آخرین خبرها

جراحی پلک پشت چشم

جراحی پلک پشت چشم

یکی از عمده‌ترین جراحی هایی که جهت رفع مشکلات و بهبود ظاهر پلک استفاده می‌گردد انجام جراحی پلک پشت چشم می باشد.
این جراحی می تواند  جهت بهبود هر دو پلک بالایی و پایینی مورد استفاده قرار بگیرد و برای زیبایی در نواحی و پیرامون چشم برای رفع مشکلات عملکردی پلک استفاده گردد.
ما در این مقاله می‌خواهیم در مورد جنبه های مختلف انجام عمل جراحی پلک صحبت نمایید و شما را با کاربردها ، مزایا ، هزینه ها  و عوارض انجام این جراحی بیشتر آشنا سازیم.

بلفاروپلاستی جهت برداشت پوست و چربی های اضافه در نواحی و پیرامون پلک بالا و پایین استفاده می گردد.

این عمل به دلیل مشکلاتی که در اثر افزایش سن ، باعث چین و چروک در نواحی و پیرامون پلک ها  شده مورد استفاده قرار می گیرد.
با انجام این جراحی می توان به رفع چین و چروک و جلوگیری از افتادگی پلک کمک کرد.

چشم ها  به عنوان مهمترین عناصر زیبایی در صورت شناخته شده می باشد که بهترین راه جهت جوانسازی پیرامون چشم انجام بلفاروپلاستی می باشد.
این عمل نیاز به هیچگونه بستری شدن ندارد و با استفاده از بی حس کننده های موضعی قابل اجرا می باشد .

عوارض بعد از انجام عمل در عرض چند روز به طور کامل رفع می گردد و دوره نقاهت چند هفته‌ای را فقط باید سپری نمود.
به طور کلی انجام این جراحی در صورت توسط متخصصان در کلینیک و مراکز معتبر انجام می پذیرد.

الهیه
کلینیک بین المللی پوست،مو وزیبایی الهیه

بلفاروپلاستی چیست ؟

وقتی پوست در اطراف چشم دچار افتادگی می‌گردد بیشتر افراد متقاضی که با چنین عوارضی همراه میشوند  میتوانند جهت رفع پوست اضافه از این جراحی استفاده نمایند و باعث لیفت و سفت شدن پوست اطراف چشم گردند.
انجام این جراحی می‌تواند باعث ایجاد یک ظاهر جذاب تر جوان تر و هوشیارتر در چهره گردد.
گاهی اوقات از بلفاروپلاستی جهت رفع موانع بینایی نیز استفاده می‌گردد .

در فرآیند درمانی پوست اضافه عضلات و گاهی اوقات چربی از نواحی پلک استخراج می گردد و می توان باعث زیبایی و افزایش میدان دید افراد شود.

البته انجام بلفاروپلاستی پلک بالا را لیفت پلک بالا نیز می گویند ولی به این موضوع توجه کنید که انجام این جراحی را نباید با افتادگی پلک  و جراحی پتوز اشتباه گرفت.

در جهت انجام این جراحی افتادگی های پلک عضلات و تاندون های  به سمت بالا کشیده می گردد و باعث سفت شدن پوست می‌شود .
بلفاروپلاستی زمانی که  افتادگی در پلک ایجاد شده می تواند با برداشتن پوست اضافه باعث رفع سنگینی و افتادگی پلگ گردد.
انجام جراحی پتوز و بلفاروپلاستی هر   با هم متفاوت هستند و هر دو می توانند از افتادگی پلک جلوگیری نمایند.

بلفاروپلاستی زیبایی

این نوع بلفاروپلاستی جهت زیبایی کاربردهای زیادی را به همراه دارد و از نظر پزشک ضرورتی جهت انجام آن وجود ندارد ولی می‌توان به کمک آن موجب زیبایی و جوانی در صورت شد.
متاسفانه در پلک بالایی و در بعضی از مواقع پلک پایینی به دلیل افزایش سن چربی و تورم ایجاد می گردد که به کمک این فرآیند می‌توان به رفع افتادگی تورم در پلک خاتمه داد و باعث افزایش زیبایی و جذابیت چشم ها شد.

جهت انجام این روش متخصصان زیادی مجاز به انجام جراحی هستند که می‌توان به متخصصان چشم ،جراحان پلاستیک و متخصصان گوش و حلق و بینی اشاره کرد.

بلفاروپلاستی درمانی:

منظور از این روش جراحی آن دسته از جراحی هایی است که در پلک بالا مورد استفاده قرار می‌گیرد و معمولاً به دلیل وجود مشکل و یا حتی ساختار پلک  از این جراحی استفاده می گردد که با توجه به نظر متخصص ضرورت بسیار مهم جهت انجام این درمان وجود دارد.

در بیشتر موارد از بلفاروپلاستی درمانی در مواقعی استفاده میگردد که پوست اضافه بر روی پلک افتاده باشد و این افتادگی به حدی باشد که دید فرد را مختل نماید و گاهی هم به دلیل تورم پلک بالا و یا پایین  یا قرار دادن لنز بسیار دشوار باشد که در چنین مواردی می توان جهت رفع مشکلات از بلفاروپلاستی درمانی کمک گرفت.
در بعضی از موارد نیز به دلیل افتادگی پلک و چین و چروک بر روی پلک فرد مجبور است جهت دید بهتر نواحی و عضلات پیشانی را بالا نگه دارد که در این حالت خستگی و ناراحتی عضلات پیشانی ایجاد می گردد جهت رفع موارد می توان از بلفاروپلاستی درمانی کمک گرفت.

انجام این روش درمانی  همچون بلفاروپلاستی زیبایی توسط جراحان متخصصان چشم ،حلق و بینی و گوش مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربردهای جراحی پلک:

انجام روش درمان کاربردهای فراوانی را به همراه دارد که روی هم رفته میتوان کاربردهای انجام این جراحی را در فهرست زیر خلاصه نمود.
درمان افتادگی پوست و رفع شل شدگی های ایجاد شده نواحی پلک بالا و از بین بردن چین و چروک بر روی پلک  همچنین رفع اختلال در بینایی به کمک این روش درمانی قابل رفع می باشد .

با کمک این درمان می توان به رفع افتادگی های پلک ناشی از سنگینی پوست کمک کرد و باعث افزایش بینایی در فرد  شد.

با انجام این روش زیبایی میتوان به برطرف کردن پف و تورم در پلک و تورم در زیر چشمها خاتمه داد و باعث شد افتادگی پلک  پایین که در نواحی سفید چشم در زیره قرنیه بیشتر دیده می گردد از بین برود .

با استفاده از بلفاروپلاستی می توان به برداشت پوست اضافه و رفع چین و چروک های ظریف در اطراف پلک پایینی کمک زیادی کرد .

شما نیز می توانید از خدمات مربوط به انجام بلفاروپلاستی در کلینیک زیبایی پوست مو الهیه تحت درمان بهترین متخصصین پوست و مو بهره‌مند و با انجام این روش های درمانی شاهد زیبایی و افزایش اعتماد به نفس خود گردید و از مزایای انجام این درمان بهره مند شوید.

بهترین کاندیدای جراحی پلک:

کاندیدای مورد نظر جهت انجام این روش درمانی را نمی‌توان به طور دقیق معرفی کرد .

برای مشخص شدن  کاندیدای مورد نظر جهت انجام این درمان  بهتر است  به کلینیک ها و مراکز معتبر مراجعه نمایید تا توسط پزشک و متخصص چشم مورد معاینه قرار گرفته و سپس با مشورت پزشک اقدام  به انجام این درمان نمایید.

برای مشخص شدن این که کاندیدای مورد نظر جهت انجام این درمان به شمار می‌رود می توانید با کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تماس حاصل بفرمایید و توسط مشاوران و کارشناسان کلینیک گفت و گو نموده و با رزرو نوبت و حضور در کلینیک توسط پزشک مورد معاینه قرار بگیرید و سپس اقدام به انجام این درمان نمایید.

قبل از انجام این روش زیبایی باید از نظر شرایط جسمی سالم باشید و انتظارات واقع بینانه نسبت به انجام این جراحی داشته باشید .

مانند تمام روش های زیبایی و جوانسازی انجام این جراحی می‌تواند باعث بهبود چشمگیری در زیبایی و صورت شما گردد، ولی به این معنی نیست که می‌توان به اکسیر جوانی دست پیدا کرد بعد از اتمام درمان جوانسازی پوست شما فرایند پیری خود را مجددا ادامه خواهد داد و ممکن است که در آینده نسبتاً دور دوباره نیاز باشد که از روش های زیبایی جهت رفع مشکلات و ایجاد جوانسازی استفاده کنید.

به طور کلی اگر شرایط عمومی شما در سلامت کامل باشد و دستورالعمل ها مراقبت ها بعد از انجام عمل را اجرا کرده باشید نتایج انجام جراحی می‌تواند برای شما تا بیش از ۱۵ سال باقی بماند.

جراحی پلک
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-جراحی پلک

هزینه:

هزینه هایی که مختص به انجام این جراحی می باشد شامل موارد زیر می باشد.
انجام آزمایشاتی که قبل از انجام این روش توسط پزشک در نظر گرفته می‌شود. شامل آزمایش خون بیش از انجام عمل
استفاده از داروها و مراقبت های بعد از عمل می باشد. که همگی بر هزینه‌های انجام درمان تاثیر گذار هستند.
هزینه های اقامت برای مراجعه کنندگانی که از شهرستان و خارج از کشور مراجعه می کنند رایگان می باشد.
پس از انجام جراحی نیاز به بستری شدن در کلینیک وجود ندارد و می توانید بلافاصله پس از اتمام درمان به خانه بروید و برای همین هیچ هزینه‌ای بابت انجام بستری شدن در کلینیک را نخواهید پرداخت.

هزینه های انجام جراحی پلک با توجه به انتخاب کلینیک موقعیت جغرافی و حق الزحمه متخصص متفاوت میباشد و نمی توان به طور دقیق هزینه ها را در نظر گرفت.

پس از جراحی پلک نیازی به بستری شدن نیست و می‌توانید بلافاصله به خانه بروید. به همین خاطر هزینه‌ای از بابت بستری شدن نخواهید داشت.

جهت اطلاع پیدا کردن از هزینه‌های مربوط به انجام این روش درمان می توانید با کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تماس حاصل بفرمایید و توسط کارشناسان و مشاوران حرفه‌ای مورد مشاوره قرار گرفته و سپس با رزرو نوبت با حضور در کلینیک از هزینه های انجام این درمان اطلاعات کافی به دست آورید.

آمادگی و مراقبت‌های پیش از جراحی پلک:

در جهت انجام این جراحی معمولاً متخصص از بی حس کننده های موضعی برای عمل استفاده می نماید.
گاهی به راحتی حتی با مصرف یک داروی آرامبخش به شکل خوراکی یا تزریق می توان اقدام به انجام این درمان نمود .

در روز قبل از انجام جراحی به ویژه اگر قرار است که از بیهوشی عمومی برای شما استفاده گردد مراقبت‌ها و توصیه‌های توسط متخصص به شما گوشزد خواهد شد.
که این مراقبت ها شامل موارد زیر می‌باشد:

از مصرف انواع داروهای رقیق کننده خون استفاده از داروهای ضد انعقادی و همچنین مسکن هایی مثل ایبوپروفن به مدت یک الی دو هفته پیش از انجام عمل نباید مصرف کرد. زیرا این داروها می‌تواند خطرات خونریزی حین انجام جراحی را افزایش دهد.

در روز انجام جراحی داروهای ضروری مثل داروهای فشار خون حتما با یک لیوان آب مصرف گردد.

هیچگونه آرایشی در روز انجام جراحی بر روی صورت خود نداشته باشید و قبل از مراجعه به کلینیک صورت خود را به طور کامل بشویید و با توجه به برنامه ریزی قبل از انجام جراحی در کلینیک حضور داشته باشید .

برای خود یک همراه  داشته تا شما را هنگام اتمام جراحی تا منزل همراهی نماید و برای چند ساعت از شما مراقبت کند.

انجام این جراحی همانطور که گفته شد نیازی به بستری شدن در کلینیک را ندارد مگر اینکه علاوه بر انجام بلفاروپلاستی از روش های زیبایی جهت جوانسازی بر روی پوست خود استفاده نمایید.

مراحل جراحی پلک:

بلفاروپلاستی هم بر روی پلک بالا انجام می پذیرد و هم بر روی پلک پایینی در بعضی از موارد بر هر دو پلک انجام پذیر است .
در طی انجام این جراحی متخصص برش های همسو با خط طبیعی پلک در زیر شکاف پلک فوقانی کمی پایین‌تر از مژه ها ایجاد می نماید.
نحوه ایجاد برش ها به شکلی است که پس از اتمام درمان و گذراندن دوره بهبودی به هیچ عنوان قابل مشاهده نخواهد بود.

پیش از ایجاد برش ها، متخصص برای انجام این روش زیبایی از بی حس کننده های موضعی استفاده می نماید تا حین انجام جراحی درد  و ناراحتی را تحمل نکنید.

برش ها به کمک ابزارهای خاص و دقیق انجام می پذیرد سپس محل زخم با استفاده از بخیه ها بسیار ظریف یا چسب بافتی بسته می گردد که به ظاهر و مد فرد نظر دارد.

در جهت انجام این جراحی پوست اضافه چربی و عضلات پیرامون چشم حذف می گردد و در پی انجام این جراحی با توجه به جلسات و مشاور هایی که قبل از انجام درمان صورت گرفته از مواردی نظیر ساختار عضلانی صورت ساختار استخوانی و تقارن ابرو ها تعیین کننده نتایج هستند.

نقاهت بعد از جراحی پلک:

پس از اتمام جراحی پزشک بر روی نواحی مورد نظر از آنتی بیوتیک استفاده می کند تا از ایجاد و خطرات عفونت جلوگیری نماید.

معمولاً نیازی به استفاده از پانسمان کامل بر روی چشم ها وجود ندارد.
در روز اول پس از اتمام جراحی به مدت یک ساعت یکبار میتوان از کمپرس سرد جهت کاهش تورم و التهاب  استفاده کرد و  در روز دوم نیز می توان هر چند ساعت یکبار به مدت ۱۰ الی ۱۵ دقیقه علاوه بر کمپرس سرد جهت تسریع در روند بهبودی بعد از ۴۸ ساعت از کمپرس گرم نیز استفاده نمایید.

در مورد مصرف داروهای مسکن با توجه به شرایط شما پزشک معالج توضیحات کامل را خواهد داد .

بعد از انجام عمل بیشتر مراجعه کنندگان به کمک مسکن های معمولی دردهای ایجاد شده را کنترل می نمایند.

در موارد بسیار نادر با توجه به نظر پزشک ممکن است که مسکن های قوی تر برای شما تجویز گردد .

پس از اتمام جراحی بلافاصله می توان انتظار ناراحتی خفیف را داشته باشید که به عنوان عوارض پس از اتمام جراحی می باشد، ولی نگران نباشید زیرا در عرض چند ساعت یا چند روز به طور کامل بهبودی پیدا می کنند ولی در صورتی که فرد با مشکل بینایی یا درد شدیدی روبرو گردید بلافاصله با کلینیک تماس حاصل فرمایند.

در چند روز اول پس از اتمام جراحی در پیرامون چشم کبودی، تورم و التهاب ایجاد می‌گردد که عوارض طبیعی هستند و جای نگرانی ندارند.  همچنین ممکن است که سفیدی چشم ها قرمز گردن که به عنوان عوارض طبیعی محسوب می‌شوند .
جهت ایجاد نتایج و گذراندن دوره بهبودی به مدت چند هفته زمان نیاز دارید در این مدت نباید از لوازم آرایشی استفاده کنید.
همچنین از لنزهای طبی تا زمان خوابیدن تورم پلک ها استفاده نگردد و از عینک استفاده نمایید. فقط در گذاشتن و برداشتن عینک مواظب باشید تا هیچ فشار و آسیبی به اطراف چشم وارد نگردد.

معمولاً بخیه هایی که جهت انجام بلفاروپلاستی مورد استفاده قرار می‌گیرد  بخیه های جذبی هستند و در طی چهار تا هفت روز خود به خود از بین می‌روند.
ولی اگر متخصص از بخیه غیر جذبی استفاده نمود به مدت یک هفته پس از انجام جراحی جهت کشیدن بخیه ها به کلینیک مراجعه نمایید.

عوارض و خطرات جراحی پلک:

از مهمترین عارضه هایی که میتوان پس از اتمام جراحی به آن اشاره کرد عدم بستن کامل چشم ها می باشد.
این عارضه معمولاً در چند هفته پس از اتمام درمان بهبودی پیدا می‌کند و در این مدت باید حتماً از قطره‌های چشمی بخور و پانسمان هایی که توسط پزشک تجویز شده استفاده نمایید تا چشم هایتان خشک نشود.

از دیگر خطرات و عوارض بلفاروپلاستی می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

ایجاد عفونت در پلک
دوبینی
تشکیل اسکار یا جای زخم در نواحی به صورت واضح
اشکال در قرارگیری پلک‌ها  بر روی هم
کوتاه شدن پلک
عدم برداشته کامل پوسته اضافه
ایجاد بی حسی در پلک ها

جهت جلوگیری از این عوارض حتماً در خصوص اعتبار کلینیک و مهارت پزشک اطلاعات کافی را به دست آورده باشید.
در کلینیک بین‌المللی پوست مو زیبایی الهیه تمام خدمات مربوط به بلفاروپلاستی انجام می پذیرد در این کلینیک هیچ گزارشی مبنی بر عوارض پس از اتمام جراحی نشده بنابراین با خیال راحت می توانید اقدام به انجام این درمان در این کلینیک نمایید.

تعداد جلسات مربوط به جراحی پلک

انجام جراحی پلک در یک جلسه صورت می‌پذیرد و با استفاده از این روش درمانی می توان به رفع مشکلات ایجاد شده در پیرامون چشم خاتمه داد.
معمولاً مدت زمانی که جهت انجام این درمان برای اشخاص در نظر گرفته می‌شود با توجه به مشکلات در پیرامون پلک بالا و پایین متفاوت می باشد ولی با این وجود زمانی بین ۱ الی ۲ ساعت نیاز می باشد که برای هر شخص متفاوت است.

نتیجه گیری:

چشم  به عنوان یکی از مهمترین عضو در صورت به شمار می رود که به دلیل افزایش سن ،  مشکلات ژنتیک و  قرار گرفتن در محیط‌های پر گرد و غبار نور خورشید باعث ایجاد چین و چروک و افتادگی می گردند .
در چنین شرایطی جهت رفع این موارد به راحتی می‌توان از جراحی پلک کمک گرفت.
انجام جراحی هم بر روی پلک بالا و هم بر روی پلک پایین یا به صورت همزمان انجام پذیر است .
خدمات مربوط به انجام جراحی به صورت سرپایی صورت می پذیرد بدون نیاز به بیهوشی تنها با بی حسی موضعی انجام پذیراست.
مدت زمانی که مختص به انجام این جراحی است حدود یک الی دو ساعت زمان می باشد.
پس از اتمام جراحی می توان کلینیک را ترک و روال  زندگی را از سر گرفت.  فقط باید مراقبت ها و توصیه های لازم را رعایت تا شاهد ایجاد نتایج مطلوب گردید.

شما نیز می توانید از خدمات مربوط به انجام بلفاروپلاستی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تحت درمان بهترین متخصصین پوست و مو بهره مند و شاهد ایجاد نتایج مطلوب گردید.

الهیه
کلینیک بین المللی پوست،مو وزیبایی الهیه

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191012756

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید:

clinicelahieh.com/#

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

https://t.me/clinic_elahieh

گپ

https://gap.im/join/Nzg0Nzk2ODU5NDcwNTQ2Nzk0NzY1NjIwNTg3NjY2MzQ0NTYxMDI4OTE5NTE2NjE1NjI1Mjc3OTgzMTYyNjI3MDYyNTAyNjA3MTA1NTG

سروش

https://splus.ir/clinicelahieh

ایتا

https://eitaa.com/clinicelahieh

روبیکا

https://eitaa.com/clinicelahieh

آپارات:https://aparat.com/v/FcUtf

نماشا:https://www.namasha.com/v/aj6rmiDB

درباره‌ی samin omrani

همچنین ببینید

بلفاروپلاستی

بلفاروپلاستی با لیزر

بلفاروپلاستی با لیزر جراحی پلک یا بلفاروپلاستی، یک روش کم تهاجم است که برای زیبایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *