آخرین خبرها

تزریق چربی به عنوان پر کننده:

تزریق چربی به عنوان پر کننده:

از تزریق چربی نیز می توان به عنوان پرکننده صورت استفاده کرد. برای این کار ابتدا باید از بافت شکم یا باسن چربی استخراج شود، سپس این چربی را می توان به صورت فرد پیوند زد. چربی پیوند داده شده برای زنده و سالم ماندن باید بتواند گردش خون داشته باشد. حدود ۵۰ درصد از چربی پیوند داده شده در این روش باقی می ماند و این میزان برای همیشه در بخش تزریق شده باقی می ماند.

باید توجه داشت که گاهی ممکن است نتیجه پیوند و تزریق چربی مطابق با میل ما نباشد. برای داشتن یک پیوند موفق نیاز به چندین بار تکرار و تزریق مجدد می باشد. برای گرفتن بهترین نتیجه لازم است با بهترین متخصص پوست ارتباط داشته باشید.

مشاوره رایگان خدمات زیبایی 

تزریق چربی چیست؟

تزریق چربی به صورت یکی از موثرترین و ماندگارترین روش های جوانسازی و جبران حجم از دست رفته چربی پوست است. وجود حفره‌های متعدد در صورت، فرو رفتگی گونه و حتی اصلاح فرم لب ها از جمله دلایلی است که می تواند با تزریق چربی جبران شود.

پیوند چربی روشی است که در آن بافت چربی از ناحیه مورد نظر در بدن فرد متقاضی  برداشته می شود  و پس از طی پروسه فرآوری به نقاط  مختلفی در ناحیه زیر پوست تزریق می شود. اصطلاح پیوند چربی اتولوگ به روشی گفته می شود که منبع چربی بدست آمده از همان شخصی باشد که قرار است از آن استفاده کند .

روش تزریق چربی به صورت

هنگامی که پوست فرد به دلایل مختلفی مانند افزایش سن ، ژنتیکی و مراقبت های نادرست و ……. دچار خشکی می شود متخصص با برداشتن چربی از قسمتی از بدن آن را به صورت فرد تزریق خواهد کرد معمولاً چربی مورد نظر از قسمت هایی مانند شکم و پهلو که چربی های زیادی دارند برداشته خواهد شد ، چربی ها از طریق سوزن های مخصوص وارد منافذ پوست می شوند و مقدار چربی مورد نیاز صورت را تأمین خواهند کرد این سوزن ها ممکن است چند بار وارد منافذ پوست شوند و هر بار مقداری از چربی را به داخل آن تزریق کنند.

سلول‌های چربی بعد از اینکه وارد پوست شدند بلافاصله می توانند از طریق خون رسانی جذب بافت پوست شوند .فرایند تزریق چربی به بدن به صورت سرپایی و تحت بی حسی موضعی صورت می‌گیرد و نیاز به بیهوشی نخواهد داشت در برخی از موارد اگر توانایی تحمل انجام عمل را ندارید پزشک تحت بیهوشی کامل شما را قرار خواهد داد برای این کار تمام آزمایشات لازم باید صورت گیرد تا پزشک از توانایی شما برای انجام عمل و بیهوشی مطمئن شود.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی گلساررشت با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

01391011195

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 9 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicgolsar

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی گلساررشت توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://clinicgolsaar.ir

سروش

https://splus.ir/clinicelahieh

ایتا

https://eitaa.com/clinicelahieh

روبیکا

https://eitaa.com/clinicelahieh

لینک آپارات:

https://aparat.com/v/D6xAg

لینک نماشا:

https://www.namasha.com/v/jZWulxPE

درباره‌ی خانم دکتر طاهریون

همچنین ببینید

عمل زیبایی کل صورت و تاثیر ان بر روی چهره

عمل زیبایی کل صورت

عمل زیبایی کل صورت  زیبایی و افزایش توجه به آن در صورت و جوانی در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *