آخرین خبرها

لیزر اندام خصوصی آقایان

لیزر اندام خصوصی آقایان

بدن بیشتر آقایان ایرانی پر مو می‌باشد .

مهمترین سوال رایجی که برایشان پیش می‌آید این است که جهت کاهش و رهایی از این موهای زائد چه درمان و راهکاری را می‌توانند استفاده کنند.
تیغ، ماشین های اصلاح مختلف،  استفاده از کرم های موبر از جمله راه‌کارهایی است که می‌توان به کمک آن به رفع این موهای زائد اندام خصوصی کمک کرد.
ما در این محتوا سعی داریم شما را با روش‌های جدید و نوین جهت رفع موهای زائد آشنا سازیم که به عنوان یک درمان موثر تر نتایج ماندگارتری را به همراه دارد.

لیزر موهای زائد:

بیشتر شما گمان می‌کردید که تا به امروزه تنها خانم ها می‌توانستند جهت رفع موهای زائد  از لیزر کمک بگیرند.
ولی باید بگوییم که لیزر موهای زائد تنها مختص خانم‌ها نیست و آقایان نیز می‌تواند به عنوان یک روش موثر جهت رفع موهای زائد از آن کمک بگیرند .

جهت اطلاع گرفتن از خدمات مربوط به انجام این درمان می توانید به وب سایت کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد مراجعه و اطلاعات خود در مورد انجام این روش زیبایی را افزایش دهید.

لیزر اندام خصوصی آقایان چیست و چگونه انجام می پذیرد:

استفاده از لیزر به عنوان یک روش کلینیکی جهت حذف موهای زائد مورد استفاده قرار می‌گیرد که جهت انجام این درمان از اشعه نوری پر انرژی استفاده می گردد که به  غیر فعال شدن چرخه رشته موها کمک  می کند .

انجام لیزر بدون اینکه هیچ‌گونه آسیبی به پوست برساند، باعث می‌گردد تا ارگان های کوچک که به نام فولیکول مو شناخته شده هستند،  آسیب ببینند و ساقه مو ضعیف گردد و رشد مو بسیار کاهش پیدا کند.
طی جلسات درمانی که جهت انجام لیزر برای فرد در نظر گرفته می‌شود، باعث آسیب رساندن به فولیکول‌ها می گردد و در نهایت فولیکول  به طور کامل از بین خواهد رفت و دیگر هیچ مویی در محل مورد نظر رشد نمی‌کند.
استفاده از انرژی و طول موج، جهت لیزر طوری طراحی شده که با جذب رنگدانه های موجود در مو انرژی نوری لیزر را به انرژی گرمایی تبدیل می کند و گرما به فولیکول آسیب وارد می کند.
به دلیل  تراکم رنگدانه ها در پیاز مو  قبل از اینکه پوست گرم بشود یا بسوزد باعث آسیب رسیدن به پیاز و فولیکول  مو می گردد.
موهای زائد فقط به موهای که  در ناحیه شرمگاهی یا زیر بغل رشد می کنند گفته نمی شوند و تمام موهایی که فرد مجبور است جهت حذف آنها زمان بگذارد، به عنوان موهای زائد به شمار می‌روند.

مثلاً ورزشکاران مجبور هستند که جهت حذف موهای زائد خود هر چند ماه یکبار نواحی مختلف بدن خود را بتراشند که کل موهای بدن ورزشکاران به عنوان موهای زائد محسوب می گردد.

چرا لیزر اندام خصوصی آقایان نیاز  است؟

علت های مختلفی جهت حذف موهای زائد در آقایان وجود دارد که توجه شما را به آنها جلب می کنیم:

۱. کاهش تراکم حجم  مویی برای آقایان:

استفاده از لیزر آقایان کمک زیادی می‌کند تا اگر آقایان  احساس کنند مو در بدنشان بیش از حد تراکم دارد رفع گردد.
معمولاً نواحی شامل پشت، سینه، شکم یا سایر نواحی بدن به حساب می آیند که تراکم بیش از اندازه از مو را دارندکه به کمک لیزر موهای زائد می توان باعث ایجاد نتایج معجزه آسا در این محل ها شد .

بیشتر دغدغه و نگرانی های آقایان جهت استفاده از لیزر موهای زائد حذف مو در این ناحیه ها در بدن می باشد.

استفاده از لیزر به این معنا نیست که باید به کمک آن تمام موهای نقاط مختلف بدن را از بین برد و باعث شد پوست شما کاملاً صاف و بی مو شد.
چون بیشتر متقاضیان لیزر موهای زائد معمولا خانم‌ها هستند و می خواهند که با استفاده از لیزر باعث شوند تا بدنشان کم مو و بدون مو گردد یا به طور کامل حذف شود.

این  مورد به اشتباه در بین آقایان جا افتاده که لیزر موهای زائد تنها جهت حذف کامل موها از بدن به کار برده می شود، در صورتی  که  این  چنین  نیست  و در بعضی  از  مراحل  فقط  جهت  کاهش  تراکم موها میتوان  از  لیزر  استفاده  کرد.

البته استفاده از لیزر، جهت حذف موهای زائد می تواند ۹۰ درصد موهای بدن را به طور کامل و دائمی از بین ببرد، ولی در عین حال می‌توان به صورت برنامه‌ریزی شده از لیزر استفاده کرد.
برای مثال می‌توان تراکم موهای بدن  را به کمک لیزر کاهش داد .
بسیاری از آقایانی که از لیزر موهای زائد جهت حذف موها در ناحیه سینه استفاده می کنند، نمی خواهند که موها در ناحیه سینه آنها به طور کامل حذف گردد، بلکه میگویند می‌خواهند تا تراکم مو در این ناحیه کمی کاهش پیدا کند که به کمک لیزر میتوان تراکم موها را کاهش داد و به طور کامل موهای این ناحیه را از بین برد.
در عین حال بسیاری از متقاضیان نیز دوست دارند تا به طور کامل از شر موهای ناحیه پشت و کمر خود خلاص شوند که انجام لیزر به عنوان یک راهکار موثر و مناسب می باشد.

۲. بهداشت و سلامت پوست:

افراد زیادی بر این عقیده هستند که داشتن موهای زائد زیاد باعث می‌گردد تا بهداشت فردی  رعایت نگردد، ولی این یک اشتباه است و تنها اصلاح موهای بسیاری از آقایان کمک می‌کند تا این افراد کمتر دچار التهاب و آزار های پوستی مثل عرق سوز بشوند.

۳. اصلاح راحت‌تر و مشکل موهای زیر پوستی

یکی دیگر از علت های شایع جهت استفاده از لیزر موهای زائد در آقایان راحت شدن افراد از انجام اصلاح صورت و بدن می باشد .
همچنین بسیاری از آقایان از موهای زائد در ناحیه گردن و موهای زیر پوستی که به سمت داخل رشد می کنند، به کمک این روش زیبایی راحت می شوند .
ممکن است که پس از اصلاح خوشه‌های از جوش های قرمز یا سیاه رنگ ملتهب شده در پوست ایجاد گرددکه همگی به دلیل پوست حساس ایجاد می گردد، که تنها به کمک درمان هایی مثل لیزر میتوان به رفع موارد کمک کرد و با انجام لیزر طی  یک الی دو جلسه تمام موهای زیر پوستی را از بین برد و شرایط پوست را به حالت طبیعی باز گرداند.

۴. شکل‌دهی موهای صورت:

آقایانی که ریش در صورت آنها از پایین گردن تا بالای گونه های  ادامه دارد و بیشتر صورتشان را ریش فرا گرفته میتوانند به کمک لیزر شکل الگوی موهای صورت را اصلاح کنند و به شکل دلخواه خود در بیاورند .

در کشور ما ایران بسیاری از آقایان به دلیل ریش های پرپشتی که دارند استفاده از این روش برای آنها باعث می‌شود تا زیبا سازی حالت و الگوی رشد موهای صورت به طور منظم گردد.

اندام خصوصی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-اندام خصوصی

لیزر موهای  اندام خصوصی آقایان

آیا لیزر موهای زائد اندام خصوصی آقایان می‌تواند به مردان ورزشکار کمک کند؟

آقایان و ورزشکارانی که به صورت حرفه‌ای به ورزش و بدنسازی و پرورش اندام علاقه دارند از جمله افرادی هستند که به دنبال روش های مناسب  جهت حذف موهای زائد هستند.
این موضوع برای ورزشکاران حیاتی می باشد، چون موهای زائد در نواحی مختلف بدن آنها باعث می‌شود تا عضلات بهتر به چشم آیند و بهتر دیده شوند.
برای دوچرخه‌سواران نیز حذف  موهای زائد به عنوان یکی از پر اهمیت ترین دلایل می باشد، زیرا که باعث می‌شود تا تعرق فراوانی برای آنها ایجاد گردد و باعث التهاب و آزار پوستی شود .

از دیگر ورزشکاران، شناگران هستند که موهای زائد در بدن آنها می تواند باعث کاهش سرعت شنا در آنها گردد.

به همین جهت افزایش سرعت در یک دهم ثانیه می توانند از لیزر جهت حذف موهای زائد خود استفاده کنند.

انجام لیزر می تواند به حذف موهای زائد در دیگر ورزشکاران نیز کمک کند و با اصلاح موهای بدن باعث شود تا ماساژ های ورزشی بدون درد  برای آنها انجام بگیرد،چرا که موها در حین استفاده از ماساژ های ورزشی باعث کنده شدن و ایجاد درد می گردد.

از دیگر مزیت های انجام لیزر برای بدن آقایان ورزشکار این است که دیگر لازم ندارندجهت انجام رقابت‌های ورزشی از اصلاح بدن استفاده نمایند.

و این مسئله باعث می‌گردد تا وقت آنها اتلاف نگردد و خطر زخم شدن و آسیب دیدن پوست در آنها کاهش پیدا کند.
گاهی زخم های کوچک که در معرض محیط ورزشگاه  یا استخر ایجاد می گردد، باعث می‌شود تا عفونت در محل ایجاد گردد  و دردسرهای زیادی را برای ورزشکاران ایجاد نماید.

آیا لیزر موهای زائد آقایان دردناک است؟

استفاده از دستگاه های لیزر جدید به علت دارا بودن سیستم های خنک کننده درد حین انجام لیزر را کاهش داده و قابل تحمل می نماید.
ولی در کل لیزر دردناک است یا نه بستگی به آستانه تحمل فرد دارد.

در بیشتر موارد آقایان، درد لیزر را تنها به صورت سوزن سوزن شدن خفیف در پوست احساس می کنند.

تمام خدمات مربوط به استفاده از لیزر را می‌توانید در کلینیک بین‌المللی پوست مو زیبایی آراد تحت درمان بهترین متخصصین پوست و مو انجام داده و شاهد زیبایی و افزایش اعتماد به نفس خود گردید.
در این کلینیک خدمات مربوط به مشاوره برای شما زیباجویان عزیز به صورت کامل رایگان می‌باشد.

آیا لیزر موهای زائد خطرناک است؟

استفاده از دستگاه لیزر، نیاز به تخصص و مهارت کافی دارد.

در غیر این صورت ممکن است عوارض لیزر موهای زائد سوختگی و ایجاد لکه های پوستی را برای فرد ایجاد کند.
احتمال رخداد عوارض جانبی و آسیب های ناشی از لیزر به صورت کلی بسیار پایین می باشد و بیشتر در زمان‌هایی شاهد این عوارض خواهید بود که از دستگاه های لیزر به دست اپراتورهای کار نابلد استفاده کرده باشید .
اما اگر لیزر را اپراتور حرفه‌ای و تحت درمان متخصص انجام دهید،خطرات و عوارض بسیار کم تنها به صورت دردهای خفیف برای شما ایجاد می گردد که کاملاً طبیعی می باشد و پس از اتمام درمان از بین خواهد رفت.

انجام لیزر بدون اینکه هیچ گونه آسیبی به لایه‌های سطحی پوست یعنی اپیدرم برساند از آن عبور می کند و هیچ آسیبی به پوست وارد نمی کند.
تنها باعث می شود تا پوست تحریک به افزایش تولید کلاژن سازی در لایه های عمیق گردد.

آقایان به چند جلسه لیزر نیاز دارند؟

معمولاً جهت استفاده از لیزر برای آقایان جلسات متعددی وجود دارد که جهت رفع موهای پشت سینه آقایان نیاز دارند که شش الی هشت جلسه درمانی را با فاصله دو ماه انجام دهند،تا نتایج بسیار خوبی را به دست آورد.
به این نکته توجه کنید که انجام لیزر موهای زائد تنها می توان جهت کاهش مو ها بدن مورد استفاده قرار بگیرد و حذف دائم مو ها چون در پوست  تعداد زیادی فولیکول وجود دارد ممکن نیست.
با انجام لیزر تنهافولیکول غیر فعال می شود و وقتی فولیکول های مجاور آن از بین می‌رود فولیکولهای غیر فعال مجدداً شروع به ساخت مو می کنند.

رشد مو در بدن، طی چند مرحله مختلف انجام می پذیرد و تعداد موهایی که در مراحل مختلف قرار دارند متفاوت است .
معمولاً سی تا شصت درصد از موهای بدن درمرحله آناژن هستند .
موها در  این مرحله رشد می‌کنند  و باقی موها در مراحل ریزش مو یا استراحت قرار دارد.
لیزر فقط می تواند به هسته موهای که در مرحله رشد هستند کمک کند و وقتی که فولیکول در اثر برخورد لیزر از بین می‌رود مو های مربوط به فولیکول می‌ریزدو طی فواصل جلسات استفاده  از لیزر  سایر موهایی که در فاز استراحت یا ریزش هستند به فاز رشد موهای خود می رسند  و باعث می‌شود  تا به کمک لیزر بتوان آنها را مورد هدف قرار داد.

اگر جلسات درمانی را در فواصل تمدید شده به طور کامل سپری کنید تراکم موها در منطقه تحت درمان بین ۵۰ تا ۸۵ درصد کاهش پیدا می‌کند و حتی ممکن است تا مادام العمر و دائمی کاهش  مو  را  تجربه  کنید .

کاندیدای مورد نظر جهت انجام لیزر اندام خصوصی آقایان:

استفاده از لیزر برای تمام افرادی که به دنبال یک روش موثر و دائمی جهت حذف موهای زائد هستند به عنوان یک درمان ایده آل و مناسب می باشد.

افرادی که از نظر جسمی در سلامت کامل هستند و هیچ گونه مشکلات پوستی ندارند می توانند اقدام به انجام این درمان نماید .
ولی افرادی که دچار زگیل تناسلی یا تبخال در نقاط مختلف بدن هستند، بهتر است قبل از استفاده از این روش زیبایی ابتدا موارد را درمان سپس اقدام به انجام این روش زیبایی نمایند.

مزایای انجام  لیزر اندام خصوصی آقایان:

به کمک لیزر می توان باعث ایجاد مزایای فراوانی شد.

با استفاده از این روش زیبایی می توان به طور کامل و برای همیشه از شر موهای زائد در تمام نقاط مختلف بدن راحت شد .

با استفاده از این روش درمانی بدون اینکه هیچگونه جای زخم  و برش بر روی پوست ایجاد گردد می توان به رفع موهای زائد کمک کرد.

انجام این درمان، در کمترین زمان ممکن صورت می پذیرد و تنها با استفاده از امواج لیزر به رفع موهای زائد کمک می‌شود .

استفاده از این درمان، هیچگونه نیازی به استفاده از بی حس کننده های موضعی ندارد، ولی اگر آستانه درد فرد کم باشد متخصص پیشنهاد می کند که قبل از انجام درمان از پمادهای موضعی یا داروهای مسکن استفاده گردد .

انجام این درمان، برای آقایانی که دوست ندارند به طور کامل موهای زائد از جمله موهای سینه آنها از بین برود به عنوان یک روش موثر می‌تواند تنها تراکم موها را کاهش دهد.

شما نیز می توانید از خدمات و مزایای انجام این روش زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد تحت درمان بهترین متخصصین پوست و مو بهره‌مند گردید و شاهد زیبایی و افزایش اعتماد به نفس خود گردید.

در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز انجام می پذیرد که با حضور در کلینیک و مشاوره شدن توسط متخصص بهترین درمان را می توان انتخاب نمایید.

عوارض مربوط به استفاده از لیزر اندام خصوصی آقایان؛

استفاده از لیزر به عنوان یک روش سرپایی در کلینیک ها و مراکز معتبر به دست تکنسین‌های آموزش دیده  صورت  می پذیرد.
اگر از لیزر جهت حذف موهای زائد توسط تکنسین های کم تجربه صورت بپذیرد، ممکن است که دچار سوختگی های پوستی و ایجاد لکه بر پوست گردید.

پس قبل از استفاده از لیزر حتماً در مورد مهارت  و اعتبار کلینیک اطلاعات کافی به دست آورده باشید.

در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر عوارض احتمالی پس از اتمام درمان گزارش نشده است .
برای همین شما با خیال آسوده و راحت می توانید اقدام به انجام این درمان نموده و به رفع موهای زائد ناحیه های مختلف بدن خود کمک کنید.

هزینه های مربوط به استفاده از لیزر اندام خصوصی آقایان:

جهت استفاده از لیزر باید به کلینیک ها و مراکز معتبر مراجعه نمایید که از خدمات عالی و قیمتی منطقی برخوردار باشد و به تکنولوژی‌های مختلف مجهز باشد.
همچنین  دارای تیم درمانی حرفه‌ای باشد.
مرکز لیزر درمانی باید از مجوزهای لازم برخوردار باشد و تمامی درمان های تحت نظارت متخصص صورت پذیرد.

هزینه‌هایی که مختص به انجام این درمان است با توجه به انتخاب کلینیک و حق الزحمه متخصص و تعداد جلسات جهت انجام لیزر برای هر فرد متفاوت می‌باشد .
شما میتوانید جهت اطلاع گرفتن از هزینه‌های مربوط به انجام این روش زیبایی با کلینیک بین‌المللی پوست مو زیبایی آراد تماس حاصل بفرمایید و توسط کارشناسان و مشاوران حرفه ای نسبت به جلسات و هزینه های انجام این درمان اطلاعات کافی به دست آورید.

نکاتی که باید قبل از شروع لیزر موهای زائد اندام خصوصی بدانید:

قبل از انجام لیزر اصلاح و شیو کنید.
حتما باید در جلسه استفاده از لیزر موهای ناحیه مورد نظر را شیو کنید که دقیقا چند روز قبل و بعد آن  توسط مشاوره کلینیک برای شما با جزئیات کامل توضیح داده می‌شود .
علت شیو کردن موها این است که باید انرژی لیزر به فولیکول برسد و  از ساقه مو گذر کند.
هرچه ساقه کوتاه تر باشد انرژی مسیر کوتاه تری را طی می کند و همین امر باعث می شود انرژی بیشتری به فولیکول برسد.
ولی اگر موها بلند باشد انرژی کمتری به فولیکول می رسد و معمولاً هیچ آسیبی به این بخش وارد نمی شود.

یکی از دلایلی که بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که از لیزر در زمستان استفاده کنند این است که در معرض نور مستقیم خورشید قرار نگیرند.
پس حداقل باید سه هفته قبل از انجام اولین جلسه لیزر از رفتن در زیر آفتاب خودداری نمایید.

بهترین نتیجه برای حذف موهای زائد در آقایان زمانی ایجاد می گردد که فرد پوست روشن و موهای تیره داشته باشد.
هر چه اختلاف بین رنگ پوست و مو بیشتر باشد نتیجه و عملکرد بهتری خواهید داشت .

اگر قبل از لیزر از اشعه uv  جهت برنزه کردن پوست استفاده کرده باشید لیزر تاثیرات مثبتی بر روی پوست شما  نمی‌گذارد.
حتی ممکن است که حین استفاده از لیزر باعث آسیب رساندن به پوست و ایجاد سوختگی گردید.

پس همیشه این را مد نظر قرار دهید که جهت استفاده از لیزر نباید از کرم ها و اسپری های برنزه کننده استفاده کرد.

قبل از انجام لیزر، رنگ پوست شما در انتخاب دستگاه لیزر بسیار مهم می‌باشد زیرا بعضی از دستگاه‌های لیزر به نحوی طراحی شده اند که برای پوست های روشن بهترین اثرگذاری را دارند.
برخی هم برای موهای زائد با پوست تیره بهترین تاثیرگذاری را خواهند گذاشت.

آقایانی که پوست روشنی دارند بیشتر از لیزر الکساندرایت برای آنها استفاده می گردد و طول موج ۷۵۵ نانومتری مورد استفاده قرار می‌گیرد که فشار کم به پوست وارد می‌کند و برای حذف موهای روشن تر نیز بسیار موثر می باشد.

مراقبت های بعد از لیزر اندام خصوصی

پس از انجام لیزر جهت رفع التهابات ایجاد شده از کرم های مخصوص که توسط متخصص به شما پیشنهاد می شود استفاده کنید.

از شستن محل لیزر تا چند ساعت پس از انجام این کار خودداری نمایید.

از مالش و خاراندن محل های لیزر خودداری نمایید.
زیرا باعث ایجاد تورم و التهاب حاد در پوست می گردد.

تا جلسه بعدی از لیزر سعی کنید از شیو کردن ناحیه ها خودداری کنید و شیو موهای زائد را به یکی دو روز قبل از جلسه درمان موکول نمایید.

اثرات و نتایج

انجام لیزر به عنوان یک روش موثر و ایده آل می تواند به حذف موهای زائد در تمام نقاط مختلف بدن کمک کند.

استفاده از این درمان نتایج فوق العاده ای را به همراه دارد و به افراد کمک می کند که از شر موهای زائد به طور دائمی رهایی پیدا کنند . ولی به شرط آن که تمام جلسات مورد نظر جهت حذف موهای زائد را سپری نمایید.
تاثیرات و نتایج  بعد از انجام لیزر پس از گذراندن جلسه چهارم قابل مشاهده می باشد و به دلیل کاهش تراکم موها در این ناحیه می توان نتایج فوق العاده از انجام لیزر را مشاهده نمایید.

شما نیز می توانید از خدمات مربوط به انجام لیزر در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد تحت درمان بهترین تکنسین های پزشکی بهره مند گردید.

با حضور در این کلینیک با استفاده ازدستگاههای مختلف جهت لیزر تحت درمان متخصصین می‌توانید به حذف موهای زائد کمک و شاهد زیبایی و افزایش اعتماد به نفس خود گردید.

دوره نقاهت جهت استفاده لیزر، جهت حذف موهای زائد به عنوان یک درمان سریع بدون نیاز به بستری شدن در کلینیک ها و مراکز درمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

استفاده از این درمان هیچ‌گونه نیازی به استفاده از بی حس کننده های موضعی ندارد ولی با توجه به آستانه درد افراد ممکن است که متخصص قبل از درمان برای افراد از بی حس کننده های موضعی استفاده تا  درد کمتری را حین انجام لیزر تجربه نماید.

پس از اتمام درمان به راحتی می‌توانید مراکز را ترک و  به روال زندگی خود ادامه دهید .

فقط جهت جلوگیری از عوارض ناخواسته حتماً توصیه ها و مراقبت‌های متخصص را رعایت نمایید و از قرار گرفتن در برابر نور مستقیم خورشید و شستن محل درمان با آب تا چندین ساعت خودداری نمایید.

اندام خصوصی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-اندام خصوصی

تعداد جلسات مربوط به استفاده از لیزر اندام خصوصی آقایان

استفاده از لیزر جهت حذف موهای زائد به عنوان یک روش موثر و ایده آل می باشد که با حضور در کلینیک ها و مراکز درمانی با استفاده از این روش زیبایی می توان به حذف دائمی موهای زائد کمک کرد.

حذف موهای زائد با توجه به ضخامت و نوع پوست پوست جلسات متعددی را شامل می‌شود که معمولاً تعداد جلسات بین ۸ الی ۱۰ جلسه می باشد.
زمانی که مختص به انجام این روش زیبایی می باشد با توجه به ناحیه مورد نظر متفاوت می‌باشد و حدود نیم الی یک ساعت زمان نیاز دارد.

نتیجه گیری

جهت حذف موهای زائد از روش‌های متعددی از جمله اپیلاسیون، استفاده از تیغ و دیگر موارد می توان کمک گرفت.
به دلیل پیشرفت علم و تکنولوژی، دستگاه های زیادی جهت حذف موهای زائد به بازار آمده اند که یکی از این دستگاه ها استفاده از لیزر می باشد.

استفاده از لیزر را باید حتماً در کلینیک ها و مراکز معتبر تحت درمان متخصصین و به کمک تکنسین‌های آموزش دیده انجام داد تا شاهد عوارض و پیامدهای منفی نگردید .

قبل از استفاده از لیزر جهت حذف موهای زائد در مورد کلینیک و مهارت تکنیسین اطلاعات کافی به دست آورده تا دچار سوختگی ها پس از اتمام درمان نگردید .

در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد انجام لیزر جهت حذف موهای زائد برای آقایان تحت درمان بهترین تکنسین پزشکی صورت می پذیرد.  بدون اینکه هیچگونه پیامدها و عوارض منفی به همراه داشته باشد .

شما می توانید با حضور در این کلینیک تحت درمان متخصص از لیزر استفاده و شاهد  زیبایی و افزایش اعتماد به نفس خود در کمترین زمان ممکن گردید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی تخصصی آراد با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com/مراقبت-ها/

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicarad.ir/cutb

تلگرام

https://t.me/cliniczibaeiiarad

گپ

https://gap.im/join/OTM4NzkxMjUwNDIzMDU5MDgxMjM4NTI1NDExODY1MjI1NTI5OTM3MDQ1MDIwODY0MzMyNjA3NTMzNjEzMTIyOTU3NTUzMjYyNjA1NTH

سروش

https://splus.ir/cliniczibaiiarad

ایتا

https://eitaa.com/cliniczibaiiarad

روبیکا

https://rubika.ir/clinicarad

آپارات:https://aparat.com/v/KcHOQ

نماشا:https://www.namasha.com/v/fMscEzQi

درباره‌ی samin omrani

همچنین ببینید

افزایش طول

بهترین قرص افزایش طول

بهترین قرص افزایش طول اندازه دستگاه تناسلی در آقایان، با توجه به ژنتیک مشخص خواهد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *