آخرین خبرها

افزایش سایز اندام خصوصی طبیعی

افزایش سایز اندام خصوصی طبیعی

آیا شما نیز جزو افرادی هستید که نگران سایز اندام خصوصی خود هستید؟ احتمال اینکه خودتان یا دوستانتان در خصوص سایز و اندازه آلت تناسلی‌شان دغدغه داشته باشند بسیار زیاد است, امروزه یکی از رایج‌ترین مسائل جنسی که در خیلی از آقایان وجود دارد و با آن دست و پنجه نرم می‌کنند نگران در خصوص اندازه آلت تناسلی و کوچک بودن آن می‌باشد به همین دلیل افراد به دنبال روش‌هایی برای بزرگ کردن آلت خود هستند البته در خیلی از موارد فقط خود فرد فکر می‌کند که آلت تناسلی او اندازه مناسب ندارد یعنی برخلاف تصور خود او ممکن است طبق تحقیقات و گفته‌های متخصصین اورولوژی سایز آلت تناسلی او مناسب باشد پس بهتر است قبل از استفاده از هر کدام از روش‌های درمانی حتماً به مشاوره مراجعه کنید.

 علاوه بر این بیشتر روش‌های درمانی غیر موثر هستند و از نظر مالی هزینه گاهاً آسیب زننده می‌باشند ما در ادامه این مطلب در خصوص افزایش سایز اندام خصوصی طبیعی و روش‌های پزشکی اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می‌دهیم پس با ما همراه شوید.

کلینیک زیبایی الهیه
کلینیک بین المللی پوست، مو و زیبایی الهیه

اندازه آلت تناسلی مردان چقدر باید باشد؟

مردم اغلب شایعاتی در خصوص طول و اندازه دستگاه تناسلی وجود دارد که باور می‌کنند برای مثال خیلی از افراد فکر می‌کنند که داشتن یک آلت تناسلی ۱۲ اینچی یعنی حدود ۳۰ سانتی‌متری کاملاً طبیعی می‌باشد در حالی که طبق تحقیقات صورت گرفته به طور میانگین اندازه دستگاه تناسلی مرد در حالت نغوظ یا اصطلاحا راست شده حدود ۱۲.۵ تا ۱۵ سانتی‌متر می‌باشد و در حالت خوابیده نیز بین ۱۰ تا ۱۲ سانتی‌متر است.

 خیلی از مردان فکر می‌کنند که برای ارضای شریک جنسی خود نیاز دارند که آلت تناسلی بزرگ‌تری داشته باشند این در حالیست که طبق یک نظرسنجی در بین ۵۲ هزار خانم بیشتر از ۸۵ درصد آنها بیان کردند که با اندازه معمولی دستگاه تناسلی شریک جنسی خود ارضا می‌شوند و رضایت دارند و نیازی به بزرگ شدن دستگاه تناسلی شریک جنسی خود ندارند.

بهترین روش برای افزایش سایز اندام خصوصی چیست؟

با توجه به نیاز آقایان برای افزایش سایز اندام خصوصی خود امروزه بستر اینترنت مملو از روش‌های گوناگون برای رسیدن به هدف مورد نیاز شده است، بعضی برای افزایش طول و بعضی دیگر نیز برای افزایش حجم آلت تناسلی معرفی شدند اما آیا تمام این روش‌های بیان شده می‌توانند موثر باشند؟ در ادامه به معرفی و همچنین بررسی رایج‌ترین روش‌ها برای افزایش سایز اندام خصوصی می‌پردازیم.

انواع روش‌ها به طور کلی به دو دسته تقسیم بندی می‌شوند:

. روش‌های غیر جراحی

. روش‌های جراحی

روش‌های غیر جراحی برای افزایش سایز اندام خصوصی

. قرص‌ها و لوسیون‌ها برای بزرگ کردن اندام خصوصی

این محصولات حاوی انواع ویتامین‌ها، هورمون‌ها، مواد معدنی و گیاهی می‌باشند که می‌توانند روی بزرگ کردن اندام تناسلی تاثیرات مثبت داشته باشند البته بر خلاف ادعای آنها تاثیرگذاری آنها به هیچ عنوان قطعی نیست علاوه بر آن بعضی از آنها نیز می‌توانند باعث ایجاد آسیب به دستگاه تناسلی شوند برای مثال در تحقیقاتی که در دانشگاه میلند انجام گرفته نشان داده که در بعضی از این مواد ردی از سرب سموم دفع آفات، باکتری‌ها و مدفوع حیوانات آنها وجود دارد که به برای مثال می‌توان به قرص‌های ویاگرا و لویترا اشاره کرد.

به نظر متخصصین اورولوژیست استفاده از دارو برای افزایش سایز اندام خصوصی هیچ تاثیر مثبتی ندارد اگر نیز موثر واقع شود در داروخانه‌ها وجود ندارد و به فروش نیز نمی‌رسد. استفاده کردن از لوسیون‌ها می‌تواند برای بعضی از افراد که از اندازه آلت خود شرم دارند یا خجالت می‌کشند بسیار موثر باشد و سبب راحتی آنها شود اما قطع به یقین در افزایش سایز دستگاه تناسلی هیچگونه اثر مثبتی ندارد. قبل از استفاده از هر دارو برای بهبود عملکرد و افزایش سایز اندام خصوصی باید با یک متخصص اورولوژیست مشورت داشته باشید.

. دستگاه‌های مکنده و یا پمپ آلت

این دستگاه‌ها دارای یک محفظه می‌باشند که الت تناسلی در درون آنها قرار می‌گیرد سپس با کمک از پمپی که به این محفظه متصل می‌باشد هوا را خارج می‌کند تا خلأ ایجاد شود این خلا خون بیشتری را به درون دستگاه تناسلی می‌کشد و سبب تورم آن خواهد شد. از دستگاه مکنده یا پمپ دستگاه تناسلی گاهی در درمان کوتاه مدت برای افرادی که دچار اختلالات در نغوظ هستند استفاده می‌شود اما باید دانست که استفاده زیاد از پمپ خلا می‌تواند به بافت دستگاه تناسلی آسیب وارد کند و سبب ضعیف شدن نغوظ شود، شواهد بسیار ناچیزی نیز وجود دارد که نشان می‌دهد تاثیرات مثبت این دستگاه بر روی بزرگ کردن آلت می‌باشد.

. کشنده‌های آلت تناسلی

در این دستگاه از کشش و همچنین انقباض طبیعی برای افزایش سایز آلت تناسلی به صورت طبیعی استفاده می‌شود در یک تحقیق نشان داده شده که بعد از استفاده از سه ماه از این دستگاه کشنده آلت، طول آلت تناسلی به طور میانگین بیش از یک و نیم سانتی‌متر افزایش پیدا کرده است برای استفاده گسترده از این دستگاه تحقیقات بیشتر نیاز است. استفاده از کشنده‌های دستگاه تناسلی می‌تواند دست و پاگیر یا دشوار باشد همچنین کشیدگی بیش از اندازه می‌تواند سبب ایجاد کبودی، آسیب به عصب‌ها و همچنین ایجاد لخته‌های خون در سیاهرگ‌های آلت شود.

. جلق

این روش نوعی ورزش است که حرکات ورزشی از حرکات دست بعد از دست دیگر استفاده می‌شود که دست‌ها یکی بعد از دیگری در اطراف آلت تناسلی از بخش پایه آلت به طرف نوک آن کشیده می‌شود و خون را به درون دستگاه تناسلی به سمت نوک آن می‌برد اگرچه این روش نسبت به دیگر روش‌ها ایمنی بالاتری دارد اما هیچ اثبات علمی در آن وجود ندارد علاوه بر این می‌تواند حتی هیچ سبب ایجاد زخم، درد و یا بد شکلی در دستگاه تناسلی شود.

جلق را می‌توان به خود ارضایی نیز شناخت و این سوال مطرح می‌شود که آیا خود ارضایی می‌تواند باعث ایجاد افزایش سایز اندام خصوصی طبیعی شود یا خیر؟

باید بیان کنیم که خود ارضایی نمی‌تواند سبب افزایش سایز اندام خصوصی شود بلکه عوارض خودارضایی زود انزالی را می‌تواند با خود ایجاد کند در نتیجه بدون مشورت با یک پزشک متخصص برای بزرگ کردن اندام خصوصی خود هرگز اقدام نکنید چرا که ممکن است نه تنها سایز دستگاه تناسلی شما بزرگ نمی‌شود بلکه باعث آسیب به دستگاه تناسلی شود.

. تزریق ژل و فیلر به آلت تناسلی جهت افزایش سایز اندام خصوصی

برای افزایش کلفتی و همچنین ضخامت آلت تناسلی بعضی از پزشکان از فیلرها استفاده می‌کنند مانند استفاده از تزریق ژل در لب، بینی و گونه‌ها برای مثال ژل‌های رستلین و ژوویدرم که جز ژل‌ها بر پایه اسید هیالورونیک هستند و گاهاً برای کلفت کردن دستگاه تناسلی استفاده می‌شوند، از این روش به عنوان آمپول بزرگ کننده آلت یا ژل بزرگ کننده آلت نیز یاد می‌شود این مواد معمولاً حدود ۶ ماه باقی خواهند ماند و سپس جذب بدن می‌شوند اطلاعاتی مبنی بر مناسب بودن این روش در دسترس نیست و نمی‌توان آن را تایید کرد.

. آویزان کردن وزنه به آلت تناسلی

وزنه‌ها انواع مختلفی دارند وزنه‌های حلقه‌دار دستگاه تناسلی که در انتهای بدنه آلت قبل از آن پوشیده می‌شوند و یا وزنه‌هایی که دارای توپ یا صفحاتی هستند که از انتهای بدنه آلت شما به کمک تسمه و کمربند آویزان می‌شوند عملکرد وزنه‌ها بدین گونه می‌باشد که در انتهای آلت شما کشش و مقاومت ایجاد خواهد شد که به مرور زمان سبب کشیدگی تاندون‌ها و عضلات دستگاه تناسلی می‌شود بنابراین در نهایت می‌تواند منجر به بزرگ شدن سایز اندام خصوصی شود.

این روش ممکن است به افزایش سایز آلت تناسلی کمک کند تحقیقات بسیار کمی در این زمینه صورت گرفته اما استفاده از این روش هرگز پیشنهاد نخواهد شد چرا که می‌تواند آسیب‌های دائمی در دستگاه تناسلی را ایجاد کند در این روش نیز مانند دستگاه‌های کشنده از طریق ایجاد کشش تاثیرگذاری دارد و عوارض آن مانند دستگاه‌های کشنده می‌تواند شامل کبودی، آسیب به اعصاب و لخته شدن خون باشد علاوه بر این آویزان کردن وزنه می‌تواند منجر به آسیب به عصب‌های سر آلت تناسلی و کاهش حساسیت آن در زمان برقراری رابطه جنسی شود همچنین فشار وزنه می‌تواند که باعث ایجاد پدیده‌ای به نام شکستگی آلت شود.

روش‌های جراحی برای افزایش سایز اندام خصوصی

. جراحی برای افزایش طول

آلت تناسلی با یک بافت فیبری محکم و سفت به کمک یک ربات نگهدارنده به لگن متصل می‌باشد به بیان دیگر این بافت بخشی از بدنه دستگاه تناسلی را در خود و در درون بدن پنهان نگه داشته است با جراحی و برش این ربات کشش دستگاه تناسلی به درون بدن کاهش پیدا می‌کند و سبب می‌شود بخش بیشتری از بدنه دستگاه تناسلی قابل مشاهده شود برای جلوگیری از اتصال مجدد این ربات و بازگشت دستگاه تناسلی به حالت قبل خود پزشک به فرد احتمالاً پیشنهاد می‌دهد تا حدود ۶ ماه از وزنه‌ها و دستگاه‌های کشنده آلت تناسلی استفاده کند.

.جراحی برای افزایش قطر و کلفتی آلت

روش اصلی در جراحی برای بزرگ کردن قطر آلت تناسلی برداشتن چربی از یک قسمت بدن و تزریق آن به بدنه آلت می‌باشد هدف از انجام این روش قطور کردن دستگاه تناسلی می‌باشد اما این راهکار جوابگو نیست و مورد استفاده نیز قرار نمی‌گیرد در تکنیک جدیدتر این روش از بافت افراد مرده برای پیوند استفاده خواهد شد روشی که در خیلی از جراحی‌های ترمیمی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد این روش ماندگاری بسیار بالایی دارد و نتایج بهتری را می‌تواند با خود ایجاد کند. روش‌های دیگری نیز در بحث جراحی وجود دارد مثلاً افرادی که چاق هستند و وزن بالایی دارند چربی‌های موجود در قسمت انتهایی یا ریشه دستگاه تناسلی با کمک لیپوساکشن از بین خواهد رفت البته باید به این نکته نیز توجه کنید که هیچ گونه عمل جراحی برای افزایش سایز آلت تناسلی نباید که بدون مشورت با پزشک انجام شود در ضمن برای انجام عمل جراحی برای افزایش سایز اندام خصوصی نیز باید با یک پزشک متخصص و مجرب در این زمینه مشورت داشته باشید.

اندام خصوصی
کلینیک بین المللی پوست، مو و زیبایی الهیه – اندام خصوصی

عوارض افزایش سایز اندام خصوصی

روش‌های بیان شده و به ویژه روش‌های جراحی ممکن است که عوارضی را با خود رقم بزنند از جمله:

. حالت تهوع و استفراغ

. خستگی

. گیجی

. ایجاد لخته خون

. صدای خشک و خشن

. در بعضی موارد نیز ممکن است که باعث اختلال در نعوظ شود.

روش‌های راحت‌تر و کاربردی‌تر برای افزایش سایز اندام خصوصی

به جز روش‌های متنوع و زیادی که در اینترنت وجود دارد می‌توانید از روش‌های زیر نیز کمک بگیرید:

. اصلاح و تراشیدن موهای زائد در اندام خصوصی

گاهی اوقات بلندی موها در این ناحیه باعث می‌شود که آلت کوچک‌تر از حد طبیعی به نظر برسد برای بهتر دیده شدن آلت می‌توانید موهای زائده ناحیه را اصلاح کنید این کار سبب می‌شود دستگاه تناسلی شما بزرگ‌تر به نظر برسد.

. کاهش وزن

در افرادی که وزن بالا دارند یا به اصطلاح چاق هستند دستگاه تناسلی آنها به دلیل چربی در ناحیه شکم کوچکتر به نظر می‌رسد همچنین چربی‌ها در اطراف آلت سبب می‌شود که کوچکتر از حالت طبیعی نمایش داده شود؛ برطرف کردن این چربی‌های اضافه، کاهش وزن و داشتن یک اندام خوب می‌تواند سبب شود که دستگاه تناسلی به اندازه طبیعی خود مشاهده شود و بزرگ‌تر از قبل به نظر برسد.

. استفاده از روکش‌های آلت

روکش‌های آلت تناسلی اجسامی شبیه به آلت مصنوعی می‌باشند که روی آن قرار خواهند گرفت، استفاده از این ابزار اندازه آلت شما را تغییر نخواهد داد اما در مواردی که افراد نگران ارضای شریک جنسی خود می‌باشند استفاده از روکش آلت می‌تواند سایز بزرگ‌تر را جای آلت شما در اختیار شما قرار دهد.

افزایش طول و سایز آلت با داروهای خانگی و طب سنتی

بعضی از داروهای خانگی و سنتی نیز می‌توانند براندازه دستگاه تناسلی تاثیرگذار باشند و سبب افزایش سایز اندام خصوصی به صورت طبیعی شوند.

. زردچوبه

حتماً شنیده‌اید که زردچوبه و مالیدن آن روی آلت می‌تواند باعث افزایش سایز اندام خصوصی شود خوردن زردچوبه نیز فوایپ بسیار بالایی دارد از جمله می‌تواند در درمان افسردگی، جلوگیری و درمان آلزایمر و بسیاری از موارد دیگر موثر باشد اما هیچ مدرک و شواهدی مبنی بر افزایش سایز دستگاه تناسلی با زردچوبه وجود ندارد یعنی اگر شما دستگاه تناسلی خود را با زردچوبه ماساژ دهید و بعد از مدتی تغییراتی احساس کردید این تغییر به دلیل ماساژ می‌باشد و اگر این عمل را بدون زردچوبه نیز انجام دهید همان نتیجه را می‌توانید به دست آورید.

. روغن خراطین

روغن خراطین از کرمی به نام ایزینیا فتیدا تهیه می‌شود که در گذشته در آسیا و اروپا از این روغن به عنوان یک روش طبیعی برای افزایش حجم اندام مختلف بدن استفاده می‌شد در خانم‌ها از این روغن برای افزایش حجم سینه، باسن، لب و گونه استفاده می‌شد در طب سنتی آمده که این روغن در آقایان نیز می‌تواند برای افزایش سایز اندام خصوصی کاربرد داشته باشد نتیجه استفاده از این روغن کاملاً به بدن هر فرد بستگی دارد ولی به طور کلی می‌تواند بین ۲ تا ۵ سانتی‌متر طول آلت تناسلی را افزایش دهد از سمتی داده‌های علمی از نتیجه بخش بودن این روغن خراطین پشتیبانی نخواهند کرد زیرا تحقیقات در این خصوص در دسترس نیست البته باید به این نکته نیز اشاره کرد برای استفاده از هرگونه داروی سنتی یا گیاهی برای افزایش سایز اندام خصوصی با یک پزشک متخصص در این زمینه مشورت داشته باشید.

 شما می‌توانید جهت معاینه، مشورت و انتخاب بهترین روش در خصوص افزایش سایز اندام خصوصی خود با متخصصین و کارشناسان در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی الهیه مشورت داشته باشید خدمات مشاوره در این کلینیک رایگان می‌باشد.

. مصرف هندوانه

هندوانه شامل ویتامین بی ۱ و b۶ و همچنین پتاسیم و منیزیم می‌باشد که برای سلامت و عملکرد مناسب غدد پروستات موثر و مفید می‌باشد مصرف این میوه در رژیم غذایی می‌تواند باعث بهبود عملکرد جنسی شود مواد غذایی دیگر مانند زنجبیل، شکلات تلخ، تخم کدو چ فلفل هندی نیز می‌تواند سبب افزایش جریان خون در آلت تناسلی شود و عملکرد جنسی را تحت تاثیر قرار دهد.

. ورزش‌های مناسب برای افزایش سایز اندام خصوصی

انواع مختلفی از ورزش‌ها هستند که برای افزایش سایز اندام خصوصی موثر می‌باشند از جمله می‌توان به ماساژ دادن دستگاه تناسلی، حرکات کگل و حرکات کششی اشاره کرد هر ورزش را نباید انجام دهید زیرا تبعات برخی از این حرکات ممکن است سبب ایجاد مشکلاتی مانند زود انزالی شود در نتیجه برای انجام هر حرکت برای افزایش سایز اندام خصوصی باید با یک اورولوژیست مشورت داشته باشید.

سایر روش‌های کاربردی و راحت برای افزایش سایز اندام خصوصی

همانطور که در بالا نیز بیان کردیم قرص‌ها و لوسیون‌ها برای افزایش سایز اندام خصوصی وجود دارد خیلی از این داروها برای افزایش آلت به صورت داروخانه‌ای آزاد به فروش می‌رسند اگر می‌خواهید اسم کرم‌های بزرگ کننده دستگاه تناسلی را نیز بدانید با ما همراه شوید.

. کرم افزایش سایز اندام خصوصی

انواع مختلفی از کرم‌ها در بازار وجود دارند که برخی برای افزایش سایز اندام خصوصی استفاده می‌شوند چند مورد از معروف‌ترین آنها را می‌توان به روغن ویگ آر اکس که بهترین کرم همه کاره به شمار می‌رود نام برد ژل پروسولوشن که برای نتیجه سریع‌تر می‌تواند بهترین گزینه باشد کرم هاردوود که ایمن‌ترین انتخاب است و روغن من وان که این کرم برای افزایش اندام خصوصی است را می‌توان نام برد عملکرد بیشتر این کرم‌ها با افزایش جریان خون دور آلت می‌باشد قبل از مصرف هرگونه کرم و ژل باید با یک متخصص مشورت داشته باشید.

. قرص افزایش سایز اندام خصوصی

قرص‌های افزایش اندام خصوصی امروزه به فراوانی در تبلیغات مشاهده می‌شوند اما هیچ محصولی در این گروه هنوز موفق نشده که تاییدیه سازمان غذا و داروی ایالات متحده را بگیرد این قرص‌ها از مواد گوناگون تشکیل شده‌اند عصاره گیاه جینکو یا کهن دار یکی از ترکیبات رایج مورد استفاده در این مکمل‌ها می‌باشد برخی بر این باور هستند که این عصاره می‌تواند سبب افزایش گردش خون و بهبود عملکرد جنسی شود از دیگر ترکیبات گیاهی استفاده شده در قرص‌های افزایش سایز اندام خصوصی می‌توان به ماگا ،علف بز شاخدار و یوهمبین اشاره کرد.

تحقیقاتی که در سال ۲۰۱۴ انجام گرفت نشان داد که این ترکیبات تاثیرات مثبتی روی افزایش سایز دستگاه تناسلی ندارد و همچنین می‌تواند عوارضی مانند اضطراب و توهم یا رفتاری مانند اعتیاد را به دنبال داشته باشد ترکیبات دیگری که در این دسته قرار می‌گیرند سیلدنافیل می‌باشد که ترکیب اصلی و فعال داروهای مورد استفاده برای اختلالات عملکرد نغوظ می‌باشد برای مثال قرص ویاگرا.

. قرص افزایش سایز اندام خصوصی دائمی

از قرص‌های معروف برای بزرگ کردن و افزایش سایز اندام خصوصی به صورت دائمی می‌توان به قرص مگنارکس، قرص گودمن، قرص ویگور و قرص وایمکس اشاره کرد.

عوارض قرص افزایش سایز اندام خصوصی و دیگر محصولات افزایش سایز

. سردرد

. بدن درد

.آبریزش از بینی

.کاهش بینایی

.سرگیجه

.تغییرات ناگهانی شنوایی

اندام خصوصی
کلینیک بین المللی پوست، مو و زیبایی الهیه – اندام خصوصی

بالاخره بهترین روش برای افزایش سایز اندام خصوصی کدام است؟

با توجه به اینکه شواهد و مدارک در خصوص اکثریت روش‌های بیان شده بسیار کم می‌باشد و در بعضی موارد کاملاً هیچ شواهدی وجود ندارد به همین دلیل تعیین بهترین روش برای افزایش سایز اندام خصوصی امری بسیار دشوار می‌باشد علاوه و تعیین بهترین روش برای بزرگ کردن آلت تناسلی برای هر فرد نسبت به فرد دیگر متفاوت است مثلاً در افرادی که میکروپینس یا کوچکی آلت تناسلی دارند استفاده از روش جراحی می‌تواند بهترین پیشنهاد باشد پس برای مشخص کردن بهترین روش برای افزایش سایز اندام خصوصی بهتر است که با یک متخصص اورولوژیست مشورت داشته باشید تا با کمک او و تجاربش و شناخت انواع روش‌ها و عوارض جانبی ان بتوان بهترین روش برای افزایش سایز را مشخص کرد.

چه زمانی استفاده از جراحی پیشنهاد می‌شود؟

استفاده از روش‌های جراحی به طور عمومی فقط در مواردی مورد استفاده قرار می‌گیرد که فرد دچار کوچکی دستگاه تناسلی باشد در این حالت اندازه آلت باید کمتر از هفت و نیم سانتی‌متر باشد.

هزینه افزایش سایز اندام خصوصی چقدر است؟

هزینه افزایش سایز اندام خصوصی بستگی به روش در نظر گرفته دارد هر کدام از این روش‌ها هزینه‌های مخصوص به خود را دارد اما برای تعیین بهترین روش حتماً باید توسط یک متخصص مورد معاینه و بررسی قرار گیرید و سپس برای افزایش سایز دستگاه تناسلی خود اقدام کنید و از هزینه درمان اطلاع پیدا کنید.

مزایای افزایش سایز اندام خصوصی

همانطور که می‌دانید داشتن یک رابطه جنسی موثر می‌تواند در زندگی نیز تاثیرگذار باشد و باعث افزایش اعتماد به نفس آقایان شود اگر با مشکلاتی مانند کوچکی دستگاه تناسلی روبرو هستید و یا با مشکلاتی مانند نغوظ دست و پنجه نرم می‌کنید برای درمان آن حتماً باید اقدام کنید زیرا اهمیت ندادن به این موضوع می‌تواند باعث مشکلات زیادی در زندگی زناشویی شود و همچنین سبب کاهش اعتماد به نفس شود. روش‌های مختلفی وجود دارد که می‌تواند به شما در افزایش سایز اندام خصوصی کمک کند اما اینکه کدام روش برای شما گزینه مناسبی است حتماً باید توسط پزشک متخصص در این زمینه مشخص شود تا بهترین مزایا و نتایج برای شما رقم بخورد.

مراقبت‌های قبل از افزایش سایز اندام خصوصی

قبل از انتخاب بهترین روش برای افزایش سایز اندام خصوصی حتماً با یک متخصص اورولوژیست در این زمینه مشورت داشته باشید، به طور خودسرانه به مصرف دارو یا روش‌های مختلف نپردازید زیرا ممکن است که فقط هزینه برای شما رقم بخورد و شما به نتایج خوبی نرسید و در بعضی مواقع نیز ممکن است فقط به دستگاه تناسلی خود آسیب وارد کنید پس در قدم اول با یک پزشک مشورت داشته باشید، در خصوص بیماری‌هایی که دارید ،داروهایی که مصرف می‌کنید یا روش‌هایی که قبلاً برای افزایش سایز دستگاه تناسلی خود استفاده کرده‌اید با او مشورت داشته باشید تا با توجه به شرایط بهترین روش را برای افزایش سایز اندام خصوصی به شما معرفی کند.

مراقبت‌های بعد از افزایش سایز اندام خصوصی

بعد از انتخاب بهترین روش برای افزایش سایز اندام خصوصی، پزشک در خصوص مراقبت‌ها و نکات بعد از درمان نیز توضیحاتی را به شما ارائه می‌دهد پس به آنها به خوبی توجه و عمل کنید تا بتوانید بهترین نتیجه را از روش برای خود رقم بزنید و از بروز هرگونه عوارض ناخواسته جلوگیری کنید.

اثرات و نتایج

هر کدام از روش‌های افزایش سایز اندام خصوصی نتایج مخصوص به خود را دارد مثلاً اگر بخواهید برای افزایش سایز اندام خصوصی به صورت طبیعی بهره‌مند شوید باید در طولانی مدت آنها را تکرار کنید تا بتوانید به نتایج خوبی دست پیدا کنید اما اگر از روش‌هایی مانند تزریق ژل یا چربی برای افزایش سایز اندام خصوصی بخواهید کمک بگیرید باید گفت که نتایج آنها خیلی زودتر از روش‌های طبیعی نمایان می‌شود و شما را می‌تواند به نتایج خوبی برساند.

نتیجه گیری

خیلی از آقایان هستند که در خصوص اندازه دستگاه تناسلی خود نگران هستند و فکر می‌کنند که دستگاه تناسلی آنها کوچک است به همین جهت به دنبال روش‌هایی هستند که بتوانند به افزایش سایز اندام خصوصی خود بپردازند البته در خیلی موارد فقط خود فرد فکر می‌کند که آلت تناسلی او کوچک است که بعد از معاینه توسط پزشک به این نتیجه می‌رسد که دستگاه تناسلی او کاملاً نرمال است.

بهتر است قبل از استفاده از هر کدام از روش‌های مختلف برای افزایش سایز اندام خصوصی با یک پزشک متخصص در این زمینه مشورت داشته باشید علاوه بر این بیشتر روش‌های درمانی غیر موثر فقط از نظر مالی هزینه بر هستند و در بعضی مواقع آسیب‌های جبران ناپذیر را می‌تواند رقم بزند.

اگر شما نیز از سایز دستگاه تناسلی خود ناراضی هستید و به دنبال بهترین روش برای افزایش سایز اندام خصوصی هستید می‌توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی الهیه زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه‌ای این کلینیک مورد معاینه قرار گیرید و بهترین روش را با توجه به ناحیه تناسلی خود انتخاب کنید و از نتیجه به دست آمده آن لذت ببرید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه‌ای صورت می‌گیرد که می‌توانید از این خدمات نیز بهره‌مند شوید.

کلینیک زیبایی الهیه
کلینیک بین المللی پوست، مو و زیبایی الهیه

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

تلگرام

https://t.me/clinic_elahieh

گپ

https://gap.im/join/Nzg0Nzk2ODU5NDcwNTQ2Nzk0NzY1NjIwNTg3NjY2MzQ0NTYxMDI4OTE5NTE2NjE1NjI1Mjc3OTgzMTYyNjI3MDYyNTAyNjA3MTA1NTG

سروش

https://splus.ir/clinicelahieh

ایتا

https://eitaa.com/clinicelahieh

روبیکا

https://eitaa.com/clinicelahieh

آپارات:

https://aparat.com/v/rRfXE

نماشا:

https://www.namasha.com/v/6e7eF8dR

درباره‌ی فیروزه حدادی

همچنین ببینید

پریاپیسم

پریاپیسم چیست؟

پریاپیسم چیست؟ پریاپیسم اختلال نادری می‌باشد که سبب نعوظ غیرقابل کنترل و طولانی مدت خواهد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *