آخرین خبرها

ماندگاری نخ کاگ

ماندگاری نخ کاگ

هرچه سن افزایش پیدا می‌کند، پوست حالت استحکام و قوام خود را به دلیل کاهش قدرت عضلات و جمع شدن چربی در زیر پوست از دست می‌دهد و این امر سبب افتادگی و شل شدگی پوست و در نتیجه ایجاد چین و چروک در پوست می شود.

امروزه خیلی از افراد هستند که وقتی مشاهده می کنید، پوستشان حالت زیبا و درخشان قبل خود را ندارد و این می‌تواند برای آن ها بسیار سخت و غیرقابل تحمل باشد و به دنبال بهترین روش برای جوانسازی پوست می گردند.

روش‌های زیادی وجود دارد اما بدون شک به شما پیشنهاد می‌کنیم که به کلینیک بین المللی پوست، مو و زیبایی آراد مراجعه کنید تا پوست شما مثل قبل، حالت جوان و درخشان خود را پیدا کند و از ادامه زندگی با ظاهر جذاب خود لذت ببرید.

شما در این کلینیک می توانید از روش های مختلف برای جوانسازی و زیبایی پوست، استفاده کنید از جمله لیفت صورت با نخ کاگ.

اگر می خواهید در خصوص لیفت صورت با نخ و ماندگاری نخ کاگ، مزایا و معایب آن اطلاعات کاملی به دست آورید پس با ما همراه شوید.

کلینیک زیبایی آراد
کلینیک بین المللی پوست، مو و زیبایی آراد

لیفت نخ صورت چیست؟

نخ صورت، یک ماده پروتئینی است که در گذشته برای بخیه های طبی از آن استفاده می‌شد و امروزه برای جمع کردن و بالا کشیدن پوست صورت، گردن و دیگر قسمت‌های بدن از آن استفاده می شود.

این نخ‌ها قابل جذب و بسیار ایمن هستند و با حداقل میزان تهاجم، می توانند مشکلات پوستی را برطرف کنند.

استفاده از این نخ ها، نیاز به استراحت در بلندمدت و نگرانی بابت پاره شدن و موارد دیگر ندارد.

لیفت صورت چیست؟

لیفت صورت، یک عمل زیبایی است که برای بلند کردن و کشیدن پوست صورت، گردن و نواحی دیگر کاربرد دارد.

این عمل می‌تواند با بیهوشی عمومی و با بی حسی موضعی انجام شود و برای افتادگی گونه ها، پوست اضافه در پایین فک و چین و چروک های عمیق مورد استفاده قرار گیرد و نتایج مثبتی را هم در پی دارد.

لیفت صورت با روش های مختلفی مانند لیفت صورت با نخ کاگ یا لیزر، جراحی، هایفوتراپی، اندولیفت، کربوکسی تراپی، تزریق ژل، بوتاکس و موارد دیگر انجام می‌شود.

لیفت صورت با نخ کاگ

عواملی مانند لاغری، تابش زیاد نور خورشید، استرس، مصرف دخانیات و الکل باعث می‌شود که خیلی زود دچار چین و چروک و افتادگی شوید و بیشتر افرادی که با این مشکل روبه‌رو هستند، معمولاً با مطالعه و مشورت زیاد، در آخر لیفت پوست صورت با نخ را انتخاب خواهند کرد و آن را انجام می دهند تا بتوانند به نتایج مورد نظر خود دست پیدا کنند.

لیفت صورت با نخ، از روش‌های بالا کشیدن پوست صورت است و یک تکنیک به شدت حساس است که کشیدن آرام پوست با کمک نخ سبب رفع افتادگی و شل شدگی پوست می‌شود.

لیفت و جوانسازی صورت با نخ کاگ، نسبت به روش های دیگر جوانسازی مانند تزریق بوتاکس، تهاجمی ندارد و به همین دلیل علاوه بر تاثیرات بالا در لیفت پوست صورت، عوارض کمتری را نیز دارد.

به علاوه دوران نقاهت و بستری با خود به دنبال ندارد و نهایتا بعد از گذشت ۴۸ ساعت، می توانید فعالیت های روزمره و اجتماعی خود را آغاز کنید.

این روش معمولاً جای اسکار از خود به جا نخواهد گذاشت، چرا که در این روش هیچ گونه برشی روی پوست انجام نخواهد شد.

اگر به هر دلیلی تمایل به انجام جراحی برای زیبایی صورت ندارید، می توانید از روش‌های غیر جراحی مانند لیفت با نخ کاگ استفاده کنید و از مزایای آن بهره مند شوید.

لیفت و جوانسازی پوست، یکی از بهترین نوع لیفت و بالا کشیدن پوست است.

شما می توانید این روش درمانی را با خیالی آسوده در کلینیک بین المللی پوست، مو و زیبایی آراد زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای کلینیک انجام دهید و بهترین نتیجه را برای خود رقم بزنید.

لیفت صورت با نخ، یک درمان ضد پیری برای جوان سازی و بازسازی تدریجی کلاژن در پوست است که مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این روش موثر نه تنها سبب ایجاد تغییرات سریع و آنی در پوست می‌شود، بلکه دوره نقاهت آن نیز کوتاه است و متقاضیان می توانند بلافاصله فعالیت‌های روزمره خود را آغاز کند.

ماندگاری نخ کاگ
ماندگاری نخ کاگ-کلینیک بین المللی پوست، مو و زیبایی آراد

دو تاثیر فوق العاده لیفت صورت با نخ:

۱‌. لیفت و بالا کشیدن و سفت کردن پوست

این روش نیازی به جراحی نخواهد داشت و به جای آن پزشک با نخ بخیه مخصوص، تغییراتی را در زیر پوست شما ایجاد خواهد کرد که این امر سبب صاف شدن و کشیده شدن پوست صورت شما می شود.

در واقع به جای بریدن پوست اضافه، پزشک با کمک از نخ های بخیه آن را جمع و بسته می کند، تا دیگر افتادگی در سطح پوست قابل مشاهده نباشد.

۲. تحریک کلاژن سازی

لازم است بیان کنیم در روش لیفت صورت، علاوه بر این که نخ‌های به کار برده شده در زیر پوست باعث خوش حالتی و سفتی پوست می شوند، روند پیری و چین و چروک در پوست را نیز آهسته می کنند و یا از آن جلوگیری خواهند کرد.

این تاثیر شگفت انگیز، در رسیدن به اهداف نقش بسیار مهمی دارند، چون کلاژن یکی از عوامل اصلی در جوانسازی و زیبایی پوست است.

لیفت با نخ

لیفت با نخ، از روش‌های درمانی زیبایی ظریفی می باشد که در آن پوست افتاده و شل، به طرف بالا کشیده می شود، پوست زیبا و جوان خواهد شد و همچنین سن شما بالا نشان داده نخواهد شد.

لیفت با نخ کاگ، نوعی فرایند درمانی کوتاه مدت است که هدف آن درمان علائم پیری و افتادگی پوست در قسمت های پایینی صورت است.

پزشک متخصص نخ را در بافت زیرین پوست قرار می دهد، بدون این که برشی روی سطح پوست ایجاد کند، تا ناحیه افتاده و شل شده در صورت را از بین ببرد.

البته نتایج لیفت و کشیدن پوست صورت با نخ، مانند جراحی کامل لیفت صورت نیست، با این حال روشی مناسب برای جوانسازی صورت است که نتایج بسیار ظریفی را می تواند حاصل کند.

لیفت صورت با نخ، از بهترین روش ها می باشد که نوعی درمان ضد پیری به شمار می‌رود و سبب بازسازی تدریجی کلاژن در پوست خواهد شد و همین امر باعث می‌شود که جوانسازی به راحتی انجام شود.

ماندگاری نخ کاگ، بسته به نوع پوست و قرارگیری محل آن در زیر پوست می تواند بین یک تا دو سال باشد.

پزشک متخصص برای دستیابی به اثر کشیدگی و لیفت مطلوب، نخ را با الگوی مناسب در زیر پست قرار می دهد.

این روش کم تهاجمی، نتایج فوری را می‌تواند فراهم کند، اما هدف بیشتر تحریک تولید کلاژن است و نتایج طولانی مدت را با خود به دنبال دارد.

لیفت با نخ به دلیل ماهیت غیر تهاجمی که دارد و ریکاوری بسیار کم، یکی از روش های پرطرفدار در بین مردم است.

کشیدن پوست صورت با نخ کاگ

در روش کشیدن پوست صورت با نخ کاگ، به ایجاد هیچ برشی نیاز نخواهد نبود و هرگونه خطر ایجاد زخم به حداقل خود خواهد رسید.

وقتی نخ‌ها در جای مناسب قرار گرفتند، اثر لیفتینگ کامل مشخص خواهد شد، اما برای دیدن اثرات کامل کشیدن صورت با نخ کاگ، باید ۶ ماه باید صبر داشته باشید.

در این مدت، بدن به شروع تولید کلاژن، الاستین و هیالورونیک اسید می کند.

برای لیفت با کمک نخ، از دو روش بیهوشی موضعی یا تزریقی استفاده می شود، تا مطمئن شوند بیمار در حین درمان راحت است.

در صورت لزوم در هر زمان، می‌توان بیهوشی و بی حسی بیشتر به بیمار تزریق کرد.

لیفت صورت با نخ کاگ، موثرترین روش در طب سوزنی روی صورت برای کشیدن پوست است.

این عمل سبب تولید کلاژن می شود.

الیاف کلاژن، جزء اصلی ترین بافت های همبند در پوست هستند که در حفظ استحکام و الاستین پوست نقش بسیار زیادی دارد.

کشیدن پوست صورت با دستگاه، شامل خطوط پیشانی، زیر چشم‌ها، ابروها، چین و چروک گوشه لب، چشم و بالای گردن، برای کاهش خطوط و چین و چروک است.

علاوه بر این، نخ ها گردش خون در مناطق مورد نظر را افزایش می دهند و همچنین تغییر رنگ در زیر چشم ها بهبود پیدا می‌کند.

نخ‌های کاگ، می‌توانند بین ۳ تا ۴ ماه زیر پوست باقی بمانند و بعد از آن جذب پوست شوند.

در طول این مدت، به طور مداوم تولید کلاژن و الاستین تحریک می شود و خطوط و چین و چروک صاف می شود.

راهی سریع برای زیبایی لب‌ها
راهی سریع برای زیبایی لب‌ها-کلینیک بین المللی پوست، مو و زیبایی آراد- شماره تماس: 09130323292

جوانسازی پوست با نخ برای کدام نواحی انجام می‌شود؟

. افتادگی در ابروها

.خط خنده

. افتادگی در چانه

. افتادگی در گونه

. اصلاح فرم بینی

. پوست گردن

. لیفت غبغب

. خط اخم

انواع نخ های لیفت صورت

برای لیفت صورت، نخ‌های گوناگونی وجود دارند که نسبت به پوست افراد و همچنین درخواست فرد متقاضی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

ضخامت این نخ ها، در حدود یک تار مو است و ممکن است از فلزات گران قیمت مانند طلا، پلاتینیوم یا فیبر های سنتتیک مانند پلی استر، کاپرون یا ترکیبی از پلیمرهای صناعی یا سایر مواد باشد.

‌ نخ ها به صورت کلی در سه دسته تقسیم بندی می شوند:

. نخ های جذبی

این نخ‌ها، بعد از مدتی جذب بدن خواهند شد و از مواد زیست سازگار می‌باشند.

یعنی بافت بدن انسان به آن ها هیچ گونه واکنشی نشان نخواهد داد.

سلول های پوست در مجاورت نخ تشکیل می شوند، تقسیم و مستقر خواهند شد، برای همین نخ ها جذب کامل پوست می‌شوند و ماندگاری آن ها قابل مشاهده است.

نخ های غیر قابل جذب

نخ های ساخته شده از طلا یا بعضی فیبر های سنتتیک، در این دسته قرار دارند.

این نخ ها، تا آخر عمر می توانند در پوست باقی بمانند و بیشتر برای رفع مشکلات جدی و حاد در پوست استفاده می‌شوند، مثل لیفت خیلی قوی برای گردن‌

. نخ های ترکیبی

این‌نخ ها به این گونه می‌باشند که بخشی از موادشان جذب پوست و قسمتی از آن ها به شکل تکه های ریز، در زیر پوست برای همیشه باقی می ماند.

ساختار این ‌نخ‌ها به گونه‌ای است که خودشان جذب پوست می شوند، اما بعضی از آن ها در طولشان تکه های مخروطی وجود دارد که این تکه‌ها جذب نمی شوند و برای همیشه در زیر پوست باقی خواهند ماند.

لازم است بیان کنیم که این مخروط ها، خیلی کوچک بوده، مشاهده نخواهند شد و حتی آن ها را نمی‌توانید لمس کنید.

بهترین نوع نخ برای لیفت صورت

. لیفت صورت با نخ pdo

این نخ ها به نخ های حل نشدنی معروف هستند و با کمک از سوزن های ویژه به داخل پوست وارد می شوند.

این نخ، از نوع نخ های جذبی است که لیفت صورت با آن یک روش ایمن، مطمئن و با اثرگذاری خوب است.

نخ های pdo بین ۳ تا ۴ ماه در بدن حل می شوند و در طی این دوره زمان پوست شما فیبر و کلاژن و الاستین تولید می کند.

. لیفت صورت با نخ مونو

نخ مونو، یکی دیگر از نخ های مخصوص برای لیفت و جوانسازی صورت است که می‌تواند در قسمت‌های مختلف چهره مورد استفاده قرار گیرد، از جمله در پیشانی، ابروها، زیر چشم‌ها، چین و چروک گوشه لب، بالای چشم، گردن و برای کاهش خطوط و چین و چروک می باشد.

پیشنهاد ما به شما این است که این نخ‌ را برای لیفت پوست اطراف لب استفاده کنید و بعد از مدتی نیز بوتاکس لب را انجام دهید، تا شاهد تفاوت و جذابیت بیشتر در چهره خود شوید.

زیرا تعدادی از افراد متقاضی ما، از این دو خدمات استفاده کرده و نتایج خوبی را برای خود حاصل کردند.

این نخ ها نیز بعد از گذشت ۳ تا ۴ ماه زیر پوست قرار می گیرند و سپس جذب پوست خواهند شد.

در طول این مدت، بدن مداوم تولید کلاژن و الاستین را تحریک می کند و خطوط چین و چروک از بین می رود.

برای انجام خدمات زیبایی با کمک نخ به طور معمول از ۱۰ الی ۳۰ رشته نخ استفاده می شود، که ساختار حمایتی در صورت را برقرار می کند و کلاژن سازی طبیعی در پوست را افزایش می دهد.

. لیفت صورت با نخ کاگ یا خاردار

این نخ‌ها دارای چند قلاب میکروسکوپی در طول خود هستند، که آن ها را در درون پوست به یکدیگر متصل می کنند و از آن حمایت می‌کنند.

این نخ‌ها نیز مانند نخ‌های pdo هستند که در طول شش الی هشت ماه توسط بدن جذب خواهند شد و بر اساس تحقیقات، نتایج آن می‌تواند بین ۲ تا ۳ سال باقی بماند.

لیفت صورت با نخ کاگ، یک روش درمانی و زیبایی برای بالا بردن نواحی مختلف پوست می‌باشد و همچنین سبب تحریک پوست برای تولید کلاژن می شوند.

نخ کاگ، بهترین انتخاب برای افرادی است که نمی‌خواهند جراحی انجام دهند.

این درمان برای کانتور صورت، لیفت پوست صورت، چانه، گردن و … می تواند، یک روش مناسب باشد.

بهترین کاندیدا برای استفاده از لیفت با نخ کاگ، افرادی هستند که به چین و چروک در پیشانی، افتادگی در ابروها، افتادگی قسمت پایینی و میانی صورت و ناهنجاری‌های قابل مشاهده مبتلا هستند یا پوست‌ گردن آن ها شل شده است.

اگر شما نیز علاقه به استفاده از نخ کاگ برای رفع مشکلات پوستی دارید، می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست، مو و زیبایی آراد زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای این کلینیک به انجام این روش بپردازید و از نتایج آن بهره مند شوید.

. لیفت صورت با نخ سیلوئت

نخ های بخیه، مخروطی شکل و کاملاً قابل جذب هستند.

این نخ ها مکانیزمی شبیه به دو نخ قبلی یعنی کاگ و نخ pdo دارند، جزء نخ‌های رایج هستند که در لیفت صورت مورد استفاده قرار می گیرند و تعداد قابل توجهی از آن ها در کلینیک ها مورد استفاده قرار می گیرد.

. لیفت صورت با نخ اسکرو یا پیچ دار

این نخ ها، از دسته نخ های pdo هستند که کاربردهای زیاد زیبایی و درمانی دارند و استفاده از آن ها هیچ گونه خطری را ایجاد نمی‌کند.

این نخ‌ها به شکل یک یا دو نخ در هم تنیده، به کمک سوزن وارد پوست می شوند و تاثیرات بسیار زیادی را در نواحی فرورفته پوست ایجاد می‌کنند.

این پیچیدگی، باعث افزایش چسبندگی پوست می شود و به همین دلیل است که این ‌نخ‌ها برای نواحی عمیق می تواند گزینه ای مناسب تر باشد.

. لیفت صورت با نخ PLA

این نخ، از اسید لاکتیک ساخته شده که قبلاً در بخیه های ارتوپدی کاربرد داشته است.

این نخ‌ها نواحی شل و افتاده را می‌تواند کاهش دهد، به پوست میچسبد و بافت پوست را فرم و حالت می‌دهد.

این نخ ها از دسته نخ های قابل جذب می باشند و فقط برای تحریک کلاژن به زمان بیشتری نیاز دارند.

لیفت صورت با نخ PCA

این نخ ها که نخ های قابل جذب هستند، تولید کلاژن و اسید هیالورونیک را در پوست افزایش می دهند.

این نخ ها واکنش فیبروتیک ها را تحریک می‌کنند، حتی بعد از جذب نیز ساختار کلاژن افزایش دارد، همین موضوع باعث سفت شدن پوست می‌شود و از افتادگی پوست نیز می‌تواند جلوگیری کند.

ماندگاری نخ کاگ
ماندگاری نخ کاگ-کلینیک بین المللی پوست، مو و زیبایی آراد

نخ کلاژن ساز صورت

لیفت صورت با کمک نخ کلاژن ساز یکی از محبوب ترین و برترین روش های لیفت صورت می باشد، که علاوه بر افتادگی در پوست، سبب تحریک کلاژن سازی پوست نیز می‌شود.

این نخ‌ها به راحتی و بدون درد توسط پزشک در مناطق مورد نظر از پوست جایگذاری خواهند شد و نکته‌ای که وجود دارد این است که قابل مشاهده نیستند.

افرادی که پوست نرم دارند و به دنبال روش سریع، فوری و ایمن برای رفع چین و چروک در پوست هستند، کاندیدای مناسب برای استفاده از نخ های کلاژن ساز صورت هستند.

افرادی که به نخ های بخیه حساسیت دارند، در محل مورد نظر عفونت یا آکنه دارند و تصورات واقع بینانه ای ندارند، کاندیدای مناسب برای انجام این روش نیستند‌.

جوانسازی صورت و بدن با نخ های کلاژن ساز، بسیار ساده و آسان است و جزو جراحی های سرپایی به شمار می رود.

مزایا و فواید لیفت صورت با نخ کاگ

. نتایج طبیعی

یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین مزایای لیفت صورت، نتایج زیبا و طبیعی می‌باشد، طوری که زیبایی پوست دو چندان شده، ولی انحنای صورت از بین نمی‌رود و حجم قسمت های مختلف گونه کاهش پیدا نمی کند.

در صورتی که در لیفت با کمک از جراحی، گونه ها کشیده می‌شوند و ضخامت لب ها کاهش پیدا می‌کنند، اما کمک گرفتن از این‌ نخ‌ها به صورت طبیعی، چین و چروک ها را برطرف می کند و زیبایی را به چهره باز می گرداند.

. ایمنی و اطمینان بالا

لیفت با نخ از جمله روش های لیفتینگ می باشد که ایمن است و می‌توان آن را برای نقاط حساس مانند پلک ها و دیگر نقاط بدن، بدون هیچ گونه مشکل و نگرانی استفاده کرد.

تجربه نشان داده که اگر لیفت صورت با نخ در یک کلینیک معتبر و توسط یک متخصص با تجربه انجام شود، خطر یا عوارضی را رقم نخواهد زد.

. ریکاوری سریع

دوره نقاهت لیفت با نخ ۵ روز است.

برخلاف لیفت پوست با جراحی که نیاز به استراحت و درمان دارد، بعد از لیفت با نخ می توانید فعالیت های معمولی خود را آغاز کنید.

اما پیشنهاد ما به شما این است که ۵ روز استراحت داشته باشید و از فعالیت های سنگین خودداری کنید.

. بعد از درمان هیچ اثری باقی نمی ماند

پس از مدت ۵ روز که دوره نقاهت پشت سر گذاشته شد، تقریباً تمام نشانه های انجام لیفت با نخ از بین خواهند رفت.

نکته دیگر این است که نخ‌ها در زیر لایه های عمیق پوست قرار می گیرند، پس با چشم نمی توان آن ها را مشاهده کرد.

سوراخ هایی که برای وارد کردن نخ ایجاد می‌شود نیز کوچک است و اصلاً مشاهده نخواهد شد.

. هزینه مناسب

هزینه لیفت با نخ نسبت به دیگر روش های لیفتینگ و جوانسازی پوست کمتر و به صرفه تر است، زیرا نیازی به بیهوشی، اتاق عمل و بستری ندارد.

دیگر مزیت های لیفت صورت با نخ کاگ عبارتند از:

. کاهش چین و چروک

.بهبود سفتی پوست

. کاهش پیری پوست

.بهبود رنگ پوست

. جوانسازی پوست

. کشیده شدن پوست شل

. کاهش پیری پوست ناشی از اشعه نور خورشید

. هیدراته کردن پوست

. بستن منافذ باز پوست

مراقبت های قبل از لیفت صورت با نخ کاگ

. انتخاب یک کلینیک معتبر و دریافت مشاوره از طرف پزشک برای رسیدن به نتیجه مورد نظر.

. دوری از همکاری با پزشک یا تکنسینی که فاقد تجربه و صلاحیت کافی است.

. عدم مصرف دخانیات و مشروبات الکلی حداقل یک هفته قبل از انجام لیفت با نخ.

. عدم استفاده از لوازم آرایشی قبل از ورود به کلینیک.

. دوری از مصرف داروها و مواد غذایی که باعث رقیق شدن خون می شوند، حداقل به مدت یک هفته قبل از درمان.

. دوری از مصرف یک سری داروهای خاص قبل از زاویه سازی صورت با نخ کاگ در مدت مشخص شده.

. ارائه لیست حساسیت یا گزارش برنامه دارویی مورد استفاده خود به پزشک.

لیفت صورت با نخ کاگ چگونه انجام می‌شود؟

وقتی که کلینیک مورد نظر را انتخاب کردید به آن مراجعه کنید، تا ابتدا پزشک شما را مورد معاینه و بررسی قرار دهد و مشخص کند که آیا شما کاندیدای مناسب برای درمان هستید یا خیر.

در آن جلسه، از شما عکس هایی گرفته می شود و مشخص می‌شود که شما می‌توانید چه زمانی برای لیفت صورت با نخ اقدام کنید.

اگر پوست شما مورد تایید قرار گرفت، باید در جلسه لیفت که پزشک برای شما مشخص کرده ناحیه مورد نظر پوست با کمک از یک کرم موضعی و یا تزریق بیهوشی آماده شود.

درمان لیفت صورت می تواند حدود ۳۰ تا ۶۰ دقیقه زمان ببرد.

بسته به نیاز پوست فرد و با استفاده از یک کانولا یا میکرو، سوزن داخل پوست شما وارد می‌شود.

لیفت صورت بدون ایجاد هیچ گونه برشی انجام می گیرد و هرگونه خطر ایجاد زخم، می تواند به حداقل خود برسد.

وقتی نخ در جای خود قرار گرفت، اثر فوری لیفتینگ می‌تواند قابل مشاهده باشد، اما برای دیدن اثرات کامل کشیدن صورت با کمک نخ، حدود ۶ ماه باید صبر داشته باشید.

در این مدت، بدن شروع به تولید کلاژن و الاستین می کند و این می‌تواند نتایج این روش را نشان دهد.

مراقبت های بعد از لیفت صورت با نخ کاگ

. عدم استفاده از لوازم آرایشی، بعد از انجام درمان با نخ کاگ برای یک هفته

. عدم تراشیدن ریش و سبیل، بعد از انجام لیفت با نخ برای آقایان حدود سه هفته

. پرهیز از نوشیدن الکل و استعمال دخانیات بعد از لیفت نخ حدود یک هفته

. عدم استفاده از استخر، سونا و جکوزی بعد از انجام لیفت با نخ حدود سه هفته

. پرهیز از انجام ورزش و فعالیت های سنگین برای افزایش فشار خون در حدود دو هفته

. پرهیز از بالا بودن دمای بدن بعد از درمان حدود دو هفته

. حذف فعالیت های سنگین از روتین زندگی خود بعد از لیفت با نخ حدود سه هفته

. مصرف برنامه داروی خاص بعد از انجام درمان تعیین شده توسط پزشک

. پرهیز از خوابیدن روی صورت به مدت یک هفته

. گزارش به پزشک یا تکنسین در صورت ایجاد علائم غیر عادی تا یک ماه

ماندگاری نخ کاگ

لیفت صورت با نخ یک روش مطمئن است که می‌توانید به جوانسازی و تحریک پوست برای تولید کلاژن بپردازید.

لیفت صورت هزینه و سختی‌های زیادی ندارد، می تواند ماندگاری بین ۲ تا ۳ سال با خود داشته باشد که این می‌تواند یک روش مقرون به صرفه برای جوانسازی و زیبایی پوست باشد.

عوارض لیفت صورت با نخ کاگ

جالب است بدانید لیفت صورت با نخ، یکی از کم خطر ترین روش ها برای افزایش زیبایی در پوست صورت و دیگر نواحی بدن به شمار می‌رود.

ولی این روش نیز مانند روش های دیگر می تواند خطرات و عوارضی را برای زیباجویان عزیز ایجاد کند از جمله:

. واکنش آلرژیک به مواد بی حس کننده

یکی از عوارض جدی که می‌توان به عنوان مشکل برای تمام روش‌های جراحی در نظر گرفت، امکان داشتن واکنش آلرژی به بی‌حسی موضعی است.

احتمال دارد که شما در صورت داشتن تجربه قبلی به بی حسی حساسیت داشته و آگاه باشید، هرچند همیشه این اتفاق نخواهد افتاد و شدت واکنش و آلرژی به مواد بی‌حس‌کننده می تواند متغیر باشد.

بنابراین اگر شک دارید که حساسیت دارید یا نه به دنبال یک روش ایده آل و مناسب باشید.

. پس زدن توسط بدن

بدن انسان زمانی که چیزی را به خودش متعلق نمی داند و در آن قرار می گیرد، در شناسایی آن بسیار خوب عمل خواهد کرد و می‌تواند بر اساس همان، عکس العملی از خود نشان دهد.

در خصوص لیفت صورت با نخ گاهی اوقات بدن نخ را به عنوان یک شی خارجی شناسایی می‌کند و با پس زدن آن سبب می‌شود که از پوست خارج شود.

. عفونت لیفت با نخ

عفونت یک مشکلی است که در ارتباط با هر چیزی که وارد پوست می شود، می تواند واکنش نشان دهد.

بنابراین استریل بودن در طول جراحی کشیدن پوست صورت با نخ، بسیار اهمیت دارد.

این امر بسیار حیاتی است که نخ و سوزن باید قبل از استفاده کاملا ضدعفونی شده باشد و باید به طور کامل تمیز شوند تا هیچ گونه باکتری داخل پوست وارد نشود و از بروز عفونت جلوگیری کند.

. ناسازگاری پوست

در مواردی، عوارض لیفت صورت با نخ وجود دارد که لیفت و کشیدن پوست آن ها موفقیت‌آمیز نخواهد بود، زیرا نخ‌ها توسط پوست از موقعیت نگهدارنده خارج می شوند و در نتیجه صورت دچار افتادگی می‌شود.

دلایل مختلفی وجود دارد که این مشکل ایجاد می شود از جمله وجود چربی در زیر پوست یا بی تجربگی پزشک.

این عارضه می‌تواند از طریق یک لیفت دیگر با نخ اصلاح شود، هرچه بستگی زیادی به دلایل عدم موفقیت آن دارد.

. آسیب عصبی

آسیب عصبی بدترین عارضه ای است که می تواند در اثر لیفت صورت با نخ ایجاد شود، هرچند نادر است اما می‌تواند ایجاد شود.

اگر در طول لیفت صورت جراح به رگ‌های عصبی آسیب وارد کند، می تواند سبب فلج شدن و افتادگی در صورت شود.

این آسیب می تواند در توانایی نشان دادن احساسات، مانند بالا بردن ابرو ها، لبخند زدن و حتی بستن چشم ها تاثیر گذار باشد.

عوارض جانبی لیفت با نخ کاگ عبارتند از:

. کبودی خفیف و تورم

. خونریزی طولانی مدت

. عفونت

. نداشتن دوره نقاهت و ریکاوری طولانی مدت

. حساسیت به لمس

. بی حسی

. حرکت نخ که می‌تواند منجر به عدم تقارن احتمالی، درد و ناراحتی شود.

. تشکیل زخم های غیر قابل ملاحظه

تعداد جلسات برای لیفت با نخ کاگ

گذراندن تنها یک جلسه لیفت صورت با نخ کاگ، می‌تواند راه مناسبی باشد و در صورت اتمام زمان ماندگاری نخ می توان دوباره برای انجام درمان اقدام کرد.

این ماندگاری بین ۲ تا ۳ سال است و در این مدت شما نیاز خواهید داشت که دوباره به ترمیم پوست بپردازید.

چه کسانی کاندیدای مناسب لیفت صورت با نخ هستند:

. لیفت صورت با نخ کاگ برای اشخاصی که صورت آن ها حالت استخوانی دارد، می تواند یک گزینه موثر باشد زیرا پوست این افراد خاصیت ارتجاعی دارد.

. افراد با سن بین ۴۰ تا ۶۰ سال عموماً به دنبال لیفت صورت هستند. علاوه بر این افراد ۶۰ تا ۸۰ سال نیز می توانند از این روش استفاده کنند.

. افرادی که در کنار بینی و گوشه دهان خود دارای چین و چروک هستند، می توانند از این روش درمانی استفاده کنند.

. افرادی که خطوط پوستی آن ها دارای عمق زیاد است، مانند خطوط پوستی گوشه دهان تا چانه.

. افرادی که ناحیه میانی صورت و لب های استخوانی در فک پایین آن ها، به دلیل افزایش سن یا کاهش وزن کشیده شده است.

. افرادی که در صورتشان حجم چربی ها، به علت کاهش وزن جابه‌جا شده است.

. افرادی که به دلیل زیاد شدن چربی غبغب دارند.

. افرادی که با افزایش سن یا کم کردن وزن، پوست گردن آن ها دچار افتادگی و چین و چروک شده است.

. ضمنا افرادی که تقاضای انجام این کار را دارند باید از نظر جسمانی کاملاً سالم باشند و سابقه هیچ گونه بیماری حادی را نداشته باشند.

هزینه لیفت صورت با نخ کاگ

هزینه لیفت صورت با کمک نخ، از جمله مواردی است که برای تمام افراد یکسان نخواهد بود و بستگی به مواردی مانند ناحیه مورد نظر، تجربه و مهارت پزشک، کلینیک انتخابی، مواد مصرفی، نوع و مقدار نخ استفاده شده، میزان افتادگی و چین و چروک پوست، سن فرد متقاضی و تکنیک لیفت دارد.

جهت اطلاع پیدا کردن از هزینه های مربوط به کلینیک بین المللی پوست، مو و زیبایی آراد می توانید با مشاوران و کارشناسان در این زمینه گفت‌وگو داشته باشید.

خدمات مشاوره در این کلینیک به صورت رایگان می‌باشد که می‌توانید از آن بهره مند شوید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

https://clinicarad.ir/%d9%84%db%8c%d9%81%d8%aa-%d8%a8%d8%a7-%d9%86%d8%ae-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%9f/

https://clinicarad.ir/%d9%85%d8%a7%d9%86%d8%af%da%af%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d9%84%db%8c%d9%81%d8%aa-%d8%a8%d8%a7-%d9%86%d8%ae-%da%86%d9%86%d8%af-%d8%b3%d8%a7%d9%84-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%9f/

https://clinicarad.ir/%d9%85%d8%b1%d8%a7%d9%82%d8%a8%d8%aa-%d8%a8%d8%b9%d8%af-%d8%a7%d8%b2-%d9%84%db%8c%d9%81%d8%aa-%d8%a8%d8%a7-%d9%86%d8%ae/

نتیجه گیری

هرچه که سن فرد افزایش پیدا می‌کند، پوست خاصیت ارتجاعی و مقاومت خود را از دست می‌دهد و دچار افتادگی و شل شدگی می‌شود.

این می‌تواند برای خیلی از افراد آزاردهنده باشد، اما خوشبختانه امروزه روش‌های مختلفی برای جوانسازی و زیبایی پوست وجود دارد.

یکی از این روش ها استفاده از نخ است.

نخ یک ماده پروتئینی است که در گذشته برای بخیه طبی استفاده می شده و امروزه برای جمع کردن و بالا کشیدن پوست صورت و دیگر نقاط بدن استفاده می‌شود.

استفاده از نخ بسیار ایمن و با حداقل میزان تهاجم است و نیازی به استراحت بلند مدت و نگرانی بابت پاره شدن آن ها وجود ندارد.

یکی از نخ‌هایی که برای لیفت صورت مورد استفاده قرار می‌گیرد و طرفداران زیادی دارد، استفاده از نخ کاگ است.

این نخ می تواند نتایج بسیار فوق العاده و طبیعی را برای پوست ایجاد کند.

ماندگاری نخ کاگ بین ۲ تا ۳ سال است و بعد از آن، فرد دوباره می‌تواند برای حفظ نتایج اقدام به درمان کند.

اگر شما نیز علاقه به استفاده از این روش درمانی دارید، می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست، مو و زیبایی آراد زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای کلینیک به انجام این درمان بپردازید و از نتایج بی شمار آن بهره مند شوید.

همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای صورت می گیرد، که می‌توانید از این خدمات نیز بهره مند شوید و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید.

کلینیک زیبایی آراد
کلینیک بین المللی پوست، مو و زیبایی آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی تخصصی آراد با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com/مراقبت-ها/

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

تلگرام

https://t.me/cliniczibaeiiarad

گپ

https://gap.im/join/OTM4NzkxMjUwNDIzMDU5MDgxMjM4NTI1NDExODY1MjI1NTI5OTM3MDQ1MDIwODY0MzMyNjA3NTMzNjEzMTIyOTU3NTUzMjYyNjA1NTH

سروش

https://splus.ir/cliniczibaiiarad

ایتا

https://eitaa.com/cliniczibaiiarad

روبیکا

https://rubika.ir/clinicarad

آپارات:

https://aparat.com/v/QZPv5

نماشا:

https://www.namasha.com/v/NRklW8T1

درباره‌ی ashkan300

همچنین ببینید

عکس دختری که از قرص زیبایی صورت و لیزر استفاده کرده است

قرص برای زیبایی صورت

قرص برای زیبایی صورت زیبایی,سلامتی و تغذیه مناسب باعث جلوگیری از علائم پیری زودرس  صورت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *