آخرین خبرها

هزینه جراحی پلک بالا و پایین

هزینه جراحی پلک بالا و پایین

یکی از بهترین روش ها جهت رفع مشکلات  و زیبایی در چهره انجام جراحی پلک می باشد .
با انجام این جراحی می‌توان به رفع افتادگی پلک بالا و رفع پف در پلک پایین کمک کرد و در نهایت باعث ایجاد یک چهره شاداب و جوان تر شد.
انجام این روش درمانی هم بر روی پلک بالا و هم بر روی پلک پایین و حتی در بعضی از موارد بر روی دو  پلک به صورت همزمان انجام می‌پذیرد .
استفاده از بلفاروپلاستی با توجه به اینکه در کدام یک از پلک ها و یا هر دو صورت می پذیرد هزینه های متفاوتی را نیز به همراه دارد .
انجام این روش درمانی حدود یک تا سه ساعت زمان نیاز دارد .
با توجه به این که انجام جراحی پلک به عنوان یکی از رایج ترین عمل های زیبایی محسوب می گردد،طرفداران بی شماری دارد  و باعث می‌گردد تا اعتماد به نفس  افراد در برقراری روابط اجتماعی نیز بیشتر گردد .
استفاده از این روش زیبایی همواره باعث ایجاد یک چهره زیبا در افراد می گردد و می تواند به رفع مشکلاتی از جمله افزایش سن و دیگر عوامل که باعث ایجاد تغییرات زیاد در چهره شده  کمک کند.

هزینه جراحی پلک بالا و پایین با توجه به انتخاب نوع درمان و استفاده در هریک از بخش های ذکر شده متفاوت می باشد که جهت مشخص شدن هزینه درمان  باید توسط متخصص مورد معاینه قرار بگیرید .

چه موقع میتوان از جراحی پلک بالا و پایین جهت رفع مشکلات استفاده کرد.

عوامل متعددی از جمله افزایش سن، مشکلات ژنتیکی باعث می گردد  تا چشم ها دچار افتادگی شود که این  افتادگی در پلک بالا و یا ایجاد پوست در پلک پایین خود را نشان خواهد داد.
در بعضی از موارد افتادگی ممکن است در ابروها نیز ایجاد گردد و باعث شل شدن و افتادگی در نواحی پلک بالا گردد که به این فرایند افتادگی پلک نیز  گفته می شود .
ولی امروزه با توجه به روش‌های جدید و پیشرفت  علم پزشکی  می توان به  رفع این موارد کمک کرد و باعث ایجاد زیبایی طراوت و جوانی در چهره شد.

بلفاروپلاستی  به عنوان یکی از پرطرفدار ترین روش ها جهت رفع افتادگی در پلک بالا و پایین و رفع پف در نواحی پایین چشم مورد استفاده قرار می گیرد و هزینه‌هایی که این روش درمانی به همراه دارد نسبت به انجام جراحی های دیگر کمتر و مقرون به صرفه می باشد.

انجام جراحی بلفاروپلاستی در طی یک جلسه زمانی صورت می پذیرد و مدت زمانی که مختص به  انجام این جراحی می باشد حدود یک الی سه ساعت می باشد .
انجام این روش درمانی می‌تواند به رفع حالات خسته و افتاده در چشم ها کمک کند و باعث گردد تا چشم ها جذابیت ،شادابی و جوانی خود را مجددا به دست آورند.
انجام این جراحی می‌تواند به رفع پف زیر چشم به طور کامل کمک کند.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد

عمل بلفاروپلاستی

با توجه به توضیحاتی که در بخش قبل گفته شد انجام عمل بلفاروپلاستی یا همان عمل پلک به عنوان یک جراحی می‌تواند بر روی پلک بالا و پایین به رفع مشکلات ایجاد شده  بازسازی و ترمیم پلک ها کمک زیادی کند.
به بیان دیگر انجام عمل بلفاروپلاستی به عنوان یک روش زیبایی به ترمیم ناهنجاری ها و رفع ضعف و نواقص در پلک ها کمک زیادی می‌کند و به رفع افتادگی پلک و از بین بردن پف چشم کمک خواهد کرد.

بلفاروپلاستی به عنوان یک روش جراحی در اکثر موارد از نظر پزشک ضرورتی بر انجام ندارد و صرفا جهت ایجاد بهبودی در ظاهر انجام می پذیرد و برای اکثر  مردم به عنوان یک عمل جراحی پلاستیک زیبایی محسوب می گردد.

البته این روش زیبایی تاثیر زیادی جهت شادابی و زیبایی چهره به همراه دارد و می‌تواند جذابیت چهره را بیش از پیش نماید .

اما در بعضی از موارد انجام بلفاروپلاستی به عنوان یک جراحی درمانی محسوب می گردد و از نظر پزشک ضرورت زیادی جهت انجام این  جراحی وجود دارد خصوصاً در زمانی که افتادگی پلک فوقانی باعث شود کاهش میدان دید در چشم ایجاد گردد.
در این مرحله انجام عمل بلفاروپلاستی با مزایا و کاربردهای فراوانی که دارد می تواند برای افتادگی و درمان افتادگی پلک کمک زیادی کند و باعث افزایش میدان دید افراد گردد.

مزایا و کاربردهای عمل بلفاروپلاستی چیست؟

انجام بلفاروپلاستی می‌تواند باعث کاربردها و مزایای فراوانی گردد از جمله مزایای که انجام این روش های درمانی به همراه دارد می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

باعث افزایش میدان دید افراد می گردد  .

به درمان افتادگی پلک که باعث کاهش میدان دید شده کمک زیادی  می کند.

با انجام این جراحی  می‌توان پلک  ها را در یک جلسه به بالا کشیده و باعث زیبایی و افزایش جذابیت در چهره شد.

انجام این جراحی جهت بهبود پلک در یک جلسه درمانی صورت می‌پذیرد ولی ممکن است که جداگانه بر  هر دو پلک  انجام بپذیرد.
این جراحی  در یک جلسه  به درمان مشکلات در پلک  پایین و در جلسه بعد به درمان مشکلات در پلک بالا کمک زیادی میکند ولی در اکثر موارد افراد ترجیح می دهند که جهت رفع مشکلات پلک فوقانی و پایینی به صورت همزمان در یک جلسه از انجام این روش درمانی استفاده نمایند.

انجام این روش درمان علاوه بر مزایای فراوانی که به همراه دارد کاربرد های زیادی را نیز با خود به همراه دارد که بعضی از کاربرد ها شامل عناوین زیر می باشند:

رفع مشکلات بینایی .

افزایش وسعت میدان دید افراد.

ایجاد ظاهر جوان‌تر و شاداب‌تر در چهره و کاهش پف در نواحی زیر پلک

رفع افتادگی پلک در نواحی پلک  بالا  و ایجاد چهره زیبا تر و فراخ تر

افزایش جذابیت و اعتماد به نفس افراد.

چه کسانی میتوانند عمل پلک بالا و پایین را  انجام دهند؟

استفاده از بلفاروپلاستی معمولاً بر روی افرادی انجام پذیرفت که سن آنها بالای ۳۰ سال باشد.
احتمال در اکثر موارد به دلایل مشکلات ارثی افتادگی پلک و ایجاد پوست اضافه در چشم ها باعث می گردد که افراد در سنین پایین‌تر نیز از این جراحی استفاده نمایند.

در بعضی از افراد چشم ها حالتی دارند که در آن شیار پلک بالا به درستی تشکیل نشده  لذا این افراد چشم هایی شبیه به چشم های چینی و ژاپنی ها دارند که جهت درشتی و زیبایی در چهره  می توانند به عنوان کاندیدای مورد نظر به انجام بلفاروپلاستی بپردازند.

از  بلفاروپلاستی می توان جهت زیبایی و جوانسازی در پلک ها استفاده کرد.
این عمل جراحی می‌تواند به افراد مسن تر نیز کمک زیادی کند و به عنوان یک عمل زیبایی به رفع مشکلات افتادگی و رفع چین چروک  در اطراف چشم خاتمه دهد.

از بلفاروپلاستی جهت ترمیم و رفع  بیش از اندازه در  پلک بالا و پایین استفاده می گردد  این عمل می‌تواند به صورت همزمان و یا ترکیبی  در یک جلسه، توسط پزشک انجام بپذیرد.
در این جراحی عملکرد پلک‌ها اصلاح می‌گردد.

مهم‌ترین نکته‌ای که در خصوص انجام بلفاروپلاستی به آن باید توجه می‌شود  این است که در صورتی که دچار بیماری‌های چشمی مثل گلوکوم و یا خشکی چشم هستید و اختلالات تیروئید یا بیماریهای گریوز، کم کاری و فعالیت بیش از اندازه غده تیروئید دارید و دچار بیماری‌های قلبی عروقی ، فشار خون بالا و دیابت هستید حتماً باید در مورد این بیماری ها با پزشک مشورت داشته باشید، زیرا در اکثر موارد متخصص انجام بلفاروپلاستی را به شما پیشنهاد نخواهد داد.

عمل بلفاروپلاستی در پلک بالا و پایین چگونه انجام میشود؟

جهت انجام جراحی پلک معمولاً متخصص از بی حس کننده های موضعی استفاده می نمایند و زمانی که مختص به انجام این جراحی است  حدود یک الی سه ساعت می باشد که با توجه به تعداد پلک ها این زمان متغیر است.
البته بستگی دارد که انجام عمل بر روی کدام یک از پلک ها  صورت بپذیرد؟
با اینکه  دوست دارید چربی های اضافه بر زیر پلک شما از بین برود ؟

و  تا چه حدی دوست دارید که پوست زیر چشم کشیده و افتادگی پلک در نواحی پلک بالا اصلاح گردد؟
انجام بلفاروپلاستی  هم بر روی پلک بالا و هم بر روی پلک پایین صورت می پذیرد .
انجام این روش درمانی به صورت سرپایی می باشد و بعد از اتمام جراحی نیاز به استراحت در کلینیک وجود ندارد و دوره نقاهت یک الی دو هفته ای را می توانید در منزل سپری کنید تا بهبودی کامل در شما ایجاد گردد.

جهت انجام جراحی ابتدا متخصص از ماده بی حس کننده در نواحی پلک  تزریق می نماید و محل های برش را به صورت کامل استریل می‌نماید .
محل را آماده برش می نماید و با توجه به برش های بسیار کوچک که در خطوط طبیعی اطراف چشم ایجاد کرده چربی و پوست و مایعات اضافه را خارج می نماید.

متخصص جهت انجام این جراحی می‌بایست از دقت و مهارت بالایی برخوردار باشد تا جای هیچ گونه  زخم در نواحی پلک بعد از اتمام درمان باقی نماند.

پزشک جهت انجام بلفاروپلاستی معمولاً ابتدا بر روی پلک  بالا جراحی را انجام می دهد تا چربی  و مشکلات ایجاد شده در پلک بالا را از بین ببرد سپس در پلک پایین  جهت رفع پف چشم  و کاهش چین و چروک از این جراحی استفاده می نماید.
انجام این درمان به رفع  پف و کاهش چین و چروک در این نواحی کمک زیادی می‌کند.

برش های بلفاروپلاستی در پلک پایین در خط محدوده ملتحمه و یا مستقیماً زیر چشم بر مژه های پایینی انجام می پذیرد .
به دلیل استفاده از بی حس کننده های موضعی در طول انجام این جراحی هیچ‌گونه ناراحتی و درد را احساس نخواهید کرد.

انجام این جراحی در پلک بالا با خارج کردن چربی و برداشت پوست اضافه باعث می‌گردد تا پوست زیبا و کشیده تر به نظر برسد و پس از اتمام جراحی متخصص پس از استریل کردن کار را به اتمام خواهد رساند.

شما نیز می توانید از خدمات مربوط به انجام بلفاروپلاستی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد تحت درمان بهترین متخصصین پوست و مو بهرمند و شاهد زیبایی، افزایش اعتماد به نفس خود برگردید.

بلفاروپلاستی برای پلک بالا:

از بلفاروپلاستی جهت رفع افتادگی در پلک بالایی استفاده می گردد که به عنوان یکی از شایعترین عملهای پلک به شمار می رود .
به هر علتی که مجبور به انجام این جراحی هستید باعث می‌گردید تا چهره زیبا و شاداب تر از قبل گردد.

به کمک این روش درمانی می‌توان باعث رفع افتادگی و چین و چروک های ایجاد شده در نواحی و پیرامون چشم‌ها شد.
اکثر  افراد خواستار این هستند که با استفاده از بلفاروپلاستی به رفع افتادگی در پلک های خود کمک کنند و باعث شوند تا ظاهر چهره ، جوان‌تر و شاداب‌تر به نظر برسد.
گاهی این افتادگی ها در نواحی پلک باعث می‌شود تا میدان دید افراد نیز کاهش پیدا کند .
در اکثر موارد از بلفاروپلاستی جهت درمان افتادگی در پلک بالا می توان کمک گرفت .
انجام این  روش درمانی اهمیت بسیار زیادی دارد و به عنوان یک جنبه درمانی باید به آن نگاه کرد.

انجام جراحی پلک در  پیرامون پلک بالا به عنوان یک روش متفاوت صورت می پذیرد در  جهت انجام این  روش متخصص در اکثر موارد برش ها را از بیرون پلک و در بعضی از موارد از داخل پلک ایجاد می کند .
این برش ها با توجه به تشخیص جراح توسط چاقوی جراحی یا استفاده از لیزر و امواج رادیویی صورت می‌پذیرد.

جهت انجام بلفاروپلاستی امروزه برش ها به صورت بسیار دقیق توسط دستگاه های لیزر یا استفاده از امواج رادیویی صورت می پذیرد.
البته در اکثر موارد هنر جراح در این زمینه نیز بسیار حائز اهمیت.

در جهت انجام بلفاروپلاستی در پلک بالایی پوست و چربی اضافه از نواحی پلک برداشته می‌گردد تا باعث شود چشم‌ها ظاهر زیبا و شاداب تر به خود بگیرند.

انجام بلفاروپلاستی در بعضی از موارد بر روی یک پلک و یا بر هر دو پلک صورت می پذیرد.

جراحی پلک
کلینکی بین المللی پوست مو زیبایی آرد-جراحی پلک

عمل بلفاروپلاستی پلک بالایی به چه صورتی انجام می‌شود؟

انجام بلفاروپلاستی  در پلک بالا پس از استفاده از بی‌حسی موضعی بسته به نوع و شکل پلک ها برش در نواحی پلک ایجاد می گردد تا به کمک آن قسمت های اضافه، پوست و مایعات خارج و زیبایی در چهره ایجاد گردد.
بعد از این که فرم پلک‌ها اصلاح شد جراح محل برش را به کمک بخیه می بندد و  عمل پلک رو به پایان خواهد رساند.
بعد از گذشت یک ماه  هیچ رد و جایی از برش های ایجاد شده بر نواحی پلک باقی نخواهد ماند.

عمل بلفاروپلاستی برای پلک پایین :

انجام بلفاروپلاستی در نواحی پلک پایین جهت رفع چین و چروک و چربی های اضافه در این نواحی مورد استفاده قرار می گیرد .
در اکثر موارد پف در زیر چشم ها به دلیل ارثی بودن می باشد و به دلیل تجمع بیش از اندازه بافت چربی در این نواحی زیبایی و شادابی  تحت تاثیر قرار می گیرد،لذا به کمک این روش درمانی می توان باعث رفع این موارد و جذابیت در چهره شد.

انجام جراحی پلک در نواحی پایین در افرادی که به علت بالا رفتن سن دچار پف چشم شده‌اند می تواند تاثیرات فوق‌العاده‌ای بر جای بگذارد.

در اکثر موارد انجام بلفاروپلاستی بر نواحی پلک پایین به کمک یک برش بسیار ظریف در پشت پلک پایین انجام می پذیرد و نیازی به استفاده از بخیه نیز وجود ندارد .
چنانچه  از جراح جهت حذف پوست اضافه  کمک گرفته شود. در نواحی زیر خط مژه برش ایجاد می‌شود.
متخصص با ایجاد یک برش مشکلات  را درمان و سپس به کمک بخیه های ظریف و ریز محل را بخیه خواهد زد، ولی به این موضوع توجه کنید که پس از گذشت یک ماه و گذراندن دوره نقاهت هیچ اثری از محل برش باقی نخواهد ماند.

جهت ایجاد برش های دقیق برای انجام جراحی در پلک پایین می توان از لیزر، امواج رادیویی بهرمند شد.
در این نوع جراحی برش ها احتمال خونریزی پس از انجام جراحی را کاهش خواهند داد و در صورتی که چین و چروک در این نواحی وجود داشته باشد با توجه به نظر متخصص ممکن است از تزریق بوتاکس نیز استفاده گردد.

اقدامات قبل  از عمل بلفاروپلاستی:

قبل از اقدام به انجام هر یک از روش های زیبایی باید مراقبت ها و اقدامات قبل آن را نیز مورد توجه قرار دهید .
انجام عمل بلفاروپلاستی نیز مراقبت هایی را شامل می‌شود که می توان به موارد ذیل اشاره نمود.

از مصرف انواع داروهای که باعث رقیق شدن خون می گردد خودداری کنید .

همچنین مصرف انواع مکمل ها و ویتامین هایی که باعث رقیق شدن خون می گردد قبل از انجام جراحی نباید مصرف گردد.

از مصرف انواع نوشیدنی های حاوی الکل خودداری نمایید .

از مصرف انواع دخانیات، کشیدن قلیان  و سیگار به مدت یک هفته قبل از انجام جراحی خودداری نمایید .

در جهت انجام جراحی هیچ‌گونه استرس نداشته باشید .

همچنین بر نواحی انجام جراحی هیچگونه آرایشی نداشته و صورت خود را به طور کامل شستشو دهید.

آب و مایعات فراوان بنوشید.

اگر دچار بیماری یا داروی خاصی مصرف می کنید حتما متخصص  را از بیماری و مصرف داروی خود آگاه سازید.

مراقبت های بعد از انجام جراحی پلک:

از دست کاری و فشار به محل های جراحی خودداری نمایید .

جهت کاهش تورم و التهاب ایجاد شده از کمپرس سرد استفاده نمایید.

آنتی بیوتیک ها و مسکن هایی که توسط متخصص تجویز می گردد جهت جلوگیری از ایجاد عفونت و کاهش درد می باشد حتماً به موقع مصرف نمایید.

از انجام دادن فعالیت های زیاد و ورزش های سنگین خودداری کنید‌..

بعد از انجام جراحی رژیم غذایی متناسب ای را رعایت نمایید .

از مصرف زیاد نمک و غذاهای  چرب خودداری کنید.

جهت ایجاد بهبودی سریعتر از مصرف انواع دخانیات ،کشیدن سیگار  به مدت یک هفته خودداری کنید.

هزینه عمل بلفاروپلاستی در پلک بالا و پایین  به چه عواملی بستگی دارد؟

هزینه هایی که مختص به انجام عمل بلفاروپلاستی یا همان عمل پلک می باشد به عوامل متعددی مرتبط می‌باشد.
ما در این بخش از محتوا سعی داریم تا تعدادی از عوامل تاثیر گذار بر هزینه‌های انجام این روند  را برای شما بیان نماییم .

عواملی که بر هزینه‌های انجام عمل افتادگی پلک موثر می باشند شامل موارد زیر هستند:

انجام جراحی بر پلک ها و تعداد پلک هایی که شما قصد انجام جراحی بر روی آن را دارید.

هزینه هایی که مختص به انجام جراحی در پلک بالا و پلک پایین می‌باشد جهت رفع پف و چین و چروک در نواحی پلک پایین متفاوت میباشد

هزينه هایی که در کلینیک ها اعمال می گردد می تواند به صورت جداگانه برآورد گردد.

انجام آزمایشات و معاینات قبل از انجام جراحی می‌تواند در هزینه‌ها تأثیرگذار باشد .

استفاده از تجهیزات در کلینیک ها نیز در هزینه های عمل پلک بسیار موثر هستند .

در بعضی از موارد نوع بیمه و یا نوع قرارداد می‌تواند در قیمت عمل بلفاروپلاستی تاثیر گذار باشد.

موقعیت جغرافیایی و انتخاب شهری که در آن اقدام به انجام عمل پلک می نماید می تواند در هزینه‌های انجام درمان دخیل باشد.

با توجه به در نظر گرفتن این عوامل می توانید به شاخص درست معقولی از هزینه‌ها دست پیدا نمایید.

هزینه عمل پلک بالا و پایین:

با توجه به انجام معاینات اولیه مشخص می‌گردد که انجام بلفاروپلاستی بر کدام یک از چشم‌ها و کدام نواحی باید صورت بپذیرد .
چنان که فقط در پلک های پایینی اقدام به  انجام این جراحی نمایید قیمت های کمتری را نیز جهت انجام این جراحی پرداخت خواهید کرد.
ولی اگر از بلفاروپلاستی هم بر روی پلک  پایین و هم روی پلک  بالا استفاده گردد معمولاً هزینه‌های بیشتری را نیز باید متقبل گردید .

گاهی هم بلفاروپلاستی جهت رفع پف در  پلک در نواحی پایین مورد استفاده قرار می‌گیرد که به طور کل هزینه های اصلی در زمان  حضور در کلینیک مشخص خواهد شد که جراح چشم ها  را مورد معاینه قرار دهد.

جهت اطلاع پیدا کردن از هزینه های مربوط به انجام این روش درمانی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد می توانید با این کلینیک تماس حاصل بفرمایید واز  تخفیفات عالی در این کلینیک و رضایتمندی مراجعه کنندگان نیز اطلاعات کافی به دست آورید.
در این کلینیک تلاش ما همواره این است که  تا جایی که بتوانیم هزینه های انجام عمل های مختلف چشم را  برای مراجعه کنندگان پایین بیاوریم .

سوالات متداول در مورد عمل بلفاروپلاستی

از عمل بلفاروپلاستی چه انتظاری می‌بایست داشت؟

افرادی که از بلفاروپلاستی جهت رفع مشکلات ایجاد شده در نواحی پلک استفاده می کند خواستار تغییرات خاص در چهره خود هستند و میخواهند به کمک این روش درمانی باعث ایجاد جذابیت بیشتر   و شادابی در چهره گردند .
در واقع انجام عمل زیبایی پلک در جهت رسیدن به اهداف و خواسته های فرد صورت می پذیرد.
اما می بایست یک نگاه واقع بینانه به انجام این جراحی داشته باشید و خوب است که تمام جوانب و تغییراتی که با انجام این جراحی در چهره شما ایجاد می گردد را مورد بررسی قرار داده و با پزشک خود مشورت های لازم را داشته باشید تا حدود تغییراتی که با بلفاروپلاستی در چهره تان پدید می گردد را به خوبی بررسی نمایید.

تاثیرات بلفاروپلاستی بر جوانی چهره و شادابی چشمها تا چه مدت پایدار است؟

انجام هر یک از روش های زیبایی می تواند در هر یک از بخش های بدن باعث اصلاح در ساختار آن گردد.
اما تاثیراتی که انجام عمل بلفاروپلاستی برای زیبایی چهره به همراه دارد پس از اتمام جراحی به صورت کامل و واضح آشکار خواهد بود.
انجام  این روش نتایج فوق‌العاده‌ای را با خود به همراه دارد.
انجام عمل بلفاروپلاستی به عنوان یک فرآیند زیبایی نمی‌تواند به طور حتم جلوی پیر شدن پوست را بگیرد اما می‌توان از این جراحی جهت زیبایی در چهره استفاده کرد و باعث ایجاد  تاثیرات مثبت در چهره شد.

آیا جراحی بلفاروپلاستی نیاز به بیهوشی دارد؟

انجام بلفاروپلاستی معمولا توسط متخصص  به صورت سرپایی صورت می‌پذیرد و هیچگونه نیازی به بستری شدن در کلینیک را ندارید .

انجام این جراحی معمولاً با استفاده از روش کم تهاجمی  صورت می پذیرد و تحت بی حسی موضعی توسط پزشک انجام خواهد گرفت به همین دلیل این امر سبب می گردد  خطرات و عوارض پس از بیهوشی در فرد ایجاد نگردد.

پس نیازی نیست که هیچ استرس زیادی جهت انجام این جراحی با خود داشته باشید.

در بعضی از موارد انجام این عمل زیبایی نیاز دارد جهت رفع موارد در کنار عمل‌های از قبیل لیفت ابرو ،پیوند چربی  و انجام بوتاکس صورت بپذیرد تا شاهد ایجاد نتایج مطلوب  پس از جراحی گردید.

آیا عمل بلفاروپلاستی دردناک است؟

جهت انجام این جراحی معمولاً متخصص از امپول بی حس کننده استفاده می کند که تنها ممکن است این دو آمپول برای  فرد  درد کمی  را با همراه داشته ولی و بعد از آن هیچ دردی را احساس نخواهید کرد .
استفاده از بی حس کننده ها هم می تواند به صورت خوراکی باشد و هم به صورت تزریقی.

عوارض بلفاروپلاستی چیست و آیا راهی برای جلوگیری از آنها وجود دارد؟

انجام عمل‌های زیبایی پلک همچون روش های زیبای ممکن است که عوارض را با خود به همراه داشته باشد ولی با رعایت مراقبت های قبل و بعد از انجام این جراحی می تواند باعث  کاهش شدید عوارض شد.

مشکل در بسته شدن  پلک  پس از  اتمام  جراحی از  عوارض پس از انجام بلفاروپلاستی به شمار می رود که  در کمترین زمان ممکن رفع می‌گردد.

بیشتر عوارضی که احتمالا پس از انجام بلفاروپلاستی با آن مواجه خواهید شد خشکی اطراف چشم، ماندن محل برش در اطراف چشم می باشد ، همچنین ممکن است که بعد از اتمام جراحی با  عدم بسته شدن چشم ها مواجه گردید.

به  این مسئله توجه کنید که جهت انجام این جراحی باید  به  کلینیک و مراکز معتبر مراجعه نمایید تا با  چنین عوارضی روبرو نگردید   و با کمترین عوارض می توانید اقدام به انجام این جراحی نمایید .

در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد انجام جراحی بلفاروپلاستی برای تمام مراجعه‌کنندگان صورت می پذیرد ‌

در این کلینیک هیچ گزارشی مبنی بر عوارض پس از اتمام جراحی نشده است بنابراین با خیال راحت می توانید اقدام به انجام این جراحی نموده و شاهده زیبایی در چهره خود گردید.

جراحی پلک
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-جراحی پلک

بهترین سن برای انجام عمل بلفاروپلاستی چه سنی است؟

درمان بلفاروپلاستی  معمولا  برای افرادی  که سن آنها بالای ۳۰ سال است  صورت می‌پذیرد .
این افراد برای انجام عمل بلفاروپلاستی به عنوان مهمترین کاندیدا شناخته شده می باشند .
اما در بعضی از موارد با توجه به نظر متخصص افراد زیر این ین نیز می‌تواند به رفع موارد از بلفاروپلاستی کمک بگیرند.
برای مثال کودکانی که به صورت مادرزادی دچار افتادگی در پلک شده اند  و این افتادگی بسیار شدید است می تواند از بلفاروپلاستی کمک بگیرند .

تورم پلک بعد از عمل بلفاروپلاستی تا چند وقت ماندگار است؟

تورم ها و التهابات که در نواحی پوست ایجاد شده با توجه به رعایت مراقبت های خوب بعد از انجام جراحی به مدت سه روز به طور کامل التیام پیدا می کند.

مدت زمان عمل بلفاروپلاستی چقدر است؟

انجام جراحی بلفاروپلاستی به صورت سرپایی صورت می‌پذیرد و زمانی که مختص به انجام این جراحی می باشد حدود یک الی سه ساعت می باشد.
این مدت زمان با توجه به انتخاب نوع جراحی و پلک بالا یا پایین متفاوت است .

فرد بلافاصله پس از اتمام جراحی می تواند کلینیک را ترک و به خانه بازگردد.

در بعضی از موارد جهت ایجاد نتایج بهتر و رسیدن به حالت دلخواه انجام این جراحی در دو مرحله توسط متخصص صورت می پذیرد که تمام این تفاوت‌ها به سبب نوع عمل و میزان سلامتی کاندیدا بستگی دارد.

دوره نقاهت بعد از عمل بلفاروپلاستی چقدر است؟

انجام بلفاروپلاستی در کمترین زمان ممکن صورت می پذیرد و با توجه به مدت زمان لازم جهت بهبودی محل برش و به رفع کبودی های ایجاد شده در اطراف چشم و کاهش التهابات و ورم ها در پلک ها به مدت ۱۵ روز نیاز است  تا دوره نقاهت به طور کامل سپری گردد.

در این مدت شما باید جهت ایجاد معاینه و کشیدن بخیه ها طبق نظر پزشک به کلینیک مراجعه نمایید و پس از گذشت چند هفته می تواند تاثیرات فوق العاده از انجام این جراحی بر چهره خود را مشاهده نمایید.

چطور یک جراح خوب برای بلفاروپلاستی پیدا کنم؟

اکثر  افراد جهت انجام این جراحی به دنبال یک جراحی در بیمارستان های دولتی هستند .

این افراد  هزینه جراحی افتادگی پلک در بیمارستان ها دولتی را جویا می شوند ولی باید به این مسئله توجه نمایید که هیچ کدام یک از این عوامل نمی‌تواند به عنوان ملاک یافتن بهترین جراح برای انجام بلفاروپلاستی به شمار آید.
جهت یافتن جراح خوب باید تحقیقات لازم را انجام دهید و هیچ گاه هزینه‌ها را ملاک انتخاب بهتر بودن جراح قرار ندهید.

سعی کنید با تحقیق و بررسی درست و همچنین مشاهده نمونه های انجام عمل برای دیدن عکس های قبل و بعد از انجام جراحی و در نظر گرفتن رضایت مندی اقدام به انجام این جراحی نمایید.

جهت انجام بلفاروپلاستی می توانید به کلینیک  بین المللی پوست مو زیبایی آراد مراجعه نمایید و همواره راهنمایی و مشاوره های لازم جهت انجام این جراحی را به دست آورید.

نتیجه گیری:

داشتن زیبایی و جذابیت در چهره برای هر فرد از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.
بر اثر عواملی مثل افزایش سن، قرار گرفتن در برابر نور مستقیم خورشید،  مشکلات ژنتیکی و دیگر عوامل پوست دچار افتادگی و شکستگی خواهد شد و افراد جوان‌تر در سنین  پایین نیز با این عوامل روبرو خواهند شد .

در جهت رفع این  موارد حتماً باید به کلینیک و مراکز معتبر مراجعه نمایید تا توسط پزشک مورد مشاوره قرار گرفته و سپس بهترین روش درمان را انتخاب نمایید.

انجام این جراحی در کمترین زمان ممکن تنها با بی حس کننده های موضعی صورت می پذیرد و نیاز به بیهوشی وجود ندارد.

مدت زمانی که مختص به انجام این جراحی است حدود یک الی سه ساعت زمان می باشد و با توجه به انجام جراحی بر هر پلک ها بالا و پایین متفاوت است.

جهت اطلاع پیدا کردن از خدمات مربوط به انجام جراحی می توانید با کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد تماس حاصل فرمایید و سپس توسط بهترین متخصصین مورد معاینه قرار گرفته و اقدام به انجام بلفاروپلاستی نمایید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی تخصصی آراد با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com/مراقبت-ها/

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

تلگرام

https://t.me/cliniczibaeiiarad

گپ

https://gap.im/join/OTM4NzkxMjUwNDIzMDU5MDgxMjM4NTI1NDExODY1MjI1NTI5OTM3MDQ1MDIwODY0MzMyNjA3NTMzNjEzMTIyOTU3NTUzMjYyNjA1NTH

سروش

https://splus.ir/cliniczibaiiarad

ایتا

https://eitaa.com/cliniczibaiiarad

روبیکا

https://rubika.ir/clinicarad

آپارات:https://www.namasha.com/v/SFlK6qKB

نماشا:https://www.namasha.com/v/9fUqiMJQ

درباره‌ی samin omrani

همچنین ببینید

عکس دختری که از قرص زیبایی صورت و لیزر استفاده کرده است

قرص برای زیبایی صورت

قرص برای زیبایی صورت زیبایی,سلامتی و تغذیه مناسب باعث جلوگیری از علائم پیری زودرس  صورت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *