آخرین خبرها

همه سوالات در خصوص لیفت غبغب

همه سوالات در خصوص لیفت غبغب

عوامل متفاوتی در داشتن صورت و ظاهری زیبا نقش ایفا می‌کنند؛ تقارن بین اجزای صورت، داشتن ابرو هایی زیبا و بدون عیب و نقص، چشمانی جذاب و چانه ای متقارن و بدون چربی در زیبایی بیشتر اشخاص نقش مهمی دارد و اگر یکی از این اجزای صورت دارای نقصی و عیب کوچک باشد، می تواند از زیبایی صورت شما بکاهد. یکی از مشکلاتی که تعدادی  از اشخاص آن را مانعی برای زیبایی خود می دانند، غبغب میباشد. شاید عبارت جراحی غبغب و درمان آن به کمک عمل لیفت غبغب برای این اشخاص خوشایند و جالب نباشد و موجب بروز ترس و افسردگی در آن ها شود. اما خوشبختانه، با پیشرفت علم پزشکی و زیبایی، درمان این اختلال به آسانی و بدون جراحی با مراجعه به بهترین پزشک پوست قابل انجام میباشد. اما چگونه میشود بدون جراحی لیفت غبغب انجام داد؟ آیا اندولیفت شیوه مناسبی برای لیفت غبغب است؟ با ما در این مطلب همراه باشید تا به بررسی و بیان بیشتر موضوع لیفت غبغب با اندولیفت و بدون جراحی بپردازیم.

الهیه
کلینیک بین المللی پوست،مو وزیبایی الهیه

غبغب چیست؟

غبغب برجستگی ای زیر چانه میباشد که با شکلی معمولاً آویزان زیر چانه افراد ایجاد می شود. بروز غبغب ناشی از افتادگی و شل شدن عضلات و همچنین افتادگی صورت و پوست گردن است. وجود غبغب زیر چانه هم در خانم ها و هم در آقایان رخ می‌دهد و صورت را چاق و برجسته نشان می دهد؛ به همین علت، نازیبایی ایجاد شده اعتماد به نفس شخص را کم می‌کند. از بین بردن غبغب در گذشته با جراحی لیفت نیز انجام می شد اما امروزه، بهترین پزشکان متخصص پوست ایران به کمک روش های نوین و جدید پزشکی، بدون جراحی نیز امکان پذیر میباشد.

همچنین می توانید با مراجعه به مجموعه بین المللی پوست و مو و زیبایی الهیه تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این مجموعه مورد معاینه و مشاوره قرار گیرید و اگر علاقه به این روش درمانی دارید می‌توانید زیر نظر پزشک با تجربه و حرفه ای به انجام این روش بپردازید و از نتایج حاصله لذت ببرید.

چرا غبغب ایجاد می شود؟

دلایل متفاوتی در ایجاد غبغب نقش ایفا می‌کنند که از میان آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

▪︎عوامل ارثی و ژنتیکی

در تعداد زیادی از اشخاص به علل های ارثی و ژنتیکی غبغب ایجاد می شود که این امر نتیجه انباشته شدن لایه ای از چربی در ناحیه تحتانی صورت به حالت مادرزادی است. بسیاری از اشخاصی که برای درمان غبغب مراجعه می کنند به علت های ارثی با این اختلال مواجه اند. این عوامل وراثتی می توانند بر نحوه ذخیره چربی در بدن افراد تأثیر بسزایی بگذارند.

گاهی نیز به لحاظ آناتومی و استخوان بندی شخص، ساختار استخوان فک به گونه ای میباشد که موجب ایجاد جلوه غبغب می شود. اشخاصی که به علت های ژنتیکی با اختلال غبغب مواجه هستند، حتی بعد از رژیم های لاغری و تمرینات مربوط به لاغری غبغب و به کار بردن شیوه هایی که به عنوان از بین بردن غبغب در خانه شناخته می شوند، این معضل از بین نمی رود و از بین بردن آن عملاً با شیوه های خانگی در اکثر موارد بی نتیجه خواهد ماند.

▪︎افزایش سن

با افزایش سن، متابولیسم (سوخت و ساز بدن) کم خواهد شد. کم شدن سوخت و ساز موجب کم حجم شدن عضلات بدن فرد می شود؛ در نتیجه آن، استخوان‌ ها ضعیف و شکننده می شوند و پوست حالت ارتجاعی خود را به طور کامل از دست می دهد و این امر موجب به وجود آمدن غبغب نیز می شود. با تحلیل رفتن بافت چربی زیر پوست و کلاژن پوست (که باعث قوام و کشیدگی ظاهر گردن می شود) غبغب آویزان و شل می شود و سن اشخاص را بیشتر از واقعیتی که هستند نشان خواهد داد که یکی از شایع ترین شکایات بسیاری از اشخاص دارای غبغب است.

▪︎ضعیف شدن عضلات بدن

گاهی عضلات بدن ( نظیر عضلات صورت و گردن) دچار ضعف و گرفتگی می شوند که این امر فارغ از سن و یا وزن اشخاص رخ می‌دهد. به همین علت است که گاهی اشخاص لاغر نیز با مشکل غبغب روبرو هستند. تغذیه نامناسب، وجود برخی بیماری ها نظیر کم کاری تیروئید، ضعف غدد فوق کلیوی، نداشتن فعالیت و عدم تحرک از علل ضعیف و افتادگی عضلات هستند.

▪︎کم کاری تیروئید

کم کاری تیروئید یکی از علت های بروز چاقی و همچنین بروز غبغب در شخص است.

▪︎کمبود ویتامین و پروتئین در بدن

ویتامین ها و پروتئین ها در حفظ حالت ارتجاعی پوست و الاستیسیته نقش بسیار بسزایی دارند. ویتامین های گروه ب و پروتئین کلاژن مهم ترین عوامل زیبایی پوست و حفظ حالت کشسانی پوست بشمار می‌روند.

▪︎چاقی

عادت های غذایی نادرست در زندگی و رژیم غذایی پر چرب موجب انباشته شدن چربی در بافت های متفاوت بدن از جمله در قسمت غبغب می شود. رژیم غذایی مناسب و دوری از عادت های غذایی نادرست در کم شدن انباشته شدن چربی نقش مهمی دارند.

▪︎عادت های نادرست در سبک زندگی

عادت به پایین گرفتن سر و چانه به سمت پایین یکی از دلایل مهم ایجاد غبغب است. با ایجاد فشار مداوم به ناحیه زیر چانه، غبغب نیز ایجاد می شود.

مزایا و معایب انجام لیفت نخ غبغب چیست؟

هر عمل زیبایی و یا روش درمانی برای هر فردی دارای یک سری مزیت ها و یک سری عوارض می باشد. لیفت نخ نیز از جمله عمل های زیبایی صورت می باشد که برای همه علاقه مندان خود دارای برخی مزایا و عوارض هایی می باشد که البته تعداد و ارزش مزایا آن بسیار بیشتر و بهتر از عوارض آن می باشد.

▪︎معایب کم

▪︎جوانسازی کامل پوست صورت

▪︎تعداد کم جلسات

▪︎نیازی به جراحی و بیهوشی نیست

▪︎ضخامت و استحکام کششی

▪︎کمترین آسیب به پوست

▪︎توانایی جذب بدن

در ادامه به طور کامل تر این موارد را بررسی و بیان خواهیم کرد:

▪︎از جمله مزایایی که لیفت نخ در ناحیه غبغب برای فرد دارد این است که موجب از بین رفتن آثار پیری و جوان تر شدن صورت هر فردی می شود و می تواند چهره شخص را تا چندین سال کمتر به نظر برساند.

▪︎همچنین از دیگر مزیت های لیفت نخ این میباشد که بعد از انجام عمل زیبایی لیفت غبغب هیچ گونه اثر زخم و خراشی در قسمت غبغب شخص باقی نمی ماند و پوستی صاف و یکدست و جذاب را خواهد داشت.

▪︎انجام لیفت نخ نیازی به برخی اقدامات نظیر بیهوش کردن فرد برای انجام عمل را ندارد و به آسانی قابل انجام میباشد.

▪︎انجام لیفت نخ نیازی به بستری کردن بعد از عمل و همچنین نیاز به انجام و رعایت مراقبت های خاصی در پیش و پس از عمل لیفت غبغب نمی باشد.

▪︎مزایای دیگر لیفت با نخ برای اشخاص متقاضی آن این است که انجام آن به صورت سرپایی و تنها در یک ساعت به پایان می رسد و بعد از آن شخص می تواند به منزل برگردد.

▪︎دوره نقاهت و بهبودی که بعد از عمل زیبایی لیفت با نخ وجود دارد بسیار کوتاه مدت و موقت بوده و در طی چند روز تکمیل می شود.

▪︎نخ هایی که در لیفت نخ غبغب استفاده می شود به هیچ عنوان قابل دیده شدن و یا حس کردن نمی باشد و همچنین این نخ ها بعد از مدتی توسط پوست جذب می شود.

▪︎برای اشخاص جوان تر نیز قابل استفاده است اما توصیه می شود اشخاص بالای ۲۵ سال از آن استفاده کنند.

شما هم می توانید از مزایای بیشمار لیفت غبغب در مجموعه بین المللی پوست و مو و زیبایی الهیه زیر نظر دکتر متخصص و با تجربه این مجموعه بهره مند شوید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و با تجربه صورت می گیرد که می توانید از مزایای این خدمات نیز بهره مند شوید.

مراقبت های قبل و بعد از لیفت نخ غبغب چیست؟

به طور کلی انجام لیفت غبغب نیازی به انجام مراقبت های پیش و پس از عمل خاصی نمی باشد، اما چندین نکته ساده و راحت وجود دارد که در صورت انجام درست و منظم آن ها می توان نتیجه بسیار بهتری را از لیفت نخ بدست آورد.

بدیهی است که سیگار کشیدن یا مصرف بعضی از دارو ها قبل یا بعد از عمل مجاز نیست و بهتر است در این رابطه به طور کامل اطلاعات کسب کرده و با پزشک خود مشورت کنید. همچنین از رژیم غذایی در قبل یا بعد از عمل تا یک هفته خودداری کنید در ادامه مهم ترین موارد بررسی شده اند:

▪︎معمولا دکتر متخصص برای بعد از انجام لیفت با نخ یک کرم مرطوب کننده آنتی بیوتیکی برای شخص تجویز می کند که استفاده از آن توصیه می شود؛ زیرا موجب جلوگیری از بروز هر گونه عفونت در این قسمت خواهد شد.

▪︎در سه روز اول بعد از انجام لیفت غبغب شخص باید در زمان خواب رو به پشت بخوابد تا غبغب با بالش تماسی نداشته باشد و همچنین باید زاویه سر حتما کمی رو به بالا باشد.

▪︎در روز های اول بعد از انجام این اقدام شخص نباید این قسمت را ماساژ داده و یا فشاری به آن وارد نماید زیرا امکان دارد موجب آسیب رسانی به آن شود.

▪︎برای مدت ۲ هفته بعد از انجام لیفت نخ شخص بیمار نباید از سونا و جکوزی نیز استفاده نماید. همچنین توصیه می شود که در این مدت در زیر نور مستقیم آفتاب برای مدت طولانی قرار نگیرد.

کاربرد های لیفت نخ غبغب چیست؟

به طور کلی انجام لیفت نخ در قسمت غبغب دارای برخی کاربرد های متعدد و خوب می باشد، اما تنها دو کاربرد آن بسیار مهم و اساسی می باشد و تقریبا همه اشخاص نیز به همین علت ها قصد انجام لیفت با نخ را خواهند داشت.

انجام لیفت غبغب موجب می شود که این قسمت دیگر حالت آویزان و افتادگی بودن خود را نداشته باشد و به پوستی محکم تر و کشیده تر تبدیل شود. همین عامل تأثیر بسیار بالایی در جلوه و زیبایی این قسمت بر چهره و صورت فرد خواهد داشت.

در واقع متقاضی با هزینه کم و یک شیوه با ایمنی بالا بدون بی هوشی به نتیجه دلخواه و ایده آل می رسد و نیاز به عمل جراحی یا ساکشن نیز ندارد البته امکان دارد این عمل ترکیبی انجام شود و با دیگر عمل های زیبایی نظیر تزریق ژل همراه باشد اما فرد مراجعه کننده در هر صورت با کمترین زمان نقاهت و بهبودی به زیبایی و جوانی دست پیدا میکند که امکان دارد شیوه های دیگر برای او مخاطره آمیز یا ناموفق باشد.

دیگر کاربردی که از کاربرد های اساسی و بسیار مهم لیفت با نخ محسوب می‌شود، داشتن تأثیرات جوان سازی بعد از انجام می باشد. انجام این اقدام موجب جوان تر شدن فرد تا چندین سال را به دنبال دارد که همه این عوامل در نهایت موجب بالا رفتن اعتماد به نفس در فرد متقاضی خواهد شد.

بنابراین میتوان هدیه دادن شرایط روحی مناسب به شخص مراجعه کننده و حس بهتر به زندگی را هم یکی از بهترین و مهمترین کاربرد های لیفت نخ غبغب دانست. چرا که غبغب یکی از نماد های پیری و سن بالا در صورت افراد نیز می باشد و اکثرا یک صورت استخوانی و جوان را به پوستی شل و غبغبی آویزان را ترجیح می دهند.

آیا لیفت نخ غبغب دائمی است؟

رایج ترین سوالات راجع به لیفت غبغب مرتبط با میزان ماندگاری و دوام این تکنیک برای رفع شل شدگی و آویزان بودن این قسمت است. به طور کلی لیفت نخ دارای نتایج و تأثیرات موقتی و گذرا بوده و بعد از مدتی به طور خود به خود از بین می روند.

معمولا بعد از گذشت دو الی سه ماه از لیفت کردن ناحیه غبغب نتایج و آثار آن رفع می‌شوند و باقی نخواهند ماند، اما فرد متقاضی می تواند به صورت مجدد از عمل زیبایی لیفت با نخ (Lift with yarn) نیز استفاده کند و دوباره از نتایج و تاثیرات مطلوب آن لذت ببرد. لذا بعد از گذشت مدت زمان ذکر شده شخص باید ناحیه غبغب را ترمیم کند و در غیر این صورت نتایج و اثرات مثبت از بین خواهند رفت.

نحوه جراحی غبغب چگونه است؟

با رعایت کردن اقدامات لازم قبل از عمل جراحی که توسط دکتر جراح تجویز می شود، مراحل عمل جراحی برداشتن غبغب نیز آغاز می شود. دکتر جراح با استفاده از شیوه مناسب (بی حسی یا بیهوشی) شخص بیمار را برای عمل جراحی مهیا می سازد. پس از مهیا شدن شخص بیمار، روند جراحی آغاز می شود. این جراحی نوعی لیفت صورت یا قسمت تحتانی صورت هم محسوب می شود. این عمل در پایان به جوانسازی پوست منجر می شود.

لیفت غبغب برای چه کسانی مناسب است؟

عمل کوچک کردن غبغب برای اشخاصی مناسب است که پوست فک و چانه شان به شدت پیر و شل و افتاده است، هم چنین قابلیت ارتجاعی هم نیز دارد، یکی از بهترین کاندیدای مناسب انجام جراحی غبغب هستند. علاوه بر آن افرادی که پوست زیادی در قسمت های گردن ندارند نیز عمل جراحی موفقیت آمیزی را تجربه می کنند.

اشخاصی که از نظر جسمی و روحی در سلامت کامل هستند می توانند این عمل را نیز انجام دهند، در غیر این صورت با مشورت از پزشک متخصص مربوطه می توان عمل را برای آن ها انجام داد.

اگر شما هم جزو کاندیدای مناسب لیفت غبغب شمار می روید و علاقه دارید از این روش درمانی و زیبایی بهره مند شوید می توانید با مراجعه به مجموعه بین المللی الهیه تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این مجموعه به انجام این درمان بپردازید و از نتایج بی شمار این روش درمانی بهره مند شوید. همچنین در این مجموعه انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که می توانید از مزایای این خدمات نیز بهره‌مند شوید و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید.

علت ایجاد غبغب چیست؟

در تعدادی از اشخاص با بالا رفتن سن این منظره افتادگی در گردن پدیدار می شود و موجب از بین رفتن زوایه چانه و کشیده به نظر رسیدن آن می شود. هم چنین این حالت امکان دارد به دلیل سبک زندگی ناسالم، چاقی، تحرک کم و حتی بعضی بیماری ها به وجود بیاید.

لیفت غبغب
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – لیفت غبغب

روش‌ های لیفت غبغب را نام ببرید؟

امروزه برای برداشتن غبغب شیوه های متفاوتی وجود دارد. افرادی با عمل جراحی می‌توانند این اختلال را حل کنند. البته لیفت غبغب بدون جراحی و با استفاده از نخ روش نوین و جدید برای اشخاصی که به هر علت علاقه ندارند عمل جراحی را انجام دهند؛ صورت می‌گیرد. نکته بسیار مهمی که راجع به لیفت با نخ وجود دارد این میباشد که نخ‌ هایی که برای لیفت غبغب مورد استفاده افراد قرار می‌گیرند؛ جذب پوست می‌شوند و هیچ گونه حساسیتی برای شخص ایجاد نمی‌کند.

معمولا برای دیگر بخش های بدن نیز که لیفت با نخ انجام می‌شود چنین نخ‌ هایی مورد استفاده اشخاص قرار می‌گیرد. اگر شخصی تصميم لیفت با عمل جراحی را در نظر داشته باشد پیش از عمل پزشک او را ویزیت کرده و شخص را برای عمل مهیا می‌کنند. چون این عمل برای زیبایی شخص صورت می‌گیرد بنابراین بعد از عمل باید عضلات گردن و زیر چانه محکم شده باشد و خط چانه کمی به عقب رفته باشد.

به همین منظور در بخشی از گردن و نقطه‌ای که در دید نباشد را انتخاب می‌کنند و برشی را در همان بخش می‌دهند. پوست اضافی را برداشته شده و چربی‌ ها نیز از زیر پوست خارج می‌شود. گاهی برداشت چربی به طور مستقیم صورت می‌گیرد. اما گاهی نیز با لیپوساکشن این کار انجام می‌شود.

برای این‌ که جای زخم‌ هایی که در گردن ایجاد شده؛ بسیار کمرنگ و یا کاملا از بین برود؛ از نازک‌ ترین بخیه‌ ها برای افراد استفاده می‌شود. معمولا این عمل با توجه به شرایط فرد بیمار با بیهوشی عمومی یا بی‌حسی موضعی صورت می‌گیرد. مدت زمان این عمل ۱ ساعت می‌باشد. این عمل نیازی به بستری شدن ندارد و بیشتر اشخاص بیمار در همان روز به منزل برمی‌گردند.

نوع دیگری از لیفت غبغب به وسیله لیپوساکشن می‌باشد. این شیوه یک عمل تهاجمی به حساب می‌آید و معمولا نتیجه آن همیشگی و بدون برگشت غبغب است. آثار ناشی از انجام این عمل خیلی زود خود را نشان می‌دهد. اگر قرار باشد لیپوساکشن در دو یا چند جلسه صورت گیرد؛ نیازی نیست شخص در انتظار نتیجه جلسه اول بماند.

در شیوه جراحی سنتی؛ پوست اضافی را جدا کرده و چربی‌ ها را برمی‌دارند تا عضلات گردن کاملا سفت و محکم‌ شود. این شیوه خط چانه را به زیبایی سفت و محکم می‌کند و شکل نرم‌ تری به گردن می‌دهد. جراحی سنتی فقط مخصوص اشخاصی که دارای غبغب هستند؛ نمی‌باشد. بلکه اشخاص بالای هجده سال نیز می‌‌توانند برای داشتن چانه زیبا تر از این شیوه استفاده کنند.

لازم به ذکر است اشخاص برای انجام لیفت غبغب ، باید به کلینیک معتبر و پزشک متخصص مراجعه کنند. چنانچه غیر از این رفتار کنند بدون شک با مشکلاتی روبرو خواهند شد.

شما می توانید با خیالی آسوده لیفت غبغب را در مجموعه بین المللی پوست و مو و زیبایی الهیه تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه ی مجموعه انجام دهید و از هرگونه عوارض جانبی ناخواسته در امان باشید انواع خدمات زیبایی پوست و مو در این کلینیک زیر نظر پزشک متخصص و باتجربه صورت می گیرد.

اثرات و نتایج لیفت غبغب چیست؟

نخ هایی که در شیوه زیبایی لیفت مورد استفاده قرار می‌ گیرند بعد از جای گذاری و تشکیل رشته های فیبری نوین و جدید،  کلاژن سازی را در پوست فرد تحریک می کنند به طوری که بعد از چند ماه نخ ها به طور طبیعی و نرمال در پوست تجزیه و جذب می‌ شوند.  استفاده از این نخ ها موجب می شود که افراد نتایج عالی و مطلوب حاصل کنید.  تجزیه و جذب این نخ ها  نیز در پوست روند ی کاملا طبیعی و نرمال است و هیچگونه آسیب و ضرری به بافت های پوستی وارد نمی‌ کند.  بعد از جذب نخ ها  کلاژن های جدید و نوین  و بافت های فیبروزی در قسمت مورد نظر تشکیل می‌ شوند و موجب بازسازی و ترمیم ناحیه درمان خواهد شد و حتی موجب جوان سازی پوست  فاصله بین گردن تا چانه می شود.

اکثر افرادی که لیفت با نخ را در قسمت غبغب  انجام می دهند بلافاصله شاهد نتایج فوری و جزئی آن خواهند بود.  بعد از بهبودی کامل از بین رفتن عوارض و معایب ایجاد شده و آغاز کلاژن‌ سازی می‌ توانند نتایج قطعی را به وضوح مشاهده کنند.  نتایجی که از این مراحل حاصل می شود تفاوت چندانی با جراحی غبغب  ندارد اما نمی تواند نظیر این فرآیند جراحی نتایج دائمی و همیشگی به همراه داشته باشد و جزء شیوه های موقتی و گذرا می باشد.  بنابراین بر اساس

  • شرایط پوست
  • میزان افتادگی پوست
  • تعداد نخاع های جایگذاری شده
  • سن افراد

مدت ماندگاری آن ها مختلف است که در حدود یک تا سه سال می باشد . اما،  بعد از انجام این فرایند کلاژن سازی به مدت طولانی در پوست تحریک می شود.

شما می توانید از اثرات و نتایج لیفت غبغب در مجموعه بین المللی پوست و مو و زیبایی الهیه تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این مجموعه بهره مند شوید همچنین در این مجموعه انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص باتجربه صورت می‌گیرد که می‌توانید از اثرات و نتایج این خدمات نیز بهره‌مند شوید و همواره زیبایی و جوانی را برای خود به دنبال داشته باشید.

تعداد جلسات لیفت غبغب چقدر است ؟

لیفت با نخ  یکی از شیوه های زیبایی است که در طی یک جلسه صورت می‌گیرد البته پیش از انجام این مراحل حضور افراد در جلسه مشاوره اهمیت بسیار زیادی دارد زیرا شما با این شیوه زیبایی آشنا می شوید و پزشک متخصص همه شرایط جسمانی و بدنی شما را مورد بررسی و تحلیل قرار می‌ دهد تا نتایجی عالی و مطلوب با حداقل عوارض و معایب حاصل کنید.

مدت زمانی که برای انجام این شیوه زیبایی صرف می شود در حدود ۳۰ تا ۶۰ دقیقه خواهد بود.  این فاصله زمانی به میزان افتادگی و شل شدگی پوست و تعداد نخ های  جای گذاری شده بستگی دارد. بعد از پایان دوره ماندگاری لیفت با نخ می‌ توانید برای تمدید مجدد نیز اقدام کنید.  پزشکان متخصص توصیه می کنند تا هنگامی که یک چهارم از تأثیرات درمان بر ناحیه غبغب مشاهده می شود برای تمدید مجدد اقدام کنید تا بتوانید نتایج به دست آمده از این روش درمانی را ماندگار کنید.

دوره نقاهت پس از لیفت غبغب چقدر است ؟

نخ هایی که در این روش زیبایی مورد استفاده قرار می ‌گیرند با استفاده از سوزن های ظریف و نازکی در زیر بافت پوست قرار می گیرند و با کشیدن نخ ها پوست افتاده و شل و افتاده شده در این ناحیه انباشته می شود و پوست در پیرامون نخ ها کلاژن و بافت فیبری جدید تشکیل می‌ دهد تا نخ ها  در جای خود سفت و محکم بمانند . کلاژن سازی در پوست به طور طبیعی موجب باز سازی و درمان خواهد شد ؛ در نتیجه مراجعه کنندگان می توانند به انتظارات و خواسته های خود دست یابند.  همان طور که می دانید لیفت با نخ کمترین دوره نقاهت و بهبودی را نیاز دارد حتی شما می‌ توانید کار های ضروری و سبک خود را بلافاصله انجام دهید.  برخی اشخاص امکان دارد به علت اثرات بی حسی دچار حالت تهوع شوند که با نوشیدن کمی آب رفع خواهد شد.  امکان دارد در هفته اول با کمی تورم و کبودی خفیف روبرو شوید بنابراین استفاده از کمپرس سرد می‌ تواند به شما کمک بسیار کند.  بهتر است در روز اول حرکات صورت خود را بسیار محدود کنید و حتی امکان کمی بیشتر استراحت کنید . تا هفت روز توصیه می شود که هر گونه فعالیت شدید بدنی و ورزشی و همچنین جا به جایی اشیای سنگین را به طور کامل متوقف کنید و در صورت احساس درد و ناراحتی از مسکن های مناسب استفاده کنید .

تا  دو روز آرایش نکنید و مصرف مایعات خود را افزایش دهید.  در صورت تجویز دارو توسط پزشک به موقع و با دوز  معین مصرف کنید.  نحوه خوابیدن تأثیر زیادی در کاهش تورم و کبودی خواهد داشت.  بنابراین به صورت طاق باز بخوابید و سر خود را کمی بالا تر از بدن قرار دهید . در شدت یافتن عوارض در دوره بهبودی و نقاهت حتما به پزشک خود اطلاع دهید.

لیفت غبغب
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – لیفت غبغب

لیفت غبغب با نخ معمولاً چقدر زمان می‌برد؟

فرآیند لیفت غبغب با نخ به طور معمول بین سی الی چهل و پنج دقیقه زمان می‌برد. این زمان بسته به میزان افتادگی غبغب و تعداد نخ‌ های استفاده شده می‌تواند متغیر باشد.

چند وقت یکبار باید لیفت با نخ برای رفع غبغب را انجام دهم؟

ماندگاری نتایج مطلوب این درمان (بسته به نوع نخ استفاده شده) هربار 6-12 ماه خواهد بود؛ در نتیجه میزان ماندگاری و دوام نتایج مشخص خواهد کرد که کی مجدداً باید درمان شوید. بسیاری از اشخاص تمایل دارند که مرتباً سالی یکبار درمان لیفت با نخ را انجام دهند.

آیا رفع غبغب با نخ برای همه ایمن است؟

بله. زیرا پلی‌ دی‌ اکسانون به کار رفته در ساختار نخ‌ ها در نخ‌ های جراحی استفاده می‌شده است. ثابت شده که احتمال آن کم است که استفاده از این نخ‌ ها برای پوست با واکنش آلرژیک همراه باشد. این امر به این معناست که این درمان برای همه، و همچنین همه نوع پوستی با هر توناژی ایمن است.

هزینه لیفت غبغب با نخ چقدر است ؟

بدون شک هزینه لیفت با نخ نسبت به عمل جراحی هزینه مقرون به صرفه تری خواهد داشت زیرا،  در این شیوه شما هیچ هزینه‌ ای برای اتاق جراحی،  مراقبت های ویژه،  بستری شدن در بیمارستان و دوره نقاهت طولانی مدت پرداخت نخواهید کرد بلکه،  به طور سر پایی و در مدت زمان کوتاهی می توانید افتادگی و شل شدگی قسمت غبغب را مورد درمان قرار دهید.  در این شیوه عوامل متفاوتی هزینه ها را تحت تاثیر قرار می دهد که عبارتند از :

  • تعداد نخ های جای گذاری شده
  • میزان افتادگی و شل شدگی ناحیه غبغب
  • میزان تخصص مهارت پزشک
  • مدت زمان انجام لیفت
  • موقعیت جغرافیایی کلینیک
  • نوع نخ مورد استفاده

می باشد.  شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه ها و تخفیفات در مجموعه زیبایی الهیه با کارشناسان و مشاوران ما در تماس باشید.  مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک کاملاً رایگان می باشد.

نتیجه گیری

برای دریافت بهترین نتیجه مطلوب از لیفت غبغب باید به نکات و دستورات ارائه شده توسط پزشک متخصص اعتنا ورزید. مراقبت های پیش و پس از انجام عمل جراحی (که حیاتی ترین اصول عمل جراحی میباشد) می توانند شما را در رسیدن به نتایج ایده آل و بسیار خوب یاری کنند. افراد بیمار همچنین می توانند مناسب ترین روش های از بین بردن غبغب را از جراح زیبایی خود دریافت کنند، بعد از آن می توانند تصمیم آگاهانه ای نیز بگیرند.

شما عزیزان می توانید با مراجعه به مجموعه زیبایی الهیه از خدمات زیبایی و درمانی پوست و مو در این کلینیک بهترین نتایج ممکن را حاصل کنید.  در این کلینیک لیفت با نخ برای بخش های مختلف صورت و بدن مانند گونه ها، پیشانی، بینی، لب ها ، چانه، سینه، باسن و انجام می شود و زیبا جویان با حداقل عوارض می توانند زیبایی و جوانی خود را تضمین کنند.

الهیه
کلینیک بین المللی پوست،مو وزیبایی الهیه

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191012756

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید:

clinicelahieh.com/#

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

https://t.me/clinic_elahieh

گپ

https://gap.im/join/Nzg0Nzk2ODU5NDcwNTQ2Nzk0NzY1NjIwNTg3NjY2MzQ0NTYxMDI4OTE5NTE2NjE1NjI1Mjc3OTgzMTYyNjI3MDYyNTAyNjA3MTA1NTG

سروش

https://splus.ir/clinicelahieh

ایتا

https://eitaa.com/clinicelahieh

روبیکا

https://eitaa.com/clinicelahieh

آپارات:

https://aparat.com/v/EjdSx

نماشا:

https://www.namasha.com/v/hGIFnU5H

درباره‌ی فیروزه حدادی

همچنین ببینید

درمان فرورفتگی جای زخم

درمان فرورفتگی جای زخم علت باقی‌ماندن اثر فرو رفتگی جای زخم می‌تواند به عوامل مختلفی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *