آخرین خبرها

دوره نقاهت عمل بلفاروپلاستی

دوره نقاهت عمل بلفاروپلاستی

چشم زیبا ترین عضو بدن می‌باشد که هر گونه مشکل در این عضو تاثیرات منفی می تواند روی زیبایی چهره داشته باشد افزایش سن طبیعی ترین عاملی است که می‌تواند این عضو زیبا را تحت تاثیر خود قرار دهد افتادگی در پلک ها، شل شدن عضلات و پف زیر چشم از اصلی ترین علائم پیری به شمار می‌رود برخی بیماری های وراثتی و سبک زندگی نادرست نیز می تواند سبب تشدید این مشکلات شود. بلفاروپلاستی یا همان جراحی پلک مهم‌ترین روش برای رفع افتادگی در پلک ها محسوب می شود آگاهی از طول دوره نقاهت و توصیه های اصلی این دوره برای رسیدن به نتیجه مناسب و ایده‌آل بسیار اهمیت دارد. اغلب متخصصین دوره نقاهت را مکمل عمل بلفاروپلاستی می‌دانند برای رسیدن به نتیجه مورد نظر رعایت بعضی نکات در این مرحله اهمیت بسیار بالایی دارد برای آشنایی با دوره نقاهت بعد از عمل بلفاروپلاستی و مراقبت های آن با ما همراه باشید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد

دوره نقاهت عمل بلفاروپلاستی

قبل از انجام هر گونه عمل زیبایی باید توجه ویژه‌ای به دوران نقاهت و ریکاوری آن داشته باشید بلفاروپلاستی نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود و تمامی متقاضیان باید این دوره را پشت سر بگذارند. طول این دوره در افراد مختلف با یکدیگر متفاوت می باشد و به شرایط فیزیولوژیکی بدن آنها بستگی دارد و عوامل مختلفی می تواند وجود داشته باشد که باعث کاهش و افزایش دوره نقاهت شود عوارض جانبی اولیه بعد از انجام بلفاروپلاستی شامل تورم، کبودی و درد می باشد که با رعایت توصیه های بهداشتی چند روز بعد از انجام عمل کاملاً برطرف خواهد شد اما عوارض ناشی از بی تجربگی جراح و تیم پزشکی یا غیر استریل بودن تجهیزات به مدت زمان بیشتر برای درمان نیاز است در صورت شدید بودن این عوارض از ممکن است آثار ناشی از آن برای همیشه روی صورت شما باقی بماند.

عوامل موثر در افزایش دوره نقاهت جراحی پلک

اطلاع از دوره ی نقاهت یکی از دغدغه‌های اصلی افراد متقاضی برای انجام این عمل می باشد نمی توان زمان دقیق این دوره را به طور دقیق مشخص کرد زیرا شرایط فیزیولوژیکی هر فرد با دیگری متفاوت است و می‌تواند روی طول دوره نقاهت تأثیر بگذارد. عوامل زیر جزء اصلی ترین مواردی به شمار می‌روند که در افزایش یا کاهش زمان بهبودی بعد از انجام بلفاروپلاستی دخالت دارد:

. زمان فرد متقاضی

. تجربه و مهارت جراح

. تجهیزات اتاق عمل

. شرایط بدنی فرد

. شدت افتادگی یا پف پلک ها.

. میزان توجه به رعایت مراقبت های بعد از عمل بلفاروپلاستی

باید بدانید محدوده سنی مناسب، تجربه کافی متخصص، استفاده کردن از تجهیزات به روز و مدرن و رعایت توصیه ها و مراقبت ها در کنار شرایط خوب جسمانی به بهبود هرچه سریع‌تر زخم ها و کاهش دوره نقاهت کمک می‌کند برای بهبودی کامل بعد و طی کردن دوره نقاهت نیازمند هستید که تمام توصیه‌ها را جدی بگیرید البته در بلفاروپلاستیمانند جراحی های تهاجمی به استراحت مطلق نیاز نخواهید داشت بعد از اتمام جراحی می توانید به منزل بازگردید و فعالیت‌های عادی خود را آغاز کنید با این حال انجام فعالیت های سنگین و خسته کننده تا اتمام دوره نقاهت ممنوع می‌باشد.

متخصص مراقبت هایی برای شما تعیین خواهد کرد که رعایت آنها می‌تواند به افزایش تاثیر انجام حین عمل و دسترسی به نتایج مطلوب به شما کمک کند مدت زمان لازم برای بهبودی علائم اولیه در افراد مختلف با یکدیگر متفاوت می باشد و حداقل بین ۷ تا ۱۰ روز زمان می‌برد.

بایدها و نبایدهای دوران نقاهت جراحی پلک

بعد از انجام جراحی باید تمام توصیه ها و دستورات پزشک را به طور کامل رعایت کنید پزشک به شما اطلاعات کاملی در خصوص نحوه تعویض پانسمان و زمان مصرف آنتی بیوتیک ها و انجام فعالیت‌های کاری و ورزشی را ارائه خواهد داد تنها در صورت رعایت این موارد بیان شده می توانید به نتیجه ایده آل بعد از انجام این جراحی امیدوار باشید:

. روز اول بعد از عمل

بیشتر متخصصین توصیه می‌کنند که ۲۴ ساعت اول بعد از انجام جراحی را استراحت مطلق داشته باشید در این دوره مجاز به انجام هیچ گونه فعالیتی که خسته کننده باشد نیستید، مصرف مایعات در این دوره را افزایش دهید و استفاده از غذاهای رقیق و آبکی را در برنامه خود جای دهید برای کاهش درد در ناحیه چشم از کمپرس یخ می توانید استفاده کنید.

. روز دوم و سوم بعد از عمل

ممکن است در این دوره با سستی و حالت تهوع مواجه شوید این حالت کاملاً طبیعی به شمار می‌رود و دلیل آن مصرف داروهای بیهوشی می باشد برای افرادی که سابقه تهوع بعد از انجام عمل را دارند پزشک از داروهای ضد تهوع برای آنها استفاده می کند. اگر با احساس تنگی، درد و داغ شدن چشم‌ها درگیر شدید نگران نباشید چنین حالاتی از رایج ترین عوارض بلفاروپلاستی می باشند و به مرور زمان از بین خواهند رفت برای آرام کردن هر گونه درد می توانید از مسکن استفاده کنید.

 تاری دید یا اختلالات جزئی در بینایی در این دوره کاملاً طبیعی می‌باشد پزشک با توجه به نیاز فرد متقاضی برای بستن چشم ها از گاز استریل یا پانسمان استفاده خواهد کرد و دلیل اصلی تاری دید همین موارد است در این دوره با خارش خفیف و شدید زخم ها می توانید مواجه شوید این حالت نیز کاملاً طبیعی می‌باشد و نشان‌دهنده بهبودی زخم ها است ممکن است این عارضه تا دو هفته زمان ببرد سعی کنید از خارش و دستکاری پلک ها در این دوران خودداری نمایید.

. یک هفته بعد از عمل بلفاروپلاستی

بعد از یک هفته ممکن است عوارضی مانند تورم و کبودی همچنان ادامه داشته باشد اما بعد از یک هفته درد ناشی از انجام این جراحی در افراد برطرف خواهد شد کیفیت بینایی و میدان دید نیز بهبود نسبی پیدا می‌کند اما سعی کنید در این دوران از انجام فعالیت های سنگین که به چشم ها فشار وارد می‌کند خودداری کنید و از این فعالیت هایی مانند تماشای بیش از اندازه تلویزیون، استفاده طولانی مدت از لپ تاپ، گوشی یا کامپیوتر دوری کنید چون پف چشم‌ها را می‌تواند افزایش دهد از آنجایی که بعد از انجام بلفاروپلاستی با پدیده خشکی چشم ممکن است روبرو شوید بهتر است که ساعات تماشای تلویزیون و استفاده کردن از گوشی یا سایر موارد را به حداقل خود برسانید در صورتی که پزشک از بخیه های جذبی استفاده نکرده باشد بعد از گذشت یک هفته باید برای کشیدن بخیه ها به کلینیک مراجعه کنید.

. ده روز بعد از عمل بلفاروپلاستی

بعد از اتمام دوره ۱۰ روزه شما می توانید که فعالیت‌های عادی خود را آغاز کنید و به محیط کار خود باز گردید در این دوره مطالعه و تماشا کردن تلویزیون به مدت طولانی هیچگونه آسیبی را به چشمان شما وارد نخواهد کرد اما اژ فعالیت‌های سنگین مانند وزنه‌برداری و فشار بیش از اندازه به سر باید خودداری کنید در این دوره تاری دید و کبودی در اطراف چشم کاهش چشمگیری خواهد داشت.

. دو هفته بعد از عمل بلفاروپلاستی

در این دوره عوارض عمومی بعد از انجام عمل به طور کامل از بین خواهد رفت و برای انجام فعالیت‌های عادی زندگی با هیچ گونه مشکل روبرو نخواهید شد، امکان استفاده کردن از لنزهای طبی و آرایش صورت در این دوره می‌تواند وجود داشته باشد اما استفاده طولانی مدت از محصولات آرایشی در این دوره ممنوع است؛ از انجام فعالیت‌هایی مانند وزنه‌برداری، بدنسازی، دویدن و شنا کردن در این دوره باید خودداری کنید.

. هفته سوم بعد از عمل

استفاده کردن از عینک در این دوره الزامی می باشد اما هیچ محدودیتی برای استفاده کردن از مواد آرایش چشم وجود ندارد در اغلب افراد متقاضی عوارض رایج ناشی از عمل در هفته سوم کاملاً برطرف خواهد شد اگر در این هفته برخی از عوارض به صورت خفیف هنوز مشاهده می شود جای نگرانی نیست دلیل اصلی آن می‌تواند سیستم ایمنی و شرایط فیزیولوژیکی بدن شما باشد.

عوارض رایج بعد از عمل بلفاروپلاستی

. کبودی: این حالت می‌تواند به دلیل اختلال در سیستم انعقاد خون اتفاق بیفتد و ممکن است تا حدود ۴ هفته طول بکشد.

. قرمزی پلک: این عارضه بیشتر در محل بخیه ها می تواند ایجاد شود و ممکن است تا یک هفته نیز طول بکشد استفاده کوتاه مدت از استروئیدهای چشمی البته با تشخیص پزشک می‌تواند برای رفع این مشکل مفید باشد.

نکات مهم برای کاهش دوره نقاهت عمل بلفاروپلاستی

اگرچه دوره نقاهت بعد از انجام عمل محدوده زمانی مشخصی را دارد اما با رعایت کردن بعضی مراقبت ها و اقدامات می توانید از طولانی شدن این دوره جلوگیری کنید.

. تمام توضیح ها و دستورات پزشک را به دقت انجام دهید.

. در روز اول بعد از انجام عمل جراحی برای جلوگیری از خشک شدن چشم‌ها از پمادهای مناسب در محل زخم و بخیه ها استفاده کنید این پماد ها را پزشک برای شما تجویز خواهد کرد.

. بعد از انجام عمل بلفاروپلاستی پزشک برای شما قطره های اشک مصنوعی را تجویز خواهد کرد استفاده کردن از این قطره ها برای استریل کردن چشم ها و جلوگیری از خشکی چشم بسیار ضروری است.

. زمان خوابیدن سر خود را بالاتر از حد معمول بدن قرار دهید این حالت می‌تواند به کاهش فشار سر و کاهش احتمال خونریزی در زخم ها کمک کند.

. هنگام خواب سر خود را نچرخانید و به پشت بخوابید.

. هرگونه فعالیت فیزیکی که سبب تکان دادن سر می شود می‌تواند باعث افزایش فشارخون در این ناحیه شود بهتر است که انجام این فعالیت ها را تا پایان دوره نقاهت کنار بگذارید.

. از بلند کردن اجسام سنگین و خم و راست شدن زیاد خودداری کنید.

. برای محافظت از چشمان خود در مقابل اشعه فرابنفش خورشید، باد و آلاینده ها از عینک‌های آفتابی استفاده کنید.

. اگر در طول این دوره با مشکلات نسبتا شدید و غیر عادی در تنفس روبرو شدید حتما با پزشک خود تماس بگیرید.

دو عامل می تواند روی کیفیت انجام این جراحی و دوره نقاهت بعد از آن تاثیرگذار باشد این دو عامل عبارتند از مهارت و تجربه جراح و پشتیبانی‌های کلینیکی. اهمیت این دو موضوع باعث می‌شود که کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد در انتخاب جراحان باتجربه، صبور و بل اخلاق متمرکز شود علاوه بر این تیم پزشکی در این کلینیک خود را موظف به ارائه پشتیبانی‌های لازم بعد از انجام این جراحی برای افراد متقاضی می دانند جهت دریافت وقت جراحی و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دوره نقاهت و هزینه انجام این جراحی می توانید با مشاوران و کارشناسان در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد تماس حاصل فرمایید.

بلفاروپلاستی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی تخصصی آراد – بلفاروپلاستی

مراحل عمل بلفاروپلاستی

در عمل بلفاروپلاستی برای باقی نماندن جای برش روی پلک، جراح روی چین های پلک برش را ایجاد می کند بعد از برش نیز کلیه کیسه های چربی و پوست اضافه برداشته خواهد شد و با کمک نخ‌های مخصوص و نازک محل برش داده شده بخیه می خورد در عمل بلفاروپلاستی پلک پایین، جراح در ناحیه پشت پلک تحتانی برشی ایجاد می کند، چربی های اضافه را خارج و یا آنها را جابجا می کند برش‌های ایجاد شده در این جراحی بسیار ظریف هستند و برای بخیه نیز از نخ های بخیه قابل جذب یا چسب های پوستی استفاده می‌شود، بخیه‌های بلفاروپلاستی پلک بالا و پایین ظرف یک هفته برداشته خواهد شد.

مراقبت های قبل از عمل بلفاروپلاستی

در مراحل قبل از انجام عمل بلفاروپلاستی ابتدا پزشک متخصص سابقه پزشکی شما را مورد مطالعه و بررسی قرار خواهد داد و در مورد مشکلاتی مانند خشکی چشم، سابقه آلرژی و مصرف دارو از شما سوالاتی را خواهد پرسید سپس معاینات جسمی، بینایی و آزمایشاتی برای شما در نظر گرفته می شود بعد از آن فرد متقاضی به مدت ۶ هفته تا روز عمل بلفاروپلاستی پلک بالا و پایین باید از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی خودداری کند همچنین مصرف داروها و قرص های ضد انعقادی و داروهای رقیق کننده خون نیز ممنوع می باشد.

 لازم است بدانید که در روز جراحی پلک نباید هیچ گونه آرایشی روی صورت داشته باشید درست است که این جراحی به صورت سرپایی انجام می‌گیرد و نیازی به بستری شدن نخواهید داشت اما در هر حال باید فرد متقاضی همراهی را با خود داشته باشد تا او بتواند برای چند ساعت از او مراقبت کند.

مراقبت های بعد از بلفاروپلاستی

بعد از انجام عمل بلفاروپلاستی فرد متقاضی باید بعضی از نکات و مراقبت‌های پزشک را برای سریع کردن روند بهبودی و دوره نقاهت عمل بلفاروپلاستی انجام دهد در ادامه این مطلب به بعضی از اقدامات و مراقبت های بعد از عمل بلفاروپلاستی اشاره خواهیم کرد:

. فرد متقاضی باید برای کاهش کبودی و تورم در پلک ها از کمپرس آب سرد استفاده کند.

. بعد از انجام عمل، چشم ها همواره باید پاکیزه نگه داشته شوند.

. تاری دید و حساسیت به نور خورشید تا چند روز بعد از انجام جراحی طبیعی می باشد اما اگر این مشکل ادامه پیدا کرد باید به پزشک اطلاع دهید.

. بعد از انجام عمل بلفاروپلاستی تا مدتی نمی توانید که از لنزهای تماسی استفاده کنید.

. فرد متقاضی باید به طور منظم از داروهای تجویز شده توسط پزشک استفاده کند در این مدت شما نباید از هرگونه داروی مشابه استفاده کنید زیرا می‌تواند اختلال دارویی ایجاد کند و مشکلاتی را رقم بزند.

. بیمار تا چند روز نباید از وسایلی مانند گوشی، رایانه و تلویزیون که نیاز به دید مستقیم و خیره شدن دارد استفاده کند.

. فرد متقاضی باید در حین خوابیدن سر خود را بالاتر از حد معمول قرار دهد تا هیچگونه فشاری به چشم ها وارد نشود این کار می‌تواند حتی به کاهش تورم و کبودی کمک کند.

. کشیدن سیگار و نوشیدن الکل تا چند هفته بعد از انجام این جراحی ممنوع می باشد

. در زمان خروج از خانه باید از عینک های آفتابی استفاده کنید و همچنین نباید در معرض نور خورشید قرار بگیرید.

عوارض بلفاروپلاستی چیست و راه‌های جلوگیری از آن کدام است؟

نباید فراموش کنید که بلفاروپلاستی در حساس ترین قسمت صورت انجام می شود و مانند بسیاری از روش های زیبایی می تواند عوارضی را با خود به دنبال داشته باشد چنانچه فرد متقاضی برنامه‌ریزی دقیق و درستی را انجام دهد و پزشکی با تجربه را در این زمینه انتخاب کند عوارض این جراحی کاهش پیدا می‌کند عوارضی مانند ایجاد مشکل در بسته شدن چشم ها یا کامل بسته نشدن آنها، خشکی ها، خارش در اطراف چشم ها از جمله عوارض بلفاروپلاستی می باشند که تنها چند هفته بعد از انجام این جراحی از بین خواهند رفت. اصلی ترین عارضه بعد از انجام این جراحی باقی ماندن جای زخم یا اسکار می باشد همچنین اگر انتخاب پزشک بدون تحقیق و آگاهی انجام شود فرد متقاضی می‌تواند با تاری دید، عفونت و آسیب عضلات چشم رو به رو شود پس اول اولین قدم برای جلوگیری از هرگونه عوارض انتخاب یک کلینیک معتبر و پزشکی متخصص و باتجربه می باشد.

 شما می توانید برای انجام عمل بلفاروپلاستی به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد مراجعه کنید و زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای این کلینیک به انجام این جراحی بپردازید در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای آن انجام می گیرد.

شرایط کاندیدا برای انجام عمل بلفاروپلاستی چیست؟

اغلب افراد می‌توانند کاندیدای مناسب جراحی زیبایی بلفاروپلاستی باشند این جراحی معمولاً برای افراد بین سن ۳۰ سال انجام می گیرد این عمل برای افرادی که افتادگی در پلک آنها با دلیل ژنتیکی است و مشکلات جدی ناشی از آن برایشان ایجاد شده نیز در سنین پایین با تجویز پزشک می‌توانند انجام بپزیرد افرادی که در چشمان آنها شیار پلک بالا تشکیل نشده است هم می توانند عمل بلفاروپلاستی را انجام دهند.

جراحی بلفاروپلاستی به چه افرادی توصیه نمی شود؟

افراد مبتلا به کم کاری تیروئید، فشار خون بالا، دیابت، پارگی شبکیه، بیماری‌های قلبی و عروقی یا خشکی چشم نباید به انجام این جراحی بپردازند فراموش نکنید که برای انجام دادن یا ندادن انجام این جراحی نظر پزشک متخصص شرط اول می باشد.

ماندگاری عمل بلفاروپلاستی چقدر است؟

پیری پوست و افتادگی در پلک ها جزو روند طبیعی افزایش سن می باشد با این وجود بعد از انجام عمل بلفاروپلاستی این روند اجتناب ناپذیر به کندی صورت می گیرد به طور میانگین ماندگاری و دوام انجام این جراحی به نوع پوست و سن فرد متقاضی بستگی دارد اما ماندگاری این عمل می‌تواند حدود ۷ تا ۱۰ سال باشد البته باید گفت که تخصص و مهارت پزشک، مراقبت ها و توصیه ها در دوره نقاهت عمل بلفاروپلاستی نیز نقش مهمی در ماندگاری این جراحی دارد که فرد در انتخاب پزشک و جراح باید دقت داشته باشد و در دوره نقاهت عمل بلفاروپلاستی به مراقبت ها و توصیه های آن توجه کند ماندگاری آن را می‌تواند افزایش دهد همچنین بعد از انجام این جراحی همواره باید از پوست خود مراقبت کنید تا بتوانید ماندگاری آن را افزایش دهید.

هزینه عمل بلفاروپلاستی به چه عواملی بستگی دارد؟

هزینه انجام عمل بلفاروپلاستی به عوامل مختلفی می‌تواند بستگی داشته باشد مانند تجربه و مهارت جراح، وضعیت پلک بالا و پایین و کلینیک مورد نظر همگی می‌توانند روی هزینه این درمان تاثیر گذار باشند. هزینه عمل بلفاروپلاستی بعد از ویزیت فرد متقاضی و بررسی پوست اطراف چشم توسط پزشک متخصص مشخص خواهد شد جهت معاینه و مشخص کردن هزینه های مربوط به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد می توانید با مشاوران و کارشناسان تماس حاصل فرمایید.

فواید و مزایای بلفاروپلاستی

. پوست و چربی های بیش از حد در پلک های بالایی علاوه بر ظاهری پف کرده باعث سنگین شدن پلک‌ها می‌شود و این امر می‌تواند در بینایی فرد اختلال ایجاد کند با حذف کردن پوست و چربی های اضافه می توان میتوان دید فرد را بهبود بخشید.

. همچنین زیر چشم ها سه بخش جداگانه‌ی چربی های مداری قرار دارد که به مرور زمان کاهش چربی ها باعث آویزان شدن پوست می‌شود برداشتن چربی های اضافه زیر چشم باعث از بین رفتن چین و چروک و سفت شدن پوست پوست می‌شود.

کاربردهای عمل بلفاروپلاستی

روی‌هم‌رفته کاربردهای جراحی پلک را می توان در موارد زیر خلاصه کرد:

. درمان افتادگی پوست و شلس پوست در پلک بالا که باعث ایجاد چین و چروک روی پلک می‌شود و این مشکل می تواند سبب انحنای سطحی پلک شود.

. درمان افتادگی در پلک ناشی از سنگینی پوست اضافه که سبب اختلال در بینایی فرد می‌شود.

. از بین بردن پف و تورم در پلک ها.

. برطرف کردن پف و تورم در زیر چشم ها.

. رفع افتادگی پلک پایین که سبب بیشتر دیده شدن نواحی سفید چشم در زیر قرینه می شود.

. برداشتن پوست اضافه و برطرف کردن چین و چروک های ظریف در پلک پایینی.

تعداد جلسات مورد نیاز برای عمل بلفاروپلاستی

عمل بلفاروپلاستی یک روش جراحی برای برطرف کردن مشکلات پیرامون چشم می باشد این عمل جراحی در یک جلسه صورت می‌گیرد و مدت زمان آن نیز بستگی به مشکلات پیرامون چشم دارد که می‌تواند این جراحی بین ۳۰ دقیقه تا یک ساعت زمان ببرد.

بلفاروپلاستی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی تخصصی آراد – بلفاروپلاستی

سوالات متداول

. در جراحی بلفاروپلاستی از بیحسی استفاده می شود یا بیهوشی؟

جراحی پلک یا همان بلفاروپلاستی با توجه به شرایط پزشکی فرد و تشخیص پزشک ممکن است که تحت بی حسی موضعی و یا بیهوشی کامل انجام شود در صورتی بیهوشی کامل در نظر گرفته می شود که هر دو ناحیه پلک و زیر چشم نیاز به انجام جراحی داشته باشد اما بی حسی موضعی به جراح این امکان را خواهد داد تا حرکات عضلات چشم را در حین عمل مورد بررسی قرار دهد تا از عوارض جانبی آن جلوگیری کند.

. آیا بلفاروپلاستی همیشه جنبه زیبایی دارد؟

جراحی برداشتن پلک تنها جنبه زیبایی ندارد و در خیلی موارد کاملاً یک عمل درمانی به شمار می‌رود تا از خطرات احتمالی که ممکن است سبب مشکلات در بینایی فرد شود جلوگیری کند قبل از اقدام و تصمیم گیری برای انجام این روش باید با یک پزشک و جراح خوب مشورت داشته باشید و نمونه کارهای قبلی او را مشاهده نمایید تمام ابهامات و سوالات خود را در جلسه مشاوره بپرسید تا بتوانید با آگاهی کامل انتخاب درستی را انجام دهید.

. سن مناسب برای انجام عمل بلفاروپلاستی چه سنی است؟

معمولا زمان خاصی برای انجام این جراحی در نظر گرفته نشده است، این درمان نه تنها برای افتادگی در پلک ها بر اثر افزایش سن می‌باشد بلکع ممکن است فرد در جوانی به صورت ژنتیکی دچار افتادگی و پف در چشم ها باشد نتیجه جراحی بلفاروپلاستی برای افراد سن بالا که در دهه ۴۰ و ۵۰ زندگی خود هستند حدود ۱۰ تا ۱۲ سال می‌تواند ماندگار و ثابت باشد اما بعد از آن احتمالاً دوباره جمع شدن پوست در پلک ها وجود دارد و این امر کاملا طبیعی می‌باشد.

. طول دوره نقاهت عمل بلفاروپلاستی چقدر است؟

نمی‌توان زمان ثابتی را برای دوره نقاهت بعد از انجام عمل بلفاروپلاستی مشخص کرد، در طول این دوره شرایط فیزیولوژیکی به فرد متقاضی بستگی دارد اما در اغلب موارد بعد از گذشت ۴ تا ۶ هفته تمام عوارض طبیعی در این عمل از بین خواهد رفت.

. انجام چه فعالیت هایی بعد از بلفاروپلاستی ممنوع است؟

وزنه برداری، بدنسازی، شنا، دویدن، تماشای بیش از اندازه تلویزیون، نوشیدن مشروبات الکلی، استعمال دخانیات و فشار به سر از جمله ممنوعیت ها در دوره نقاهت می‌باشد.

. عوارض طبیعی بعد از عمل بلفاروپلاستی چیست؟

ایجاد تورم و کبودی در پلک ها، قرمزی در چشم ها، ایجاد خارش در محل زخم ها، تاری دید و درد از جمله عوارض رایج بعد از انجام جراحی پلک می باشد.

رعایت چه نکاتی باعث کاهش دوره نقاهت می شود؟

توجه به تمام توصیه های پزشک، استراحت به اندازه کافی، داشتن رژیم مناسب و غنی از انواع ویتامین ها و مواد معدنی، مصرف به موقع داروها، استفاده کردن از عینک آفتابی و پرهیز از تماس مستقیم با نور خورشید می‌تواند در کاهش این دوره نقش بسزایی داشته باشد.

. علت افتادگی در پلک ها چیست؟

دلیل افتادگی در پلک ها می تواند افزایش سن، وراثت، قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید به مدت طولانی بدون کلاه و عینک آفتابی و ابتلا به تیروئید باشد.

جراحی پلک در کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی آراد

کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد یکی از معتبرترین کلینیک های زیبایی پوست و مو می باشد که با داشتن سابقه کاری بسیار و فراهم کردن محیط حرفه‌ای همواره تلاش کرده تا از بهترین و باتجربه ترین کادر درمانی بهره ببرد، توجه کنید که جدا از خطرات انجام جراحی عدم رسیدن به نتیجه مورد نظر از شایع‌ترین عوارض در تمام جراحی های زیبایی به شمار می‌رود البته در صورتی که جراحی را در یک کلینیک نامعتبر انجام داده باشید.

شما می توانید با خیالی آسوده جراحی بلفاروپلاستی را در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد انجام دهید و نتایج آن تماماً رضایت بخش خواهد بود و زیر نظر متخصصین کلینیک دوره نقاهت عمل بلفاروپلاستی را به آسانی و با خیالی آسوده پشت سر بگذارید و از نتیجه به دست آمده لذت ببرید.

نتیجه گیری

چشم‌ها یکی از زیباترین اعضای بدن می باشد و هر گونه نقص می تواند تاثیرات منفی روی زیبایی چهره داشته باشد، افزایش سن طبیعی ترین عاملی است که می تواند روی این عضو زیبا تاثیرگذار باشد افتادگی در پلک ها، شل شدن عضلات و پف زیر چشم ها از اصلی ترین علائم پیری می باشند و از بیماری های وراثتی و سبک زندگی ناسالم می تواند سبب تشدید مشکلات شود. بلفاروپلاستی یا همان جراحی پلک بهترین روش برای برطرف کردن افتادگی در پلک‌ها محسوب می‌شود که می‌تواند شما را بار دیگر به زیبایی و جوانی چهره بازگرداند اما باید در خصوص این روش درمانی و دوره نقاهت عمل بلفاروپلاستی اطلاعات کامل داشته باشید تا بتوانید بعد از انجام این جراحی به نتایج مورد نظر برسید.

اگر که علاقه به انجام این جراحی برای زیبا کردن چشمان خود را دارید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای این کلینیک قرارگیرید و اگر کاندیدای مناسب برای انجام این جراحی هستید به آن بپردازید و زیر نظر متخصصین کلینیک دوره نقاهت عمل بلفاروپلاستی را با خیالی آسوده پشت سر بگذارید و به نتایجی که دوست دارید دست پیدا کنید در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای صورت می گیرد که می‌توانید از این خدمات بهره مند شوید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی تخصصی آراد با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com/مراقبت-ها/

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

تلگرام

https://t.me/cliniczibaeiiarad

گپ

https://gap.im/join/OTM4NzkxMjUwNDIzMDU5MDgxMjM4NTI1NDExODY1MjI1NTI5OTM3MDQ1MDIwODY0MzMyNjA3NTMzNjEzMTIyOTU3NTUzMjYyNjA1NTH

سروش

https://splus.ir/cliniczibaiiarad

ایتا

https://eitaa.com/cliniczibaiiarad

روبیکا

https://rubika.ir/clinicarad

آپارات:

https://aparat.com/v/WTYct

نماشا:

https://www.namasha.com/v/JTJsrff5

درباره‌ی فیروزه حدادی

همچنین ببینید

بلفاروپلاستی کجا خوبه

بلفاروپلاستی کجا خوبه

بلفاروپلاستی کجا خوبه افتادگی در پلک‌ها و پف کردن آنها از مشکلات ظاهری است که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *