آخرین خبرها

پف چشم بعد از گریه کردن

پف چشم بعد از گریه کردن

گریه به عنوان یک احساس عاطفی در هر فردی وجود دارد.
وقتی گریه بیش از اندازه باشد باعث ایجاد پف در اطراف چشم می گردد که این موضوع می‌تواند التهاب ،قرمزی و کوچک شدن چشم ها را به دنبال داشته باشد.
زمانی که فرد بیش از اندازه گریه می‌کند،خون رسانی را به این ناحیه افزایش می‌دهد .
افزایش خونرسانی در این نواحی از مهمترین دلایل ایجاد التهاب و قرمزی می باشد، زیرا چشم ها به عنوان یکی از مهمترین اعضای صورت به شمار می روند.

پف چشم بعد از گریه کردن به عنوان یک عامل اصلی به شمار می‌رود که جهت رفع آن می توان از روش های خانگی در سریع ترین زمان ممکن کمک گرفت .

همچنین در بعضی از مراحل به دلیل مشکلات ژنتیک و دیگر عوامل ممکن است که پف  اطراف چشم ایجاد گردد که جهت درمان و علت ایجاد پف چشم بهتر است که به کلینیک ها و مراکز معتبر مراجعه نمایید،تا توسط متخصص مورد معاینه و علت پف زیر چشم مشخص و بهترین درمان برای آن در نظر گرفته شود.

پیشنهاد ما به شما کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد می‌باشد .
شما میتوانید با مراجعه به این کلینیک توسط بهترین متخصصین مورد معاینه قرار گرفته و سپس بهترین درمان را جهت رفع پف زیر چشم انتخاب نمایید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد

درمان پف چشم بعد از گریه کردن:

در اکثر موارد به دلیل گریه کردن بیش از اندازه ممکن است که پف چشم بیش از اندازه باشد و این عامل به صورت شدید در اطراف چشم ایجاد شده باشد که در اکثر موارد فرد مجبور است تا جهت بهتر شدن شرایط از خانه بیرون نرود و در منزل بماند،ولی جهت رفع این موارد از راهکارهای ساده و راحت می توان استفاده کرد که به درمان سریع تر پف چشم بعد از گریه کمک زیادی خواهد کرد.
بعضی از این موارد را ما در این مقاله مورد بررسی قرار می دهیم تا به عنوان راه‌کارهای موثر در اکثر موارد به کمک شما آیند.
این موارد شامل:

استفاده از کمپرس سرد:

یکی از مهم ترین و مناسب ترین و ساده ترین روش هایی که می‌توان بعد از ایجاد پف در زیر چشم از آن کمک گرفت استفاده از کمپرس سرد می باشد.
این مورد می تواند به رفع پف چشم بعد از گریه کردن به شما بسیار کمک کند .
در جهت گریه کردن بیش از اندازه در مناطق زیر چشم خونرسانی افزایش پیدا می‌کند که با استفاده از کمپرس سرد  می‌توان این خونرسانی را کاهش داد.
همچنین می توان  باعث شد تا پوست مربوط به اطراف چشم به کمک کمپرس سرد محکم و لیف گردد  و از افتادگی  پوست  در اطراف این ناحیه جلوگیری شود.
برای انجام این کار می توانید یک پارچه تمیز را داخل آب سرد قرار دهید و سپس آن را بر روی نقاط مورد نظر بگذارید و با فشار کم باعث رفع پف اطراف چشم شوید.
جهت انجام این درمان حدود ۱۰ دقیقه زمان نیاز است تا پف ایجاد شده درمان گردد.

استفاده از خیار:

از دیگر روش هایی که جهت درمان پف چشم بسیار کارآمد و موثر است  استفاده از ماسک خیار می باشد که می تواند به عنوان یک روش موثر به رفع پف زیر چشم بعد از گریه کردن کمک کند.

استفاده از ماسک خیار به دلیل ترکیبات خاصی که در خیار است می‌تواند به رفع التهابات چشم کمک کند و التهابات ایجاد شده را درمان کند.

جهت استفاده از خیار لازم است تا خیارها را ابتدا شسته و آن را به صورت حلقه حلقه در آورده و حلقه های به دست آمده را به مدت یک ربع داخل فریزر قرار داده تا سرد شوند.
سپس بر روی هر کدام از چشم های خود یک حلقه خیار بگذارید و اجازه دهید تا خیارها تا زمانی که سردی خود را از دست می‌دهند و گرم می‌شوند بر روی چشم باقی بماند سپس خیال ها را تعویض کنید.

استفاده از این روش درمانی احساس خیلی بهتری را به افراد خواهد داد و پف ایجاد شده  اطراف چشم بعد از گریه کردن را از بین خواهد برد.
انجام این درمان را چندین بار میتوانید استفاده نمایید و بعد از اتمام کار صورت خود را به کمک آب ولرم بشویید.

استفاده از چای کیسه ای:

استفاده از چای کیسه ای می تواند به درمان پف زیر چشم کمک کند.
در چای کیسه ای ماده ای به نام تانن وجود دارد که نفوذ این  ماده به داخل پوست باعث می‌گردد تا گردش خون متعادل گردد و به رفع پف زیر چشم بعد از گریه کردن کمک زیادی کند‌.
جهت انجام این روش لازم است تا دو عدد چای کیسه ای را ابتدا درون آب جوش قرار داده سپس آن را به فریزر انتقال دهید و اجازه دهید تا سرد شود.
بعد از نیم ساعت از فریزر خارج نموده و جهت استفاده بر روی کمر خوابیده و چای سرد شده را بر روی چشم‌های خود قرار دهید و اجازه دهید چای به اندازه یک ربع بر روی ناحیه بماند سپس صورت خود را با آب ولرم شستشو دهید.

استفاده از روش ماساژ آب گرم:

استفاده از ماساژ آب گرم به عنوان یک روش موثر و عالی می تواند به رفع پف زیر چشم بعد از گریه کردن کمک زیادی کند.
استفاده از ماساژ در ناحیه بینی باعث می‌گردد تا گرفتگی های ایجاد شده در اطراف چشم رفع گردد .
به علت خون رسانی زیاد خون‌هایی که در این مناطق تجمع پیدا کرده به دیگر نقاط بدن انتقال پیدا می‌کند و پف ایجاد شده در اطراف چشم از بین می‌رود.
جهت استفاده از ماساژ می توانید از انواع روغن های نارگیل  و زیتون استفاده نمایید و با ماساژ دادن در نواحی قسمت بینی به رفع تورم و التهابات ایجاد شده کمک کنید.
جهت انجام ماساژ بهتر است که سر خود را کمی بالاتر از بدن قرار دهید و با آرامش کامل اقدام به انجام ماساژ در این ناحیه نمایید تا باعث ایجاد نتایج مطلوب تر گردید.

استفاده از سفیده تخم مرغ:

یکی دیگر از انواع روش ها که می توان به درمان پف زیر چشم کمک کرد استفاده از سفیده تخم مرغ می باشد .
در سفیده تخم مرغ ترکیبات خاصی وجود دارد که این ترکیبات باعث انقباض پوست می گردد و می تواند به درمان پف چشم کمک زیادی کند.
در جهت انجام این روش درمانی بهتر است که ابتدا سفیده تخم مرغ را جدا نموده و هم زده تا ساختار تخم مرغ یک دست  گردد بعد آن را در نواحی مورد نظر چشم خود استفاده نموده و به مدت چند دقیقه صبر کنید تا بر روی صورت بماند و سپس محل مورد نظر را به کمک آب ولرم شستشو دهید.

استفاده کردن از آب نمک:

استفاده از نمک می تواند به رفع پف  ایجاد شده در اطراف چشم کمک زیادی کند .
نمک می تواند آب اضافه جمع شده در اطراف چشم را جذب نماید و باعث رفع پف چشم نیز بگردد.

جهت استفاده از نمک ابتدا باید یک نصف قاشق مرباخوری از نمک را درون یک فنجان آب ولرم به خوبی مخلوط نمایید و پس از خوابیدن بر روی کمر سر خود را کمی بالاتر از سطح بدن خود قرار داده و به کمک دو تکه پنبه آب نمک آماده شده را بر روی چشم‌های خود قرار داده و  اجازه دهید برای چند دقیقه بر روی صورت بماند.

استفاده از این روش باعث می‌گردد تا مایع جمع شده که سبب ایجاد پف زیر چشم شده جذب گردد و پف زیر چشم از بین برود.
پس از مدت زمان معین شده صورت خود را به کمک آب بشویید.

استفاده از ژل آلوئورا:

استفاده از ژل آلوئورا علاوه بر تغذیه پوست می‌تواند به رفع پف زیر چشم نیز کمک زیادی کند .
استفاده از این ژل به عنوان یک روش عالی به درمان پف چشم کمک می کند.
علاوه بر این موارد می‌تواند پوست را به طور کامل تغذیه نماید.
استفاده از ژل آلوئورا باعث کلاژن سازی در پوست می گردد و به جوانسازی پوست کمک زیادی می‌کند.

جهت استفاده از این محصول لازم است تا ژل مورد نظر از داخل برگ خارج گردد و سپس آن را برای استفاده به اطراف چشم خود بزنید و  به کمک ماساژ دادن آن را بر روی نواحی چشم مورد استفاده قرار دهید و اجازه دهید ژل مورد نظر بر روی پوست باقی بماند تا خشک شود.
سپس به کمک آب سرد ژل را از سطح پوست پاک نمایید.

استفاده از گلاب:

یکی دیگر از راهکارهای درمانی جهت رفع پف چشم استفاده از گلاب می باشد.
استفاده از این محصول علاوه بر زیبایی باعث سفت شدن پوست اطراف چشم نیز می گردد.
جهت انجام این روش لازم است  ابتدا یک پنبه را به کمک گلاب مرطوب نمایید و بعد از خوابیدن بر روی کمر این پنبه های آغشته شده به گلاب را بر روی چشم‌های خود قرار دهید واجازه دهید به مدت ۵ دقیقه بر روی چشم ها  باقی بماند.
بعد از این مدت زمان پنبه ها را از نواحی مورد نظر برداشته و صورت خود را به کمک آب شستشو دهید.

استفاده از آب:

جهت رفع پف چشم بعد از گریه کردن آب نیز به تنهایی می‌تواند به رفع این موارد کمک زیادی کند، زیرا بعد از گریه کردن زیاد آب زیادی از بدن خارج می‌شود و بدن نیاز به آب زیاد دارد، پس با نوشیدن آب به راحتی می توان به جبران کم آبی بدن کمک کرد.
پس بهتر است بعد از گریه کردن چند لیوان آب بنوشید حتی می‌توانید قبل از نوشیدن آب آن را به کمک طعم دهنده هایی مثل لیمو و اسانس های طعم دار بنوشید و باعث رفع کم آبی بدن گردید.

رفع پف چشم به صورت دائمی:

در اکثر موارد ممکن است که چشم‌های پف کرده همیشه قابل رویت باشند که میتوان جهت رفع این موارد از روش‌های جدید کلینیکی برای درمان استفاده کرد .

روش‌هایی از جمله بلفاروپلاستی که به راحتی می‌تواند با انجام یک جراحی ساده به رفع دائمی پف پلک کمک کند.
استفاده از این روش در یک جلسه و تنها در چندین ساعت توسط پزشک  صورت می پذیرد.

انجام این درمان هیچگونه دوره نقاهت طولانی را ندارد و بدون استفاده از بیهوشی تنها با بی حسی موضعی امکان پذیر می باشد.

جهت انجام این روش درمانی بهتر است که به کلینیک ها و مراکز معتبر مراجعه نمایید تا ابتدا علت پف چشم شما مورد بررسی قرار بگیرد و اگر متخصص لازم بداند از این روش درمانی استفاده نماید.

پیشنهاد ما به شما جهت انجام معاینات لازم برای درمان پف چشم مراجعه به کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد می‌باشد .

شما میتوانید با حضور در این کلینیک توسط متخصص مورد مشاوره قرار گرفته و سپس اقدام به انجام این درمان نموده و شاهد زیبایی افزایش جذابیت در چهره گردید.

کاربرد و مزایای بلفاروپلاستی جهت پف چشم بعد از گریه کردن

انجام بلفاروپلاستی کاربردهای فراوانی دارد که می توان آن را در موارد ذیل خلاصه کرد:

رفع افتادگی و شل شدگی های ایجاد شده در پلک .

  رفع مشکلات در انحنای سطحی پلک.

درمان افتادگی پلک ناشی از سنگینی و رفع پوست اضافه

رفع پف و تورم های ایجاد شده در نواحی پلک

از بین بردن پف و تورم در زیر چشم ها

برطرف کردن چین و چروک های اضافه و ظریف در اطراف چشم

بهترین کاندیدا برای بلفاروپلاستی جهت رفع پف چشم بعد از گریه کردن :

کاندیدای مناسب جهت استفاده از بلفاروپلاستی افرادی هستند که از نظر جسمی در سلامت کامل هستند و متخصص آنها را به عنوان کاندیدای مورد نظر جهت انجام این درمان معرفی کرده است.

جهت مشخص کردن این که آیا شما کاندیدای مورد نظر جهت انجام این درمان به شمار می رود یا خیر.! بهتر است که به کلینیک و مراکز معتبر مراجعه کنید.
پیشنهاد ما به شما مراجعه به کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد می باشد.
شما می‌توانید با حضور در این کلینیک توسط بهترین کارشناسان مورد مشاوره قرار گرفته و مشخص کنید که آیا کاندیدای مورد نظر جهت انجام این درمان به شمار می رود یا خیر.!

در این کلینیک به طور کلی پوست اطراف چشم شما مورد معاینه قرار می‌گیرد و دلیل اصلی پف زیر چشم برای شما مشخص می گردد .
همچنین مشخص می‌شود که آیا استفاده از بلفاروپلاستی به عنوان یک روش مناسب جهت جوانسازی پلک و رفع پف زیر چشم برای شما مناسب است یا نه.

استفاده از این روش درمانی برای متقاضیانی که دچار بیماریهای حاد و مزمن هستند به عنوان یک روش موثر و مناسب نمی باشد.

هچنین افرادی که دچار اختلالات انعقادی و یا مشکلات در سیستم ایمنی هستند و دچار دیابت یا فشار خون کنترل نشده می باشند نباید اقدام به انجام این جراحی زیبایی نمایند.

البته اگر بتوانند این بیماری‌ها را کنترل نمایند مشکلی برای آن ها جهت انجام این درمان پیش نخواهد آمد.

استفاده از دخانیات و کشیدن سیگار ممنوع می باشد افرادی که دخانیات مصرف می‌کنند کاندیدای مناسب جهت انجام این درمان به شمار نمی روند، زیرا مصرف این گونه موارد می‌تواند باعث اختلال در بهبودی پس از اتمام درمان گردد.

به همین دلیل اکثر پزشکان توصیه می‌کنند که به مدت چند هفته قبل از انجام جراحی از مصرف انواع دخانیات خودداری گردد.

آمادگی و مراقبت های قبل از بلفاروپلاستی جهت رفع پف چشم بعد از گریه کردن

برای انجام بلفاروپلاستی جهت رفع پف چشم متخصص از بی‌حسی موضعی استفاده خواهد کرد که این بی حس کننده ها در نواحی چشم تزریق می گردد تا باعث آرامش فرد در حین انجام جراحی گردد، ولی اگر متخصص لازم دانست از بیهوشی استفاده کند در روز  قبل از انجام جراحی از شما می‌خواهد مراقبت‌های خاصی را رعایت نماید که بعضی از این مراقبت ها شامل موارد ذیل هستند:

از مصرف انواع داروهای رقیق کننده و ضد انعقادی خون به مدت دو هفته قبل از انجام این جراحی خودداری نمایید.

در روز انجام جراحی هیچگونه آرایش بر روی پوست خود نداشته باشید.

حتماً برنامه‌ریزی داشته باشید و هیچ گونه استرس جهت انجام این درمان نداشته باشید و به مدت چند ساعت قبل از انجام جراحی در کلینیک حضور داشته باشید.

مصرف بعضی از داروها از جمله فشار خون قبل از انجام جراحی الزامی می باشد.

بعد از انجام جراحی از مصرف انواع مشروبات الکلی قبل از انجام جراحی خودداری گردد.

از کشیدن سیگار و مصرف انواع دخانیات به مدت دو هفته قبل از انجام جراحی خودداری کنید.

پف چشم
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-پف چشم

مراحل انجام بلفاروپلاستی جهت رفع پف چشم بعد از گریه کردن :

از بلفاروپلاستی می‌توان هم بر روی پلک بالا و هم بر روی پایین استفاده کرد.
همچنین می‌توان بر دو پلک به طور همزمان از جراحی استفاده نمود.
انجام بلفاروپلاستی جهت رفع پف چشم در کمترین زمان ممکن به دست متخصصین با تجربه صورت می‌پذیرد.
جهت انجام این روش درمانی ابتدا متخصص یک شکاف بسیار ریز در نواحی مختلف پلک ایجاد می نماید و به کمک برش های ایجاد شده چربی مایعات و بافت‌های عضلانی اضافه را برداشت خواهد کرد و باعث بهبود این مناطق می گردد .

برش های ایجاد شده در این نوع روش به نحوی هستند که پس از بهبودی کامل هيچ گونه آثاری از آنها قابل مشاهده نخواهد بود.

پس از خارج کردن چربی و مایعات اضافه های ایجاد شده به کمک بخیه های بسیار ظریف به نحوی بسته خواهند شد که پس از بهبودی در ظاهر مشخص نخواهند بود.

انجام این روش درمانی در کمترین زمان ممکن صورت می‌پذیرد و زمانی که مختص به انجام این جراحی می باشد حدود نیم الی یک ساعت می باشد.

استفاده از این جراحی به صورت سرپایی می باشد نیازی به بستری شدن در کلینیک ندارید و پس از اتمام جراحی می توان کلینیک را ترک و دوره نقاهت را در منزل سپری نمایید.

دوره نقاهت بعد از عمل بلفاروپلاستی

انجام این جراحی در کمترین زمان ممکن صورت می پذیرد.
پزشک پس از اتمام درمان بر روی نواحی مورد نظر آنتی بیوتیک های مخصوص  قرار خواهد داد تا از ایجاد عفونت جلوگیری نمایند .

معمولاً نیازی به استفاده از پانسمان کامل بر روی چشم وجود ندارد و در روز اول پس از اتمام می توانید از کمپرس سرد به مدت ۱۰ الی ۱۵ دقیقه  جهت رفع تورم و کبودی استفاده نمایید.

در روز دوم هر چند ساعت یکبار به مدت ۱۰ الی ۱۵ دقیقه می توانید جهت افزایش سرعت بهبودی از کمپرس گرم استفاده نمایید.

جهت بهبودی سریع تر، حتما داروها و مسکن هایی که توسط پزشک برای شما تجویز شده است را به طور مرتب استفاده نمایید،ولی از از مصرف انواع مسکن ها و دارو ها بدون تجویز متخصص خودداری نمایید.

استفاده از بلفاروپلاستی به عنوان یک جراحی کوچک به شمار می‌رود، اما با این حال هنوز هم یک جراحی محسوب می‌شود که ممکن است  ناراحتی و عوارضی در این جراحی ایجاد شود،  ولی در مدت زمان کوتاه طی چند روز اول از بین خواهد رفت و جای هیچ گونه نگرانی ندارد.

جهت ایجاد بهبودی بهتر در چند هفته اول، بهتر است که از لوازم آرایشی در نواحی چشم استفاده ننمایید.

همچنین از لنزهای طبی نیز استفاده نگردد.

بعد از انجام عمل می توانید از عینک استفاده کنید،فقط هنگام گذاشتن و برداشتن آن احتیاط نمایيد تا نواحی و پیرامون چشم آسیب نبیند.

بخیه هایی که جهت بلفاروپلاستی  مورد استفاده قرار می گیرند معمولاً بخیه های جذبی هستند، ولی اگر از بخیه‌های غیر جذبی استفاده شد طی ۴ تا ۷ روز پس از انجام جراحی جهت کشیدن بخیه‌ها حتماً به کلینیک و مراکز معتبر مراجعه نمایید.

جهت بهبودی سریع‌تر کرم های ترمیم کننده ای که توسط پزشک برای شما تجویز شده را می توانید بر روی نواحی استفاده نمایید تا جای زخم و اسکار از بین برود.

خدمات مربوط به انجام بلفاروپلاستی جهت رفع پف زیر چشم و افتادگی های ایجاد شده در این نواحی را می توانید در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد تحت درمان بهترین متخصصین پوست و مو انجام داده و شاهد زیبایی افزایش اعتماد به نفس خود گردید.

عوارض و خطرات بلفاروپلاستی جهت رفع پف چشم:

از مهمترین عارضه هایی که ممکن است پس از انجام این روش درمانی ایجاد گردد عدم توانایی در کامل بستن چشم ها می باشد.

این عارضه، یک عارضه موقتی می باشد و به مدت چند هفته بهبود پیدا خواهد کرد.

در این مدت زمان معمولاً متخصص برای شما قطره های چشمی، پانسمان چشم و بخور را پیشنهاد می‌دهد تا از خشکی چشم جلوگیری نماید تا بهبودی سریع تری برای شما ایجاد کند.

از دیگر عوارض پس از انجام بلفاروپلاستی می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

ایجاد عفونت در نواحی پلک

ایجاد دوبینی

ایجاد اسکارهای واضح و جای زخم باز در نواحی درمان
البته بهتر است حتما جهت جلوگیری از این عوارض از کرم های ترمیم کننده که توسط پزشک تجویز شده استفاده نمایید .

اشکال در قرار گرفتن پلک ها

کوتاه شدن پلک ها

ایجاد بی حسی در پلک

البته به این موضوع توجه کنید که این موارد بیشتر به دلیل انتخاب کلینیک نامعتبر و مهارت نداشتن پزشک در انجام جراحی ایجاد می گردد.
برای جلوگیری از چنین عوارض حتما در مورد کلینیک و پزشک دقت و اطلاعات کافی را به دست آورده باشید .

در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد انواع خدمات زیبایی پوست و مو توسط بهترین متخصصین پوست و مو انجام می پذیرد .
در این کلینیک هیچ گزارشی مبنی بر عوارض پس از اتمام جراحی نشده است، بنابراین با خیال راحت می توانید اقدام به انجام این جراحی نموده و شاهد زیبایی و افزایش اعتماد به نفس خود گردید.

همچنین، در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای صورت می گیرد که می‌توانید از این خدمات بهره مند شوید و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید.

اثرات و  نتایج بلفاروپلاستی جهت رفع پف چشم

انجام این روش درمانی به صورت سرپایی در کمترین زمان ممکن صورت می‌پذیرد که پس از اتمام درمان معمولاً متخصص از کمپرس سرد و مرطوب کننده های مناسب بر روی چشم‌های شما استفاده می نماید تا از ایجاد عوارضی مثل خشکی، آبریزش، تاری دید خوداری کند .
در کنار این موارد ممکن است که عوارضی از جمله درد ،تورم و کبودی در محل های جراحی ایجاد گردد که برای هر شخص متفاوت می باشد، ولی این کبودی ها به مدت یک هفته بعد از درمان از بین خواهد رفت و جای هیچ گونه نگرانی ندارد،ولی اگر بهبودی کامل در مدت زمان طولانی ایجاد نگردید حتماً برای معاینه شدن به پزشک مراجعه نمایید.

به مدت یک هفته بعد از انجام جراحی حتما جهت کشیدن بخیه ها و معاینه شدن به متخصص مراجعه نمایید .
انجام این درمان نتایج فوق العاده‌ای را به همراه دارد و می توانید پس از بهبودی نتایج این درمان را مشاهده نمایید .
نتایج انجام بلفاروپلاستی به مدت حداقل ۱۵ سال برای فرد باقی خواهد ماند، در صورتی که تمام مراقبت ها و مواردی که توسط پزشک رعایت گردد.
حتی در بعضی از موارد با رعایت کامل مراقبت ها می توان نتایج انجام بلفاروپلاستی را دائمی کرد.

جهت انجام بلفاروپلاستی برای رفع پف چشم می توانید به کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد مراجعه نمایید و تحت درمان با بهترین متخصصین پوست و مو از این روش درمانی استفاده و شاهد زیبایی افزایش اعتماد به نفس خود گردید.

تعداد جلسات بلفاروپلاستی:

انجام بلفاروپلاستی می‌تواند جهت رفع مشکلات پیرامون چشم مورد استفاده قرار بگیرد.
انجام این روش درمانی می‌تواند به رفع مشکلات ایجاد شده بر اثر افزایش سن و مشکلات ژنتیک کمک میکند و باعث درمان در یک جلسه گردد .
مدت زمانی که مختص به انجام این درمان می باشد حدود یک الی دو ساعت زمان است که برای هر فرد  با توجه به انجام جراحی متفاوت  می باشد.

ماندگاری که این روش درمانی به همراه دارد در اکثر موارد با رعایت مراقبت ها می تواند دائمی باشد و فرد تا آخر عمر از نتایج انجام بلفاروپلاستی لذت ببرد .
ولی در صورتی که فرد مراقبت های ویژه را رعایت ننماید ممکن است که در سالهای آینده مجدداً نیاز به انجام بلفاروپلاستی برای جوانسازی پوست داشته باشد تا تاثیرات انجام این درمان را حفظ نماید.

سن مناسب برای انجام بلفاروپلاستی:

انجام عمل بلفاروپلاستی معمولاً در سن ۳۰ سالگی به بالا برای اشخاص مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اما انجام این روش درمان هیچ‌گونه شرایط سنی ندارد و همه افراد با خیال راحت می توانند جهت ایجاد جوانسازی و رفع مشکلات ایجاد شده نواحی و پیرامون چشم های خود از این درمان استفاده نمایند ولی بیشتر متخصصان زیبایی معمولاً توصیه می‌کنند که حداقل سن ۱۸ سال باشد تا بتوانید از این درمان استفاده نمایید.

آیا جراحی بلفاروپلاستی نیازی به بیهوشی دارد؟

استفاده از بلفاروپلاستی  اغلب به صورت سرپایی صورت می پذیرد و تنها متخصص از بی حس کننده های موضعی برای انجام این درمان استفاده خواهد کرد و احتیاج به بستری شدن در کلینیک و مراکز درمانی را نخواهید داشت.

انجام این درمان هیچگونه نیازی به بیهوشی ندارد از این رو خطرات و عوارض انجام بیهوشی در این عمل برای فرد ایجاد نخواهد شد.

ماندگاری جراحی بلفاروپلاستی

انجام عمل بلفاروپلاستی می‌تواند بر هر دو پلک بالا و پایین مورد استفاده قرار بگیرد که ماندگاری برای هر پلک متفاوت است ولی با این حال با رعایت مراقبت ها و توصیه هایی که توسط متخصص داده می‌شوند نتایج طولانی مدت برای فرد باقی میماند و فرد نیازی به مراجعه و ویزیت جهت ایجاد نتایج مجدد نخواهد داشت.

پف چشم
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-پف چشم

هزینه عمل بلفارو پلاستی:

هزینه هایی که مختص به انجام عمل بلفاروپلاستی می باشد با توجه به مقدار پوست برداشته شده و نوع عمل که جهت رفع مشکلات ایجاد شده استفاده می گردد متفاوت می‌باشد .
شما میتوانید جهت اطلاع گرفتن از هزینه‌های مربوط به انجام این روش درمانی با مراجعه به کلینیک ها و مراکز درمانی با انجام یک مشاوره ساده از هزینه های انجام این درمان اطلاعات کافی به دست آورید.

برای مشخص شدن هزینه ها مربوط به انجام بلفاروپلاستی با کلینیک بین‌المللی پوست مو زیبایی آراد تماس حاصل بفرمایید و سپس توسط کارشناسان و مشاوران مورد مشاوره قرار گرفته و با رزرو نوبت و حضور در کلینیک از هزینه های انجام این درمان پس از انجام معاینه های لازم اطلاعات کافی بدست آورید.

نتیجه گیری:

جهت رفع پف چشم بعد از گریه کردن از راه حل های  فراوانی می توان استفاده کرد. راه‌کارهای خانگی می تواند کمک زیادی کند .

در اکثر موارد ممکن است که مشکلات چشمی به دلایل مختلف از جمله ژنتیکی یا دیگر مشکلات دیگر ایجاد شده باشد که برای مشخص شدن علت ایجاد پف چشم  حتماً باید به کلینیک ها و مراکز معتبر مراجعه نمایید تا توسط پزشک مورد معاینه قرار گرفته سپس اقدام به انجام درمان های کلینیکی نمایید .

انجام بلفاروپلاستی به عنوان یک روش کلینیکی می‌تواند به درمان پف چشم و افتادگی های ایجاد شده در این نواحی کمک زیادی کند و باعث افزایش اعتماد به نفس افراد نیز بگردد.

انجام این خدمات به صورت سرپایی با بی حسی موضعی صورت می پذیرد بنابراین شخص پس از انجام درمان هیچ گونه عوارض به دلیل استفاده از بیهوشی را تجربه نخواهد کرد و تنها تورم و التهاب در این مناطق ایجاد می گردد که کاملا طبیعی میباشد و  ظرف چند روز به طور کامل از بین خواهد رفت و همچنین به افزایش زیبایی و اعتماد به نفس فرد کمک می گردد .
شما نیز می توانید از خدمات مربوط به انجام بلفاروپلاستی در کلینیک بین‌المللی پوست مو زیبایی آراد تحت درمان بهترین متخصصین پوست و مو بهره مند و شاهد زیبایی افزایش اعتماد به نفس خود گردید.

در این کلینیک علاوه بر خدمات مربوط به بلفاروپلاستی روش های زیبایی دیگر نیز امکان پذیر می باشد که با حضور در کلینیک و معاینه شدن توسط متخصص بهترین روش درمان را انتخاب و شاهد جوانسازی برای رفع مشکلات ایجاد شده خود گردید.

تمام خدمات مربوط به مشاوره در این کلینیک برای شما زیباجویان عزیز به صورت کامل رایگان می‌باشد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی تخصصی آراد با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com/مراقبت-ها/

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicarad.ir/cutb

تلگرام

https://t.me/cliniczibaeiiarad

گپ

https://gap.im/join/OTM4NzkxMjUwNDIzMDU5MDgxMjM4NTI1NDExODY1MjI1NTI5OTM3MDQ1MDIwODY0MzMyNjA3NTMzNjEzMTIyOTU3NTUzMjYyNjA1NTH

سروش

https://splus.ir/cliniczibaiiarad

ایتا

https://eitaa.com/cliniczibaiiarad

روبیکا

https://rubika.ir/clinicarad

درباره‌ی samin omrani

همچنین ببینید

بلفاروپلاستی کجا خوبه

بلفاروپلاستی کجا خوبه

بلفاروپلاستی کجا خوبه افتادگی در پلک‌ها و پف کردن آنها از مشکلات ظاهری است که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *