلی رو به رو هستید و میخواهید به درمان آن بپردازید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی الهیه زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای این کلینیک درمان مناسب را آغاز کنید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای صورت می گیرد که می توانید از این خدمات بهره مند شوید و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید.

الهیه
کلینیک بین المللی پوست،مو وزیبایی الهیه

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191012756

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید:

clinicelahieh.com/#

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

https://t.me/clinic_elahieh

گپ

https://gap.im/join/Nzg0Nzk2ODU5NDcwNTQ2Nzk0NzY1NjIwNTg3NjY2MzQ0NTYxMDI4OTE5NTE2NjE1NjI1Mjc3OTgzMTYyNjI3MDYyNTAyNjA3MTA1NTG

سروش

https://splus.ir/clinicelahieh

ایتا

https://eitaa.com/clinicelahieh

روبیکا

https://eitaa.com/clinicelahieh

آپارات:

https://aparat.com/v/7XjcS

نماشا:

https://www.namasha.com/v/j87yXFV6

درباره‌ی فیروزه حدادی

همچنین ببینید

پریاپیسم

پریاپیسم چیست؟

پریاپیسم چیست؟ پریاپیسم اختلال نادری می‌باشد که سبب نعوظ غیرقابل کنترل و طولانی مدت خواهد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *