آخرین خبرها

تزریق ژل مادلینگ صورت

تزریق ژل مادلینگ صورت

با پیشرفت علم و تکنولوژی امروزه جهت زیباسازی و رسیدن به صورتی زیبا انجام جراحی ها و روش های متعددی در دسترس افراد قرار گرفته است.

یکی از این روش ها جهت زیباسازی انجام تزریق ژل می باشد که موجب بهبود انحنای سطح صورت می‌گردد .
زیباسازی به کمک تزریق ژل مادلینگ صورت علاوه بر فرم دهی می تواند باعث زاویه سازی صورت و چانه گردد.

جهت انجام این درمان از انواع ژل و فیلر برای جوان سازی و ایجاد سایز متناسب برای صورت استفاده می گردد.

اننجام تزریق ژل به ایجاد تعادل در انحنای اجزای صورت کمک میکندو باعث می‌شود تا حجم از دست رفته پوست که به دلایل مختلف از جمله افزایش ‏سن ایجاد  شده رفع و چین و چروک های ظریف و شکاف‌های پوستی نیز از بین برود.

انجام زاویه سازی و ایجاد سایز متناسب برای چهره حتماً باید تحت درمان بهترین متخصص صورت بپذیرد و  طی جلسات مشاوره با متخصص این روش درمانی را انجام داد.

الهیه
کلینیک بین المللی پوست،مو وزیبایی الهیه

تزریق ژل مادلینگ صورت چیست؟

مادلینگ صورت ترکیب تکنیک های مختلف و استفاده از فیلرهای پوستی به منظور ایجاد یک شکل جذاب و رفع ایرادات و جوانسازی پوست صورت است که مورد استفاده عموم افراد قرار می‌گیرد.
نواحی که جهت تزریق از این روش درمانی افراد بیشتر استفاده می‌کنند کوچکی چانه و افزایش حجم گونه‌ می باشد.
استفاده از فیلر جهت رفع مشکلات و ایجاد جوانسازی در هر ناحیه نیاز به مقدار و اندازه متفاوتی ژل برای تزریق دارد که توسط متخصص تعیین خواهد شد.

مادلینگ صورت یک روش زیبایی به شمار می رود که نیاز به جراحی جهت زاویه سازی و جوانسازی پوست ندارد و به منظور ایجاد یک چهره شاداب و دلپسند مورد استفاده قرار می گیرد.
انجام این روش زیبایی ویژگی های خارق العاده ای را به همراه دارد.
انجام  این درمان با استفاده از ترکیب انواع مختلف فیلرها  جهت رفع چین و چروک و جوانسازی پوست مورد استفاده قرار می گیرد.

با استفاده از تزریق انواع فیلر ها می توان باعث ایجاد ویژگی های منحصر به فرد در صورت شد و به یک هارمونی زیبای طبیعی دست پیدا کرد.

فیلر هایی که جهت مادلینگ صورت به کمک تزریق ژل مورد استفاده قرار می‌گیرد بر پایه هیالورونیک اسید می باشند که به زیر پوست تزریق می گردند .
استفاده از این تکنیک می‌تواند به بهبود ساختار پوست و آبرسانی پوست کمک کند.

مادلینگ صورت با تزریق ژل چه ویژگی هایی را در بر می گیرد؟

استفاده از مادلینگ صورت به کمک تکنیک و با استفاده از سوزن مورد استفاده قرار می گیرد که جهت انجام این روش درمانی متخصص ابتدا از بی حس کننده های موضعی در نواحی تزریق استفاده می کنند یا به کمک یک کرم بی حس کننده منطقه را قبل از انجام درمان آماده کار می نماید تا فرد متقاضی حین انجام تزریق درد کمتری را تحمل نماید.

انواع فیلرهای پوستی ک جهت انجام این درمان مورد استفاده قرار می گیرد ژل‌های شفافی هستند که اکثراً حاوی هیالورونیک اسید می‌باشد.
فیلرها انواع و شکل های خاصی دارند و ساختار و پیوستگی آنها با یکدیگر متفاوت می باشد.

جهت جوانسازی و تغییر در نواحی مختلف صورت از مادلینگ صورت میتوان استفاده کرد که انواع مختلف هیالورونیک اسید در این نوع روش مورد استفاده قرار می گیرد .

جهت انجام این درمان  انواع مختلف فیلر ها به کمک یک سوزن کوچک یا کانولا  به نواحی مورد نظر تزریق می‌شود.
فیلر ها معمولاً به کمک سوزن های کوچک در نقاط مختلف و مجزا جهت لیفت صورت و ایجاد کانتور طبیعی در استخوان ها از جمله گونه، زیر چشم و لب‌ها تزریق می گردد.

فیلر های تزریق شده در این روش باعث ایجاد یک صورت متناسب می گردد.

انواع فیلر ها جهت جوانسازی  به کمک یک سوزن تزریق می گردد .

متخصص به کمک یک سوزن تزریق را انجام خواهد داد  بدون ایجاد هیچ گونه مشکل به کمک ابن تزریق باعث ایجاد تقارن و حالت مثلثی شکل در صورت می گردید .
انجام  این تکنیک بدون درد می باشد و پس از اجرای تکنیک درد و ناراحتی با فرد همراه نخواهد بود.

خدمات زیبایی در کلینیک بین‌المللی پوست مو زیبایی الهیه تحت درمان بهترین متخصصین پوست و مو برای شما زیباجویان عزیز انجام می پذیرد .
شما می توانید به راحتی با شماره گیری های مربوط به کلینیک با مشاوران و کارشناسان مشورت نموده و با رزرو نوبت و حضور در کلینیک اقدام به انجام این تزریق نموده و شاهد زیبایی و افزایش اعتماد به نفس خود گردید.

مزایای انجام تزریق ژل مادلینگ صورت

انجام تزریق ژل جهت زاویه سازی صورت مزایای فراوانی به همراه دارد.

از مهمترین مزایای که انجام تزریق ژل به کمک ژل هیالورنیک اسید به همراه دارد این است که انجام این روش بدون درد و ناراحتی  برای فرد انجام  می‌پذیرد  و تنها به کمک بی حس کننده های موضعی تزریق به نواحی مورد نظر انجام می پذیرد.

استفاده از این روش در کمترین زمان ممکن صورت می بپذیرد و نیازی به بستری شدن در کلینیک وجود ندارد و بلافاصله پس از انجام این تزریق می توان به منزل مراجعه نمایید.

استفاده از تزریق ژل به عنوان یکی از مطمئن ترین روش ها جهت مدلینگ صورت می باشد که اگر احیاناً شما از نتایج کار رضایت کافی را نداشته باشید می توان به کمک آنزیم های خاص، ژل های تزریق شده را خارج نمایید.

انجام این تزریق  باعث می گردد تا زیبایی چهره دوچندان شود و  گونه های تپل و یا اصطلاحاً صورتی چاق داشته باشید .

شما نیز می‌توانید از خدمات و مزایای انجام تزریق ژل در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تحت درمان بهترین متخصصین پوست و مو بهره مند گردید و با حضور در این کلینیک و معاینه شدن توسط متخصص و با  انتخاب بهترین ژل و برند مناسب باعث ایجاد نتایج مطلوب بار مزایای فراوان پس از اتمام تزریق ژل گردید .

تمام خدمات مربوط به مشاوره در این کلینیک برای شما زیباجویان عزیز به صورت کامل رایگان می‌باشد.

تزریق ژل
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-تزریق ژل

کاندیدای مورد نظر جهت انجام تزریق ژل و مدلینگ صورت:

انجام مادلینگ صورت جهت جوانسازی و زاویه دار کردن چانه ،خطوط فک و ایجاد برجستگی در گونه مورد استفاده قرار می گیرد.
استفاده از این درمان برای تمام افرادی که به دنبال زاویه سازی صورت هستند و دارای صورتی چاق و گرد و کوچک می باشد می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

انجام این درمان برای افرادی که صورت های خیلی لاغر دارند یا گونه های آن ها کوچک می باشد و بینی بزرگ و پوست شل و آویزان دارد می تواند مورد استفاده قرار بگیرد و باعث ایجاد چهره ای زیبا و جذاب در آنها شود.

استفاده از این درمان برای افرادی که چانه آن ها کوتاه می‌باشد و صورت آنان حالت مربعی شکل دارد می توانند باعث ایجاد زیبایی و زاویه سازی در چهره گردد و زیبایی چهره آنها را دو چندان کند.

عوارض و معایب انجام تزریق ژل مادلینگ صورت:

انجام هر یک از روشهای جوانسازی جهت زاویه سازی صورت می‌تواند عوارضی را نیز به همراه داشته باشد.

استفاده از مادلینگ به کمک تزریق ژل کم تهاجم است و عوارض ایجاد شده پس از اتمام کار از بین  می‌رود  .

تنها نکته قابل تأملی که باید به آن توجه کنید این است که نباید به نواحی تزریق دست بزنید و یا این نواحی را ماساژ بدهید و تا چند ساعت پس از آن اگر احساس سوزش ناچیز یا تورم در این نواحی دیده شد کاملاً طبیعی می باشد، ولی اگر عفونت در برخی از موارد که به عنوان عوارض نادر این روش زیبایی می باشد روبرو شدید حتما جهت بررسی به کلینیک مراجعه نمایید.

استفاده از این درمان ممکن است که التهاب و درد در نواحی تزریق ایجاد کند.

این عوارض ناچیز می باشد و خیلی زود برطرف می گردد و نیاز به مراقبت های خاص وجود ندارد.

. استفاده از روش های کم تهاجم از جمله تزریق ژل باعث ایجاد نتایج مطلوب می گردد که پیشنهاد ما به شما جهت انجام این درمان‌ها کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه می باشد.

با حضور در کلینیک و معاینه توسط متخصص می توانید اقدام به انجام این درمان نمایید و شاهد زیبایی و  افزایش جذابیت در چهره خود گردید.

در این کلینیک تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر عوارض انجام تزریق ژل نشده است. بنابراین با خیال راحت می‌توان اقدام انجام این درمان نمایید.

مراقبت های قبل از انجام تزریق ژل مدلینگ صورت:

قبل از انجام تزریق ژل نیاز به آماده سازی خاصی وجود ندارد، فقط تنها باید آرایش بر روی صورت انجام نگیرد و از انواع لوسیون و کرم ها استفاده نشود.

قبل از انجام تزریق ژل می‌توانید به رفع موهای زائد صورت نیز کمک کنید، زیرا پس از اتمام تزریق به دلیل اینکه نباید به مدت چند روز ناحیه تزریق ماساژ  داده شود.

پس از انجام تزریق ژل جهت زاویه سازی صورت توصیه می شود که از استحمام کردن به مدت چند روز خودداری گردد.

قبل از انجام تزریق آب و مایعات فراوان بنوشید.

از استعمال کردن انواع مواد مخدر، سیگار و کشیدن قلیان به مدت چند روز خودداری کنید.

از مصرف انواع داروهای رقیق کننده خون قبل از انجام تزریق همچون وارفارین،  ایبوپروفن و ژلوفن خودداری نمایید.

اگر دارو یا بیماری خاصی دارید قبل از انجام تزریق در طی جلسات مشاوره برای شما در نظر گرفته می‌شود متخصص را از بیماری و مصرف داروی خود آگاه سازید.

مراقبت های بعد از انجام تزریق ژل مدلینگ صورت

با توجه به انتخاب نوع درمان جهت مدلینگ صورت ممکن است که احساس درد،  سوزش، تورم و قرمزی در محل های تزریق ایجاد گردد .
همچنین ممکن است در این ناحیه سوزن سوزن شدن را احساس نمایید از دست زدن و ماساژ دادن ناحیه ها باید  خودداری نمایید‌،زیرا انجام این کار منجر به بروز خونریزی و حتی جابجایی مواد تزریق شده در پوست می گردد ، در مواردی ممکن است عفونت را نیز به همراه داشته باشد.
جهت کاهش این التهابات می توان از کمپرس سرد با توجه به نظر پزشک استفاده کرد .

استخر سونا جکوزی با  آب گرم را به مدت ۷ روز نباید  استفاده کرد .

هنگام جویدن غذا به دلیل ایجاد تورم  ممکن است درد ایجاد گردد که سعی کنید از غذاهای نرم و آبدار در مدت زمان مشخص شده استفاده گردد.
همچنین جویدن غذا زیاد می تواند باعث ایجاد فشار در این ناحیه ها گردد.

جهت جلوگیری از این موارد بهتر است که از غذاهای مناسب استفاده شود تا دچار عوارض و پیامدهای منفی پس از اتمام تزریق نگردید.

به مدت چند روز پس از اتمام تزریق از انجام دادن هرگونه آرایش بر روی پوست خودداری کنید.

از خوابیدن بر روی شکم و قرار گرفتن سر در حالتی که باعث فشار به نواحی تزریق می گردد خودداری شود.

هزینه های مربوط به تزریق ژل مادلینگ صورت:

انجام تمام خدمات مربوط به زیباسازی و جوانسازی صورت که در تمام کلینیک ها و مراکز معتبر مورد استفاده قرار می‌گیرد به دلیل اینکه به عنوان روش های زیبایی شناخته شده می باشد تحت هزینه‌های مربوط به شرکتهای بیمه قرار نمی‌گیرند و بیمه هیچ هزینه‌ای  در قبال انجام این درمان ها پرداخت نخواهد کرد .

هزینه هایی که جهت جوانسازی مورد استفاده قرار می گیرند با توجه به انواع مختلفی که دارند متفاوت می باشد .

به طور کل، استفاده از روش‌های از جمله تزریق ژل جهت مدلینگ صورت هزینه های کمتری نسبت به انجام روش های دیگر دارد و تنها در یک جلسه درمان می توان شاهد ایجاد نتایج درمانی شد.

با توجه به اینکه جهت انجام تزریق ژل انواع متفاوتی از فیلر ها و برند های متعددی در بازار وجود دارد،متخصص با توجه به ناحیه تزریق، ژل را تعیین می نماید .

مقدار مصرف شده ژل و انتخاب برند می تواند در هزینه های انجام این درمان تاثیر گذار باشد و قیمت های متعددی را برای افراد به همراه داشته باشد.

جهت اطلاع گرفتن از انجام این تزریق در کلینیک بین‌المللی پوست مو زیبایی الهیه با این کلینیک تماس حاصل بفرمایید و پس از انجام مشاوره های لازم توسط کارشناسان با رزرو نوبت به کلینیک مراجعه و توسط متخصصین مورد مشاوره قرار گرفته و سپس اقدام به انجام این تزریق نموده و شاهد زیبایی و افزایش جذابیت چهره خود گردید.

تزریق ژل
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-تزریق ژل

مادلینگ صورت با تزریق ژل چقدر طول می کشد؟

با توجه به اینکه انجام این روش درمانی برای هر فرد نسبت به میزان تزریق فیلر و مشکلات ایجاد شده متفاوت می باشد با این حال می‌توان گفت انجام این روش درمانی در هر جلسه حدود ۴۵ دقیقه زمان نیاز دارد .
به طور کل انجام تزریق ژل باعث ایجاد جوانسازی در ناحیه های مختلف می گردد.
بخش عمده این زمان جهت استفاده از بی حس کننده های موضعی قبل از انجام تزریق می باشد .

همچنین حضور در جلسات ،برنامه ریزی و عکس‌های قبل و بعد از درمان نیز می‌تواند  در ایجا نتایج  مطلوب باشد ‌

با این حال خود درمان در کمترین زمان ممکن صورت می پذیرد و تنها در چند دقیقه تزریق صورت می پذیرد .

دوره نقاهت و ریکاوری پس از اتمام درمان؟

استفاده از تزریق ژل جهت مدلینگ صورت هیچ‌گونه زمان از کار افتادگی و گذراندن دوره ریکاوری ندارد و خطرات و آسیب دیدگی و کبودی در این درمان بسیار کم و ناچیز می باشد.

آثار و نتایج انجام این درمان بلافاصله قابل مشاهده است ولی جهت دیدن نتایج کامل درمان باید به مدت ۷ الی ۱۰ روز منتظر بمانید تا به طور کامل قابل نمایان باشد.

بعد از اتمام درمان می توانید جهت کاهش تورم و التهاب ایجاد شده که بسیار کم و ناچیز می باشد از کمپرس سرد استفاده نمایید تا دوره بهبودی سریع تری را تجربه نمایید .
از فشار و ماساژ دادن مناطق خودداری نمایید تا ژل به طور متداول و یکنواخت پخش گردد و نتایج ایده آل تری را ایجاد نماید.

خدمات مربوط به انجام تزریق ژل را می‌توانید در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تحت درمان بهترین متخصصین پوست و مو انجام داده شود و شما عزیزان شاهد زیبایی و افزایش اعتماد به نفس خود گردید.

نتایج درمان چقدر ماندگار است؟

اثرات و نتایج انجام تزریق ژل مادلینگ صورت تا یک سال ماندگاری دارد و در بعضی از موارد با رعایت مراقبت ها و توصیه های پیشنهاد شده توسط متخصص تا سالیان بیشتر نیز ماندگاری دارد .

به منظور تقویت نتایج و آثار ایجاد شده از این درمان بهتر است که هر ۶ ماه یکبار جهت چکاب و تزریق مجدد به متخصص مراجعه نمایید.

نتیجه گیری

زیبایی و زاویه دار کردن چهره یکی از خواسته‌های هر فرد می باشد.
بیشتر افراد دوست دارند تا چهره زیبا  و گونه‌های پرتر و کشیده تری داشته باشند.

جهت زاویه دار کردن و همچنین رفع چین و چروک های ایجاد شده نواحی صورت میتوان از تزریق ژل استفاده کرد .

تزریق ژل مادلینگ صورت به عنوان یکی از عمده ترین روش ها جهت جوانسازی پوست به شمار میرود که در کلینیک ها و مراکز معتبر به دست افراد باتجربه صورت می پذیرد .

جهت انجام این تزریق حتماً باید توسط پزشک مورد معاینه قرار بگیرید و سپس با توجه به انتخاب نوع محلول جهت تزریق ژل بهترین برند را انتخاب و با انجام تزریق باعث حجم دهی و و زاویه سازی صورت می گردید.

انواع خدمات مربوط به تزریق ژل در نواحی مختلف صورت را میتوانید در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تحت درمان بهترین متخصصین پوست و مو انجام داده و شاهد زیبایی افزایش اعتماد به نفس خود در کمترین زمان ممکن گردید.

الهیه
کلینیک بین المللی پوست،مو وزیبایی الهیه

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191012756

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید:

clinicelahieh.com/#

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

https://t.me/clinic_elahieh

گپ

https://gap.im/join/Nzg0Nzk2ODU5NDcwNTQ2Nzk0NzY1NjIwNTg3NjY2MzQ0NTYxMDI4OTE5NTE2NjE1NjI1Mjc3OTgzMTYyNjI3MDYyNTAyNjA3MTA1NTG

سروش

https://splus.ir/clinicelahieh

ایتا

https://eitaa.com/clinicelahieh

روبیکا

https://eitaa.com/clinicelahieh

آپارات:https://aparat.com/v/pJFI0

نماشا:https://www.namasha.com/v/epDuS3bR

درباره‌ی samin omrani

همچنین ببینید

میکاپ عروس برای صورت زاویه دار

میکاپ عروس با صورت زاویه دار(اصفهان)

میکاپ عروس با صورت زاویه دار(اصفهان) زاویه‌سازی صورت با استفاده از آرایش یک راه ساده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *