آخرین خبرها

لیزر آنجلا برای صورت

لیزر آنجلا برای صورت

معیارهای بسیار زیادی را می توانیم برای جوانسازی صورت در نظر بگیریم، اما پوست صاف و شفاف شاید اصلی‌ترین و مهم‌ترین عامل زیبایی باشد.

متاسفانه از دست رفتن جوانی و شادابی پوست صورت بعد از میانسالی اجتناب ناپذیر می باشد.

افزایش سن، قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید، انواع آلودگی های محیطی، تغذیه نامناسب و عوامل دیگر باعث می‌شوند که شادابی و جوانی پوست از بین برود، با این حال روش‌های زیادی برای بازگرداندن جوانی به پوست وجود دارد که می‌تواند نیاز ما را برآورده کند.

لیزر آنجلا برای جوانسازی پوست، یکی از روش های زیبایی می باشد که در حال حاضر محبوبیت زیادی را نیز به دست آورده است.

این لیزر، انواع گوناگون دارد که برای برطرف کردن مشکلات مختلف در پوست استفاده می شود.

برای این که به یک نتیجه مورد نظر و خوب برسید، باید بهترین لیزر جوانسازی پوست را برای خود در نظر بگیرید.

ما در این مقاله به توضیح انواع لیزر ها می پردازیم و بهترین لیزر برای جوانسازی را به شما معرفی خواهیم کرد، پس با ما همراه شوید.

کلینیک زیبایی آراد
کلینیک بین المللی پوست، مو و زیبایی آراد

علل پیری پوست چیست؟

گذر زمان را می‌توان اصلی ترین عامل پیری پوست دانست.

با گذشت زمان، تغییرات بسیار زیادی در پوست ایجاد می شود که جوانی و شادابی را می‌تواند از چهره از بین ببرد.

از جمله دلایل پیری پوست می توان به موارد زیر اشاره کرد:

. کاهش کلاژن

با افزایش سن، ۷۵ درصد رطوبت پوست از بین می‌رود و تولید کلاژن و الاستین در پوست نیز کاهش پیدا می‌کند.

کاهش کلاژن که نقش بسیار مهمی در شفافیت و زیبایی پوست ایفا می‌کند، جوانی پوست را نیز می تواند از بین برود.

. اشعه فرابنفش

قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید، می‌تواند که سبب علائم پیری زودرس پوست و مشکلات پوستی شود و همچنین می‌تواند باعث سرطان پوست نیز شود.

. سیگار کشیدن

سیگار کشیدن، می تواند سبب کاهش اکسیژن در خون شود و جلوی رسیدن مواد غذایی به پوست را بگیرد.

. تغذیه

مصرف زیاد چربی و کربوهیدرات می تواند سبب ایجاد چین و چروک و پیری زودرس پوست شود.

. بیماری ها

اختلال در عملکرد سیستم ایمنی، بیماری‌هایی مانند نقص ایمنی، عوامل سرکوب کننده سیستم ایمنی، بیماری های روحی و روانی که تاثیرات بسیار زیادی روی جوانی پوست دارد.

جوانسازی پوست با لیزر چیست؟

جوانسازی پوست با کمک لیزر، یک روش اثبات شده می باشد که برای کاهش چین و چروک، لکه های ناشی از افزایش سن، جای جوش، آکنه، زخم، انواع لکه های پوستی و همچنین سفت و جوان کردن پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد.

لیزرها انواع گوناگون دارند که هر کدام می‌تواند به نوبه خود یک یا چند مشکل پوستی را برطرف کند.

عملکرد این لیزرها روی پوست گوناگون می‌باشد، تاثیرات متفاوتی را از خود به جا می‌گذارد و بسیار اهمیت دارد که بهترین لیزر جوانسازی پوست را با توجه به نوع مشکل خود انتخاب کنید، تا بتوانید بهترین نتیجه را برای خود رقم بزنید.

ما در ادامه انواع لیزر های جوان سازی پوست را مورد بررسی قرار خواهیم داد، تا شما با آگاهی کامل بتوانید بهترین لیزر برای جوانسازی پوست خود را انتخاب کنید.

البته انتخاب بهترین روش برای جوان سازی پوست، بستگی به نظر پزشک متخصص شما نیز دارد.

 شما می‌توانید برای انتخاب لیزر برای صورت، به کلینیک بین المللی پوست، مو و زیبایی آراد مراجعه کنید و زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای این کلینیک به انجام درمان مناسب بپردازید.

در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای صورت می گیرد که می‌توانید از این خدمات نیز بهره‌مند شوید و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید.

لیزر آنجلا برای بانوان
لیزر آنجلا-کلینیک بین المللی پوست، مو و زیبایی آراد

جوانسازی پوست با آر اف فرکشنال

جوانسازی پوست با کمک دستگاه آر اف فرکشنال، یک روش بسیار موثر برای رفع لکه های پوستی ناشی از افزایش سن، آسیب‌های خورشید، بهبود رنگ، بافت پوست، کاهش چین و چروک، برطرف کردن جای زخم، جوش و موارد دیگر است.

در این روش جدید و غیرجراحی، انرژی از طریق پالس‌ها به بافت زیرین منتقل خواهد شد و زخم های ریزی در پوست به وجود می‌آید.

ایجاد این زخم ها سبب شروع روند طبیعی بهبود پوست می شود و بافت جدید و سالم را می تواند تشکیل دهد.

 لیزر فرکشنال معمولاً بین ۲۰ تا ۴۵ دقیقه زمان می‌برد و قبل از انجام درمان می توانید که از کرم های بی حس کننده موضعی کمک بگیرید.

در چند ساعت اولیه بعد از انجام درمان ممکن است که پوست شما متورم، قرمز و پوسته پوسته شود یا ناراحتی خفیفی ایجاد شود، اما این روش در خیلی از افراد متقاضی بدون خطر است و اثر آن ثابت شده می باشد.

در خیلی از افراد بعد از گذشت سه تا چهار بار درمان، نتیجه مورد نظر حاصل خواهد شد.

جوانسازی پوست با هایفوتراپی

در جوانسازی پوست صورت با کمک هایفوتراپی، از انرژی متمرکز فراصوت با شدت بالا استفاده می شود.

این نوع لیزر در مقایسه با سایر روش‌های جوان‌سازی، دوره نقاهت و ریکاوری کوتاه تری را دارد، اما نتایج آن می‌تواند به اندازه روش‌های دیگر چشمگیر باشد.

اما به گفته متخصصان پوست، هایفوتراپی می‌تواند بهترین لیزر جوانسازی پوست برای افرادی باشد که علائم خفیف تا متوسط در پوست دارند.

با توجه به نتیجه مورد نظر ممکن است به یک تا ۶ جلسه درمان نیاز باشد.

در هایفوتراپی امواج فراصوت باعث ایجاد گرما در سطح عمیق پوست می‌شود و سلول‌های مورد هدف را تخریب خواهد کرد، در نتیجه بدن وادار به تولید کلاژن بیشتر می‌شود تا به رشد مجدد سلول‌ها کمک کند.

 جلسه درمان با کمک هایفوتراپی، بین ۳۰ تا ۹۰ دقیقه زمان خواهد برد و بعضی از افراد ناراحتی و درد خفیفی را در دوره درمان تجربه می کنند.

به همین دلیل پزشک ممکن است که از بی حسی موضعی و مسکن های عمومی مانند استامینوفن قبل از انجام درمان استفاده کند.

جوانسازی پوست صورت با لیزر فرکشنال co۲

نسل جدید لیزر جوانسازی، فناوری لیزر فرکشنال co۲ می باشد که بدون وارد کردن آسیب به نواحی تحت درمان آن را بهبود خواهد بخشید.

پس دوره نقاهت با این لیزرها که بافت را از بین می برند، بسیار کمتر است.

لیزر فرکشنال co۲ معمولاً به کمترین تعداد جلسات درمان نیاز خواهد داشت و می تواند انواع تغییرات در رنگ پوست، لکه های تیره ناشی از نور خورشید، چین و چروک در گردن، دست‌ها، کک و مک ها را درمان کند.

 عوارض لیزر فرکشنال co۲ معمولاً به صورت تغییر در رنگ پوست و تورم گزارش شده و علائمی مانند آفتاب سوختگی را با خود رقم می‌زند که در مدت ۳ تا ۵ روز بعد از انجام درمان از بین خواهد رفت.

جوانسازی پوست با کمک لیزر فرکشنال co۲، می‌تواند بهترین لیزر جوانسازی باشد و برای افرادی که دچار لکه های تیره هستند گزینه مناسبی به شمار می رود.

لیزر اربیوم

لیزر اربیوم، برای برطرف کردن چین و چروک، یکدست کردن سطح پوست، برطرف کردن مشکلات، آسیب های پوستی ناشی از نور خورشید و آلاینده های محیطی می تواند یک روش موثر باشد.

لیزر اربیوم می‌تواند بهترین لیزر جوانسازی پوست برای برطرف کردن خطوط اطراف دهان، چشم و دیگر نواحی حساس صورت باشد.

عمق درمان و مقدار انرژی لازم در لیزر، توسط پزشک متخصص مشخص خواهد شد و به بافت‌های سالم در پوست هیچ گونه آسیبی وارد نخواهد کرد‌.

 درمان پوست با لیزر اربیوم، سبب تحریک رشد کلاژن می‌شود و ضخامت و انعطاف پذیری پوست را افزایش خواهد داد.

لیزر اربیوم با قدرت، لایه برداری عمیق در پوست را انجام می دهد که این امر سبب می‌شود، بعد از تنها یک جلسه درمان نتایج عالی و فوق العاده‌ای را حاصل کند.

 ناراحتی در زمان درمان با لیزر اربیوم، معمولاً به عمق درمان و آستانه تحمل شما بستگی دارد، اما بیشتر اوقات پزشک از بی حس کننده های موضعی در ناحیه تحت درمان استفاده می کند.

بعد از درمان هم ممکن است پوست دچار قرمزی شود، احساسی مانند افتاب سوختگی حاصل شود و نتیجه لیزر اربیوم را می توان حداکثر یک هفته بعد از انجام درمان مشاهده کرد.

اما با رشد کلاژن ۱۴ تا ۶ ماه بعد از انجام درمان، بهبودی قابل توجهی می تواند برای پوست حاصل شود.

گونه گذاری
در عرض 20 دقیقه گونه‌هایی زیبا داشته باشید-شماره تماس: 09130323292

جوانسازی پوست با لیزر اسکارلت

در جوانسازی پوست با کمک لیزر اسکارلت، از ترکیب فرکانس رادیویی و میکرونیدلینگ استفاده می شود.

این روش جدید که توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده آمریکا مورد تایید قرار گرفته است، برای درمان جوش ها، برطرف کردن لکه های صورت، بستن منافذ باز پوست و کشیدن پوست روش درمانی مناسب می باشد.

همچنین می توان آن را به عنوان یکی از بهترین لیزر های جوانسازی، برای صورت نام برد و جایگزین خوبی برای جراحی لیفت صورت می باشد.

در این روش، پزشک سوزن های بسیار ریز را به زیر پوست هدایت خواهد کرد و فرکانس رادیویی به عمق مناسبی از پوست ارسال خواهد شد، به همین دلیل این روش کم‌ترین میزان عوارض بعد از انجام درمان را به دنبال دارد.

 تعداد جلسات مورد نیاز برای درمان با لیزر اسکارلت، با توجه به میزان مشکلات پوستی مشخص خواهد شد، اما معمولاً برای رسیدن به نتایج مورد نظر به سه جلسه درمان نیاز خواهید داشت.

همچنین زیبایی حاصل از این روش درمانی، معمولا بین ۶ تا ۱۲ ماه بعد از انجام لیزر ماندگاری دارد.

جوانسازی پوست با سایر لیزرها

انجمن جراحان زیبایی آمریکا، از لیزر های دیگری نیز برای جوانسازی و رفع مشکلات پوستی استفاده می‌کنند، که از بین آن‌ها می‌توان به لیزر پالس دایود اشاره کرد.

این لیزر، پوست را گرم می‌کند و رنگدانه ها را در خود جذب خواهد کرد تا قرمزی مویرگ ها از بین برود.

ویبیم پرفکتا، بهترین لیزر جوانسازی پوست می باشد که توسط این سازمان معرفی شده است.

درمان های IPL یا درمان با سیستم نور شدید پالسی از دیگر روش هایی است که برای جوانسازی پوست در نظر گرفته می‌شود و در این مقاله از انجمن جراحان زیبایی آمریکا در خصوص آن می خوانیم.

این درمان که البته از نظر فنی، لیزر به شمار نمی‌رود برای درمان مشکلاتی مانند: آسیب های ناشی از نور خورشید، ضایعات عروقی، جوش‌ها و موارد دیگر استفاده می‌شود.

لیزر آنجلا چیست؟

خیلی از خانم ها به دلیل افزایش سن، وارد شدن به میانسالی و دوره یائسگی به دلیل کاهش سطح استروژن در بدن به مشکلات بسیار زیادی مانند: خشکی واژن، عفونت در واژن، تیرگی در ناحیه تناسلی یا همان تیرگی واژن، گشادی ناحیه تناسلی و شل شدگی واژن دچار می‌شوند.

با توجه به موارد بیان شده، بیماری های مربوط به ناحیه تناسلی بانوان شامل عوارضی مانند: سوزش واژن، خارش و درد در ناحیه تناسلی، خونریزی در ناحیه تناسلی و یا درد در زمان رابطه جنسی را می تواند حاصل کند و می تواند بسیار برای بانوان آزاردهنده باشد.

یکی از جدیدترین روش های درمان برای رفع مشکلات در ناحیه تناسلی، درمان با استفاده از دستگاه لیزر آنجلا می باشد که برترین و هوشمند ترین تکنولوژی در زمینه لیزر می باشد و یکی از روش های درمانی برای بیماری های مربوط به ناحیه تناسلی بانوان است.

 استفاده از دستگاه لیزر آنجلا، به دلیل غیر تهاجمی بودن آن در زمینه درمان و عمل های زیبایی برای ناحیه تناسلی بانوان کاربردهای بسیار زیادی دارد.

استفاده از لیزر آنجلا محدودیت سنی ندارد و تمام بانوان و حتی تمام دختران باکره برای زیبایی واژن و سلامت ناحیه تناسلی و همچنین بهبود اعتماد به نفس خود می توانند از این روش درمانی استفاده کنند.

این روش می‌تواند اعتماد به نفس در رابطه جنسی را در بانوان افزایش دهد.

لیزر آنجلا بدون نیاز به بستری، بدون بیهوشی، بی حسی موضعی با کم‌ترین درد و ناراحتی و به صورت سرپایی انجام می گیرد و نیازی به جراحی های سنگین ندارد.

لازم است بیان کنیم که این کار توسط متخصص زنان و زایمان، می تواند انجام شود.

اگر علاقه به جوانسازی و رفع مشکلات در ناحیه تناسلی خود را دارید و می خواهید از لیزر آنجلا استفاده کنید، می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست، مو و زیبایی آراد زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای به انجام این درمان بپردازید.

کاربردهای درمانی لیزر آنجلا

از جمله کاربردهای دستگاه لیزر آنجلا که به عنوان یک روش جوانسازی می‌توان از آن نام برد عبارتند از:

. درمان بی اختیاری و تکرار ادرار در بانوان

. درمان عفونت‌های ناحیه تناسلی و عفونت های مربوط به واژن

. درمان خشکی واژن

. درمان رابطه جنسی دردناک در زمان برقراری رابطه

. درمان خروج باد از واژن

. درمان آتروفی واژن که به دلیل یائسگی، بیماری، انجام عمل‌های جراحی شیمی‌درمانی و یا شیردهی

. درمان موثر برای زگیل تناسلی بانوان

. درمان سوزش و خارش در ناحیه تناسلی و برطرف کردن خارش واژن

. درمان عفونت های واژینال و دهانه رحم

کاربردهای لیزر آنجلا در زیبایی ناحیه تناسلی

. لابیاپلاستی واژن

. روشن و سفید کردن ناحیه واژن و رفع تیرگی

. بهبود ترک‌های ناشی از بارداری و زایمان

. جوانسازی واژن

. تنگ کردن واژن

. سفید کردن واژن و فرم دهی به ناحیه تناسلی.

مزیت لیزر آنجلا

. کم عارضه بودن این روش درمانی نسبت به دستگاه‌های مشابه

. کیفیت بالا در بازسازی پوست

. کاهش میزان سوختگی و آسیب پوست

. روش ایمن، کم خطر، با کمترین درد و ناراحتی

. غیر تهاجمی بودن دستگاه آنجلا

. نیاز نداشتن به بیهوشی و بستری

. هزینه مناسب آن نسبت به انجام عمل جراحی

. انجام آن در زمان بسیار کوتاه

. نتایج بسیار سریع

. ماندگاری طولانی مدت

نحوه کارکرد دستگاه لیزر آنجلا

در این قسمت به عملکرد دستگاه لیزر آنجلا اشاره می‌کنیم.

لیزر آنجلا به کمک پالس هایی با نام اسمارت پلاس، به بافت مورد نظر وارد می شود.

این دستگاه این قابلیت را دارد که می‌تواند تعداد نقاطی که باید اشعه به بافت تابیده شود را تنظیم کند و در دو مرحله انجام می‌گیرد.

در مرحله اول، ابتدا پالس با انرژی بالا در زمان بسیار کوتاه به بافت وارد می شود و بافت را تخریب می‌کند.

در مرحله دوم پالس با انرژی کم ولی در زمان طولانی، حرارت عمیق را در محل مورد نظر ایجاد خواهد کرد و این امر سبب خواهد شد که در بافت، عروق جدید ایجاد شود و سبب کلاژن سازی به دلیل تحریک فیبروبلاست ها شود.

مراقبت های قبل از انجام لیزر

قبل از انجام لیزر، باید توسط پزشک متخصص مورد معاینه قرار بگیرید تا بفهمید آیا کاندیدای مناسب برای لیزر جوانسازی هستید یا خیر؟

علاوه بر این باید مدتی قبل از انجام لیزر صورت خود را برای انجام آن آماده کنید.

 از جمله مراقبت های لازم قبل از انجام لیزر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

. قطع مصرف بعضی داروها و مواد غذایی:

بهتر است که در روز قبل از انجام لیزر، از مصرف هرگونه دارو یا مکمل خوراکی که سبب رقیق شدن خون می شود خودداری کنید، داروهایی مانند: آسپیرین، بروفن و ویتامین e

. عدم سولاریوم یا حمام بخار:

قبل از انجام لیزر، سولاریوم و حمام بخار سبب حساس شدن پوست می‌شود و به همین دلیل ممکن است که در طول لیزر پوست شما دچار آسیب شود.

همچنین برنزه و تیره کردن پوست، جلوی تاثیرات لیزر را می‌تواند بگیرد.

بنابراین اگر قصد جوانسازی با لیزر را دارید، دو ماه قبل از لیزر از رفتن به حمام بخار و سولاریوم خودداری کنید.

. دوری از آفتاب:

آفتاب، می‌تواند پوست را حساس کند و بسوزاند.

سوختگی پوست ممکن است سبب ایجاد مشکلات در زمان لیزر درمانی شود، چرا که یکی از عوارض بعد از لیزر، احساس آفتاب سوختگی در پوست می باشد.

ماندن در آفتاب بعد از انجام درمان، سبب تشدید این مشکل پوستی می‌شود.

بنابراین یک هفته قبل از انجام درمان لیزر، از نور مستقیم خورشید دوری کنید.

عدم مصرف کرم های لایه بردار:

لیزر با لایه برداری در پوست، می تواند ظاهر آن را بهبود ببخشد.

بنابراین دو هفته قبل از انجام لیزر برای جوانسازی، به هیچ عنوان از کرم های لایه بردار یا دیگر روش های لایه بردار استفاده نکنید.

فاصله داشتن تزریق بوتاکس و لیزر:

توجه داشته باشید که حتما باید بین تزریق بوتاکس و لیزر، حداقل دو هفته فاصله وجود داشته باشد.

تداخل این دو روش می تواند آسیب به پوست وارد کند.

. عدم استفاده از دخانیات:

مصرف دخانیات، سبب رقیق شدن خون می‌شود.

برای جلوگیری از خونریزی در حین عمل و کاهش عوارض جانبی، یک هفته قبل از انجام لیزر از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی پرهیز کنید.

لیزر آنجلا برای بانوان
لیزر آنجلا-کلینیک بین المللی پوست، مو و زیبایی آراد

مراقبت های بعد از انجام لیزر

مراقبت های بعد از لیزر جوانساز پوست، بلافاصله بعد از درمان باید آغاز شود.

خیلی از افراد ممکن است هیچ گونه عوارض جدی را بعد از لیزر تجربه نکنند، اما قرمزی و سوزش و تورم خفیف می‌تواند از عوارضی باشد که تقریباً تمام افراد می‌توانند با کمک از لیزر به آن مبتلا شوند.

مراقبت های بعد از لیزر جوانسازی پوست می تواند به کاهش این عوارض کمک کند:

. مصرف داروهای تجویزی توسط پزشک:

ممکن است پزشک بعد از اتمام لیزر، نسخه‌ای از داروهای مورد نیاز را برای شما در نظر بگیرد.

مصرف منظم داروها، می‌تواند به کاهش عوارض بروز مشکلات جدی و مراقبت های بعد از لیزر کمک کند.

استفاده از کمپرس سرد:

استفاده از کمپرس سرد، بعد از انجام لیزر جوانسازی صورت می تواند تورم صورت را به حد زیادی کاهش دهد.

بدین منظور می‌توان از یک پارچه مرطوب یا یک بسته یخ استفاده کرد.

. استفاده از مرطوب کننده:

لیزر پوست باعث لایه برداری و پوسته پوسته شدن پوست خواهد شد.

بنابراین استفاده از مرطوب‌کننده از روز چهارم به بعد برای مراقبت های لیزر صورت می تواند اهمیت داشته باشد.

کرم های مرطوب کننده به بهبودی و افزایش سرعت روند درمان کمک خواهد کرد، اما به هیچ عنوان از مواد آرایشی در این دوران نباید استفاده کنید.

. عدم فعالیت های سنگین:

از مهم ترین نکات مراقبت بعد از لیزر، عدم تحرک شدید است.

در دوران نقاهت باید از انجام ورزش های شدید که سبب تعرق بدن می‌شود، خودداری کنید.

. عدم ماساژ یا تحریک پوستی:

ماساژ دادن و هرگونه فشار عمدی یا غیر عمدی به ناحیه تحت درمان با لیزر، می تواند سبب تحریک پوست شود.

بنابراین تا حداقل سه روز بعد از لیزر، از ماساژ دادن پوست خودداری کنید.

مواردی مانند ریتینول یا اسید گلیکولیک می‌تواند پوست را تحریک کند، پس استفاده از این مواد را نیز کنار بگذارید.

. خواب درست:

نحوه خواب صحیح در دوران بعد از لیزر نیز اهمیت زیادی دارد.

زمان خوابیدن باید دقت داشته باشید سر خود را بالاتر از حد معمول قرار دهید، که این کار را می توانید با کمک دو بالشت انجام دهید.

بالا نگه داشتن سر، به کاهش و جلوگیری از تورم کمک می کند.

سوالات متداول در خصوص لیزر آنجلا

. مدت زمان انجام لیزر آنجلا چند دقیقه می باشد؟

مدت زمان انجام لیزر آنجلا، می‌تواند حدود ۱۰ الی ۳۰ دقیقه زمان ببرد.

. آیا برای استفاده از لیزر آنجلا نیازی به بیهوشی است؟

در این جا باید بیان کنیم که برای انجام لیزر آنجلا برای جوانسازی واژن، نیاز به بی‌حسی و بیهوشی نخواهید داشت.

در صورتی که لیزر آنجلا برای انجام عمل های زیبایی مانند لابیاپلاستی در نظر گرفته شود، پزشک از کرم های بی حس کننده موضعی استفاده خواهد کرد.

. دوره نقاهت لابیاپلاستی با آنجلا چه مدت زمان می‌برد؟

در پاسخ باید بیان کنیم که این روش درمانی دوره نقاهت کوتاه مدتی دارد و بهتر است حداقل به مدت یک هفته از برقراری رابطه جنسی، ورزش‌هایی مانند دوچرخه سواری، شنا یا رفتن به استخر خودداری شود.

امنیت دستگاه لیزر آنجلا

از ویژگی‌های اصلی دستگاه لیزر آنجلا، می‌توان به امنیت بسیار بالای این دستگاه اشاره کرد.

بعد از استفاده از لیزر آنجلا و بعد از گذشت ۱۰ روز از آن می توانید نتایج را به خوبی مشاهده کنید، اما برای ماندگاری طولانی مدت نیاز است که حداقل سه جلسه لیزر را انجام دهید.

از دیگر ویژگی‌های لیزر آنجلا می‌توان به دارا بودن ماندگاری بسیار بالا و طولانی مدت اشاره کرد که لازم است بیان کنیم تا چند سال بعد از انجام لیزر، چه در حوزه درمانی و چه در حوزه زیبایی این عمل می‌تواند با خود ماندگاری داشته باشد، ولی بعد از گذشت دو سال از لیزر آنجلا شاید برای ترمیم نتایج دوباره نیاز به عمل لیزر پیدا کنید.

جوانسازی واژن با لیزر آنجلا

امروزه برای جوانسازی واژن و زیبا کردن ناحیه تناسلی، روش های مختلفی وجود دارد که در عرض چند دقیقه و با کمترین درد و عوارض می‌توانید آن‌ها را انجام دهید.

اما همان طور که پوست صورت در طول زمان و افزایش سن می تواند دچار افتادگی و شل شدگی شود، این اتفاق می‌تواند برای عضلات واژن نیز اتفاق بیفتد و طراوت و زیبایی آن از بین برود.

پوست ناحیه تناسلی می تواند دچار افتادگی و شل شدگی شود که نیاز به رفع آن دارد.

از جمله مواردی که سبب افتادگی در ناحیه تناسلی می شود، کاهش کلاژن سازی در این ناحیه است.

کاهش کلاژن پوست دلیل اصلی و بخش اعظمی از دلایل شل شدن پوست بدن و ناحیه تناسلی است.

این افتادگی پوست در قسمت دهانه واژن و لابیاها می تواند مشهود تر باشد.

تمام این عوامل سبب کاهش اعتماد به نفس در بانوان خواهد شد، ولی با کمک از لیزر آنجلا می‌توانید در طی چند جلسه به راحتی، زیبایی و شادابی را به ناحیه تناسلی خود بازگردانید و اعتماد به نفس خود را افزایش دهید.

سفید کردن واژن با لیزر آنجلا

 سفید کردن واژن یا رفع تیرگی در ناحیه تناسلی با کمک از لیزر آنجلا از رایج ترین و مطمئن ترین روش های سفید سازی پوست واژن و برطرف کردن تیرگی در ناحیه تناسلی می باشد، که به رفع تیرگی در واژن، برطرف کردن تیرگی در ران، پا، رفع تیرگی در زیر بغل و اطراف آن می‌توان اشاره کرد.

لازم است بیان کنیم که در واقع دستگاه تناسلی بانوان یکی از نواحی مهم و حساس بدن آن ها به شمار می رود و استفاده از روش مناسب برای رفع مشکلات در ناحیه تناسلی حتماً باید توسط یک پزشک متخصص و با تجربه در این زمینه انجام شود.

اگر شما علاقه به استفاده از لیزر آنجلا برای سفید کردن و برطرف کردن مشکلات در ناحیه تناسلی را دارید، می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست، مو و زیبایی آراد زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای این کلینیک به درمان مناسب بپردازید.

دلایل تیرگی واژن چیست؟

از دلایل و مشکلاتی که سبب تیرگی در ناحیه تناسلی می شود، می‌توان به تغییرات هورمونی در بانوان، انجام زایمان های طبیعی و یا انجام زایمان سزریان، کم کاری تخمدان ها، تخمدان‌های پلی کیستیک در بانوان، کیست های تخمدان، تنبلی تخمدان، چاقی در زنان و عوامل دیگر اشاره کرد که همگی می‌توانند سبب تیره شدن ناحیه تناسلی شوند.

یکی از مشکلاتی که اکثر بانوان با تیرگی واژن طرف هستند، این است که این مشکل سبب کاهش حس اعتماد به نفس در زمان برقراری رابطه جنسی در آن ها می‌شود.

باید به این مطلب اشاره کنیم خانم هایی که از تیرگی ناحیه تناسلی رنج می برند، می توانند با کمک از لیزر فرکشنال واژن یا لیزر آنجلا به سادگی برای روشن کردن واژن و رفع تیرگی واژن استفاده کنند.

روش درمانی با استفاده از لیزر آنجلا

در این روش، ابتدا ناحیه مورد نظر با کمک داروهای بی حسی موضعی، بی‌حس خواهد شد.

سپس با کمک از دستگاه لیزر آنجلا، یک لایه برداری در بافت واژن انجام می گیرد.

این لایه برداری سبب ریزش سلول هایی که تغییر رنگ پیدا کردند ،خواهد شد که در واقع سلول‌های جدید جایگزین سلول های مرده قبلی می‌شود و تیرگی در ناحیه تناسلی از بین خواهد رفت.

همچنین استفاده از لیزر آنجلا برای رفع چین و چروک های سطحی و افتادگی در پوست تا حد زیادی می‌تواند موثر باشد و به جوانسازی و شادابی ناحیه تناسلی کمک خواهد کرد.

 مقایسه سفید کردن واژن با دستگاه لیزر آنجلا، نسبت به روش ها و دستگاه های دیگر و مقایسه هزینه دستگاه لیزر آنجلا با دستگاه های دیگر:

درمان تیرگی واژن و سفید کردن ناحیه تناسلی با لیزر آنجلا به دلیل تاثیرگذاری و نتیجه‌بخش بودن این روش نسبت به دیگر روش های جایگزین، بهتر است که در این روش نیاز به تعداد جلسات بیشتر برای لیزر خواهید داشت و تعداد جلسات لیزر آنجلا بسیار کم است و بنابراین هزینه کمتری نیز پرداخت خواهید کرد.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

https://clinicarad.ir/%db%8c%d9%88%d9%84%db%8c%d8%b2%d8%b1/

https://clinicarad.ir/%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86-%da%86%db%8c%d9%86-%d9%88-%da%86%d8%b1%d9%88%da%a9-%da%af%d8%b1%d8%af%d9%86-%d8%a8%d8%a7-%d9%84%db%8c%d8%b2%d8%b1-%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86%db%8c/

https://clinicarad.ir/%d8%b1%d9%81%d8%b9-%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86-%d9%be%db%8c%d8%b1%db%8c-%d8%af%d8%b3%d8%aa/

نتیجه گیری

ما در این مقاله در خصوص مزایا و نتایج لیزر برای صورت، مطالبی را برای شما بیان کردیم و در خصوص این روش درمانی و نحوه انجام آن اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دادیم.

اگر شما نیز علاقه به جوانسازی و رفع مشکلات پوستی دارید، می توانید از این روش درمانی استفاده کنید.

همچنین در خصوص لیزر آنجلا برای ناحیه تناسلی بانوان نیز اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دادیم.

اگر با هرگونه مشکل در بدن خود روبه‌رو شده و به دنبال جوانسازی و رفع مشکلات پوست و مو هستید، می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای کلینیک مورد درمان مناسب قرار گیرید.

همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای صورت می گیرد که می‌توانید از این خدمات نیز بهره مند شوید و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید.

کلینیک زیبایی آراد
کلینیک بین المللی پوست، مو و زیبایی آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی تخصصی آراد با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com/مراقبت-ها/

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

تلگرام

https://t.me/cliniczibaeiiarad

گپ

https://gap.im/join/OTM4NzkxMjUwNDIzMDU5MDgxMjM4NTI1NDExODY1MjI1NTI5OTM3MDQ1MDIwODY0MzMyNjA3NTMzNjEzMTIyOTU3NTUzMjYyNjA1NTH

سروش

https://splus.ir/cliniczibaiiarad

ایتا

https://eitaa.com/cliniczibaiiarad

روبیکا

https://rubika.ir/clinicarad

آپارات:

https://aparat.com/v/1WPzI

نماشا:

https://www.namasha.com/v/odrBdy4c

درباره‌ی ashkan300

همچنین ببینید

عکس قبل بعد شکمی که عمل تامی تاک انجام داده است

عمل تامی تاک

عمل تامی تاک این عمل تامی تاک یکی از روش‌های معمول برای بهبود ظاهر شکم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *