آخرین خبرها

جراحی اندام خصوصی

جراحی اندام خصوصی

همان گونه که اطلاع دارید، سلامتی انسان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و می توان مهمترین و اصلی ترین دغدغه و نگرانی هر شخص را، حفاظت از سلامتی بدن نامید. هر کدام از اعضای بدن ما وظایف مخصوص خود را بر عهده دارند که همه آنان یک هدف واحد یعنی حفظ تعادل و سلامت را به همراه می دارند. مانند اعضای بدنی که عضو حیاتی بدن به شمار می آید، اندام خصوصی می باشد. اندام خصوصی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و مهمترین عملکرد آن تولید مثل و همچنین تعادل در هورمون های بدن است. اگر این عضو حیاتی بدن به هر دلیلی دچار مشکلات و معضلاتی گردد، احتمال دارد سلامت کلی بدن را تحت اثر قرار دهد. به همین علت کسانی که به عارضه های متعددی در قسمت اندام خصوصی مبتلا هستند، تلاش برای درمان آن می کنند. جراحی اندام خصوصی یکی از متد های درمان این عضو حیاتی می باشد. حتی تعدادی از جراحی های اندام خصوصی، جنبه زیبایی دارند. در این مطلب از سایت کلینیک زیبایی پوست و مو زیبا رویان. الهیه قصد داریم در رابطه با افزایش حجم اندام خصوصی از طریق تزریق ژل و چربی توضیحات کاملی بدهیم برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

کلینیک زیبایی الهیه
کلینیک بین المللی پوست، مو و زیبایی الهیه

میانگین اندازه اندام خصوصی آقایان چقدر است؟

این نکته را در نظر داشته باشید که اندازه و شکل اندام خصوصی مردان نسبت به یکدیگر بسیار گوناگون بوده است. مانند سایر صفات ارثی نظیر، رنگ چشم ها سایز اعضای بدن مانند پاها، اندازه اندام خصوصی نیز همانند یک صفت ارثی بوده که شما به هیچ عنوان نمی‌توانید در آن هيچ نوع تغییری ایجاد کنید. برخلاف مطالبی که احتمال دارد مطالعه کنید یا حرف هایی که می شنوید، هیچ عاملی نظیر ورزش های تخصصی، انواع مکمل‌ها یا حتی انواع رژیم‌های غذایی نمی‌تواند موجب سرعت بخشیدن به رشد آلت تناسلی شود.

بعضی وقت ها اوقات احتمال دارد این مسله به وجود آید که اندازه ی پاهای یک فرد کوچک به نظر برسد، در رابطه با اندازه اندام خصوصی هم همین گونه است به این علت که هنگامی که شخص از بالا به نمای ظاهری اندام خصوصی خود نگاه می‌کند کوچک به نظر می رسد ولی اندازه ی آن از جهات متعدد متفاوت است.

همچنین اندازه اندام خصوصی در حالت های گوناگون متفاوت است.

مثلا حالت نعوظ آلت نسبت به وضعیت خوابیده یا غیر نعوظ آن در اشخاص مختلف بسیار گوناگون بوده است.

بر اساس تحقیقات بدست آمده از مطالعات محققان، میانگین طول اندام خصوصی آقایان در وضعیت نعوظ، بین ۱۴ الی ۱۶ سانتی‌متر می‌باشد.

بعضی وقت ها شاید اندام خصوصی به صورت غیر طبیعی کوتاه یا بلند باشد، در این وضعیت امکان ایجاد برقراری رابطه جنسی به علت اندازه اندام خصوصی، غیر ممکن می‌شود.

هنگامی که اندازه آلت تناسلی در وضعیت نعوظ کمتر از ۷ سانتی متر باشد، به آن آلت کوچک یا میکرو گفته می شود.

زمانی که هورمون تستوسترون به حد کافی در انتهای دوره جنینی مردان وجود نداشته باشد، اندام خصوصی مبتلا به سایز کوچک یا میکرو می شود.

کوچک بودن اندام خصوصی به منظور یک عارضه کمیاب و  بسیار کم شناخته شده است. فقط و فقط ۶ نفر از هر ۱۰۰۰ نفر مرد در همه جهان شاید از این مسئله در رنج باشند.

مساله بسیار مهم این که اندام خصوصی زنان دارای قابلیت برجسته ای است در صورتی می تواند اندام خصوصی مردانه را با هر قطر و اندازه ای بپذیرد. بنابراین با در این وضعیت چه اهمیتی دارد که اندام خصوصی مرد چقدر کوتاه یا چقدر بلند باشد، به این علت که اندازه واژن زنان ، به شکل خود به خود با اندازه اندام خصوصی مرد مطابقت پیدا می‌کند و می تواند خود را بر اساس اندازه اندام خصوصی مرد تنظیم نماید.

میانگین طول واژن بانوان اصولا چیزی بین 7  الی ۱۰ سانتی‌متر می‌باشد، ولی زمانی که آلت مرد آرام آرام به درون واژن زن وارد می‌شود و زن از نظر جنسی تحریک می‌شود، اندازه واژن بزرگ‌تر خواهد شد. بنابراین واژن می تواند این قابلیت را داشته باشد که با بیشتر آلت های مردانه در اندازه‌های گوناگون به راحتی و سادگی سازگاری پیدا کند.

اندام خصوصی
کلینیک بین المللی پوست، مو و زیبایی الهیه – اندام خصوصی

از چه روش هایی می توان جهت افزایش سایز اندام خصوصی آقایان استفاده کرد؟

اندازه، طول و قطر اندام خصوصی آقایان در نژادهای متعدد با یکدیگر کاملا متفاوت است و این علت اغلب طبق موضوعات ژنتیکی گوناگون می باشند.

شاید که اشخاص به علت های متعدد از سایز اندام خصوصی خود رضایت نداشته باشند و به دنبال راه کاری به منظور افزایش حجم اندام خصوصی خود باشند.

اجرای متدهایی مانند تزریق ژل و چربی میتواند به سادگی و راحتی به افزایش حجم اندام خصوصی کمک کند و به منظور یک گزینه بسیار مناسب و راه کاری ایده آل به برطرف کردن مشکلات ایجاد شده کمک کند.

ما در ادامه این مقاله تلاش مي کنيم به شکل کامل برای شما این درمان را توضیح دهیم.

افزایش حجم اندام خصوصی با تزریق ژل

استفاده از این متد درمانی برای افرادی که از جراحی برای افزایش حجم اندام خصوصی هراس و ترس دارند به منظور یک تکنیک کاملا موثر و مناسب می باشد.

همینطور اجرای این درمان برای همه کسانی که به فکر زیاد شدن حجم اندام تناسلی خود هستند مناسب است .

استفاده از این درمان برای همه کسانی که نسبت به سایز آلت تناسلی خود احساس شرم و نارضایتی دارند به منظور یک متد کاملا موثر و مناسب می باشد.

اجرای همه تزریقات مانند تزریق ژل، به منظور افزایش سایز در اندام خصوصی را می‌توانید در کلینیک بین‌المللی پوست مو زیبایی زیبا رویان الهیه تهران تحت درمان بهترین متخصصین پوست و مو انجام دهید و شاهد ایجاد نتیجه مد نظر با ماندگاری طولانی مدت گردید.

اثرات و نتایج تزریق ژل هدف افزایش سایز اندام تناسلی آقایان

انجام تزریق ژل، اثرات و نتایج فوق‌العاده‌ای به همراه دارد و به کمک این روش زیبایی میتوان به افزایش سایز و قطر آلت تناسلی کمک کرد.

انجام این روش زیبایی می‌تواند باعث ایجاد نتایج سریع در کمترین زمان ممکن پس از انجام تزریق ژل گردد و به عنوان بهترین گزینه جهت افزایش سایز و قطر آلت تناسلی از طرفداران بیشماری برخوردار می باشد.

استفاده از این روش درمانی می‌تواند باعث ایجاد نتایج مطلوب با ماندگاری بلندمدت گردد.

انجام این روش درمانی معمولاً به دلیل استفاده از ژل ها به عنوان یک روش موقتی می باشد و نتایجی که این روش درمانی به همراه دارد حدود دو سال برای فرد باقی می ماند.

شما نیز می‌توانید از نتایج انجام تزریق ژل در کلینیک بین‌المللی پوست مو زیبایی زیبا رویا الهیه بهره مند گردید.

با حضور در این کلینیک توسط بهترین متخصصین می توانید از تزریق ژل بهره‌مند و شاهد ایجاد نتایج مطلوب و افزایش اعتماد به نفس خود گردید.

اندام خصوصی
کلینیک بین المللی پوست، مو و زیبایی الهیه – اندام خصوصی

دوره نقاهت و ریکاوری تزریق ژل به اندام تناسلی آقایان

انجام تزریق ژل به عنوان یکی از روش‌ها، جهت افزایش سایز اندام تناسلی آقایان از طرفداران بیشماری برخوردار می باشد که هیچگونه نیازی به استراحت و گذراندن دوره نقاهت ندارد.

زیرا تنها از بی حس کننده های موضعی استفاده می گردد و فرد پس از اتمام می تواند کلینیک را ترک و به محل زندگی خود بازگردد.

شما نیز می‌توانید جهت انجام تزریق ژل به کلینیکی بین‌المللی پوست مو زیبایی زیبا رویان الهیه مراجعه نمایید و تحت درمان بهترین متخصصین پوست از این روش درمانی استفاده و در کمترین زمان ممکن شاهد ایجاد نتایج مطلوب و افزایش اعتماد به نفس خود گردید.

تعداد جلسات تزریق ژل جهت افزایش قطر اندام تناسلی آقایان

انجام تزریق ژل به عنوان یک روش سرپایی انجام می پذیرد که معمولاً تعداد جلساتی که جهت تزریق برای فرد متقاضی در نظر گرفته می‌شود با توجه به درخواست فرد مشخص می گردد.

تزریق ژل معمولاً برای بیشتر آقایان با یک جلسه صورت می‌پذیرد و باعث ایجاد نتایج دلخواه می‌گردد.

اما در بعضی از موارد افراد ترجیح می‌دهند که جلسات درمانی بیشتری داشته باشند تا اندازه دلخواه آلت تناسلی برایشان ایجاد گردد.

نتیجه گیری

انجام روش های متعدد جهت افزایش سایز اندام تناسلی را میتوان در کلینیک ها مورد استفاده قرار داد . از تزریق ژل به عنوان یکی از رایج ترین روش ها جهت افزایش سایز در مراکز درمانی می توان کمک گرفت انجام این درمان کاملاً شناخته شده است و طرفداران بیشماری در بین آقایان دارد. افزایش طول و قطر اندام تناسلی امروزه در بین آقایان رایج شده است که برای انجام آن از روش‌های مختلفی استفاده می‌کنند. انجام تزریق ژل را می‌توانید در کلینیک بین‌المللی پوست مو زیبایی زیبارویان الهیه تهران تحت درمان بهترین متخصصین پوست و مو انجام دهید. در این کلینیک از روش‌های متعدد دیگر از جمله تزریق چربی جهت افزایش سایز استفاده می گردد که به راحتی می‌توان با انجام این روش ها به بزرگتر شدن و افزایش سایز اندام خصوصی کمک شایانی کرد. شما نیز میتوانید جهت افزایش اطلاعات خود با این کلینیک تماس حاصل بفرمایید و توسط کارشناسان و مشاوران حرفه‌ای نسبت به انجام روش‌های متعدد راهنمایی بگیرید.

کلینیک زیبایی الهیه
کلینیک بین المللی پوست، مو و زیبایی الهیه

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

تلگرام

https://t.me/clinic_elahieh

گپ

https://gap.im/join/Nzg0Nzk2ODU5NDcwNTQ2Nzk0NzY1NjIwNTg3NjY2MzQ0NTYxMDI4OTE5NTE2NjE1NjI1Mjc3OTgzMTYyNjI3MDYyNTAyNjA3MTA1NTG

سروش

https://splus.ir/clinicelahieh

ایتا

https://eitaa.com/clinicelahieh

روبیکا

https://eitaa.com/clinicelahieh

آپارات:

https://aparat.com/v/m57er

نماشا:

https://www.namasha.com/v/kdjA6JXh

درباره‌ی فیروزه حدادی

همچنین ببینید

عکس آقا که نیاز به تزریق چربی در اندام تناسلی دارد

اندام تناسلی

هزینه تزریق چربی به اندام تناسلی مردان قیمت و هزینه ی تزریق چربی به آلت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *