آخرین خبرها

آیا عمل لیپوماتیک ضرر دارد

.آیا عمل لیپوماتیک ضرر دارد

(تاکید متن روی مزایای لیپوماتیک باشد و عوارض کوتاه و رفع شدنی باشد )

مقدمه

عمل زیبایی لیپوماتیک یکی از عمل های رایجی است که امروزه در سراسر دنیا و همچنین ایران انجام می گیرد چرا که در عصر حاضر کاهش تحرک در افراد و استفاده از فست فودها سبب جمع شدن چربی در بدن می شود این چربی های مقاوم به راحتی توسط رژیم غذایی یا ورزش از بین نخواهند رفت در چنین مواردی پیکرتراشی می‌تواند برای این افراد گزینه ای مناسب برای رسیدن به تناسب اندام باشد.

افراد سوالات زیادی در خصوص انجام عمل لیپوماتیک دارند که بعضی از آنها به دلیل پیدا نکردن پاسخ مناسب برای این پرسش ها از اقدام به ارائه انجام لیپوماتیک منصرف می‌شوند ما در این مقاله از وب سایت کلینیک زیبایی پوست و مو دکتر جان الهیه در رابطه با لیپوماتیک و مزایای این عمل را برای شما بیان خواهیم کرد تا با ذهن باز تر و درست نسبت به جراحی لاغری اقدام نماید.

کلینیک الهیه
کلینیک پوست، مو و زیبایی الهیه-شماره تماس:09120043630

لیپوماتیک چیست و چگونه انجام می‌شود؟

رسیدن به تناسب اندام برای تمام افراد می‌تواند خوشایند باشد و این مسئله نیز می‌تواند روی اعتماد به نفس آنها تاثیرگذار باشد. اگر که شما در میان جمعی حاضر شوید که همگی اندامی زیبا داشته باشند اما شما دچار چاقی مفرط باشید یکی از عمل هایی که برای درمان این عارضه به کار برده می‌شود لیپوماتیک است در تعریف خلاصه و مفید باید گفت که لیپوماتیک به حذف چربی های اضافه در بدن کمک می‌کند و مشکلاتی از قبیل نداشتن تناسب اندام و افتادگی شکم را برطرف خواهد کرد.

لیپوماتیک توسط متخصصین در این زمینه به صورت تخصصی انجام می گیرد، در پیکرتراشی بدون جراحی پزشک متخصص با حرکات ارتعاشی لوله کانولا را داخل بدن می کند و چربی های اضافه را خورد کرده و از بدن خارج خواهد کرد.

لیپوماتیک بازو

انجام لیپوماتیک بازو درست مانند انجام این روش بر سایر قسمت‌های بدن می باشد بدین گونه که باید در بافت چربی بازو سوراخی به اندازه لوله کانولا ایجاد شود و سپس لوله داخل بازو شود، حرکات ارتعاشی این کانولا سبب خرد شدن بافت چربی شده و ذرات به دست آمده همانند یک امولسیون از بدن با نیروی مکش خارج خواهد شد.

انجام لیپوماتیک برای کاهش وزن نیست و فقط می تواند سبب کاهش سایز شود این نکته بدان معناست که افراد برای کاهش وزن خود نباید از این روش کمک بگیرند چرا که نتیجه دلخواه برای آنها حاصل نخواهد شد اما باید بیان کرد که در صورت استفاده از این روش چربی های زیادی در بدن از بین خواهند رفت و کاهش چشمگیری در این روش حاصل می شود.

برای اطلاع بیشتر از این روش درمانی و هزینه انجام آن می توانید با مشاوران و کارشناسان حرفه‌ای در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی دکتر جان الهیه تماس حاصل فرمایید همچنین می توانید از طریق پیام رسان های واتساپ تمام سوالات خود در رابطه با لیپوماتیک و سایر خدمات زیبایی را با ما در میان بگذارید.

پیکر تراشی برای چه قسمت هایی از بدن قابل انجام می‌باشد؟

شما می توانید این روش جراحی لاغری را روی قسمت های مختلف بدن از جمله شکم، پهلو، ران، ساق پا، بازو و حتی غبغب انجام دهید.

 میزان جراحی در عمل لیپوماتیک چقدر است؟

باید بیان کنیم که انجام عمل لیپوماتیک را می‌توان تقریباً یک روش غیر تهاجمی نامید چون فقط چند سوراخ کوچک در بافت چربی برای وارد کردن کانولا ایجاد می‌شود و نیازی به بخیه زدن وجود ندارد.

 آیا لیپوماتیک بر قدرت باروری تاثیر منفی می‌گذارد؟

نه تنها تاثیر منفی نمی تواند به جای بگذارد بلکه ناباوری شما آجر ناشی از جمع شدن چربی در ناحیه شکم باشد با تخلیه چربی در این روش می توانید به قدرت باروری خود نیز کمک کنید.

لیپوماتیک
لیپوماتیک-لینیک پوست، مو و زیبایی الهیه-شماره تماس:09120043630

فواید لیپوماتیک

از فواید و مزایای لیپوماتیک یا همان عمل جراحی پیکر تراشی می توان به موضوع بیهوشی اشاره کرد که در این روش درمانی نیاز به انجام بیهوشی وجود ندارد و بنابراین افراد در هر سن و سالی که هستند و به دلایل مختلفی که معروف‌ترین آنها دلایل ترس از بیهوشی است نباید نگران این موضوع شوند زیرا انجام این عمل با کمک بی حسی موضعی صورت می گیرد و نیازی به استرس و نگرانی نیست.

. در عمل لیپوماتیک عفونت و تورم بعد از انجام این درمان به شدت کاهش پیدا می‌کند و اینکه بعد از انجام این عمل عفونتی در محل وجود نخواهد داشت‌.

. علاوه بر این چون در روش لیپوماتیک از حرکات لرزشی برای خود کردن چربی کمک گرفته می شود هیچ گونه آسیبی به بافت های عصبی وارد نخواهد شد و این می تواند یکی از مزیت های بزرگ در این روش درمانی باشد.

. داشتن دوره نقاهت کوتاه مدت و همچنین نداشتن دوره درد و ناراحتی از جمله دیگر مزایای انجام پیکرتراشی می‌باشد.

. همچنین در کنار این موضوع افراد باید به این نکته نیز توجه داشته باشند که بعد از انجام عمل لیپوماتیک نیازی به بستری شدن در بیمارستان نخواهید داشت و بعد از انجام این درمان شما می توانید در منزل استراحت کنید و بعد از مدت کوتاهی می توانید به زندگی عادی خود باز گردید.

. یکی دیگر از مزایای عمل لیپوماتیک این است که می توانید از چربی خارج شده در بدن برای تزریق به قسمت‌های دیگر نیز استفاده کنید در نتیجه نه تنها می توانید به راحتی به تناسب اندام برسید بلکه می توانید چهره خود را جوان‌تر و زیباتر کنید و حتی می توانید صورت خود را با کمک چربی فرم دهید.

عمل لیپوماتیک ساق پا

زیبایی پا و مخصوصاً ساق پا برای خیلی از خانم ها اهمیت بسیار بالایی دارد طبیعتا این ناحیه از بدن می‌تواند بر اثر تغذیه نادرست چاق شود که می تواند راه حل مناسبی برای بازگرداندن زیبایی به این ناحیه شود بعد از انجام عمل لیپوماتیک می توانید شاهد یکپارچگی پوست شوید و فرم بدن دلخواه خود را که قبل از انجام عمل انتظار آن را داشتید به دست آورید. این عمل به لطف پیشرفت علم و تکنولوژی و مهارت پزشکان متخصص همچنین با تلاش و دقت شما و دوره نقاهت کوتاه می تواند با موفقیت انجام شود و نتایج مورد نظر را ایجاد کند.

 عوارض جانبی لیپوماتیک و درمان های خانگی

هر عمل جراحی می‌تواند عوارضی با خود به دنبال داشته باشد که باید این عوارض را با انجام توصیه‌ها و نکات مراقبتی به حداقل برسانید، عمل لیپوماتیک یا همان پیکرتراشی نیز از این قاعده مستثنی خواهد بود بنابراین برای کاهش هرگونه عوارض باید مقداری تلاش و دقت به خرج دهید تا بتوانید آن را به حداقل خود برسانید.

از عوارضی که می‌توان بعد از پیکر تراشی به آن اشاره کرد این است که محل مورد نظر می تواند دچار خونریزی شود این مورد سبب ایجاد مشکلات و ترس برای افراد بعد از انجام جراحی خواهد شد که باید گفت با انجام توصیه هایی که قبلاً توسط پزشک به شما ارائه شده می توانید به راحتی این مرحله را پشت سر بگذارید و از ایجاد عفونت به راحتی جلوگیری نمایید.

به هیچ وجه نباید که نوشیدنی های الکلی در این دوران مصرف کنید همچنین در خصوص دخانیات نیز همین‌گونه است چون این دو مورد می تواند سبب اختلال در خونرسانی بدن شود و در نتیجه سبب بدتر شدن زخم ها و کند شدن روند بهبودی شود، استراحت در این دوران بسیار نیاز است و می تواند روند بهبودی را سرعت ببخشد و در انجام عمل لیپوماتیک پزشک به شما توصیه خواهد کرد که لباس های خاصی به نام گن بپوشید که حداقل باید دو هفته آنها را استفاده کنید. بعد از انجام این عمل یک روز برای دوش گرفتن باید صبر شده باشید.

برخی از عوارضی که به دلیل عدم مهارت متخصص رخم می‌دهد که میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

. سوختگی بافت های بدن به دلیل عدم تنظیم عمق نفوذ لوله کانولا

. خونریزی زیاد در هنگام استفاده از لوله کانولا به دلیل حرکات لوله و پاره شدن عروق خونی

اگر شما علاقه دارید که لیپوماتیک را با خیالی آسوده پشت سر بگذارید و به زیبایی اندام خود دست پیدا کنید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی دکتر جان الهیه تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک به انجام این درمان بپردازید و از نتایج بیشمار آن بهره مند شوید و از هرگونه عوارض جانبی و احتمالی در امان باشید. در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای صورت می گیرد.

آیا لیپوماتیک دائمی است؟

برای گرفتن نتایج دائمی از لیپوماتیک باید بعضی نکات مراقبتی را به خوبی رعایت کنید همچنین باید به این موضوع نیز توجه داشته باشید که عمل لیپوماتیک به شکلی انجام می شود تا بتوانید اطلاعات کاملی نسبت به دائمی بودن این روش درمانی به دست آورید زیرا در صورت انجام لیپوماتیک در وسعت بسیار زیاد مقداری از حجم کاهش پیدا می‌کند و شما می‌توانید با رعایت وزن خود به خوبی از به وجود آمدن وزن زیاد در این قسمت ها جلوگیری کنید با این حال برای رسیدن به نتیجه دائمی جراحی لاغری چند نکته را باید مد نظر قرار دهید:

. باید رژیم غذایی درست و مناسبی را ادامه دهید که بهتر است به سراغ یک متخصص تغذیه بروید شما باید به طور کلی از خوردن غذاهای چرب و فست فودها به مقدار زیاد که سبب چاقی زودرس می شوند خودداری کنید.

. همچنین لازم است برنامه ورزشی منظم را ادامه دهید چرا که عمده چربی ها به دلیل عدم تحرک مقاوم می شوند.

تفاوت لیپوماتیک و لیپوساکشن با لیزر

می‌توان بیان کرد از هنگام پیشرفت لیپوساکشن تا رسیدن به لیپوماتیک راه بسیار زیادی طی شده و این روش جدیدترین و بهترین روش برای رهایی از چربی های موضعی در بدن است در جراحی لاغری بافت چربی و عصبی هیچگونه آسیبی نخواهد دید به لطف ارتعاشاتی که برای ذوب کردن چربی استفاده می شود همه چیز بدون عارضه و مشکل انجام می گیرد.

یکی از نکاتی که در دائمی بودن لیپوماتیک بسیار اهمیت دارد انتخاب یک متخصص با تجربه در این زمینه می باشد در صورت اشتباه در این انتخاب ممکن است به جای نتایج دائمی نتایج ضعیفی از این عمل حاصل شود که باعث آزرده خاطر شدن شما می‌شود بنابراین برای داشتن عملی موفقیت آمیز و داشتن نتایج دائمی باید در انتخاب پزشک دقت کامل را داشته باشید.

انتخاب پزشک به این دلیل اهمیت زیادی دارد که پزشک در عمل و موفقیت آن تاثیر مستقیم دارد همچنین مراقبت های قبل و بعد از انجام عمل نیز در رسیدن به نتایج دائمی این روش جراحی زیبایی نقش مهمی را ایفا می‌کند که بر عهده خود فرد می باشد.

کاندیدای مناسب لیپوماتیک

یکی دیگر از سوالات متداولی که در خصوص کاربردهای جراحی زیبایی لیپوماتیک پرسیده می‌شود این است که آیا همه می توانند این عمل جراحی را انجام دهند؟

در پاسخ به سوال باید بیان کنیم که اگر بالای ۱۸ سال دارید می توانید از این روش سریع برای از بین بردن چربی های موضعی در بدن خود استفاده کنید با این حال و با تمام این اوصاف بهتر است پزشک قبل از انجام این عمل زیبایی تمام اطلاعات و سوابق پزشکی شما را مورد بررسی قرار دهد و تصمیم درست را بگیرد.

در صورتی که مشکلات خاصی مانند بیماری‌های جسمی دارید پزشک باید از وضعیت شما به طور کامل آگاه شود تا در صورت بروز عوارض احتمالی اقدامات اولیه را انجام دهد. یکی از زیباترین جنبه‌های عمل لیپوماتیک این است که این روش در هر قسمت از بدن می تواند انجام شود از نظر روانی این موضوع اثبات شده که اگر از بخشی از بدن خود راضی نیستید می‌تواند سبب افسردگی در شما شود به همین دلیل لیپوماتیک می‌تواند این خطر روانی را به راحتی از شما دور کند.

همچنین با این روش اعضایی از بدن که بیشتر چربی دارند لاغر خواهند شد و می توان با یک جلسه لیپوماتیک حدود ۳ تا ۴ کیلو چربی خالص را برای همیشه از بین برد.

از نکاتی که ذکر کردن آنها بسیار اهمیت دارد این است که افراد بعد از انجام این جراحی زیبایی باز هم باید از یک برنامه غذایی سالم پیروی کنند و از خوردن فست فود، نوشابه، مواد قندی و شیمیایی خودداری کنند اگر این موارد رعایت نشود به هیچ عنوان نتایج این جراحی زیبایی دائمی نخواهد شد.

شما می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی دکترجان الهیه و مشورت با متخصصین ماهر این کلینیک پوست و مو از قیمت لیپوماتیک مطلع شوید، جهت مشاوره می‌توانید با شماره هایی که در همین سایت برای شما قرار داده می شود تماس بگیرید همچنین شما می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت از مشاوره آنلاین بهره مند شوید.

چقدر طول می‌کشد تا نتایج لیپوماتیک را ببینیم؟

اکثر افراد متقاضی لیپوماتیک نتیجه نهایی را تا ۳ ماه بعد از انجام عمل مشاهده خواهند کرد زیرا در چند هفته اول بعد از انجام این عمل فرد دچار تورم خواهد شد.

لیپوماتیک
لیپوماتیک-لینیک پوست، مو و زیبایی الهیه-شماره تماس:09120043630

سوالات متداول در این زمینه

1-لیپوماتیک چقدر درد دارد؟

در طول دو روز بعد از انجام عمل زیبایی لیپوماتیک میزان درد بستگی به نوع بیهوشی استفاده شده در این روش درمانی دارد، بی حسی موضعی معمولاً بیش از ۲۴ ساعت بعد از عمل ادامه دارد، درد معمولا ۲ تا ۴ روز بعد از انجام لیپوماتیک شدید است و سپس به طور پیوسته کاهش پیدا می‌کند.

تجربه کنند اما هیچگونه دردی را احساس نخواهید کرد.

2- آیا عمل لیپوماتیک تحت پوشش بیمه درمانی قرار دارد؟

از آنجایی که لیپوماتیک یک عمل جراحی زیبایی به شمار می‌رود بیمه پزشکی آن را پوشش نخواهد داد.

3- با لیپوماتیک چقدر وزن کم می‌کنیم؟

در حالت ایده آل افراد متقاضی باید بعد از انجام عمل لیپوماتیک معادل وزن چربی حذف شده، کاهش وزن را داشته باشد.

آیا امکان دارد در محل انجام لیپوماتیک افزایش وزن رخ دهد؟

در صورتی که کالری بیش از اندازه به بدن برسانید و این کالری سوزانده نشود امکان بازگشت چربی در این قسمت وجود دارد.

4-عمل لیپوماتیک چقدر طول می‌کشد؟

به طور متوسط این جراحی می‌تواند بین ۳ تا ۷ ساعت طول بکشد البته جراحی واقعی فقط بین دو تا سه ساعت زمان خواهد برد مدت زمان لازم برای تکمیل لیپوماتیک بستگی به سایز فرد متقاضی، تعداد مناطق تحت درمان و نوع بیهوشی آن دارد.

شاید این مطالب برای شما جالب باشد:

https://clinicelahieh.com/%d9%86%d8%b9%d9%88%d8%b8/

https://clinicelahieh.com/%d8%a8%d8%b2%d8%b1%da%af-%da%a9%d8%b1%d8%af%d9%86-%d8%a2%d9%84%d8%aa-%d8%aa%d9%86%d8%a7%d8%b3%d9%84%db%8c-2/

https://clinicelahieh.com/%d8%a8%d9%84%d9%81%d8%a7%d8%b1%d9%88%d9%be%d9%84%d8%a7%d8%b3%d8%aa%db%8c-6/

نتیجه گیری

عوارض پیکر تراشی در هر شخص متفاوت است. و عوارض آن آشنا کردیم. به طور کلی لیپوماتیک درمان قطعی برای چاقی نیست، بلکه با آن فقط چربی و پوست اضافی بدن برداشته می‌شود.

افرادی که تحت تأثیر عوامل ژنتیکی هستند و چاقی همیشه همراه شان است، می‌توانند با پیکر تراشی به وزن ایده‌آل خود برسند، اما ناگفته نماند بعد از عمل فرآیند افزایش وزن را کنترل کنید تا دچار عوارض شدید بعد از جراحی نشوید.

شما می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی دکتر جان الهیه تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این مجموعه مورد معاینه و مشاوره قرار گیرید و بسته به شرایط بهترین روش پیکرتراشی شکم را انتخاب کنید و از آن بهره مند شوید.

انواع خدمات زیبایی پوست و مو در این کلینیک زیر نظر پزشک متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که میتوانید از این خدمات بهره مند شده و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید بدون آنکه عوارض جانبی برای شما به وجود آید و سلامتی شما به خطر بیفتد.

گونه گذاری
صورت جذاب و زیبا داشته باشید-کلینیک پوست، مو و زیبایی الهیه-شماره تماس:09120043630

کلینیک تخصصی و فوق تخصصی الهیه یکی از معتبرترین کلینیک های زیبایی در سطح جهانی آماده ارائه هرگونه خدمات زیبایی به شما عزیزان می باشد.

شما با مراجعه به کلینیک تخصصی الهیه می توانید از تخفیفات این کلینیک جهت کاهش هزینه های درمانی خود و دریافت بهترین نوع درمان استفاده نمایید.

همچنین کلینیک تخصصی الهیه دارای محیطی تمیز و آرام بخش می باشد تا شما عزیزان در حین درمان و پس از درمان دچار استرس اضطراب و عوارض درمانی نشوید.

با مراجعه حضوری به کلینیک تخصصی الهیه از مشاورین این کلینیک در خصوص درمان خود بهره مند شوید.

با مراجعه به کلینیک تخصصی الهیه از زیبایی بیشتری بهره مند شوید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191012756

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید:

clinicelahieh.com/#

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

تلگرام

https://t.me/clinic_elahieh

گپ

https://gap.im/join/Nzg0Nzk2ODU5NDcwNTQ2Nzk0NzY1NjIwNTg3NjY2MzQ0NTYxMDI4OTE5NTE2NjE1NjI1Mjc3OTgzMTYyNjI3MDYyNTAyNjA3MTA1NTG

سروش

https://splus.ir/clinicelahieh

ایتا

https://eitaa.com/clinicelahieh

روبیکا

https://eitaa.com/clinicelahieh

آپارات:

https://aparat.com/v/3tIJe

نماشا:

https://www.namasha.com/v/UNZjdJVZ

درباره‌ی عسل محمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *