آخرین خبرها

مراقبت های قبل از تزریق چربی به اندام خصوصی

مراقبت های قبل از تزریق چربی به اندام خصوصی

یکی از اصلی ترین ارکان ازدواج توانایی در برقراری رابطه زناشویی با کیفیت و مطلوب می‌باشد که می‌تواند به تحکیم بنیاد خانواده کمک کند، زیبایی در این ناحیه یکی از عوامل مهم در بهبود رابطه جنسی می‌باشد و ظاهری نازیبا می‌تواند سبب دل سردی در طرفین شود که امروزه به لطف پیشرفت علم و تکنولوژی این امر موجب شده است. تزریق چربی به اندام خصوصی یکی از روش‌های جوان‌سازی واژن می باشد که در بازسازی بافت‌های از بین رفته بسیار موثر است و امروزه طرفداران زیادی به خود جلب کرده است اگر می خواهید اطلاعات کاملی در خصوص نحوه جوانسازی و حجیم کردن اندام خصوصی با تزریق چربی ، مراقبت های قبل و بعد از تزریق چربی به اندام خصوصی را بدانید با ما همراه باشید تا شما را با این روش جوانسازی و زیبایی آشنا کنیم.

الهیه
کلینیک بین المللی پوست،مو وزیبایی الهیه

مراقبت های قبل از تزریق چربی به اندام خصوصی

تزریق چربی به اندام خصوصی از جمله روش های موثری است که می‌توان از آن استفاده کرد اما قبل از انجام این درمان نیاز به یک سری نکات و مراقبت ها می باشد تا بتوان به نتیجه مورد نظر رسید و از بروز هرگونه عوارض جانبی و ناخواسته نیز جلوگیری کرد. از جمله مراقبت های بعد از تزریق چربی به اندام خصوصی:

. چند روز قبل از انجام درمان باید موهای زائد در اطراف ناحیه خصوصی خود را حذف کنید.

. در روز انجام درمان محل مورد نظر را باید با کمک آب و صابون تمیز بشویید.

. ۱ هفته قبل از انجام درمان باید از مصرف آسپرین, ویتامین ها و داروهای ضد التهابی خود داری کنید این داروها می‌تواند خطر خونریزی و کبودی و یا سایر عوارض احتمالی را افزایش دهد لطفاً از مصرف داروهای بیان شده چه در طول درمان و چه بعد از انجام آن باید خودداری کنید.

. اگر که بیماری خاصی دارید حتماً با پزشک در مورد آن صحبت داشته باشید تا پزشک بتواند از بروز هرگونه عوارض بعد از تزریق چربی به اندام خصوصی جلوگیری کند.

. اگر داروی خاصی مصرف می‌کنید در خصوص آن با پزشک مشورت داشته باشید.

. ۱ هفته قبل از تزریق چربی به اندام خصوصی از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی پرهیز کنید مصرف اینگونه مواد می‌تواند در روند بهبودی اختلال ایجاد کند این مواد می‌توانند با کاهش اکسیژن به بافت های اصلی بدن باعث از بین رفتن نتایج این روش جوانسازی شوند.

. انجام آزمایشات لازم و تجویز شده توسط پزشک قبل از تزریق چربی به اندام خصوصی.

. ۱ هفته قبل از تزریق چربی مصرف آب و مایعات خود را بالا ببرید با این کار می توانید به هیدراته کردن بدن خود کمک کنید هیدراته نگه داشتن بدن می‌تواند روند بهبودی را سرعت بیشتری ببخشد.

. درمان عفونت واژینالی در صورت وجود.

. باید حداقل ۶ ساعت قبل از تزریق چربی به اندام خصوصی ناشتا باشید.

اگر شما به تمام مراقبت های قبل از تزریق چربی به اندام خصوصی توجه داشته باشید می توانید بهترین نتیجه را از این روش درمانی برای خود حاصل کنید شما می‌توانید جهت اطلاع پیدا کردن از مراقبت های قبل و بعد از تزریق چربی به اندام خصوصی با مشاوران و کارشناسان حرفه ای در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی الهیه مشورت داشته باشید و زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای این کلینیک از خدمات زیبایی بهره مند شوید.

مراقبت های بعد از تزریق چربی به اندام خصوصی

بعد از تزریق چربی و جوانسازی اندام خصوصی نکاتی از طرف پزشک برای شما بیان خواهد شد که رعایت کردن آنها ضروری می باشد این نکات عبارتند از:

. خودداری از ماساژ دادن ناحیه تناسلی

. دوری کردن از رانندگی به مدت چند روز

. پرهیز از برقراری رابطه جنسی حداقل تا یک ماه بعد از تزریق چربی

. پرهیز از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی به مدت یک هفته

. استفاده کردن از گن برای جذب کامل چربی توسط واژن

. خودداری از انجام حرکات ورزشی سنگین به مدت یک ماه

. خودداری از حمام با آب بسیار داغ به مدت ۷۲ ساعت

. استفاده کردن از کمپرس سرد برای کاهش تورم، کبودی و همچنین افزایش سرعت بهبودی

. پرهیز از مصرف غذاهای چرب و پرنمک تا یک هفته بعد از تزریق چربی به اندام خصوصی

. استفاده مرتب از آنتی‌بیوتیک‌های تجویز شده توسط پزشک متخصص برای کاهش هر گونه عفونت، درد و ناراحتی

تزریق چربی به اندام خصوصی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – تزریق چربی به اندام خصوصی

تزریق چربی به اندام خصوصی بانوان چه کمکی به آنها می‌کند؟

واژن یکی از اصلی ترین و حساس ترین اعضای بدن بانوان می باشد که به مرور زمان، با افزایش سن و زایمان های طبیعی می تواند دچار تیرگی، پیری، افتادگی و شل شدگی شود و ظاهر زشتی به خود بگیرد این تغییرات معمولاً در لابیا ماژور که ناحیه خارجی واژن است اتفاق خواهد افتاد به عبارتی لابیا ماژور به تدریج بافت چربی خود را از دست خواهد داد و دچار تغییرات ناخوشایند خواهد شد این تغییرات در میان بانوان بالای ۴۰ سال بیشتر مشاهده می‌شود و موجب می‌شود تا بانوان به منظور افزایش اعتماد به نفس و بهبود رابطه جنسی خود با کمک از روش‌های جوانسازی بتوانند دوباره زیبایی و جوانی ناحیه را به دست آورند. از اصلی‌ترین کاربردهای تزریق چربی به اندام خصوصی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

. جوانسازی واژن

. افزایش کلاژن سازی در ناحیه تناسلی

. حجم دهی به لابیا ماژور

. افزایش زیبایی ظاهری در ناحیه تناسلی

. بهبود رابطه زوجین

توجه کردن به این نکات بسیار لازم است اگرچه تزریق چربی به اندام خصوصی باعث باز شدن چینوچروک در این قسمت می شود بلکه می تواند پوستتان را کمی روشن تر کند اما روشی برای سفید کردن این ناحیه به شمار نمی‌رود آن دسته از افرادی که دچار تیرگی زیاد در ناحیه خصوصی خود هستند می توانند از روش های دیگر برای روشن سازی استفاده کنند مانند لیزر؛ آن دسته از بانوانی که واژن آنها بر اثر یائسگی و افزایش سن، زایمان های طبیعی و یا وراثت دچار افتادگی و چروک شده است می توانند از پروتز لابیا با چربی استفاده کنند همچنین افرادی که نسبت به تزریق ژل به واژن دچار حساسیت هستند و یا به میزان بسیار بالایی از ژل برای افزایش حجم در این ناحیه نیاز دارند اما هزینه ژل می‌تواند برای آنها زیاد باشد پس می‌توانند از تزریق چربی و اندام خصوصی خود استفاده کنند.

تاثیرات تزریق چربی به اندام خصوصی

یکی از متداول ترین روش ها برای جوانسازی در ناحیه تناسلی در میان بانوان تزریق چربی می باشد که به دلیل نیاز به دقت و مهارت بالا در انجام این کار حتما باید توسط یک متخصص باتجربه صورت گیرد. تزریق چربی به اندام خصوصی روشی موثر و جدید در بازسازی بافت های از بین رفته در این ناحیه از بدن است که به جوانسازی آن کمک خواهد کرد. از میان کاربردهای تزریق چربی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

. برطرف کردن افتادگی پوست واژن

. برطرف کردن چین و چروک ها در لابیا ماژور

. سفت کردن پوست واژن

. روشن سازی در ناحیه تناسلی

. تغییر در اندازه لابیا ماژور و حجیم کردن اندام تناسلی

. اصلاح نامتقارن بودن و عدم تناسب دو قسمت واژن

. درمان خشکی واژن

مراحل تزریق چربی به اندام خصوصی بانوان

ابتدا فرد متقاضی باید توسط متخصص زنان مورد معاینه و بررسی قرار گیرد و بنابر تشخیص پزشک معالج میزان و حجم تزریق برای او مشخص شود. برای تزریق چربی نیاز است تا از نواحی دیگر بدن مانند شکم، پهلو یا ران چربی جدا شود و به ناحیه واژن تزریق گردد برداشت چربی از این نواحی می تواند با کمک لیپوساکشن یا لیپوماتیک انجام شود. نکته اصلی اینجاست که برای تزریق چربی به ناحیه تناسلی نیاز به بیهوشی نیست و این روش را می توان با بی حسی موضعی انجام داد. مراحل انجام این روش عبارتند از:

. ابتدا نواحی مورد نظر ضدعفونی خواهد شد و از بیحسی های موضعی در آن استفاده می‌شود

. با کمک از دستگاه‌های مخصوص سوراخ های بسیار کوچکی روی پوست ایجاد خواهد شد و چربی زیر پوست با کمک فشار بسیار کم برداشته می شود

. چربی های برداشت شده به آزمایشگاه فرستاده خواهد شد تا پاکسازی و تصفیه شود

. بعد از جداسازی از مواد اضافه، چربی ها داخل سرنگ های مخصوص قرار می‌گیرند تا آماده برای تزریق شوند

. ناحیه مورد نظر ضدعفونی می‌شود و به صورت موضعی بی‌حس می گردد

. و در نهایت توسط یک سرنگ دارای کانولا چربی مورد نظر به ناحیه واژن تزریق می‌شود

تزریق در زمان بسیار کوتاهی انجام می‌شود و فرد می‌تواند بلافاصله بعد از پایان تزریق نتایج آن را مشاهده کند.

مزایای تزریق چربی به اندام خصوصی بانوان

. نیاز نداشتن به بیهوشی

. نداشتن هیچگونه درد و خونریزی

. دوره نقاهت بسیار کوتاه و آسان

. عدم نیاز به برش یا جراحی

. هزینه مناسب آن نسبت به نتیجه

. نیاز نداشتن به استراحت و بستری شدن

. نتیجه موثر و مناسب با ماندگاری بالا

. عدم بروز حساسیت و واکنش های آلرژیک

. افزایش لذت جنسی

. بهبود رابطه زناشویی

شما هم می توانید از مزایای بیشمار تزریق چربی به اندام خصوصی در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی الهیه تحت نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای کلینیک بهره مند شوید در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو انجام می‌گیرد که شما می‌توانید از این خدمات برای رفع انواع مشکلات خود استفاده کنید و همیشه زیبایی و جوانی را به خود هدیه دهید.

عوارض احتمالی تزریق چربی به اندام خصوصی

تزریق چربی به اندام خصوصی به دلیل استفاده کردن از چربی بدن خود فرد و سازگاری کامل با بدن کاملاً بدون خطر و بدون هیچگونه حساسیت یا عارضه خاصی می‌باشد و ابتدا باید توسط متخصص زنان و زایمان مورد معاینه و بررسی قرار گیرد و در صورت عدم وجود هرگونه عفونت به انجام این روش بپردازد زیرا در صورتی که مبتلا به عفونت در ناحیه تناسلی باشد نمی‌تواند از این روش برای جوانسازی در ناحیه تناسلی خود استفاده کند. بعضی از عوارض موقت تزریق چربی به اندام خصوصی بانوان عبارتند از:

. عفونت

. تورم و التهاب

. درد ( که توسط مسکن های تجویز شده توسط متخصص می‌توان آن را آرام کرد)

. تبدیل شدن چربی به کیست (در صورتی که بیش از اندازه تزریق چربی در یک منطقه صورت گیرد زیر پوست چربی گلوله گلوله می‌شود)

در صورتی که درد غیر قابل تحمل باشد یا دچار عفونت شدید شدید حتماً باید با پزشک تماس بگیرید اگر شما مراقبت های قبل از تزریق چربی به اندام خصوصی را به خوبی رعایت کرده باشید و بعد از آن نیز به تمامی نکات و توصیه های پزشک توجه کنید خیلی زود می توانید به نتیجه مورد نظر از این روش برسید و از آن لذت ببرید.

هزینه تزریق چربی به اندام خصوصی

یکی از سوالات رایج که افراد در خصوص تزریق چربی به اندام خصوصی می پرسند میزان هزینه تزریق می باشد این موضوع مهم به عوامل مختلفی می تواند بستگی داشته باشد از جمله مهارت و تجربه متخصص، وضعیت فرد متقاضی، میزان چربی استخراج شده، آماده سازی و خالص سازی آن و … که بعد از معاینه اولیه می توان هزینه آن را مشخص کرد بنابراین قبل از ویزیت هرگز نمی توان رقم دقیقی را برای انجام این کار بیان کرد.

 جهت اطلاع پیدا کردن از هزینه های مربوط به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی الهیه می توانید با مشاوران و کارشناسان تماس حاصل کنید و نوبتی را برای معاینه حضوری به کلینیک بگیرید، بعد از معاینه توسط پزشک متخصص می‌توانید از هزینه انجام این درمان و هرسوال دیگری که دارید اطلاعات کامل به دست آورید و با خیالی آسوده به انجام این روش برای جوانسازی و زیبایی اندام خصوصی خود بپردازید، مشاوره در این کلینیک به صورت رایگان می باشد که می توانید از آن بهره مند شوید.

کدام دسته از افراد کاندیدای مناسب برای تزریق چربی به واژن می باشند؟

. خانم هایی که دارای وزن ثابت هستند

. افرادی که انتظارات واقع بینانه از نتیجه تزریق چربی دارند

. خانم هایی که دارای سلامت جسمی و عمومی هستند

. خانم هایی که از تغییرات در اندام خصوصی خود احساس رضایت ندارند

اگر شما نیز جزو کاندیدای مناسب  تزریق چربی به اندام های خصوصی هستید و میخواهید با کمک این روش به جوانسازی و زیبایی این ناحیه کمک کنید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی الهیه تحت نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای کلینیک به انجام این روش جوانسازی و درمانی بپردازید و از نتایج به‌دست‌آمده آن لذت ببرید.

اثرات و نتایج تزریق چربی

این روش معمولاً ماندگاری بسیار بالایی دارد البته ممکن است گاهی شش ماه، یک سال و یا تا سه سال دوام داشته باشد و نیاز به دو تا سه بار تزریق دارد از آنجایی که چربی از بدن فرد متقاضی استفاده می شود و دوباره بعد از مراحلی به بدن او پیوند داده می‌شود ماندگاری آن افزایش می‌یابد و بعد از آن بدن چربی را جزئی از خود می‌داند پس واکنش و آلرژی از خود نشان نمی دهد و ماندگاری آن افزایش پیدا می‌کند.

دوره نقاهت و ریکاوری بعد از تزریق چربی به اندام های خصوصی

همانطور که می‌دانید زیبایی در ناحیه تناسلی در دنیای پزشکی و زیبایی از جایگاه بسیار مهمی برخوردار است و تزریق چربی به ناحیه تناسلی یکی از آسان‌ترین روش‌ها به شمار می‌رود. این روش درمانی و زیبایی با کمک گرفتن از چربی های اضافه در بدن خود فرد مانند پهلو و شکم انجام می گیرد از مزایای این روش درمانی می توان به حساسیت بسیار کم و ماندگاری بالای این روش برای جوانسازی در این ناحیه اشاره کرد اما باید گفت که این روش همچون روش های زیبایی دیگر بعد از انجام جراحی می‌تواند عوارضی با خود به دنبال داشته باشد مانند کبودی، تورم و عفونت. مراقبت‌های و توصیه های قبل و بعد از تزریق چربی می تواند از بروز هرگونه این مشکلات به خوبی جلوگیری کند و یا آنها را به حداقل خود برساند در این مدت شما باید آنتی بیوتیک استفاده کنید و همچنین آنتی بیوتیک های موضعی را در محل تحت درمان قرار دهید، به طور منظم داروهای تجویز شده توسط متخصص را استفاده کنید و از هرگونه دستکاری محل درمان و استخراج چربی نیز خودداری کنید تا هر چه سریع‌تر بتوانید بهبودی خود را به دست آورید.

چه کسانی نباید به سراغ تزریق چربی به اندام های خصوصی بروند؟

معمولاً زنان باردار و شیرده و افرادی که در ناحیه تناسلی خود دچار عفونت هستند و همچنین افرادی که سیستم ایمنی بدن آنها ضعیف است، افرادی که دچار دیابت هستند یا به بیماری‌های خود ایمنی مبتلا هستند، افرادی که داروهای انعقادی و رقیق کننده استفاده می کنند از جمله افرادی هستند که نباید به سمت تزریق چربی بروند زیرا که سیستم ایمنی بدن آنها ضعیف است و بدنشان نسبت به افراد دیگر ضعیف تر می باشد در ضمن اگر فردی می‌خواهند این روش درمانی را در اتاق عمل انجام دهند داروهای بیهوشی ممکن است که برای آنها در دوران شیردهی اختلال ایجاد کند و بعضی آنتی بیوتیک ها و مسکن ها نیز می‌تواند برای بعضی بیماری‌ها مشکلاتی را ایجاد کند.

بهترین سن برای تزریق چربی به اندام خصوصی خانم ها چه سنی می باشد؟

در بیشتر موارد تزریق چربی برای افرادی که سن بالا دارند پیشنهاد خواهد شد اما باید بیان کرد چربی به واژن در تمام رده های سنی قابل انجام خواهد بود.

تعداد جلسات مورد نیاز تزریق چربی به اندام خصوصی

تزریق چربی معمولاً در یک جلسه توسط متخصص حرفه ای و با تجربه می تواند انجام گیرد و در بعضی موارد به دلیل جذب چربی توسط بدن فرد، متخصص برای ایجاد شدن نتایج مطلوب و مورد انتظار جلسات دیگری را نیز برای تزریق در نظر خواهد گرفت. برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان می‌توانید با مشاوران و کارشناسان در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی الهیه تماس حاصل فرمایید خدمات مشاوره در این کلینیک رایگان می‌باشد.

تزریق چربی به اندام خصوصی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – تزریق چربی به اندام خصوصی

پرسش و پاسخ با پزشک متخصص

. تزریق چربی به واژن برای چه افرادی مناسب است؟

زنانی که واژن آنها بر اثر افزایش سن، وراثت، زایمان های طبیعی و یائسگی دچار افتادگی و چروک شده تزریق چربی می تواند برای آنها مناسب باشد همچنین بانوانی که به تزریق ژل حساسیت دارند یا به میزان بالایی از ژل برای افزایش حجم در این ناحیه نیاز دارند می توانند از این روش استفاده کنند.

. آیا تزریق چربی به لابیا ماژور موثر است؟

تزریق چربی به لابیا ماژور روشی موثر و جدید برای بازسازی بافت های از بین رفته در این قسمت می باشد که به جوانسازی آن کمک می‌کند.

. آیا تزریق چربی به واژن خطری برای فرد به دنبال دارد؟

این روش درمانی کاملا ایمن و بدون خطر می‌باشد در این روش هیچ گونه حساسیتی ایجاد نمی شود چرا که چربی از بدن خود فرد خارج می شود پس بدن هیچ گونه واکنش منفی به آن نشان نمی دهد.

. هزینه تزریق چربی به واژن چقدر است؟

هزینه تزریق چربی به واژن به عوامل متعددی از جمله مهارت و تخصص پزشک، وضعیت فرد متقاضی و ….. بستگی دارد که بعد از معاینه اولیه قابل تعیین است.

. تزریق چربی به اندام خصوصی بهتر است یا ژل؟

هر کدام از این روش ها می تواند مزایای ویژه به خود را داشته باشد که انتخاب از میان آنها بسیار دشوار است اما به طور کلی و با توجه به اینکه در تزریق چربی یک جراحی و برش کوچک انجام می‌شود تزریق ژل نسبت به تزریق چربی آسان تر است اما ماندگاری تزریق چربی نسبت به ژل بسیار بیشتر است.

. آیا تزریق چربی به اندام تناسلی بانوان درد دارد؟

با توجه به اینکه در طی انجام این روش از بیحسی های موضعی کمک گرفته می‌شود فرد متقاضی به هنگام تزریق چربی هیچگونه احساس ناراحتی نخواهد داشت اما بعد از آن و در دوره نقاهت دز محل تزریق چربی می تواند با درد یا سوزش همراه شود.

. چه فاکتورهایی در افتادگی و شل شدگی در ناحیه تناسلی بانوان تاثیرگذار است؟

افزایش سن، افزایش و کاهش وزن ناگهانی، تغییرات زیاد در دوران بارداری، تغییرات هورمونی، تغییراتی که بر اثر زایمان های طبیعی ایجاد شده است همگی می‌توانند در افتادگی و شل شدگی در ناحیه تناسلی تاثیر گذار باشند.

. تزریق چربی به اندام تناسلی باید توسط چه متخصصی انجام شود؟

با توجه به حساسیت در ناحیه خصوصی این عمل سرپایی حتما باید توسط یک متخصص زنان انجام گیرد متخصص چربی را از قسمت‌های مختلف بدن مانند شکم و پهلو استخراج می‌کند و بعد از طی فرایند خالص سازی به ناحیه مورد نظر تزریق خواهد کرد.

. آیا تزریق چربی نیاز به بیهوشی دارد؟

به طور معمول انجام این روش درمانی با کمک بی حسی موضعی انجام می گیرد و نیازی به بیهوشی عمومی نخواهد داشت با این وجود اگر حجم چربی برای استخراج بسیار بالا باشد ممکن است که پزشک از بیهوشی عمومی استفاده کند.

. آیا از تزریق چربی می توان برای بزرگ کردن اندام خصوصی آقایان نیز استفاده کرد؟

برای مردان مسائل مربوط به رابطه زناشویی و آلت تناسلی یک مشکل قابل قبول است، کوچکی در آلت تناسلی آقایان می تواند منجر به کاهش اعتماد به نفس در آنها شود. اندازه اندام خصوصی در آقایان نقش بسیار مهمی در زندگی آنها دارد آلت تناسلی در مردان باید بین ۹ تا ۱۶ سانتی متر باشد و حالت نعوظ بین ۱۳ تا ۱۴ سانتی متر.

 مردانی که از سایز آلت تناسلی خود راضی نیستند می‌توانند از روش های مختلف برای افزایش سایز اندام خصوصی خود کمک بگیرند که این روش ها تزریق چربی، فیلر و استفاده از جراحی های متداول است یکی از متداول ترین روش هایی که می تواند سبب افزایش سایز آلت تناسلی در آقایان شود تزریق چربی است و پزشک متخصص با برداشتن چربی های اضافه از نواحی مختلف بدن و پاکسازی، آن را به محل مورد نظر تزریق می کند و باعث افزایش حجم در اندام تناسلی آقایان خواهد شد.

. کاربردهای تزریق چربی به اندام خصوصی آقایان چیست؟

این روش درمانی بدون درد و در زمان بسیار کوتاهی انجام می گیرد، از مزایای این روش درمانی می توان به نتایج عالی و ماندگار آن اشاره کرد بدون اینکه حساسیت و عوارض شدیدی در پی داشته باشد می‌توان به بزرگ کردن آلت تناسلی در زمان کوتاهی پرداخت همچنین با استخراج کردن چربی های انباشته شده در بدن می تواند به تناسب اندام بهتری شما را برساند.

نتیجه گیری

یکی از اصلی ترین ارکان ازدواج توانایی در برقراری رابطه زناشویی مطلوب می‌باشد که می‌تواند سبب تحکیم بنیان خانواده شود. زیبایی ناحیه تناسلی از مهم‌ترین عوامل در بهبود رابطه جنسی است و ظاهری نازیبا می‌تواند سبب دلسردی افراد شود که امروزه به لطف پیشرفت علم و تکنولوژی روش‌های زیادی برای جوانسازی و زیبایی این ناحیه وجود دارد.

 واژن از اصلی ترین و حساس ترین اعضای بدن در بانوان است که به مرور زمان و بر اثر کهولت سن و زایمان‌های طبیعی دچار تیرگی، پیری و افتادگی می‌شود این تغییرات عموماً در لابیا ماژور که در ناحیه خارجی واژن است اتفاق می‌افتد به عبارتی لابیا ماژور به تدریج بافت چربی خود را از دست خواهد داد و تغییرات ناخوشایندی در آن ایجاد می شود این تغییرات در بانوان بالای ۴۰ سال شیوع بیشتری دارد و سبب می‌شود که بانوان اعتماد به نفس خود را از دست بدهند اما استفاده تزریق چربی به اندام خصوصی جزو روش‌هایی است که می‌تواند سبب جوانسازی این ناحیه شود البته باید این نکته را نیز مد نظر قرار دهید که حتماً باید به یک کلینیک معتبر و پزشک متخصص مراجعه کنید.

 مراقبت های قبل از تزریق چربی به اندام خصوصی و همچنین بعد از آن را به خوبی انجام دهید تا بتوانید به نتیجه مورد نظر خود بدون عوارض و در کمترین زمان ممکن دست پیدا کنید. اگر شما نیز علاقه به تزریق چربی به اندام خصوصی خود را دارید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی الهیه تحت نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای این کلینیک به انجام این درمان بپردازید و از نتایج بیشمار آن بهره مند شوید، در این کلینیک خدمات زیبایی پوست و مو زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای صورت می گیرد که می توانید از این خدمات بهره مند شوید و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید.

الهیه
کلینیک بین المللی پوست،مو وزیبایی الهیه

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191012756

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید:

clinicelahieh.com/#

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

https://t.me/clinic_elahieh

گپ

https://gap.im/join/Nzg0Nzk2ODU5NDcwNTQ2Nzk0NzY1NjIwNTg3NjY2MzQ0NTYxMDI4OTE5NTE2NjE1NjI1Mjc3OTgzMTYyNjI3MDYyNTAyNjA3MTA1NTG

سروش

https://splus.ir/clinicelahieh

ایتا

https://eitaa.com/clinicelahieh

روبیکا

https://eitaa.com/clinicelahieh

نماشا:

https://www.namasha.com/v/UrpIKG5D

درباره‌ی فیروزه حدادی

همچنین ببینید

عکس آقا که نیاز به تزریق چربی در اندام تناسلی دارد

اندام تناسلی

هزینه تزریق چربی به اندام تناسلی مردان قیمت و هزینه ی تزریق چربی به آلت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *