آخرین خبرها

کرم روشن کننده ژنیتال

کرم روشن کننده ژنیتال

بیشتر مردم همواره تلاش می کنند با کرم های سفید کننده ظاهر خود را حفظ کنند کرم های سفید کننده برای ناحیه ژنیتال یک روش ایمن، ارزان و موثر برای برطرف کردن تغییرات رنگ پوست در نواحی مختلف مانند واژن، آلت تناسلی مردان، اطراف مقعد و نوک سینه ها است استعمال کرم و سفید کننده ها در خیلی از سالن های زیبایی اغلب هزینه بالایی را به دلیل ناآگاهی افراد می تواند ایجاد کند در این مقاله ما بهترین کرم ها را معرفی خواهیم کرد. کرم های موضعی سفید کننده را می‌توانید به راحتی در خانه و طبق دستورالعمل های روی کرم  استفاده کنید هنگام خرید کرم های روشن  کننده واژن باید آگاهانه خرید کنید.

الهیه
کلینیک بین المللی پوست،مو وزیبایی الهیه

کرم روشن کننده ژنیتال چه ویژگی هایی را باید داشته باشد؟

کرم های روشن کننده ژنیتال باید ویژگی های زیر را دارا باشد:

. کیفیت مواد تشکیل دهنده

 مواد تشکیل دهنده یکی از مهم ترین مسائلی است که زمان خرید باید دقت زیادی به آن داشته باشید و مراقبت مواد شیمیایی مضر باشید.

. مناطق مورد استفاده

توجه داشته باشید که اگر قصد دارید از کرم روشن کننده در کدام مناطقی از بدن استفاده کنید همه ی کرم های روشن کننده را نمی‌توان در قسمت ناحیه تناسلی یا مقعدی استفاده کرد.

. بسته بندی

 کرم های روشن کننده را پیدا کنید که بسته بندی مناسب داشته باشند و به شما این امکان را بدهند که شما خیالتان از بابت محصول راحت شود و دستورالعمل های استفاده آن نیز مناسب باشد.

. غلظت

کرم باید غلظت مناسبی داشته باشد که در ناحیه‌ای که استفاده می شود همان جا بماند و به اطراف پخش نشود.

بهترین کرم های روشن کننده ژنیتال

در اینجا بهترین کرم های روشن کننده برای مناطق خصوصی را بر اساس کیفیت و تجربه افراد مصرف کننده بیان می کنیم، توجه داشته باشید که این کرم ها به صورت اینترنتی در دسترس نیست ولی می توانید آنها را در مغازه ها و لوازم آرایشی بهداشتی پیدا کنید.

. کرم ویاکسی

یکی از بهترین کرم ها یی که در ایران وجود دارد و هزینه مناسبی نیز دارد ولی تاثیر سریع می تواند برای رفع تیرگی داشته باشد همین کرم است، گیاهی است و مجوز های مختلف را دریافت کرده، امتیازات ثبت شده توسط کاربران نیز قابل قبول است تاثیرات این کرم حدود دو ماه بعد خود را نشان می دهد با استفاده مرتب این کرم برای رفع تیرگی در کمتر از ۶۰ روز پوست حساس ترین نواحی بدن مجدد سفید و روشن خواهد شد، لکه های پوستی، آفتاب سوختگی، رنگ پریدگی و جای جوش با کمک این کرم روشن کننده قابل درمان است.

نظرات افراد مصرف کننده

. بهترین سفید کننده و روشن کننده در اطراف واژن

. خرید آسان و ایمن

. نتایج سریع

. بسیار ملایم

. موثر و کاربردی

ژل روشن کننده DIVRI DERRIERE

انتخاب بعدی برای مناطق خصوصی این ژل می‌باشد این ژل روشن کننده لکه های تیره و لکه های ناشی از افزایش سن را برطرف می کند و رنگ پوست را روشن تر خواهد کرد از این ژل می توانید با خیالی آسوده برای اصلاح نقاط تیره بر روی صورت، گردن و بدن استفاده کنید از جمله مناطقی که در آن اغلب هیپرپیگمانتاسیون رخ می‌دهد زیر بغل، آرنج، دست و پاها، زانو و پشت بدن است همچنین می‌توانید در مناطق خصوصی نیز از این کرم استفاده کنید زیرا هیچ گونه مواد مضری در آن وجود ندارد.

 این محصول آری از هرگونه مواد تحریک کننده و مواد عطری می باشد و اغلب توسط متخصصان توصیه می‌شود این کرم هیچگونه آسیب و عارضه ای به دنبال نخواهد داشت و یک محصول تضمین شده می باشد.

. کرم سفید کننده سروینا مدل Normal

ژل روشن کننده کشاله ران و زیر بغل سروینا فاقد هیدروکینون می باشد و پایه آن گیاهی است این ژل برای برطرف کردن لکه های ایجاد شده ناشی از نور خورشید، افزایش سن، تغییرات ناشی از هورمون ها، به خصوص لکه های ناشی از بارداری در بانوان و آثار به جا مانده از زخم و جراحت می‌تواند بسیار موثر باشد. کرم روشن کننده سروینا با ترکیب گیاهی سبب از بین رفتن تدریجی لک در زیر بغل و کشاله ران خواهد شد همچنین با داشتن ترکیبی مانند عصاره بید سفید خاصیت ضدعفونی کننده و ضد التهابی دارد.

روشن کننده ژنیتال چگونه کار می‌کند؟

قبل از هر چیز به نظر می‌رسد اصطلاح روشن کننده واژن اصطلاح دردناکی است و برخی تصور کار خشنی برای روشن کردن و سفید کردن در ذهن آنها ایجاد می‌شود خوشبختانه این روش با روش های قدیمی تفاوت زیادی دارد و فقط خودتان باید یک محصول بهداشتی را استفاده کنید در واقع این کار با کمک از محصولات تایید شده انجام خواهد شد که به طور طبیعی رنگ پوست شما را تغییر خواهد داد این اصطلاح به روشن کردن رنگ دانه های پوست واژن اشاره دارد که با استفاده از چندین روش تغییر در رنگدانه های واژن ممکن است به دلایلی مانند تغییرات هورمونی بعد از انجام زایمان، افزایش سن، مالش یا زخم شدن بر اثر لباس های تنگ و حتی تعرق بیش از اندازه ایجاد شود.

 به هر علتی اگر شما نمی خواهید با این رنگ واژن خود زندگی کنید و یا اگر راحت نیستید می توانید تصمیم بگیرید که تیرگی در این ناحیه از پوست خود را از بین ببریذ؛ می توان بیان کرد که رنگ تیره پوست در نتیجه تولید ملانین می‌باشد و بدن شما ملانین را به طور طبیعی و منظم تولید خواهد کرد اگر واقعا می خواهید ظاهر پوست خود را تغییر دهید به چیزی نیاز خواهید داشت که مانع تولید ملانین شود؛ کرم های روشن کننده واژن مانع از تولید ملانین می شود آنها آنزیم های تیروزیناز را مهار خواهند کرد که به توقف تولید طبیعی ملانین در بدن منجر خواهد شد با گذشت زمان تولید ملانین در پوست متوقف خواهد شد و این بدان معناست که به همان اندازه واژن روشن‌تر خواهد شد.

ژنیتال
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – ژنیتال

کدام نوع روشن کننده برای شما مناسب است؟

انواع مختلفی از درمان های روشن کننده واژن وجود دارد و شما باید تصمیم بگیرید که آیا وقت لازم در خانه را دارید یا می‌خواهید به یک سالن یا یک کلینیک مراجعه کنید و از روش های مختلف برای روشن کردن واژن استفاده کنید.

. کیت استفاده خانگی

معمولاً هیچکس راحت نخواهد بود که یک فرد غریبه این کار را برای او انجام دهد از این رو استفاده کردن از کیت های خانگی می تواند یک راه حل مناسب به شما رود زمانی که به دنبال درمان خانگی هستید باید یک کرم روشن کننده واژن پیدا کنید که ترکیبی از تعداد انگشت شماری از مهار کننده‌های ملانین در آن وجود داشته باشد بنابراین شما به دنبال اثر سینرژیک چند عنصر که با هم به صورت جداگانه روی پوست اثر بگذارد هستید نتایج خوب محصول با مواد طبیعی ملایم در پوست می‌تواند لذت‌بخش باشد اگر کرمی که انتخاب می‌کنید دارای یک ماده ملایم و طبیعی باشد نتایج بهتری را دریافت خواهید کرد زیرا به راحتی سلول‌های مرده را از روی پوست جدا می کند و سبب می‌شود شفاف سازی برای پوست در عمق بیشتری انجام شود همچنین رطوبت نیز مهم است، حتی ملایم ترین کرم ها و لوسیون ها می توانند این مناطق را تحریک کنند زیرا این مناطق دارای پوست حساسی هستند پس بنابراین یک کرم با مقدار زیادی از مواد آرام بخش و مرطوب کننده باید پیدا کنید. روغن هایی مانند روغن نارگیل و روغن جوجوبا برای این کار می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

درمان اس پی آ  یا آب های معدنی

این درمان های روشن کننده پوست که نیاز به استفاده از یک راه حل خانگی دارد فرایند درون آب حدود ۲۰ دقیقه طول می‌کشد و شما ممکن است که مجبور به استفاده مجدد و چندین باره با توجه به تیرگی پوست خود شوید اکثر متخصصان توصیه می‌کنند که از این درمان برای ۸ هفته استفاده شود البته باید بیان کرد که نباید به یک سالن غیرحرفه‌ای مراجعه کنید این قسمت خصوصی‌ترین ناحیه از بدن شماست و شما می خواهید با اطمینان و احساس راحتی به روشن کردن آن بپردازید کسی را پیدا کنید که با همدلی و عدم قضاوت و نظر در مورد اندام شما این کار را برای شما انجام دهد.

درمان لیزر

روشن کردن واژن با کمک لیزر یکی از روش های زیبا سازی می باشد که امروزه مورد استقبال خیلی از خانم‌ها قرار می‌گیرد در واقع تیرگی در ناحیه تناسلی با روش های مختلفی می تواند قابل برطرف کردن باشد اما از همه آنها نتیجه مطلوبی نمی‌توان حاصل کرد و گاهی می تواند دارای عوارض باشد.

 یکی از روش های روشن کردن واژن استفاده کردن از مواد غذایی و داروهای مختلف و ترکیب کردن آنها با یکدیگر است که در طول مدت اثربخشی خود را نشان خواهد داد؛ روش دیگر استفاده از کرم های شیمیایی می باشد که ممکن است برای همه مناسب نباشد و عوارضی را در پی داشته باشد بهترین سفید کننده واژن تاکنون استفاده کردن از لیزر است که در سریع ترین زمان ممکن و با کم‌ترین خطر می تواند نتایج خوبی را حاصل کند.

چگونگی رفع تیرگی واژن با لیزر

تیرگی در واژن معمولاً به دلیل ایجاد ملانین روی لایه های سطحی این ناحیه از بدن رخ می‌دهد که لیزر با از بین بردن آنها اقدام به روشن کردن واژن خواهد کرد در این روش جوانسازی واژن ابتدا محل مورد نظر با بی حسی های موضعی آماده می‌شود تا فرد متقاضی دردی را احساس نکند، بسته به نوع و میزان تیرگی در واژن تعداد جلسات درمانی و مدت زمان آن متفاوت خواهد بود اما به طور میانگین می توان بیان کرد حداکثر مدتی که برای هر جلسه روشن سازی واژن با لیزر نیاز است حدود ۳۰ دقیقه می باشد.

مزایای روشن سازی واژن با لیزر

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های مثبت رفع تیرگی در ناحیه واژن با کمک لیزر اثر بخشی سریع آن می باشد همچنین پروژه انجام این درمان نسبت به سایر روش ها کوتاه تر می باشد.

 روشن کردن واژن با لیزر روشی نیست که نیاز به انجام جراحی داشته باشد و با بی حسی موضعی انجام خواهد شد که احساس درد و ناراحتی را در افراد به حداقل خود خواهد رساند. روشن سازی واژن با کمک لیزر سبب شادابی و زیبایی در این ناحیه می گردد و تاثیرات آن می تواند تا مدت ها باقی بماند در این روش درمانی فرد نیازی به بستری شدن نخواهد داشت و با مراقبت‌های سختی نیز روبه‌رو نمی شود به عبارتی بعد از انجام لیزر می‌تواند فعالیت‌های روزمره خود را بعد از مدت کوتاهی آغاز کند.

عوارض روشن سازی واژن با لیزر

همانطور که بیان کردیم روشن کردن واژن با لیزر عوارضی برای خانم‌ها به دنبال نخواهد داشت و فقط ممکن است تا چند روز بعد از انجام این درمان احساس سوزش یا درد در ناحیه واژن ایجاد شود این مشکل با کمک کرم‌ها و پمادهای تجویزی توسط پزشک به خوبی برطرف خواهد شد اما توجه داشته باشید که به هیچ عنوان به صورت خودسرانه از پماد یا کرم استفاده نمایید.

اندام تناسلی زنان بسیار حساس خواهد بود و کوچک‌ترین اشتباه می تواند باعث بروز عوارض خطرناک در آنها شود از همین رو توصیه ما به شما این است که قبل از اقدام برای روشن سازی واژن با لیزر حتماً با یک پزشک در این زمینه مشورت داشته باشید تا مبادا در آینده مشکلی برای تان ایجاد شود.

یکی از کلینیک هایی که شما می‌توانید به آن مراجعه کنید و با متخصصین آن در این زمینه مشورت داشته باشید کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی الهیه می‌باشد که می‌توانند راهنمایی کامل و جامعی در این زمینه به شما ارائه دهند.

نتیجه روشن سازی واژن با لیزر تا چه مدت ماندگار است؟

ماندگاری نتیجه روشن سازی واژن با لیزر نسبتاً طولانی خواهد بود در واقع نحوه انجام این روش درمانی و رعایت کردن نکات مراقبتی بعد از انجام درمان در رسیدن به نتیجه روشن سازی واژن در طولانی مدت تاثیر گذار خواهد بود بنابراین توصیه های پزشک را بعد از جلسات لیزر جدی بگیرید تا بتوانید در زمان کوتاه به نتیجه مورد نظر برسید و اثرات آن را طولانی کنید.

مراقبت های قبل از لیزر روشن کننده ژنیتال

. قبل از انجام لیزر استحمام کنید و ناحیه مورد نظر را اصلاح کنید.

. در صورت داشتن بیماری خاص با پزشک صحبت کنید.

. از مواردی مانند لوسیون و یا کرم ها در ناحیه مورد نظر استفاده نکنید.

. در صورتی که پزشک تشخیص عفونت را بدهد قبل از انجام لیزر باید عفونت برطرف شود.

مراقبت های لازم پس از روشن کردن ژنیتال

نکاتی که پس از روشن کردن واژن با لیزر باید به آن توجه کنید عبارتند از:

. عدم برقراری رابطه جنسی تا ۵ روز بعد از لیزر

. عدم استفاده از لباس های تنگ و چسبان و جایگزین کردن لباس های راحت و گشاد

. حفظ تمیزی ناحیه تناسلی

. پرهیز از انجام ورزش به مدت ۱۰ روز بعد از لیزر

. استفاده از پماد هایی که برای سوزش در ناحیه لیزر شده تجویز شده به طور مرتب

. خشک کردن ناحیه تناسلی بعد از هر مرتبه شستن.

هزینه روشن سازی پوست ژنیتال

از جمله فاکتورهای موثر بر روی هزینه روشن کردن ژنیتال با لیزر میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

. نوع پوست

. میزان تیرگی و دلیل ایجاد آن

. میزان تغییراتی که باید در این ناحیه صورت بگیرد

. تعداد جلسات مورد نیاز برای درمان

. شرایط سلامتی فرد

شما می‌توانید برای اطلاع پیدا کردن از هزینه‌های مربوط به روشن کردن واژن با لیزر با متخصصین و مشاوران در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی الهیه تماس حاصل فرمایید خدمات مشاوره در این کلینیک به صورت رایگان می‌باشد که می‌توانید از آن بهره مند شوید.

لیزر چگونه منجر به رفع تیرگی و روشن کردن ژنیتال می‌شود؟

این روش برای روشن کردن واژن، کشاله ران و اطراف مقعد مورد استفاده قرار می گیرد لیزر به صورت غیر تهاجمی به لایه برداری سطحی از منطقه مورد نظر منجر به روشن سازی ناحیه می‌شود، لایه برداری منجر به کم شدن حجم ملانین در پوست می شود و با تکرار چند جلسه لیزر تیرگی کم خواهد شد.

دلایل استفاده از لیزر

در طول زندگی ظاهر و بافت های ناحیه تناسلی می تواند دستخوش تغییرات زیادی از جمله خشکی واژن، افتادگی آن، پیری بافت های واژن، از بین رفتن کلاژن پوست واژن و … شود چندی پیش پزشکان از جراحی با هورمون درمانی برای جوانسازی واژن استفاده می‌کردند اما امروزه بهترین متخصصان زنان و زایمان از دستگاه های لیزر برای درمان تقویت و زیبایی در این ناحیه استفاده می کنند.

تعداد جلسات درمان با لیزر چقدر است؟

تعداد جلسات درمانی بسته به نیاز هر فرد متفاوت می باشد با این حال بیشتر پزشکان نتایج استفاده از لیزر برای روشن سازی واژینال را بین یک الی دو جلسه می‌دانند البته با توجه به میزان مشکلات فردی، تعداد جلسات را پزشک مشخص خواهد کرد زیرا بعضی افراد به تعداد جلسات بیشتر برای رسیدن به نتیجه قطعی و رضایت بخش نیازمند هستند.

 اگر شما هم جزو افرادی هستید که نیاز به لیزر برای سفید کنندگی واژن خود را دارید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی الهیه زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای این کلینیک مورد معاینه و مشاوره قرار گیرید و از تعداد جلسات درمانی و هر سوال دیگری که دارید اطلاعات کامل به دست آورید.

دوره نقاهت روشن کردن واژن با لیزر

همانطور که بیان کردیم لیزر یکی از روش های موثر روشن کننده واژن می باشد این روش درمانی هیچگونه دوره نقاهت و ریکاوری ندارد و بلافاصله بعد از اتمام درمان می تواند کلینیک را ترک کند و به منزل بروید در حدود یک هفته باید به توصیه ها و نکات ارائه شده از طرف پزشک توجه داشته باشید تا بهترین نتیجه را از این روش درمانی برای خود حاصل کنید و از بروز هرگونه عوارض ناخواسته نیز جلوگیری کنید.

عوارض لیزر

لیزر روشی موثر است که اگر توسط یک متخصص و در یک کلینیک معتبر انجام شود هیچ گونه عوارض خاصی را به دنبال نخواهد داشت، ممکن است بعد از انجام لیزر کمی قرمزی و التهاب در منطقه مورد نظر ایجاد شود که با مصرف داروها و پماد های تجویز شده توسط پزشک می توانید آن را کنترل و درمان کنید. شما با خیالی آسوده می توانید از لیزر برای روشن کردن واژن در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی الهیه بهره مند شوید برای اینکه تمام خدمات زیبایی پوست زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای صورت می گیرد.

ژنیتال
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – ژنیتال

سوالات متداول روشن کننده ژنیتال

. آیا روشن کردن ژنیتال با لیزر درد دارد؟

درمان با کمک لیزر یک روش غیرتهاجمی است و هیچگونه دردی را برای فرد ایجاد نخواهد کرد اما با این حال قبل از آغاز درمان ممکن است که از کرم های بی حسی موضعی در ناحیه مورد نظر استفاده شود.

. چه کسانی می توانند از لیزر استفاده کنند؟

 این روش می‌تواند برای بانوانی که در شرایط زیر قرار دارند مورد استفاده قرار گیرد و موثر باشد:

. در دوران یائسگی به سر می برند

. دچار خشکی واژن شده‌اند

. دچار عارضه بی اختیاری ادرار هستند

. عفونت های مکرر در ناحیه تناسلی دارند

. در دوران بهبودی بعد از زایمان قرار دارند و واژن آنها بافت شلی دارد

.دچار کمبود احساس لذت در رابطه زناشویی هستند

.هنگام مقاربت درد زیادی دارند

.به دنبال روش مناسب برای روشن سازی واژن خود هستند.

. میزان موفقیت رفع تیرگی و روشن سازی با لیزر چقدر است؟

میزان موفقیت این روش برای هر فرد بستگی به نوع پوست فرد متقاضی دارد اما به صورت عمومی ۷۰ درصد از لیزر می تواند نتیجه بخش باشد.

. آیا پس از استفاده از لیزر بیمار بستری می‌شود؟

لیزر درمانی روش غیر تهاجمی می باشد و بعد از انجام کار فرد متقاضی نیازی به بستری شدن ندارد.

. هر جلسه درمان با لیزر چقدر زمان می‌برد؟

جلسه درمانی با کمک لیزر فقط بین ۱۰ تا ۲۰ دقیقه طول خواهد کشید‌

. نتایج درمان و روش زیباسازی واژینال با لیزر چه زمانی مشخص می‌شود؟

بهبودی را می توانید بلافاصله بعد از انجام درمان مشاهده کنید و برای دیدن نتایج کامل یک ماه بعد از آخرین جلسه امکان پذیر است.

. آیا لیزر برای افراد سرطانی و تحت شیمی‌درمانی ممنوع است؟

لیزر نوعی روش درمانی غیر هورمونی می باشد بنابراین گزینه ایده آل برای بازگرداندن سلامت واژن در بانوانی است که مبتلا به سرطان هستند و تحت شیمی درمانی قرار گرفته‌اند.

. آیا روشن کردن ژنیتال با لیزر عوارض دارد؟

اگر پزشکی که برای شما این اعمال زیبایی را انجام می دهد از تخصص و مهارت کافی برخوردار نباشد ممکن است با عوارضی مانند قرمزی در پوست رو به رو شوید اما به طور کلی روشن کردن واژن با لیزر هیچگونه آسیبی به پوست و دیگر اندام زنانه وارد نخواهد کرد.

. علل عمده تیرگی ژنیتال چیست؟

از عمده ترین دلایلی که می‌تواند سبب تیره شدن در ناحیه تناسلی شود می توان بر ژنتیک و وراثت اشاره کرد، افرادی که خانواده‌های آنها تیرگی واژن دارند شانس بیشتری برای تیره شدن واژن دارند تغییرات هورمونی که بعد از زایمان اتفاق می‌افتد، عفونت های واژن، مرطوب بودن واژن، افزایش سن، مصرف بعضی داروهای خاص، استفاده از لباس های تنگ و چسبان، اصلاح کردن مکرر با تیغ و ژیلت، ساییدگی در واژن استفاده زیاد از پودر ها، تولید بالای ملانین در بدن، بعضی بیماری های پوستی، اختلالات تیروئیدی، عفونت‌ها و بیماری‌های کبدی، اختلالات غدد آدرنال، بارداری و ……. از دلایل تیرگی در این ناحیه می باشد

. آیا لیزر روشن سازی نیاز به بیهوشی دارد؟

نیازی به بیهوشی ندارد مثل لیزر موهای زائد با بی حسی موضعی می توان آنها را انجام داد.

نتیجه گیری

تیرگی در ناحیه ژنیتال یکی از عمده‌ترین شکایاتی است که بانوان برای مراجعه به متخصص زنان برای امور زیبایی دارند تیرگی واژن به دلایل مختلفی می‌تواند ایجاد شود و گاها باعث نارضایتی در بانوان به خصوص در زمان برقراری رابطه جنسی می‌شود، اما خبر خوب این است که می توان با کمک از روش های مختلف برای روشن سازی این ناحیه تمام مشکلات را حل کرد عمده تیرگی درباره آن را میتوان عواملی را بیان کرد مانند تغییرات هورمونی بعد از زایمان، عفونت های باکتریایی واژن، مرطوب بودن ناحیه تناسلی از دلایل تیرگی ناحیه تناسلی می باشند افزایش سن و تغییرات نیز می‌تواند سبب تیرگی در این ناحیه شود یائسگی نیز می‌تواند تغییراتی را ایجاد کند.

 به هر دلیلی که تیرگی در این ناحیه به وجود آمده باشد روش های مختلفی وجود دارد که می‌توانید به برطرف کردن آن کمک کنید از جمله کرم های روشن کننده ژنیتال که می‌تواند در این زمینه کمک کننده باشد و روش های موثر کلینیکی مانند لیزر؛ اینکه کدام گزینه برای شما بهتر است و شما را در سریع ترین زمان ممکن به نتیجه مورد نظر می‌رساند بستگی به شرایط شما و تشخیص پزشک معالج شما دارد.

اگر شما جزو افرادی هستید که می خواهید به روشن کردن ناحیه ژنیتال خود بپردازید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی الهیه تحت نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای این کلینیک مورد معاینه و مشاوره قرار گیرید و بسته به شرایط خود بهترین روش را انتخاب و از آن بهره مند شوید؛ در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای صورت می گیرد.

الهیه
کلینیک بین المللی پوست،مو وزیبایی الهیه

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191012756

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید:

clinicelahieh.com/#

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

https://t.me/clinic_elahieh

گپ

https://gap.im/join/Nzg0Nzk2ODU5NDcwNTQ2Nzk0NzY1NjIwNTg3NjY2MzQ0NTYxMDI4OTE5NTE2NjE1NjI1Mjc3OTgzMTYyNjI3MDYyNTAyNjA3MTA1NTG

سروش

https://splus.ir/clinicelahieh

ایتا

https://eitaa.com/clinicelahieh

روبیکا

https://eitaa.com/clinicelahieh

آپارات:

https://aparat.com/v/ZVIgl

نماشا:

https://www.namasha.com/v/hEUeh2et

درباره‌ی فیروزه حدادی

همچنین ببینید

عمل زیبایی کل صورت و تاثیر ان بر روی چهره

عمل زیبایی کل صورت

عمل زیبایی کل صورت  زیبایی و افزایش توجه به آن در صورت و جوانی در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *