آخرین خبرها

بهترین مرکز هایفو در اصفهان

بهترین مرکز هایفو در اصفهان

هایفوتراپی، جایگزین موثری برای انجام جراحی لیفت صورت می باشد.

در واقع با کمک از این روش می توانید به جوانسازی پوست، برطرف کردن چین و چروک و سفت کردن پوست خود بپردازید.

در هایفوتراپی صورت، لایه هایی از پوست مورد هدف قرار می‌گیرد که در جراحی زیبایی آن را با کمک برش و بخیه مورد درمان قرار می‌دهند و در نتیجه این روش غیرتهاجمی نیازی به دوره نقاهت و ریکاوری ندارد.

شما می توانید با مراجعه به بهترین مرکز هایفو در اصفهان، از مزایای این روش درمانی بهره مند شوید و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید.

کلینیک بین المللی پوست، مو و زیبایی آراد یکی از بهترین مراکز هایفو در اصفهان می باشد که می توانید در این کلینیک زیر نظر بهترین متخصصین با تجربه و حرفه ای به هایفوتراپی بپردازید و از نتایج به دست آمده آن لذت ببرید.

همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای انجام می گیرد.

کلینیک زیبایی آراد
کلینیک بین المللی پوست، مو و زیبایی آراد

بهترین مرکز هایفو

انتخاب بهترین مرکز هایفو در اصفهان و انجام هایفوتراپی با بهترین دستگاه ها از خواسته های افراد متقاضی می باشد، چرا که جدیدترین تکنولوژی در دستگاه های هایفو می تواند با اثربخشی بسیار بالا نتایج خوبی را با کمترین عوارض رقم بزند.

در مرکز بین المللی پوست، مو و زیبایی آراد، هایفوتراپی با بهترین و جدیدترین نوع دستگاه هایفو که در بازار وجود دارد، انجام می شود و همیشه قبل از انجام هایفو ابتدا فرد متقاضی توسط پزشک معاینه خواهد شد و از طریق مشاوره و معاینه دقیق پوست و مشخصات، در صورتی که بیمار کاندیدای مناسب برای تکنیک جوانسازی باشد، برای او نوبت هایفوتراپی ثبت خواهد شد.

هایفوتراپی چیست و برای چه افرادی مناسب است؟

هایفوتراپی یکی از جدیدترین روش‌های زیبایی پوست بدون درد با هدف لیفتینگ می‌باشد و می‌تواند جایگزین مناسب اما موقت، برای انجام جراحی لیفت به شمار رود که به معنای امواج متمرکز فراسوت با شدت بالا می‌باشد.

در واقع امواجی که برای هایفوتراپی استفاده می‌شود، همان امواجی هستند که در دستگاه‌های سونوگرافی نیز وجود دارند.

تنها تفاوتی که در این دو روش وجود دارد، این است که در هایفوتراپی امواج به صورت متمرکز به لایه های خاصی از پوست وارد می شوند و همین امر سبب بهبود تولید رشته های کلاژن خواهد شد.

استفاده از تکنیک هایفو سبب می شود تا پوست جوان‌تر، زیباتر و بدون چین و چروک شود، اما سوالی که در ذهن خیلی از افراد متقاضی شکل می گیرد این است که تکنیک هایفوتراپی برای چه افرادی گزینه مناسب می باشد؟

ما در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

. این روش با عنوان جوانسازی پوست با هایفو در بین افراد ۳۰ تا ۷۵ سال گزینه مناسب می باشد که دچار افتادگی در پوست شده اند‌.

. همچنین افراد جوان‌تر نیز می‌توانند از این روش درمانی به عنوان یکی از موثرترین روش‌ها، برای جلوگیری از پیری پوست استفاده کنند.

. این روش برای افرادی که در معرض نور مستقیم خورشید قرار گرفته اند و دچار شل شدگی در پوست هستند، گزینه مناسبی می باشد.

باید به این نکته نیز توجه کنید که روش هایفو برای افراد مسنی که در ناحیه گردن دچار شل شدگی شدید شده‌اند، گزینه مناسبی نخواهد بود.

روش مناسب برای این افراد، جراحی لیفت می باشد.

همچنین این روش برای افرادی که در ناحیه مورد نظر دچار زخم، عفونت، آکنه و یا ایمپلنت های فلزی هستند گزینه مناسبی نمی باشد.

بهترین مرکز هایفو در اصفهان
هایفوتراپی-کلینیک بین المللی پوست، مو و زیبایی آراد

هایفوتراپی صورت در چه نواحی انجام می‌شود؟

از سال ۲۰۰۸ تا کنون، شهرت هایفوتراپی افزایش زیادی پیدا کرده و به عنوان یکی از بهترین روش های موثر در زیبایی پوست شناخته شده است.

استفاده از این روش در سال های اخیر در بین افراد طرفداران زیادی به خود جلب کرده است.

از هایفوتراپی صورت می توان برای موارد زیر استفاده کرد:

. از بین بردن چین و چروک پوست صورت

. لیفتینگ پوست گردن و غبغب

. لیفت در ناحیه گونه، ابروها و پلک ها

. بهبود وضعیت خط چانه

. لیفت صورت

. هایفوتراپی دور چشم

. لیفت غبغب

. لیفت گردن و دکلته

. اصلاح طرح لبخند

روش هایفوتراپی یک تکنیک بسیار ساده و موثر است که در پیشگیری از پیری پوست کمک کننده می‌باشد و در تمام رنگ‌های پوست در هر زمان می‌تواند انجام شود.

اگر شما نیز علاقه به استفاده از هایفوتراپی برای رفع مشکلات پوستی خود دارید، می توانید با مراجعه به کلینیک آراد یکی از بهترین مراکز هایفو در اصفهان به انجام این درمان بپردازید و از مزایای بیشمار این روش درمانی بهره مند شوید.

هایفوتراپی چگونه انجام می‌شود؟

قبل از انجام هایفوتراپی، باید تمام محصولات آرایشی از روی صورت به طور کامل پاک شود.

مراحل انجام این روش درمانی به شرح زیر می‌باشد:

. در ابتدا ناحیه مورد نظر برای انجام درمان، باید توسط پزشک مشخص و تمیز شود.

. گاهی اوقات ممکن است که پزشک از بی‌حسی‌های موضعی استفاده کند.

. بعد از انجام این کار ژل مخصوصی روی پوست شما زده می‌شود، این ژل مانند لوبریکانت استفاده شده در سونوگرافی می باشد.

. دستگاه هایفوتراپی روی پوست شما قرار داده خواهد شد و تنظیمات لازم برای شدت امواج فراصوت تنظیم می‌شود.

. بعد از این که امواج با پالس‌های کوتاه به ناحیه مورد نظر فرستاده شد، جلسات ابتدایی درمان به پایان می‌رسد‌. در زمان ارسال امواج، ممکن است که حس سوزن سوزن شدن یا گرمایش کمی برای شما حاصل شود که بعد از پایان درمان این مشکل برطرف می‌شود. بعد از اتمام جلسه درمان با هایفوتراپی، می توانید بلافاصله کلینیک را ترک کنید، به منزل یا محل کار خود بازگردید و فعالیت‌های روزمره خود را ادامه دهید.

هایفوتراپی
لیفت صورت در عرض 20 دقیقه-کلینیک بین المللی پوست، مو و زیبایی آراد-شماره تماس: 09130323292

مدت زمان هایفوتراپی و تعداد جلسات مورد نیاز برای درمان چقدر است؟

بسیاری از پزشکان توصیه دارند برای این که به نتایج ایده‌آل و مناسبی از هایفوتراپی برسید، در سال اول دو جلسه درمان را انجام دهید و بعد از آن با توجه به نتایج به دست آمده می‌توانید در سال‌های آینده بین ۱ تا ۲ جلسه درمان را به صورت سالانه انجام دهید.

تعداد جلسات مورد نیاز برای این کار، می‌تواند با توجه به شرایط فرد و درخواست او متغیر باشد و معمولاً هر جلسه درمان با هایفوتراپی بین ۳۰ تا ۹۰ دقیقه زمان نیاز دارد که این میزان در افراد مختلف متفاوت است.

مزایای هایفوتراپی چیست؟

از آنجایی که این روش غیرتهاجمی و نیازی به انجام جراحی و بیهوشی ندارد، در نتیجه مزایای بسیاری نیز می‌تواند با خود به دنبال داشته باشد که از جمله مزایای این روش درمانی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

. تعداد جلسات آن بسیار کم و در حدود یک الی سه جلسه می‌باشد.

. ماندگاری این روش درمانی، می تواند در حدود ۱ الی۲ سال باشد.

. زمان مورد نیاز برای جلسات درمانی، بسیار کوتاه مدت است و حدود ۳۰ تا ۹۰ دقیقه به طول می‌انجامد.

. این روش درمانی، نیاز به دوره نقاهت و ریکاوری بعد از انجام درمان نخواهد داشت.

. هیچ‌گونه برش، تزریق یا خونریزی در این روش جوانسازی وجود ندارد.

. همچنین روش هایفو کاملاً بدون درد و پانسمان می‌باشد.

. این روش می‌تواند همراه با دیگر روش‌های درمانی مانند میکرونیدلینگ انجام شود.

. هزینه انجام این روش، بسیار کمتر است و به راحتی می‌تواند هر فردی که نیاز به جوانسازی پوست دارد از این روش درمانی استفاده کند.

عوارض هایفوتراپی صورت چیست؟

تمام روش‌های درمانی و زیبایی مانند جوانسازی صورت، می‌تواند با عوارض جانبی ناچیز و اندک روبه‌رو شود، اما در این روش درمانی، میزان عوارض بسیار خفیف و اندک است و در بعضی مواقع اصلاً عوارضی بروز نمی‌کند.

از عوارض معمول این روش درمانی، می‌توان به قرمزی و یا تورم در پوست بعد از انجام درمان اشاره اشاره کرد که با گذشت زمان اندک اندک بهبود پیدا می‌کند و نیاز به نگرانی خاصی در این خصوص نخواهد بود.

احتمال وجود احساس سوزن سوزن شدن نیز ممکن است که برای پوست ایجاد شود، اما این احساس به اندازه‌ای نیست که بخواهد شما را اذیت کند.

همچنین در موارد بسیار کمی، ممکن است کبودی یا بی‌حسی ایجاد شود که با گذشت چند هفته به طور کامل از بین خواهد رفت.

شما می توانید هایفوتراپی را در کلینیک بین المللی پوست، مو و زیبایی آراد که یکی از بهترین مراکز هایفو در اصفهان است تحت نظر پزشکان متخصص و باتجربه این کلینیک انجام دهید و از نتایج آن بهره مند شوید.

هزینه هایفوتراپی صورت چقدر است؟

هزینه هایفوتراپی صورت به عوامل زیادی بستگی دارد و به همین دلیل ممکن است این هزینه در افراد مختلف تفاوت داشته باشد.

فاکتورهای موثری که می تواند روی هزینه انجام این درمان تاثیر گذار باشد، از جمله وضعیت و شرایط پوستی، میزان چین و چروک در پوست، تعداد جلسات مورد نیاز و موارد دیگر می باشد.

جهت اطلاع پیدا کردن از هزینه های مربوط به کلینیک بین المللی پوست، مو و زیبایی آراد می توانید با مشاوران و کارشناسان در این زمینه گفت‌وگو داشته باشید.

خدمات مشاوره در این کلینیک به صورت رایگان می باشد که می توانید از آن بهره مند شوید.

هایفوتراپی چقدر ماندگاری دارد؟

معمولاً بعد از انجام هایفوتراپی، فرد متقاضی با گذشت مدت زمانی حدود سه ماه می‌تواند به نتایج مورد نظر خود دست پیدا کند، اما باید بیان کنیم که این روش ماندگار و دائمی نخواهد بود.

تاثیرات هایفو، بسیار سریع‌تر از انجام جراحی لیفت صورت خود را نشان می‌دهد و همچنین خطرات کمتری نسبت به انجام عمل جراحی لیف دارد، اما اثرات بلند مدت آن زیاد ماندگار نخواهد بود.

هنگامی که پوست دوباره فرآیند پیری خود را آغاز کند، کلاژن هایی که در این روش جوانسازی ساخته شده دوباره تحلیل خواهند رفت و پوست به حالت قبل خود بازخواهد گشت.

معمولاً این اتفاق در حدود یک سال بعد از انجام درمان رخ خواهد داد و به همین دلیل نیاز به ترمیم مجدد برای انجام هایفوتراپی است.

هایفوتراپی یا لیفت صورت؟

هایفو در مقایسه با جراحی لیفت صورت، هزینه و خطرات کمتری را ایجاد می‌کند.

اما ماندگاری آن نیز بسیار کمتر از جراحی لیفت می‌باشد و ممکن است در طی سال‌های بعد از انجام هایفوتراپی، نیاز به تکرار درمان داشته باشید.

ما در ادامه تفاوت این دو روش را به طور خلاصه برای شما بیان می‌کنیم، تا شما با مقایسه آن بتوانید تصمیم درستی بگیرید:

. میزان تهاجمی بودن

هایفوتراپی یک روش غیر تهاجمی می باشد که در طول انجام آن هیچ گونه برشی روی پوست ایجاد نخواهد شد و نیاز به هیچ گونه تزریق نیز نخواهید داشت.

در مقابل لیفت صورت روش تهاجمی می باشد که با بیهوشی عمومی، برش، بخیه و پانسمان انجام می‌گیرد

. هزینه هایفو

هزینه هایفوتراپی کمتر از لیفت صورت است.

این که دقیقاً چه مقدار هزینه برای درمان نیاز دارید، بستگی به وضعیت پوست و تعداد جلسات درمانی دارد، در طرف دیگر هزینه جراحی لیفتینگ بسیار بالا می‌باشد.

البته جراحی هزینه‌های جانبی را نیز با خود به دنبال دارد، مثل ویزیت‌های بعد از انجام عمل، داروها و مراقبت‌های خاصی که باید انجام دهید.

زمان ریکاوری در هایفو

روش هایفوتراپی دوره نقاهت و ریکاوری با خود به دنبال ندارد و بلافاصله بعد از اتمام درمان می توانید به زندگی عادی خود بازگردید.

بعد از درمان نیازی ندارید که از دارو، پماد یا مواد مشابه استفاده کنید و می توانید مانند گذشته با پوست خود رفتار داشته باشید، در طرف دیگر لیفت صورت یک عمل جراحی طولانی مدت می باشد.

این عمل می‌تواند بین ۲ تا ۴ ساعت طول بکشد و دوره نقاهت آن می تواند بین ۲ تا ۴ هفته طول بکشد.

تخلیه مایعات از محل جراحی تا چند روز ادامه دارد و بخیه ها بعد از گذشت یک هفته باید کشیده شود.

درد، التهاب، تورم، کبودی و موارد دیگر از رخداد های معمول بعد از جراحی هستند که می‌تواند تا هفته ها و ماه ها باقی بماند.

. عوارض هایفوتراپی

تمام روش‌های درمانی و زیباسازی صورت و بدن با عوارضی روبرو هستند با این حال عوارض هایفوتراپی خفیف و موقت هستند و احتمال وقوع عوارض شدید در آنها وجود ندارد. خطرات هایفوتراپی کمی قرمزی و تورم است اما خطرات لیفت با جراحی می‌تواند به ریسک بیهوشی عمومی، خونریزی، عفونت، به وجود آمدن لخته خون، ایجاد زخم، اسکار و ریزش مو در محل جراحی باشد.

. میزان تاثیرگذاری

با توجه به تحقیقات صورت گرفته و تجربه افراد متقاضی، تقریباً تمام افرادی که درمان با کمک هایفو انجام دادند، حدود سه ماه توانستند که به نتایج مورد نظر و دلخواه خود دست پیدا کنند.

در طرف دیگر تقریباً تمام افرادی که جراحی لیفت انجام ندادند، بعد از گذشت یکسال توانستند به نتایج مورد نظر برسند.

. اثرات بلند مدت هایفو

درست است که هایفو خطرات کمتری را با خود ایجاد می‌کند، اما اثرات بلند مدت آن زیاد ماندگار نخواهد بود.

با شروع دوباره فرآیند پیری پوست، کلاژن های تازه ساخته شده تحلیل می‌روند و پوست می تواند به حالت قبل خود باز گردد.

این اتفاق در حدود یک سال بعد از انجام درمان رخ می دهد، اما در هر صورت به مراتب ماندگار است و نتایج آن می‌تواند تا ۱۲ سال باقی بماند.

. نتایج هایفوتراپی

برای درمان بسیاری از بیماری‌ها، پزشکان توصیه می‌کنند که تا حد امکان از روش‌های کم تهاجم استفاده شود.

مثلاً اگر دچار سردرد هستید، یک قرص استامینوفن می‌تواند به شما کمک کند و نیازی نخواهید داشت که از مورفین استفاده کنید.

اگرچه مورفین می‌تواند موثرترین دارو برای آرام کردن درد باشد، اما می تواند عوارض جانبی مانند اعتیاد را با خود ایجاد کند.

این منطق در خصوص روش‌های جوانسازی و زیبایی پوست هم صدق می‌کند.

تا زمانی که تاثیرات پیری در پوست شما کم است، نیازی نخواهید داشت که به جراحی‌های سنگین مانند لیفت بپردازید.

اگر سالی یک بار هایپوتراپی را انجام دهید، در طول ۱۲ سال هزینه آن با جراحی برابر خواهد شد.

پس از لحاظ هزینه در بلند مدت تفاوت زیادی وجود ندارد، اما خطرات جراحی می تواند به مراتب بیشتر باشد.

نکته دیگر این است که هایفوتراپی و فرآیند جوانسازی آن، بر پایه رفتار طبیعی در پوست می باشد، یعنی برطرف کردن افتادگی و چین و چروک در پوست، صرفاً با تحریک تولید کلاژن طبیعی در پوست بدن انجام می گیرد، در این صورت هیچ گونه ماده خارجی وارد بدن نمی‌شود، عضلات فلج می‌شوند و استرس نیز وجود ندارد.

شما با در نظر گرفتن اثرات و نتایج هایفو و لیفت صورت می‌توانید انتخاب درستی را داشته باشید.

رفع چین و چروک صورت با هایفو
لیفت صورت با هایفوتراپی-کلینیک بین المللی پوست، مو و زیبایی آراد

زمان انجام هایفوتراپی چه حسی خواهید داشت؟

در هنگام هایفوتراپی، ممکن است کمی احساس معذب بودن برای شما حاصل شود.

بعضی از افراد متقاضی، اثر درمان را به صورت پالس‌های الکتریکی بسیار کوچک و یا سوزن سوزن شدن خفیف توصیف می‌کنند.

اگر در مورد درد در زمان هایفوتراپی نگران هستید، در درجه اول باید بیان کنیم که هایفوتراپی اصلاً دردناک نیست یا درد بسیار خفیفی را با خود ایجاد خواهد کرد.

در هر حال می توانید با پزشک در خصوص مصرف داروهای غیر استروئیدی مانند ژلوفن یا استامینوفن قبل از انجام درمان مشورت داشته باشید.

بلافاصله بعد از انجام درمان نیز، ممکن است پوست شما کمی قرمز و متورم می‌شود که طی چند ساعت از بین خواهد رفت و جای نگرانی در خصوص آن وجود ندارد.

مراقبت های قبل از انجام هایفوتراپی

. برای انجام هایفوتراپی به بهترین مرکز هایفو مراجعه کنید تا بتوانید بهترین نتیجه را برای خود ایجاد کنید و از بروز هرگونه عوارض ناخواسته بتوانید جلوگیری کنید.

. اگر بیماری خاصی دارید، داروی خاصی مصرف می کنید یا به موادی آلرژی و حساسیت دارید، حتماً این موضوع را به پزشک اطلاع دهید.

. قبل از مراجعه به کلینیک، پوست خود را تمیز کنید و از هیچ گونه مواد آرایشی و بهداشتی برای پوست استفاده نکنید.

.قبل از انجام هایفوتراپی از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید، خودداری کنید.

مراقبت های بعد از انجام هایفوتراپی

. بعد از انجام هایفوتراپی، نیاز نیست که مراقبت خاص و ویژه‌ای را انجام دهید و دارو یا پمادی استفاده کنید، فقط باید طی چند روز به این نکات و توصیه های ارائه شده توسط پزشک توجه داشته باشید تا بهترین نتیجه را از این روش درمانی برای خود ایجاد کنید.

. بعد از انجام هایفوتراپی، از قرار گرفتن در مقابل نور مستقیم خورشید خودداری کنید. حتماً از کرم‌های ضد آفتاب مناسب استفاده کنید.

. تا ۲۴ ساعت بعد از انجام درمان از فعالیت هایی که سبب تعرق بدن می شود، خودداری کنید.

. آب و مایعات فراوان بنوشید.

. از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی پرهیز کنید.

هایفوتراپی صورت برای چه کسانی مناسب نیست؟

هایفوتراپی علی‌رغم مزایای بسیار زیادی که با خود ایجاد می‌کند، برای بعضی از افراد می تواند گزینه مناسبی به شمار نرود.

رنگ پوست و سن فرد ممنوعیتی برای انجام این روش ایجاد نخواهد کرد و شما با هر رنگ پوست و هر سن و سال می توانید از مزایای این روش درمانی بهره مند شوید.

البته پیری پوست و چین و چروک های عمیق با هایفو درمان نخواهند شد.

در زیر موارد ممنوعیت استفاده از این روش برای شما بیان شده که بهتر است مورد توجه قرار گیرد:

. وجود هرگونه زخم یا بریدگی در محل تحت درمان

. ایجاد آکنه شدید و وجود کیست ملتهب روی پوست ناحیه مورد نظر

. داشتن ایمپلنت های دندانی

. مبتلا بودن به بعضی بیماری های پوستی

. داشتن تب و دمای بالای بدن

. ابتلا به انواع اختلالات سیستم ایمنی

. دیابت

. ابتلا به مشکلات کم کاری غده تیروئید

. افرادی که در طول سه ماه اخیر در ناحیه مورد نظر تزریق ژل یا بوتاکس انجام داده اند.

. افرادی که مبتلا به بیماری های پوستی مانند خشکی شدید و اگزما هستند.

. افرادی که در ماه های اخیر تجربه لیزر داشتند.

. افرادی که به هر دلیلی به فلج اعصاب صورت مبتلا هستند.

نکات مهم در هایفوتراپی

در رابطه با هایفوتراپی برای برطرف کردن چین و چروک، نکات مهمی باید مد نظر قرار گیرد.

در جهت آگاهی بیشتر به این موارد خواهیم پرداخت و آن ها را نباید نادیده بگیرید.

نکات حائز اهمیت در این زمینه عبارتند از:

. فرآیند هایفوتراپی به‌گونه‌ای است که لایه های عمیق پوست مورد درمان قرار خواهد گرفت و امواج اولتراسوند را با نفوذ بیشتر از سطح پوست به لایه‌های درم تحتانی شلیک خواهد کرد. سلول‌های لایه های عمیق پوست، تحت تاثیر این امواج به دمای خاصی می رسند و دچار آسیب می شوند، این آسیب سبب می شود سیستم عضلانی بدن برای جبران کلاژن سازی تحریک شود. رشته‌های کلاژن ساخته شده به پوست فرستاده می شود تا بتوان به جوانسازی آن پرداخت.

. در رابطه با درمان غبغب نیز باید بیان کنیم، روش هایفوتراپی متفاوت با لیفتینگ صورت است. در این روش امواج دستگاه به چربی های زیر پوستی تابیده می‌شود و با ذوب کردن آن ها باعث شکل‌دهی به این ناحیه می‌شود. هایفوتراپی تنها برای برطرف کردن افتادگی و سفت شدن پوست به کار برده نمی شود، بلکه برای کشیدن پوست، لیفت گردن و دکلته، لیفت ابروها، گونه‌ها، پلک‌ها، ریزش مو، افزایش الاستینه گونه ها، رفع ورم پلک ها و اصلاح طرح خنده نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

سوالات متداول هایفوتراپی

. آیا هایفوتراپی درد دارد؟

هایفوتراپی می‌تواند یک روش ایمن و موثر برای جوانسازی پوست باشد.

در این روش درمانی دردی وجود ندارد، اما اگر نگران هستید و آستانه تحمل شما بسیار پایین است، پزشک می‌تواند که از بی‌حسی‌های موضعی برای شما استفاده کند.

. هایفوتراپی تا چه میزان کارآمد است؟

نتیجه هایفوتراپی به درجه افتادگی در پوست بستگی خواهد داشت و اگر دچار شل شدگی خفیف هستید، قطعا می تواند درمان موثری باشد.

. هایفوتراپی برای آقایان هم امکان پذیر است؟

هایفوتراپی برای آقایان بر روی ریش یا سبیل غیر قابل انجام است و حتماً باید پوست صورت و گردن آن ها به طور کامل اصلاح شود.

. چه کسانی نباید هایفو تراپی انجام دهند؟

این روش درمانی معمولاً برای افرادی که دچار افتادگی و شل شدگی شدید در پوست خود هستند، گزینه مناسبی نخواهد بود.

همچنین افرادی که در ناحیه مورد نظر دارای زخم، عفونت های کیستی و یا ایمپلنت های فلزی هستند نیز، گزینه مناسبی نخواهد بود.

. زمان ریکاوری در هایفوتراپی چقدر است؟

هایفوتراپی یکی از روش‌های غیر تهاجمی و ایمن است که برای جوانسازی پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد و نیازی به دوره نقاهت و ریکاوری ندارد.

فرد بلافاصله بعد از اتمام درمان می‌تواند به منزل یا سر کار خود بازگردد.

. آیا بعد از تزریق ژل می‌توان هایفوتراپی انجام داد؟

امواج هایفو، ژل و چربی تزریق شده را می‌توانند از بین ببرند و اثرات آن ها را نابود کنند، به همین دلیل بهتر است قبل از تزریق ژل از هایفو استفاده کنید و بعد با مشورت پزشک برای انجام ژل و بوتاکس اقدام کنید.

. آیا هایفو تراپی باعث لاغری صورت می‌شود؟

بله انجام هایفوتراپی بر روی لاغری صورت می‌تواند اثرگذار باشد و بعد از انجام این روش می توانید تاثیرات آن را به خوبی احساس کنید.

از این رو اگر صورت لاغری دارید، باید از روش های دیگر مانند میکرونیدلینگ برای جوانسازی استفاده کنید.

. چند بار می‌توان هایفوتراپی انجام داد؟

انجام هایفوتراپی با توجه به توصیه های پزشکی و همچنین وضعیت فرد متقاضی انجام می گیرد، اما به طور معمول بین یک الی سه جلسه درمان برای رسیدن به نتیجه مورد نظر می تواند کافی باشد و در طی سال‌های آتی نیز بین یک تا دو جلسه به صورت سالانه انجام می گیرد.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

https://clinicarad.ir/1%d8%b2%d9%85%d8%a7%d9%86-%d8%b1%db%8c%da%a9%d8%a7%d9%88%d8%b1%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d9%87%d8%a7%db%8c%d9%81%d9%88%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d9%be%db%8c-%da%86%d9%82%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%9f/

https://clinicarad.ir/%d9%87%d8%a7%db%8c%d9%81%d9%88%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d9%be%db%8c/

https://clinicarad.ir/%d9%87%d8%a7%db%8c%d9%81%d9%88%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d9%be%db%8c-%d8%ba%d8%a8%d8%ba%d8%a8-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d8%9f/

نتیجه‌گیری

هایفوتراپی می‌تواند جایگزین مناسبی برای انجام جراحی لیفت صورت باشد.

در واقع با کمک این روش می توان به جوانسازی پوست، برطرف کردن چین و چروک و سفت کردن آن پرداخت.

هایفوتراپی لایه‌هایی از پوست را مورد هدف قرار می‌دهد که در جراحی نیز با کمک برش و بخیه مورد اصلاح قرار می‌گیرد، در نتیجه این روش غیرتهاجمی نیاز به هیچ گونه دوره نقاهت و ریکاوری ندارد.

هایفوتراپی از روش های بدون درد با هدف لیفتینگ پوست می باشد و می تواند یک جایگزین مناسب اما موقت برای انجام جراحی به شمار رود.

در این روش از امواج اولتراسوند استفاده می شود، همان امواجی که در دستگاه‌های سونوگرافی نیز وجود دارد.

در این روش هایفو، این امواج به صورت متمرکز به لایه‌های خاصی از پوست وارد می‌شوند و این امر سبب بهبود تولید رشته های کلاژن در پوست خواهد شد.

استفاده از این روش باعث می شود تا پوست جوان تر و بدون چین و چروک شود.

اگر شما نیز علاقه دارید به بهترین مرکز هایفو در اصفهان مراجعه کنید و بهترین نتیجه را از هایفوتراپی برای خود رقم بزنید، می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست، مو و زیبایی آراد زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای این کلینیک به انجام این درمان بپردازید و از نتایج بی شمار آن بهره‌مند شوید.

همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای انجام می گیرد که می‌توانید از این خدمات نیز بهره مند شوید.

کلینیک زیبایی آراد
کلینیک بین المللی پوست، مو و زیبایی آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی تخصصی آراد با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com/مراقبت-ها/

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

تلگرام

https://t.me/cliniczibaeiiarad

گپ

https://gap.im/join/OTM4NzkxMjUwNDIzMDU5MDgxMjM4NTI1NDExODY1MjI1NTI5OTM3MDQ1MDIwODY0MzMyNjA3NTMzNjEzMTIyOTU3NTUzMjYyNjA1NTH

سروش

https://splus.ir/cliniczibaiiarad

ایتا

https://eitaa.com/cliniczibaiiarad

روبیکا

https://rubika.ir/clinicarad

آپارات:

https://aparat.com/v/RMwuo

نماشا:

https://www.namasha.com/v/2bJ4B3jJ

درباره‌ی ashkan300

همچنین ببینید

عکس قبل بعد شکمی که عمل تامی تاک انجام داده است

عمل تامی تاک

عمل تامی تاک این عمل تامی تاک یکی از روش‌های معمول برای بهبود ظاهر شکم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *