آخرین خبرها

طریقه تزریق فیلر زیر چشم

طریقه تزریق فیلر زیر چشم

عوامل متعددی از جمله افزایش سن، استفاده مداوم از عینک، کمبود برخی از مواد مغذی و یا برخی از ناراحتی های مربوط به کلیه و کبد ممکن است که باعث تیرگی و سیاهی اطراف چشم گردد.
همچنین ممکن است در ناحیه اشک چشم فرورفتگی‌های ایجاد گردد که این فرورفتگی ها می تواند بر روی پلک پایینی چشم اثر گذاشته و باعث ایجاد یک نیم دایره تاریک در این ناحیه گردد ولی خوشبختانه امروزه از روش های متعددی می توان به عنوان پرکننده و رفع این موارد استفاده کرد.
انجام تزریق فیلر  به عنوان یک روش موثر می‌تواند به منظور رفع تیرگی های ایجاد شده در زیر چشم مورد استفاده قرار بگیرد.
انجام این روش از طریقه تزریق فیلر زیر چشم صورت می پذیرد و با تزریق فیلر های موردنظر به رفع تیرگی و زیباتر شدن چشم ها کمک می شود.

اصلی ترین ماده تشکیل دهنده فیلر ها معمولاً از اسید هیالورونیک می‌باشد که در برخی از ژل ها ممکن است مواد تشکیل دهنده کلاژن باشد که از اسید لاکتیک و کلسیم ساخته می شوند.
استفاده از فیلر جهت رفع مشکلات زیر چشم در مدت زمان بسیار کوتاه توانسته طرفداران زیادی را پیدا کند.
انجام این روش در بین افراد زیادی از محبوبیت دارد.
استفاده از این درمان می‌تواند به رفع گودی زیر چشم کمک می کند و با  این تزریق می توان زیبایی را مجددا به چهره بازگرداند .
فیلری که جهت تزریق مورد استفاده قرار می گیرند از مواد طبیعی که توسط بدن تولید می‌گردد ساخته می شوند و بدن نسبت به آن کمتر حساسیت و واکنش نشان می دهد.
فیلر های  تزریق شده باعث می گردند تا پوست رطوبت خود را حفظ  و حالتی لطیف و شاداب داشته باشد.

جهت زیبایی و رفع مشکلات ایجاد شده می توانید از انجام تزریق فیلر در زیر چشم در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تحت درمان بهترین متخصصین پوست و مو بهره‌مند گردید .
در این کلینیک متخصصین با تجربه ما با بررسی دقیق نقاط ضعف و اشکالات اطراف چشم از بهترین و معتبرترین برندها استفاده می نمایند و با انجام تزریق باعث ایجاد کسب نتایج ایده آل می گردد.

الهیه
کلینیک بین المللی پوست،مو وزیبایی الهیه

مزایای استفاده از فیلر زیر چشم:

انجام تزریق فیلر در زیر چشم تنها برای افرادی که دوست دارند ظاهر چشم های خود را بهبود ببخشند مورد استفاده قرار می گیرد.
افرادی که به دنبال عمل های جراحی نیستند و جهت رفع مشکلات  به دنبال یک روش ایده آل و مناسب می باشد انجام این تزریق می تواند به عنوان یک روش موثر باشد زیرا تزریق  ژل بدون بیهوشی تنها با بی حسی موضعی صورت می‌پذیرد و نیاز به بستری شدن و گذراندن دوره نقاهت را ندارد.
انجام این تزریق مزایای مختلفی دارد و برای تمام افراد فواید درمانی متعددی را به همراه دارد.
از جمله این فواید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

انجام این تزریق به صورت یک روش غیرتهاجمی به شمار می‌رود و پس از اتمام عمل هیچ‌گونه نیازی به بستری شدن در کلینیک  و مراکز درمانی را ندارید.

استفاده از این درمان بدون درد، بی خطر و در کمترین زمان ممکن صورت می‌پذیرد و نیاز به وقت گیری زیادی ندارد بنابراین احتیاج به مرخصی های طولانی مدت ندارید.

معمولاً پرکننده هایی که برپایه اسید هیالورونیک مورد استفاده قرار می‌گیرند از مواد طبیعی هستند که با گذشت زمان در خود بدن حل می گردند و هیچ‌گونه واکنش و حساسیتی را ایجاد نخواهند کرد.

نتایج ایجاد شده  پس از تزریق  اگر فرد  از آن رضایت نداشته باشد پزشک می‌تواند به راحتی نتایج را بازگرداند.

در اکثر موارد ممکن است که به دلایل متعدد کیسه های زیر چشمی باعث شود تا نواحی تیر تر به نظر برسد که به کمک این روش درمانی می توان باعث بهبود ظاهر کلی صورت شد و از ایجاد ظاهری خسته جلوگیری کرد.

انجام این تزریق را می توانید در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تحت درمان بهترین متخصصین پوست و مو انجام داده و با انجام این روش درمانی باعث  ایجاد مزایای بی شمار گردید.

نحوه و مراحل تزریق فیلر زیر چشم:

انجام این تزریق به عنوان یکی از روش های موثر و غیر تهاجمی جهت جوانسازی و رفع مشکلات در این ناحیه مورد استفاده قرار می‌گیرد.
انجام تزریق چربی به صورت سرپایی صورت می‌پذیرد که معمولاً هیچگونه نیازی به بستری شدن و گذراندن استراحت در کلینیک وجود ندارد.
پس از اتمام تزریق معمولا هیچ دردی احساس نمی گردد و به عنوان یک روش پرطرفدار شناخته شده می باشد.
جهت انجام این درمان ابتدا متخصص نقاطی از زیرچشم را علامت گذاری می‌کند و تزریق را از همین نقاط شروع خواهد کرد .
بعد از مشخص شدن محل ها جهت تزریق  ابتدا متخصص از ضدعفونی کننده های مناسب در محل تزریق استفاده می نماید و محل را به‌خوبی ضدعفونی و پاکسازی می نماید .

این عمل به منظور کاهش احتمال بروز عفونت پس از اتمام تزریق صورت می پذیرد.

معمولاً متخصص جهت انجام این روش درمانی قبل از شروع به کار از کرم های بی حس کننده استفاده می کند و بی حس کننده ها را در اطراف چشم مورد استفاده قرار می دهد.
این بی حس کننده ها باعث می گردد تا در حین انجام درمان درد کاهش پیدا کند .
پس از آماده سازی محل جهت تزریق سوزن های مخصوص آماده می گردد که در این سوزن ها مقادیر لازم از فیلر وجود دارد و آماده تزریق به محل می گردد.

انجام این درمان به صورت سرپایی صورت می‌پذیرد و نیازی به بستری شدن ندارد و تنها زمانی که مختص به انجام این جراحی می باشد حدود ۲۰ الی ۳۰ دقیقه می باشد و فرد پس از اتمام می تواند کلینیک را ترک و روال زندگی را مجدد از سر بگیرند فقط باید مراقبت ها و نکات قبل و بعد از انجام درمان به خوبی رعایت گردد تا شاهد  ایجاد مزایا و نتایج پس از اتمام درمان گردید.
بعضی از این مراقبت ها شامل موارد ذیل می باشند.

تزریق فیلر
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-تزریق فیلر

نکات قبل از تزریق فیلر زیر چشم:

انجام تزریق فیلر زیر چشم به عنوان یک روش سرپایی صورت می پذیرد و نیازی به بستری شدن در کلینیک را ندارد،ولی نیاز است تا مراقبت های قبل از انجام تزریق توسط متخصص داده می‌شود به خوبی رعایت گردد تا بعد از اتمام درمان شاهد ایجاد نتایج مطلوب گردید.
از جمله مراقبت ها می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • چند روز قبل از انجام تزریق از مصرف انواع مشروبات الکلی و استفاده از داروهای رقیق کننده خون مثل آسپرین و موترین خودداری کنید.
  • انجام این تزریق به دلیل استفاده از بی حس کننده های موضعی قبل از درمان بدون درد است و تنها حدود ۲۰ الی ۳۰ دقیقه زمان نیاز دارد. قبل از انجام این روش اگر به داروهای بی حس کننده موضعی از جمله لیدوکائین حساسیت دارید حتماً متخصص را در جریان قرار دهید تا دچار مشکل نگردید.
  • قبل از انجام تزریق فیلر باید یک رژیم غذایی سالم و مفید را رعایت نمایید و یک تغذیه مناسب داشته باشید تا پس از اتمام این تزریق دوره بهبودی سریع تری را سپری و خطر عفونت را کاهش دهید. پس سعی کنید حتما میوه ها و سبزیجات و پروتئین های کم چرب را در رژیم غذایی خود بگنجانید.
  • قبل از انجام این روش درمانی باید اگر نسبت به دارو یا خوراکی خاصی حساسیت دارید متخصص را درجریان بگذارید. بهتر است که حتماً یک لیست از تمام داروهایی که مصرف می کنید را تهیه کرده و در اختیار متخصص قرار دهید. زیرا بعضی از این داروها می‌تواند پس از اتمام تزریق شما را با مشکلات جدی روبرو کند. پزشک ممکن است که مصرف بعضی از این داروها را برای شما متوقف کند یا از یک داروی جایگزین و مناسب تر استفاده نماید.
    • قبل از انجام تزریق از مصرف انواع داروهای روشن کننده خون مثل آسپرین خودداری کنید .
  • از مصرف انواع دخانیات ،کشیدن سیگار و قلیان خودداری گردد .زیرا مصرف موارد می‌تواند میزان جریان خون را در بدن کاهش و اکسیژن رسانی خوب صورت نپذیرد و این عامل می‌تواند باعث ایجاد عفونت در ناحیه های تزریق گردد. پس حداقل سعی کنید که به مدت دو هفته قبل از انجام این روش درمانی از مصرف انواع دخانیات خودداری نمایید.

مراقبت‌های بعد از تزریق فیلر زیر چشم:

  • بعد از اتمام درمان ممکن است که در محل‌های تزریق کمی کبودی و قرمزی ایجاد گردد که جهت رفع این کبودی ها می توان از کمپرس سرد استفاده گردد، ولی جهت استفاده باید تنها در هر ساعت به مدت ۱۰ دقیقه کمپرس آب را بر روی نواحی کبودی قرار دهید و از فشار به نواحی تزریق خودداری کنید. کمپرس یخ نباید به طور مستقیم برای پوست قرار داده شود و جهت استفاده بهتر است که حائل میان پوست و یخ قرارداد شود.
  • تورم ها و التهاباتی که جهت تزریق ایجاد شده در وضعیت خوابیده افزایش پیدا می‌کند،بنابراین بهتر است که در طول روز هنگام استراحت در حالت نشسته یا ایستاده قرار بگیرید.
  • بعد از اتمام درمان از مصرف انواع مواد آرایشی خودداری کنید هرچند بعد از تزریق فیلر بلامانع می باشد ولی ممکن است که بعضی از این لوازم باعث ایجاد تورم و کبودی در محل های تزریق گردد . ولی در  اکثر افرادی که پس از اتمام تزریق از لوازم آرایشی استفاده کرده نشان داده شده که هیچ مشکل  ایجاد نمی‌شود.
  • پس از اتمام تزریق از ماساژ دادن محل های  خودداری کنید. زیرا ماساژ دادن باعث می گردد
    ژل های تزریق شده حرکت و به سایر بخش های مختلف صورت راه پیدا کند و انجام این کار باعث می گردد تا نتیجه کار از بین برود .
  • به مدت ۲۴ ساعت پس از انجام تزریق از شستن صورت و محل تزریق خودداری کنید.
  • از مصرف انواع دخانیات، کشیدن سیگار و قلیان بعد از انجام این تزریق در روزهای اول خودداری نمایید.
  • هنگام استراحت بعد از انجام تزریق بهتر است که به گونه‌ای استراحت نمایید که سر نسبت به بدن  کمی بالاتر قرار بگیرد .

افراد منع شده از انجام تزریق فیلر زیر چشم:

انجام این درمان برای تمام افرادی که از نظر جسمی در سلامت کامل هستند مورد استفاده قرار می گیرد ولی افرادی که دارای بیماری‌های سیستم ایمنی هستند و یا لوپوس و روماتیسم سندروم نفروتیک دارند نباید از این تزریق استفاده نمایند .

همچنین استفاده از این درمان برای افرادی که سابقه سکته قلبی دارند مناسب نمی باشد.

انجام این تزریق نباید برای زنان باردار یا شیرده نیز استفاده گردد و اگر خواهان انجام این تزریق هستند باید تا پایان بارداری و گذراندن دوره شیردهی منتظر بمانند.

استفاده از این درمان همچنین برای افرادی که مبتلا به آسم و یا حساسیت های شدید هستند نباید مورد استفاده قرار بگیرد.

افرادی که مبتلا به دیابت هستند و انسولین استفاده می‌کنند  انجام تزریق برای آن ها صورت نمی پذیرد.

افرادی که داروهای مثل وارفارین و آسپرین مصرف می کنند و بیماری های قلبی دارند و تحت درمان هستند انجام تزریق برای آن ها صورت نمی پذیرد.

استفاده از این تزریق برای کسانی که سابقه سکته مغزی  و مشکلات مربوط به انعقاد خون دارند و یا در ۶ ماه گذشته سابقه مصرف اکوتان را دارند تمی‌توانند از این درمان استفاده کنند چرا که خطره کلوئید یا اسکار را به همراه دارد.

همچنین افرادی که پلاکت دهان و دندان دارند و با اختلالات روانی انتظارات نابجا از انجام تزریق دارند بهتر است از این روش درمانی استفاده نکنند.

ماندگاری نتایج تزریق فیلر زیر چشم:

انجام تزریق فیلر جهت درمان گودی زیر چشم به عنوان یک درمان ماندگار و دائمی به شمار نمی‌رود،اما زمانی که تزریق تکرار شود می تواند ماندگاری آن را افزایش دهد .
با توجه به شرایط هر فرد ماندگاری که این روش درمانی به همراه دارد بین یک تا سه سال متغیر خواهد بود .
در پایان این دوره تزریق می تواند مجددا تکرار و نتایج  را ایجاد کردکه بسته به ناحیه درمان و  مواد تزریق متفاوت است.

تزریق فیلر می‌تواند چین و چروک های پوست را درمان کند که پایداری نتایج نیز متفاوت است.

نواحی پوستی که انعطاف پذیری کمتری دارد مثل گودی زیر چشم معمولاً تزریق فیلر در این محل ها ماندگاری بیشتری نسبت به سایر نواحی دیگر به همراه دارد.

عوارض تزریق فیلر و ژل زیر چشم

استفاده از هر یک از روش های زیبایی می تواند علاوه بر مزایای که به همراه دارد عوارضی را نیز با خود به دنبال داشته باشد .

انجام روش های کلینیکی اگر تحت درمان متخصصین باتجربه صورت بپذیرد معمولاً عوارض موقتی در کمترین زمان ممکن درمان می گردد.

متداول‌ترین عوارضی که همراه با انجام تزریق ژل زیر چشم ایجاد می‌گردد کبودی، تورم ، التهاب و ایجاد درد های موقتی در ناحیه های تزریق می باشد که تمامی این موارد با توجه به نحوه عملکرد متخصص، انتخاب برند و  ژل متفاوت است.

شما می توانید از خدمات مربوط به انجام تزریق فیلر زیر چشم در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تحت درمان بهترین متخصصین پوست و مو استفاده و با انجام این درمان با ارائه خدمات در این زمینه باعث رفع افتادگی پلک و چین و چروک های اطراف چشم نیز بگردید و با انجام روش‌های درمانی دیگر باعث زیباتر شدن این ناحیه شوید‌.

در این کلینیک انواع خدمات مربوط به تزریق ژل برای شما زیباجویان عزیز انجام می‌پذیرد که تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر عوارض پس از اتمام تزریق نشده است پس با خیال راحت می توانید اقدام به انجام این تزریق نموده و شاهد زیبایی افزایش اعتماد به نفس خود گردید.

هزینه های مربوط به انجام تزریق فیلر زیر چشم

هزینه هایی که مختص به انجام این تزریق می باشد با توجه به انتخاب نوع برند، مقدار تزریق جهت رفع گودی و سیاهی زیر چشم، تبحر پزشک و انتخاب کلینیک متفاوت می باشد.

اگر شما خواهان انجام این تزریق هستید می توانید با کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تماس حاصل بفرمایید و سپس با مشاوران و کارشناسان حرفه‌ای مشورت نموده و با حضور در کلینیک توسط متخصصین مورد معاینه و با توجه به نوع پوست بهترین برند را انتخاب و با انجام تزریق فیلر در کمترین زمان ممکن است شاهد زیبایی و افزایش اعتماد به نفس خود گردید.
همچنین می توانید پس از معاینه شدن از هزینه های انجام این درمانی اطلاعات کافی به دست آورید .

تزریق فیلر
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-تزریق فیلر

دوره نقاهت و ریکاوری پس از تزریق فیلر زیر چشم

بهترین روش ای  که جهت زیبایی و رفع مشکلات زیر چشم کبودی و سیاهی مورد استفاده قرار می گیرد انجام تزریق ژل می باشد.

استفاده از این درمان هیچ‌گونه نیازی به بستری شدن و گذراندن دوره استراحت در کلینیک را ندارد، زیرا تنها از بی حس کننده های موضعی جهت تزریق استفاده می گردد و نیاز به استفاده از بیهوشی وجود ندارد.

انجام این درمان در کمترین زمان ممکن بین ۲۰ تا ۳۰ دقیقه صورت می پذیرد و با توجه به محل درمان و مقدار تزریق این زمان متفاوت می‌باشد‌.

خدمات مربوط به انجام تزریق ژل را می‌توانید در کلینیک بین‌المللی پوست مو زیبایی الهیه تحت درمان بهترین متخصصین پوست و مو  انجام داده و در کمترین زمان ممکن شاهد ایجاد نتایج مطلوبی گردید .

در این کلینیک از انواع روش های زیبایی جهت جوانسازی پوست استفاده می گردد که با حضور در کلینیک و معاینه شدن توسط متخصص می توانید بهترین روش درمان را انتخاب نمایید.

تعداد جلسات مربوط به انجام تزریق فیلر زیر چشم

معمولا تعداد جلسات جهت انجام تزریق فیلر با توجه به حجم مورد نظر برای فرد متفاوت می‌باشد ولی انجام تزریق در یک جلسه صورت می پذیرد که نتایج موقتی را به همراه دارد برای همین نیاز است تا جهت ایجاد نتایج مجددا از تزریق استفاده گردد.

نتیجه گیری

سیاهی و گودی زیر چشم علت‌ها متعددی را به همراه دارد،بنابراین بهتر است که ابتدا به متخصص مراجعه نمایید تا علت ایجاد سیاهی زیر چشم مشخص سپس اقدام انجام درمان‌های از جمله تزریق ژل نمایید.

انجام این روش درمانی در کلینیک ها و مراکز درمانی به دست  افراد باتجربه صورت می‌پذیرد و می‌تواند در کمترین زمان ممکن شاهد ایجاد نتایج مطلوب شد.

انجام تزریق به صورت سرپایی می‌باشد و نیاز به گذراندن استراحت و نقاهت طولانی ندارد و تنها از بی حس کننده های موضعی جهت تزریق استفاده می گردد.

شما نیز اگر خواهان انجام تزریق ژل جهت جوانسازی و رفع گودی و سیاهی زیر چشم هستید پیشنهاد ما به شما جهت انجام این درمان کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه می‌باشد.
شما می‌توانید با حضور در این کلینیک توسط متخصصین مورد مشاوره قرار گرفته و سپس اقدام به انجام این درمان نموده و مشکلات ایجاد شده پیرامون چشم را از بین ببرید.

الهیه
کلینیک بین المللی پوست،مو وزیبایی الهیه

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191012756

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید:

clinicelahieh.com/#

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

https://t.me/clinic_elahieh

گپ

https://gap.im/join/Nzg0Nzk2ODU5NDcwNTQ2Nzk0NzY1NjIwNTg3NjY2MzQ0NTYxMDI4OTE5NTE2NjE1NjI1Mjc3OTgzMTYyNjI3MDYyNTAyNjA3MTA1NTG

سروش

https://splus.ir/clinicelahieh

ایتا

https://eitaa.com/clinicelahieh

روبیکا

https://eitaa.com/clinicelahieh

نماشا:https://www.namasha.com/v/qyj2yGdv

درباره‌ی samin omrani

همچنین ببینید

میکاپ عروس برای صورت زاویه دار

میکاپ عروس با صورت زاویه دار(اصفهان)

میکاپ عروس با صورت زاویه دار(اصفهان) زاویه‌سازی صورت با استفاده از آرایش یک راه ساده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *