آخرین خبرها

راهنمای کامل افزایش سایز اندام خصوصی

راهنمای کامل افزایش سایز اندام خصوصی

عده‌ای از آقایان خواهان افزایش سایز در اندام خصوصی هستند و دوست دارند که این بخش از بدن آنها  سایز بیشتری داشته باشد. زیرا تجربه جنسی بهتری را خواهند داشت. این موضوع حتی شامل مردان می شود که دارای سایز طبیعی در آلت تناسلی هستند. جهت  راهنمایی کامل افزایش سایز اندام خصوصی و اینکه چه روش هایی می توان جهت افزایش سایز مورد استفاده قرار داد و کدام یک از این درمان ها می توانند به شما جواب دهی بهتری بدهد ؟  به شما توصیه می‌کنیم که تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. همچنین میتوانید جهت افزایش اطلاعات خود به وب سایت کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه مراجعه نمایید.

کلینیک بین المللی پوست،مو وزیبایی الهیه

آیا اصلا افزایش سایز اندام خصوصی امکان پذیر است

بیشتر آقایان فکر می کنند که بزرگتر کردن آلت تناسلی به عنوان یک امر غیر ممکن میباشد و این یک باور غلط است،  اما در حقیقت استفاده از روش‌های متنوعی وجود دارد که می توان به کمک آن به افزایش طول و قطر آلت تناسلی در هر سن و سالی کمک کرد، و به کمک راه های مختلف به رفع این مشکلات و بزرگ کردن اندام جنسی مردان کمک کرد. ما در این بخش از محتوا سعی داریم شما را با این بحث بیشتر آشنا کنیم.

چگونه افزایش سایز اندام خصوصی  ممکن می شود

آلت تناسلی به غیر از بافت اسفنجی  از سه لایه عضلات  تشکیل می شود که تقویت و بزرگ کردن ماهیچه هایی که در اندام خصوصی آقایان وجود دارد را بر  عهده  دارد. وقتی خون رسانی در این بخش افزایش پیدا کند باعث می‌گردد تا بافت های  اسفنجی بزرگتر گردند که این بافت ها افزایش قطر  را به همراه دارند. معمولاً راه هایی که جهت افزایش سایز در آلت تناسلی مورد استفاده قرار می گیرند متنوع می باشند. از جمله  راه هایی که جهت افزایش سایز آلت تناسلی مورد استفاده قرار می گیرد به شرح زیر می باشند:

دارو درمانی:

انجام دارو درمانی به عنوان یکی از پرطرفدار ترین روش ها جهت افزایش سایز در آلت تناسلی مورد استفاده قرار می‌گیرد .
به کمک قرص های بزرگ کننده می توان به راحتی به رفع مشکلات خاتمه داد ، به دلیل مصرف راحت طرفداران زیادی نیز دارد.
ولی باید به این موضوع توجه کنید که داروهایی که تبلیغ می شوند جواب دهی زیادی ندارند و همچنین ممکن است که بعضی از آنها علاوه بر بی‌تأثیر بودن عوارض منفی نیز برجای بگذارد، پس باید دقت لازم را به خرج دهید تا بتوانید یک داروی متناسب و اورجینال تهیه نمایید تا علاوه بر جواب دهی هیچگونه مشکلی برای شما ایجاد نکند.

جهت آشنایی با لیست معتبر ترین قرص ها برای افزایش سایز آلت تناسلی می توانید به وب سایت کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه مراجعه نمایید . همچنین با حضور در این کلینیک توسط متخصص مورد معاینه قرار بگیرید و سپس پس از مشخص شدن انتظارات و اهداف خود از انجام این روش زیبایی جهت افزایش سایز بهترین دارو را دریافت نمایید.

ماساژ و نرمش پنیمور:

انجام ماساژ و نرمش پنیمور به عنوان یکی از پر کارآمد ترین راهکارها جهت افزایش سایز در آلت تناسلی است . انجام این روش اگر به درستی صورت بپذیرد عوارض چندانی را به همراه ندارد.

استفاده از این درمان سالیان سال است که در کشورهای خارجی مورد استفاده قرار گرفته و مورد تایید دکتر های اورولوژیست  نیز می باشد. استفاده از این نرمش ها می توانند نتایج فوق العاده ای را به همراه داشته باشد اما معمولاً متخصصین توصیه نمی‌کنند. در کنار استفاده از این تکنیک ، قرص ها و کپسول هایی که جهت افزایش اندام خصوصی نیز وجود دارد را استفاده  تا نتایج بهتری ایجاد شود .

ماساژ آلت به روش جلکینگ:

انجام این روش زیبایی از گذشته های دور بسیار مرسوم است و در حال حاضر در بسیاری از کشورهای خارجی همچون اروپا و آمریکا مورد استفاده قرار می‌گیرد و نتایج اثبات شده را به همراه دارد.

ماساژ جلگینگ از گذشته های بسیار دور مرسوم بوده است و در حال حاضر نیز در بسیاری از کشور های اروپایی و آمریکایی به عنوان یک تکنیک علمی و اثبات شده توصیه می شود. انجام این ماساژ شامل چندین مدل مختلف می باشد.

جهت ایجاد نتایج مطلوب از انجام این تکنیک باید تمام حرکات نرمشی به صورت کامل انجام پذیرد.
همچنین میتوان از قرص ها و کپسول ها برای بزرگ کردن آلت تناسلی در کنار استفاده از این روش استفاده کرد تا نتایج بهتری  ایجاد گردد.

دستگاه های کششی:

دستگاههای اکستندر همان دستگاه های کششی هستند که به وسیله کشش در اندام تناسلی افزایش سایز  در ابن  بخش  را به همراه دارند.

این وسیله تشکیل شده از یک حلقه پلاستیکی که به یک میله دینامیکی متصل می باشد، در بالای این میل یک حلقه پلاستیکی وجود دارد که با نوار سیلیکونی تعبیه شده است.

نقش اصلی نوار سلیکونی نگه داشتن کلاهک آلت تناسلی می باشد. جهت افزایش طول استخوان و ایجاد پوست در علم پزشکی از اکستندر ها استفاده می شود.

جهت موفقیت و ایجاد نتایج مطلوب جهت انجام این روش توصیه می گردد که قرص و کپسول هایی که توسط متخصص جهت بزرگ کردن و افزایش سایز در آلت تناسلی تجویز شده نیز به عنوان مکمل کمکی استفاده گردد.

جراحی:

جهت افزایش سایز اندام تناسلی آقایان انجام جراحی به عنوان یک روش پزشکی می باشد که معمولاً به دلیل عوارضی که به همراه دارد خطرات زیادی نیز همراه با این درمان ایجاد  می‌شود ،  که کمتر کسی از جراحی جهت افزایش سایز استفاده می نماید. زیرا هزینه ها و دوره نقاهت بسیار طولانی را به همراه دارد.

بیشتر آقایان به دنبال روش هایی جهت افزایش سایز و قطر در طول آلت تناسلی خود هستند.
استفاده از روش های طبیعی و سرپایی زیادی وجود دارد که بدون انجام جراحی می توان افزایش طول آلت تناسلی را ایجاد  نمایند. این درمان ها کمک می کند تا بدون انجام جراحی در کمترین زمان  بزرگ سازی در آلت تناسلی صورت بپذیرد.

انجام جراحی جهت رفع مشکلات در آلت تناسلی بیشتر برای آقایان مورد استفاده قرار می‌گیرد  که به دلایل نقص مادرزادی یا ناهنجاری های ژنتیکی به دنبال درمان هستند.
به هر حال تحقیقات کمی در رابطه با انجام جراحی نشان می‌دهد که انجام این درمان ضرورتی ندارد و به دلیل عوارضی که به همراه  این درمان  است طرفداران  زیادی ندارد.

با توجه به تحقیقاتی که در ایتالیا در مورد انجام جراحی در سال ۲۰۱۰  صورت گرفته نشان می‌دهد که این جراحی عوارض ناخواسته زیادی را به همراه دارد. برای همین توصیه می شود که حد امکان جهت رفع مشکلات در آلت تناسلی از روش‌های غیر جراحی استفاده گردد.

پمپ خلاء الت تناسلی (وکیوم):

جهت درمان نقص عملکرد نعوظی از دستگاه‌های تناسلی از جمله پمپ خلا آلت تناسلی همان وکیوم استفاده می گردد، که می توان به کمک این دستگاه ها  به ، بهبود قدرت نعوظ کمک زیادی کرد.
این پمپ با ایجاد یک خلع در خود باعث می‌گردد تا افزایش خون در این  بخش بیشتر گردد (به دلیل خون رسانی بیشتر حالت نعوظ  قوی و بهتر می شود).

جهت استفاده از این دستگاه و ایجاد نتایج باید حداقل روزی ۳ الی ۴ بار از آن استفاده نمایید.
ولی به دلیل عیبی که پمپ های این دستگاه‌ها دارند نمی‌توان از آنها در طولانی مدت استفاده کرد.
استفاده از طولانی مدت از  این دستگاه ها باعث می گردد تا کبودی و درد در بافت‌های تناسلی ایجاد گردد و حتی در بعضی از موارد باعث پارگی مویرگ ها در این نواحی گرد و عوارض جبران ناپذیری را برای فرد به همراه داشته باشد.

کرم ها و روغن ها:

جهت افزایش سایز تبلیغات زیادی در این زمینه صورت گرفته است که کرم ها و روغن ها نیز از جمله این تبلیغات می‌باشند. روغن هایی همچون روغن زالو روغن بیگر و کرم هایی مثل لارگو و کینگ سایز از جمله این موارد می باشد. استفاده از این روش ها  اثرات و نتایج مثبتی زیادی  را برجای نگذاشته و با توجه به تحقیقاتی که در این زمینه صورت گرفته تاکنون کسی پیدا نشده که رضایت کامل از مصرف این موارد داشته باشد.

استفاده از این محصولات به طور حتم ۹۲% حالت تبلیغاتی دارند و جوابدهی کامل را برای فرد ایجاد نمی کند .
در بین این روغن ها تنها روغنی که جوابدهی خوبی داشته روغن خراطین می باشد که معمولا تاثیرات مثبتی از نظر علمی و هم از نظر تجربی بر جای گذاشته است.
اما به دلیل سختی  در تهیه این روغن و هزینه‌های بالایی که دارد زیاد کسی اقدام به استفاده از روغن‌های خراطین در بازارهای داخلی و خارجی نمی کند ، یا اصلاً این روغن در بازار وجود ندارد و اگر  وجود دارد صددرصد کاملاً طبیعی نمی باشد و ممکن است با روغن هایی از جمله بادام یا دیگر روغن ها مخلوط شده باشد که در این صورت نباید شاهد ایجاد نتایج معجزه آسایی باشید.

مهم‌ترین نکته‌ای که جهت استفاده از روغن خراطین برای افزایش سایز باید به آن توجه کنید این است که نباید جهت استفاده از این روغن ها از ماساژهای جلکینگ و نرمش‌های پنیمور استفاده گردد.

تزریق چربی

یکی دیگر از عمده ترین روش ها که می توان به کمک آن به افزایش حجم در اندام تناسلی آقایان کمک کرد استفاده از تزریق چربی می باشد .
این روش به دلیل این که از چربی های بدن خود شخص جهت تزریق استفاده می گردد عوارض و حساسیت‌های زیادی به همراه ندارد و نتایج که به دنبال این درمان  می باشد  در بلند مدت برای فرد باقی خواهد ماند .

انجام تزریق چربی را باید در کلینیک ها و مراکز معتبر به دست افراد باتجربه صورت دهید تا علاوه بر اینکه تزریق  به طور کامل در نواحی مختلف آلت صورت می‌ گیرد  باعث ایجاد یک سایز  متناسب برای اندام تناسلی گردد.

انجام تزریق چربی به عنوان یک روش غیرجراحی پرطرفدار است  که شما میتوانید در کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی الهیه تحت درمان بهترین متخصصین پوست و مو از  این  درمان بهره مند گردید ، و با انجام این روش زیبایی در کمترین زمان ممکن شاهد ایجاد جاده نتایج مطلوب با ماندگاری طولانی مدت شوید.

تاثیرات تزریق چربی  جهت افزایش سایز اندام خصوصی

انجام این روش زیبایی به عنوان یک درمان به رفع مشکلات آلت تناسلی می تواند کمک کند که نیاز به دقت و مهارت بالایی جهت انجام این تزریق توسط پزشک وجود دارد .
تزریق چربی برای افزایش سایز، جهت بافت سازی ناحیه اندام خصوصی مورد استفاده قرار می گیرد . به کمک این روش درمانی می‌تواند باعث ایجاد کاربردها و مزایای فراوانی شد .

مراحل تزریق چربی جهت افزایش سایز اندام خصوصی

بعد از انجام این روش درمانی فرد باید در جلسات مشاوره که توسط پزشک برای وی در نظر گرفته شده حضور داشته و پس از انجام معاینه های لازم اقدام به انجام این درمان نماید.
در این جلسات پزشک با توجه به انتظارات حجم تزریق برای فرد را مشخص می نماید برای تزریق چربی نیاز است تا از نواحی دیگر بدن فرد مانند پهلو شکم ران چربی خارج شود و به ناحیه مورد نظر تزریق شود .
برداشت چربی از یک نگاهی به کمک لیپوماتیک انجام می شود نکته اصلی اینجاست که برای تزریق چربی به ناحیه تناسلی نیاز به بیهوشی نخواهید داشت و فقط می توانید با بی حسی موضعی این کار را انجام دهید مراحل این روش عبارتند از

. ابتدا نواحی مورد نظر ضدعفونی خواهد شد و با کمک بی حسی های موضعی آماده می شود

. با کمک گرفتن از دستگاه های مخصوص سوراخ های بسیار کوچکی روی سطح پوست ایجاد خواهد شد و چربی زیر پوست به کمک فشار بسیار کمی جدا میشود

. چربی جدا شده به آزمایشگاه فرستاده خواهد شد جزء کاملا پاکسازی و تصفیه می شود

. بعد از جداسازی مواد اضافه از چربی چربی داخل سرنگ های مخصوص کشیده خواهد شد و آماده برای تزریق میشود.

. ناحیه مورد نظر برای تزریق ضدعفونی خواهد شد و به صورت موضعی بی حس میشود

. و در مرحله آخر به کمک یک سرنگ دارای کانول چربی در نقاط خاصی از ناحیه تناسلی تزریق خواهد شد.

اندام خصوصی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – اندام خصوصی

مزایای تزریق چربی جهت  افزایش سایز اندام خصوصی

. نیاز نداشتن به بیهوشی

. نداشتن دوره نقاهت بلند مدت

. نیاز نداشتن به هیچگونه برش یا جراحی

. نیاز نداشتن به استراحت و بستری شدن

. نتیجه موثر بر مناسب  با ماندگاری بسیار بالا

. عدم بروز حساسیت و واکنش آلرژیک

. افزایش لذت جنسی و بهبود در رابطه زناشویی.

عوارض احتمالی تزریق چربی  جهت افزایش سایز اندام خصوصی

تزریق چربی به ناحیه تناسلی به دلیل استفاده از چربی بدن خود فرد سازگاری کامل با بدن او دارد ، کاملاً بدون خطر است و هیچ گونه حساسیت و عوارضی را ایجاد نخواهد کرد.
ابتدا باید توسط متخصص مورد معاینه قرار گیرید و در صورت عدم وجود عفونت به انجام این روش بپردازید زیرا در صورتی که مبتلا به عفونت در ناحیه تناسلی باشید نمی توانید از این روش برای افزایش سایز استفاده کنید . بعضی از عوارض موقت تزریق چربی به ناحیه تناسلی عبارتند از:

. عفونت

. ورم و التهاب

. درد

. تبدیل چربی به کیست.
در صورتی که درد بسیار غیرقابل تحمل باشد یا دچار عفونت شدید حتما باید به پزشک مراجعه کنید .

موضوع مهمی که باید به آن توجه کنید این است که باید  بدانید  این مشکلات در زمانی رخ می‌دهد که شما این روش درمانی را به افراد نابلد بسپارید . اگر شما در انتخاب پزشک دقت کامل را داشته باشید هرگز با عوارض این چنینی روبرو نخواهید شد و بهترین نتیجه را برای خود رقم می زنید.

اگر شما خواهان انجام  تزریق چربی  برای جوانسازی ناحیه تناسلی خود هستید  می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی الهیه تحت نظر پزشک متخصص و باتجربه این کلینیک به انجام این درمان بپردازید و از هرگونه عوارض احتمالی و جانبی در امان باشید. در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو زیر نظر پزشکان متخصص و با تجربه انجام می شود.

هزینه تزریق چربی به اندام خصوصی

یکی از سوالات رایج افراد در خصوص تزریق چربی به ناحیه تناسلی میزان هزینه تزریق می باشد که به عوامل متعددی بستگی دارد،  از جمله مهارت متخصص  ، وضعیت فرد متقاضی که بعد از معاینه اول قابل تعیین خواهد بود، بنابراین قبل از ویزیت اولیه هرگز نمی توان هزینه دقیقی برای انجام این کار بیان کرد.

جهت اطلاع پیدا کردن از هزینه های درمان با تزریق چربی می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی الهیه زیر نظر پزشکان متخصص  با تجربه این کلینیک مورد معاینه و مشاوره قرار گیرید و از هزینه انجام درمان اطلاع کامل به دست آورید.

در این قسمت از مقاله در خصوص تزریق ژل به ناحیه تناسلی برای شما توضیحاتی را بیان می کنیم تا شما بتوانید در مورد هر دو روش اطلاعات کاملی بدست آورید و بهترین تصمیم را برای رسیدن به نتیجه مورد نظر بگیرید پس با ما همراه باشید.

آمادگی قبل از تزریق چربی جهت افزایش سایز اندام خصوصی

قبل از اقدام برای تزریق چربی به ناحیه تناسلی توجه به یکسری مراقبت ها و نکات ضروری است از جمله:

. انجام آزمایشات لازم و توصیه شده توسط پزشک متخصص قبل از انجام درمان.

. عدم استفاده از دخانیات و مشروبات الکلی دو هفته قبل از درمان.

. نوشیدن آب به مقدار کافی چند روز قبل از درمان.

. ناشتا بودن به مدت ۶ ساعت قبل از انجام تزریق.

. تمیز کردن و از بین بردن موهای زائد در ناحیه مورد نظر قبل از تزریق چربی.

. مطلع کردن پزشک از دارو هایی که استفاده می کنید به خصوص اگر بیماری خاصی دارید یا داروی خاصی مصرف می کنید.

. عدم استفاده از دارو های رقیق کننده خون ، برای قطع مصرف حتماً باید در این مورد با پزشک مشورت داشته باشید.

مراقبت های بعد از تزریق چربی جهت افزایش سایز اندام خصوصی

بعد از تزریق چربی و جوانسازی ناحیه تناسلی نکاتی از طرف پزشک متخصص به شما توصیه خواهد شد که رعایت کردن این نکات بسیار ضروری می باشد از جمله این نکات:

  • دوری از مصرف غذاهای چرب و پر نمک تا یک هفته بعد از تزریق
  • استفاده مرتب از آنتی بیوتیک های تجویز شده توسط پزشک متخصص برای کاهش هر گونه درد و عفونت.
  • دوری کردن از ماساژ ناحیه تحت درمان
  • دوری از حرکات سنگین ورزشی به مدت یک ماه
  • پرهیز از رانندگی به مدت چند روز
  • دوری کردن از برقراری رابطه جنسی حدوداً یک ماه
  • پرهیز از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی به مدت یک هفته
  • استفاده از کمپرس سرد برای کاهش تورم , کبودی و سرعت بخشیدن به روند بهبودی
  • خودداری از حمام با آب بسیار داغ به مدت ۷۲ ساعت

تزریق ژل جهت افزایش سایز اندام خصوصی

انجام تزریق ژل  از  جمله روش هایی است که  جهت افزایش سایز اندام تناسلی آقایان مورد استفاده قرار می‌گیرد . به کمک این روش زیبایی در کمترین زمان ممکن می توان باعث ایجاد نتایج مطلوب شد.
انجام این درمان می‌تواند به افزایش اعتماد به نفس فرد را در برقراری روابط جنسی نیز کمک کند. استفاده از این روش بدون هیچگونه نیاز به برش، زخم و جراحی صورت می‌پذیرد و تنهایی می‌تواند  به افزایش سایز و قطر  آلت تناسلی کمک کند.

شما نیز اگر خواهان انجام تزریق ژل جهت افزایش سایز اندام تناسلی خود هستید برای اقدام انجام این درمان می توانید به کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه مراجعه نمایید و توسط متخصصین از این روش زیبایی استفاده نمایید.
تمام خدمات مربوط به زیبایی در این کلینیک برای شما زیباجویان عزیز انجام میپذیرد که خدمات مشاوره نیز به صورت رایگان عرضه خواهد شد.

کاندیدای مناسب جهت افزایش سایز اندام خصوصی

جهت افزایش سایز در اندام خصوصی به کمک ژل تمام افراد که از نظر جسمی در سلامت کامل هستند و هیچ گونه حساسیتی نسبت به ژل های تزریقی ندارند می‌توانند از  این  درمان استفاده نمایند.

انجام این درمان به صورت سرپایی می باشد و نیازی به بستری شدن و استفاده از جراحی ندارد، بنابراین برای تمام افرادی که از  جراحی هراس دارند به عنوان یک راه حل موثر و مناسب می باشد.

استفاده از این روش زیبایی برای آقایانی که به دلایل ژنتیکی و یا ارثی دچار کوچکی  آلت تناسلی خود هستند به عنوان یک روش موثر و مناسب می‌باشد .

بهتر است قبل از انجام درمان حتما با پزشک متخصص و با تجربه مشورت کنید تا راهنمایی های کامل را کسب کنید.
جلسه مشاوره می‌تواند درک کامل تری از شکل ظاهری ناحیه تناسلی به شما بدهد.

عوارض تزریق ژل جهت افزایش سایز اندام خصوصی

هر عملی بدون عوارض نخواهد بود حتی مصرف زیاد آنتی بیوتیک نیز می تواند بدن را دچار مشکل کند، به همین دلیل بعضی از افراد نیز ممکن است که بعد از تزریق ژل به ناحیه تناسلی دچار بعضی مشکلات شود.

البته باید بیان کرد که شدت عوارض این نوع جراحی بستگی به مهارت و تجربه پزشک نیز دارد به طوری که هر چه پزشک متخصص از مهارت بالایی برخوردار باشد فرد متقاضی با عوارض و معایب کمتری روبرو خواهد شد ما در ادامه با برخی از رایج ترین عوارض تزریق ژل به ناحیه تناسلی  را بیان می کنیم :

. التهاب و قرمزی در ناحیه تزریق

. سفت شدن موقت در محل تزریق

. عفونت های سطحی در محل تزریق

. ایجاد تورم و کبودی

. احساس درد بسیار کم

. بروز آلرژی و حساسیت

. بروز لکه های قرمز

. حالت تهوع.

 لازم به ذکر است که عوارض بیان شده اغلب موقتی هستند و بعد از اتمام دوره نقاهت و بهبودی کامل حاصل می شود . شما می توانید تزریق ژل را با خیالی آسوده در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی الهیه تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک انجام دهید و از هرگونه عوارض جانبی احتمالی در امان باشید. در این کلینیک ارائه خدمات زیبایی پوست و مو زیر نظر پزشکان متخصص و با تجربه انجام می شود.

اندام خصوصی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – اندام خصوصی

آمادگی قبل از تزریق ژل

قبل از تزریق ژل در ناحیه تناسلی  باید یکسری نکات مد نظر قرار گیرد:

  • در صورتی که دچار عفونت و زگیل تناسلی هستید قبل از تزریق ژل باید آن را درمان کنید.
  • قبل از تزریق ژل حتماً به اندازه کافی آب بنوشید.
  • اگر که داروی خاصی را استفاده می کنید قبل از تزریق ژل به ناحیه تناسلی حتما پزشک را در جریان قرار دهید.
  • در صورتی که دچار بیماری خاصی هستید حتما پزشک را در جریان قرار دهید.
  • از مصرف آسپرین حداقل یک هفته قبل از تزریق ژل باید خودداری شود.

مراقبت های بعد از تزریق ژل جهت افزایش سایز اندام خصوصی

  • توصیه هایی که از طرف پزشک به شما گوشزد می شود را حتما انجام دهید و دارو های تجویز شده توسط پزشک را به موقع مصرف کنید.
  • تا یک ماه بعد از تزریق ژل  از انجام هرگونه فعالیت ورزشی سنگین خودداری کنید.
  • تا دو روز بعد از تزریق ژل به حمام نروید.
  • تا یک هفته از مالش و دستکاری کردن ناحیه تناسلی خودداری کنید.
  • از فعالیت هایی که ممکن است شما را تحریک برای برقراری رابطه جنسی کند خودداری کنید.
  •  تا یک هفته بعد از تزریق ژل  از برقراری رابطه جنسی خودداری کنید.
  • تا یک هفته بعد از تزریق ژل از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی خودداری کنید.

هزینه تزریق ژل

هزینه تزریق ژل به ناحیه تناسلی  بستگی به موارد متعددی دارد از جمله هزینه کلینیک ، دستمزد پزشک و کادر اتاق عمل ، نوع ژل مصرفی و مقدار آن بنابراین قبل از ویزیت هرگز نمی توان هزینه دقیق را برای انجام این کار بیان کرد به همین دلیل بهتر است که یک جلسه مشاوره برای اطلاع از هزینه با پزشک خود ترتیب دهید.

دوره نقاهت تزریق ژل

همانطور که بیان کردیم تزریق ژل به ناحیه تناسلی یک روش آسان و موثر است این روش درمانی هیچگونه دوره نقاهت و ریکاوری با خود به دنبال ندارد و فرد بلافاصله بعد از اتمام درمان می تواند کلینیک را ترک کند و به فعالیت‌ های روزمره خود مشغول شود .

فقط کافی است یک روز به تمام توصیه هایی که از طرف پزشک گوشزد شده توجه کند تا بتواند بهترین نتیجه را از تزریق برای خود رقم بزند و از هرگونه عوارض احتمالی نیز در امان باشد.

تعداد جلسات تزریق ژل به ناحیه تناسلی

تزریق ژل به ناحیه تناسلی یک روش موثر است که جهت افزایش سایز  می‌توان از آن بهره‌مند شوید . این روش درمانی در یک جلسه کوتاه صورت می‌گیرد که مدت زمان آن بستگی به میزان تزریق دارد که حدود ۲۰ الی ۳۰ دقیقه زمان نیاز خواهد داشت و فرد می تواند بر اساس نوع ژل استفاده شده تا مدت‌ ها از مزایای این روش بهره مند شوند و بعد از مدتی که پزشک او برای مشخص کرده دوباره برای تزریق مجدد اقدام کند.

پرسش و پاسخ

. آیا تزریق ژل به ناحیه تناسلی درد دارد؟

در انجام این عمل غیر تهاجمی پزشک هیچگونه برش یا شکافی را در محل تزریق انجام نخواهد داد و هیچگونه دردی برای شما رقم نمی خورد.

. آیا تزریق ژل به ناحیه تناسلی  ضرر دارد؟

در صورتی که تزریق ژل به ناحیه تناسلی توسط پزشک متخصص و ماهر انجام شود هیچ گونه خطری برای فرد متقاضی حاصل نخواهد شد.

. تزریق ژل به ناحیه تناسلی بهتر است یا تزریق چربی؟

ما در این مقاله در خصوص تزریق ژل و چربی به ناحیه تناسلی  توضیحاتی را بیان کردیم ، اما اینکه کدام روش برای شما می تواند بهترین نتیجه را رقم بزند بستگی به تشخیص پزشک معالج شما دارد که بعد از معاینه و بررسی شما ، روش مورد نظر را به شما پیشنهاد خواهند کرد.

تزریق ژل می تواند نتیجه بهتری را رقم بزند انجام این عمل نسبت به تزریق چربی حالت تهاجمی بسیار کمتر و خیلی سریع تری به دنبال دارد .

شما می توانید به راحتی با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی الهیه تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک مورد معاینه و مشاوره قرار گیرید و بهترین روش را برای رسیدن به نتیجه مورد نظر انتخاب کنید.

. آیا تزریق چربی به ناحیه تناسلی خطری برای افراد می‌تواند به دنبال داشته باشد؟

کاملاً بدون خطر و فاقد هرگونه حساسیت می‌ باشد زیرا در این روش از چربی های بدن خود فرد استفاده خواهد شد.

. نتایج تزریق ژل به ناحیه تناسلی تا چه زمانی ماندگاری دارد؟

به طور معمول نتایجی که بعد از تزریق ژل به ناحیه تناسلی به دست می‌آید حدود ۴ تا ۶ ماه ماندگاری با خود به دنبال دارد البته ممکن است از ژل ها با ماندگاری بیشتر نیز استفاده شود که از هیالورونیک اسید ساخته شده اند در این صورت نتایج این درمان می‌تواند بین ۱۲ تا ۱۶ ماه ماندگاری داشته باشد.

نتیجه گیری

بیشتر  آقایان به دلیل کوچکی آلت تناسلی خود اعتماد به نفسشان در برقراری روابط جنسی بسیار پایین می باشد ، این افراد معمولاً به دنبال روش های موثر جهت کوچکی آلت تناسلی  خود هستند.
جهت رفع این مشکلات معمولاً راهکار های متنوع وجود دارد که در این محتوا  سعی شد تا شما  را  با انواع راهکارها  آشنا سازیم .
از جمله روش‌های موثر که طرفداران بیشماری نیز جهت افزایش سایز آلت تناسلی به همراه دارد انجام تزریق ژل و چربی می باشد که به‌عنوان روش‌های غیرتهاجمی در کلینیک ها و مراکز معتبر به دست افراد باتجربه صورت می‌پذیرد و عوارض خیلی کم و کوتاه مدتی را به همراه دارد.

شما نیز می توانید از خدمات مربوط به انجام تزریق ژل و چربی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تحت درمان بهترین متخصصین پوست و مو و بهره مند گردید .
در این کلینیک انواع خدمات زیبایی نیز انجام می پذیرد که تمام خدمات مشاوره برای شما عزیزان به صورت کاملاً رایگان میباشد.

کلینیک بین المللی پوست،مو وزیبایی الهیه

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191012756

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

سروش

https://splus.ir/clinicelahieh

ایتا

https://eitaa.com/clinicelahieh

روبیکا

https://eitaa.com/clinicelahieh

لینک آپارات:

https://aparat.com/v/vIyka

لینک نماشا:

https://www.namasha.com/v/Qro8RqJp

درباره‌ی فیروزه حدادی

همچنین ببینید

عکس آقا که نیاز به تزریق چربی در اندام تناسلی دارد

اندام تناسلی

هزینه تزریق چربی به اندام تناسلی مردان قیمت و هزینه ی تزریق چربی به آلت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *