آخرین خبرها

لیفت بینی کجا انجام میشه؟

لیفت بینی کجا انجام میشه؟

خیلی از افراد علاقه دارند فرم بینی خود را با روش لیفت بینی تغییر دهند و مشکلات و ایرادات ظاهری آن را به طور کامل از بین ببرند اما مسئله اینجاست که جراحی می‌تواند همواره راه حل استرس آور و گران‌ قیمتی باشد و هر کسی حاضر نخواهد بود که از این روش استفاده کند. خوشبختانه با پیشرفت علم و تکنولوژی روش‌های زیادی برای زیبا کردن بینی بدون جراحی معرفی شده است. یکی از بهترین و همچنین موثر ترین روش ها لیفت بینی است که بدون نیاز به جراحی و بیهوشی و با کمترین عوارض و خطرات می توانید به نتیجه مورد نظر خود دست پیدا کنید. لیفت بینی از روش های موثر است که می تواند اثرگذاری و ماندگاری بسیار بالایی با خود به دنبال داشته باشد. اما هنوز نیز افراد زیادی هستند که نمی‌دانند این عمل چگونه صورت می گیرد و تا چه حدی می تواند با خود ماندگاری به دنبال داشته باشد. علاوه بر اینها سوالات متعدد دیگری نیز در خصوص نحوه انجام عمل ، هزینه انجام درمان و عوارض بعد از انجام لیفت وجود دارد. ما در این مقاله قصد داریم به تمام سوالات شما در مورد لیفت بینی پاسخ دهیم و شما را با یکی از سریع ترین و جذاب ترین روش های لیفت بینی آشنا کنیم. همچنین افرادی هستند که می خواهند بدانند لیفت بینی کجا انجام میشود. با ما همراه باشید تا یکی از بهترین کلینیک های معتبر را به شما معرفی کنیم تا شما بتوانید با خیالی آسوده لیفت بینی را انجام دهید و نتیجه خوبی را برای خود رقم بزنید.

مشاوره رایگان خدمات زیبایی 

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی گرگان
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی گرگان

لیفت بینی چیست؟

لیفت بینی روشی است که به راحتی می توانید برای از بین بردن ایرادات ظاهری بینی و بعضی مشکلات پزشکی مانند انحراف و مشکلات تنفسی از آن استفاده کنید. با استفاده از این روش می توانید در قسمت های مختلف بینی تغییراتی را حاصل کنید و تناسب میان بینی و دیگر اعضای صورت خود را بیشتر کنید. نکته مهم این است که این روش برای برطرف کردن بعضی مشکلات مادرزادی و یا آسیب های ورزشی نیز می‌تواند قابل استفاده باشد. این عمل با روش‌های گوناگونی صورت می‌گیرد که بیشتر آنها نیاز به جراحی نخواهند داشت اما ممکن است با توجه به شرایط شما پزشک در بعضی موارد لیفت بینی با جراحی را برای شما توصیه کند. ما در ادامه این مقاله در خصوص هر کدام از این روش ها توضیحات بیشتری را برای شما خواهیم داد، پس با ما همراه باشید.

کاندیدای مناسب برای لیفت بینی

معمولا انجام دادن لیفت بینی هیچگونه محدودیت خاصی را با خود به دنبال ندارد و هر فردی که احساس می کند بینی او نیاز به اصلاح دارد می تواند از نتایج رضایت بخش این روش استفاده کند. توجه داشته باشید که عمل لیفت بینی بر روی نقاط مختلف بینی مانند تیغه ، نوک ، قوز ، پره و پوست آن می‌تواند انجام شود. همچنین از روش های گوناگون لیفت بینی می توانید برای ترمیم یا بهبود نتایج جراحی نیز استفاده کنید. اما در بعضی موارد نیز ممکن است که پزشک به شما جراحی بینی را توصیه کند. این موضوع معمولاً در مواردی استفاده میشود که انحراف و مشکلات بینی به قدری شدید باشد که نتوان با روش‌های غیر جراحی آن را اصلاح کرد. بر اساس توضیحات داده شده می توان گفت که تصمیم گیری در خصوص اینکه آیا شما کاندیدای مناسب برای انجام لیفت بینی هستید یا خیر بر عهده پزشک معالج می باشد. با توجه به مواردی که بیان کردیم در جلسه ی مشاوره پزشک مشخص خواهد کرد که کدام روش برای شما می‌تواند گزینه‌ی مناسب‌ تری باشد و نتایج خوبی را برای شما رقم بزند و کدام روش برای شما نمی تواند گزینه ای مناسب باشد. پس شرکت در جلسات مشاوره قبل از انجام عمل را حتماً جدی بگیرید. شما می توانید جهت مشاوره و مشخص کردن روش مناسب جهت لیفت بینی به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی گرگان مراجعه کنید و تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک مورد معاینه و مشاوره دقیق قرار گیرید. انواع خدمات زیبایی پوست و مو در کلینیک زیر نظر پزشکان متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که میتوانید از این خدمات بهره مند شوید و همواره زیبایی و سلامت خود را حفظ کنید.

روش های مختلف برای لیفت بینی

باید گفت که روش های لیفت بینی به دو دسته با جراحی و بدون جراحی تقسیم بندی می شوند. در روش های بدون جراحی فرد متقاضی بیهوش نمی شود و عمل آن نیز در زمان بسیار کوتاهی صورت می گیرد. در این روش جای زخم بر روی بینی مشاهده نخواهد شد و ماندگاری آن نیز نسبت به روش‌های جراحی کوتاه تر خواهد بود و می‌توان آن را روشی مناسب برای افرادی به شمار آورد که از جراحی ترس دارند. در ادامه مقاله در خصوص روش های مختلف لیفت بینی توضیحاتی را برای شما بیان خواهیم کرد.

لیفت بینی با نخ

نتایج این روش که یکی از روش های بدون جراحی برای لیفت بینی می باشد معمولا می تواند حدود ۱ تا ۲ سال با خود ماندگاری به دنبال داشته باشد و بعد از آن دوباره نیاز به تمدید مجدد خواهید داشت . پزشک با استفاده از قرار دادن نخ های کوچک در داخل بینی شما آنها را به حالتی که دوست دارید در خواهد آورد. در واقع پزشک با توجه به مشکلات موجود در بینی و محل درمان نخ ها را در محل مناسب قرار خواهد داد و با کشیدن و ثابت کردن نخ ها به بینی شما فرم خواهد داد. نخ های استفاده شده در این روش از انواع نخ های بخیه هستند که ضخامت آنها حدود ۱۲ میلی متر است. این نخ ها بعد از مدتی به طور معمول جذب بدن می شوند و خاصیت خود را از دست میدهند و درست به همین دلیل نتایج این روش دائمی و ماندگار نخواهد بود. پزشکان در این روش از نخ های گاگ ، پلیکولید و پیدواو استفاده می کنند. در این میان لیفت بینی با استفاده از نخ پیدواو یکی از جدیدترین روش ها به شمار می رود و در بعضی موارد نتایج آن با جراحی تفاوت زیادی نخواهد داشت. استفاده از دیگر نخ ها نیز کاملاً به تشخیص پزشک معالج شما و همچنین محل درمان بستگی دارد. توجه داشته باشید که لیفت بینی با نخ عملی بدون درد است چرا که پزشک با استفاده از بی حسی موضعی آن را انجام خواهد داد. زمان انجام عمل لیفت بینی با نخ حدود ۱۵ دقیقه است و نیازی نخواهید داشت که در بیمارستان یا خانه بستری شوید. شما می توانید بلافاصله بعد از انجام لیفت بینی با نخ فعالیت های روزمره خود را آغاز کنید. تنها باید در نظر داشته باشید که تا چند روز بعد از انجام درمان از فعالیت های سنگین ، ماساژ دادن محکم بینی یا بلند گردن اجسام سنگین خودداری کنید . لیفت بینی با نخ معمولا برای از بین بردن انواع مشکلات بینی مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین می‌توان درصد موفقیت آن را بالا دانست البته در بعضی موارد که آسیب های ایجاد شده مربوط به شکستگی یا انحراف استخوان های بینی می باشد نمی توان از این روش کمک گرفت. بدون شک نتایج این روش خیلی زودتر از جراحی خود را نشان خواهد داد و دوره نقاهت آن نیز بسیار کوتاه است ضمن اینکه هزینه آن نیز نسبت به انجام جراحی لیفت بینی بسیار کمتر می باشد.

لیفت بینی با تزریق ژل

استفاده از این روش برای افراد می تواند گزینه مناسبی باشد که علاقه دارند افتادگی بینی خود را از بین ببرند یا بر روی بینی خود زخمی دارند. همچنین اگر غضروف های بینی شما کمی بیرون زده باشد می توانید از این روش برای از بین بردن بیرون زدگی و یکدست کردن بینی خود استفاده کنید. همانطور که بیان کردیم لیفت بینی توسط تزریق ژل یا فیلر های پوستی به نواحی مختلف بینی انجام می گیرد. بسته به نوع ژل استفاده شده ، سن فرد بیمار و بافت پوست او نتایج این روش می‌تواند بین ۱ تا ۲ سال ماندگاری با خود به دنبال داشته باشد. توجه داشته باشید که تزریق ژل به بینی برای از بین بردن اشکالات اساسی در بینی مورد استفاده قرار نمی گیرد. در واقع این روش فقط می توان انحرافات یا قوز های ظاهری بینی را از بین ببرد. نکته مهم دیگر در خصوص ژل های استفاده شده در این روش این است که این ژل ها حاوی هیالورونیک اسید می باشند که می توانند سبب افزایش خاصیت ارتجاعی پوست شوند و این امر می‌تواند جوانی و شادابی را با خود به دنبال داشته باشد. هزینه لیفت بینی با ژل نیز بر اساس نوع ژل استفاده شده و مقدار آن مشخص خواهد شد.

چسب لیفت

خیلی از افراد به دنبال روش‌هایی برای لیفت بینی هستند .چسب لیفت بینی نیز می‌تواند یک روش فوری و راحت برای بالا بردن بینی باشد. ممکن است شما هم بخواهید در موارد خاصی بینی زیبا و خوش فرمی داشته باشید. اما به دلیل عوارض جراحی زیبایی بینی یا روش های لیفت بینی این گزینه ها را در نظر نگیرید. در این حالت راه حل برای شما استفاده کردن از چسب لیفت بینی است.

لیفت بینی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی گرگان – لیفت بینی

لیفت بینی با جراحی

زمانی که حرف از جراحی به میان می‌آید ممکن است گزینه ای شبیه به عمل جراحی بینی در ذهن شما شکل بگیرد. اما باید گفت که جراحی لیفت بینی معمولاً نیازی به بستری شدن یا مراقبت های بسیار سخت یا طولانی مدت بعد از انجام عمل ندارد و در بعضی موارد با استفاده از بی حسی موضعی انجام می گیرد. در برخی موارد نیز ممکن است که بسته به شرایط فرد متقاضی از بیهوشی عمومی استفاده شود. نکته مهم اینجاست که در هر دو صورت شما در حین انجام عمل هیچگونه درد یا ناراحتی را احساس نخواهید کرد. مدت زمان انجام این عمل نیز حدود ۲ تا ۴ ساعت است و بعد از یک تا دو ساعت ریکاوری می توانید به منزل برگردید. برای انجام عمل لیفت بینی برش بسیار کوچکی در ناحیه بینی بین دو سوراخ زده خواهد شد تا پوست بینی به راحتی بلند شود بعد از آن پزشک با توجه به مشکلاتی که در بینی شما وجود دارد و صحبت هایی که در جلسه مشاوره با شما داشته است ایرادات و مشکلات را برطرف می کند و پس از انجام عمل محل برش را بخیه خواهد زد در بعضی موارد که آسیب بسیار زیاد است و ممکن است نیاز به ایجاد برش در پایه‌ های بینی نیز برای شما وجود داشته باشد. در هر حال بعد از انجام عمل برای ثابت نگه داشتن بینی از ایمپلنت های خاصی استفاده خواهد شد. لیفت بینی با استفاده از جراحی نیز انواع گوناگونی دارد که ما همه ی آنها را برای شما بیان خواهیم کرد.

. لیفت بینی کاهشی : اولین نوع این روش ، لیفت بینی کاهشی می باشد که برای کوچک کردن بینی انجام می گیرد در این روش بعد از انجام برش استخوان ها و غضروف های نوک یا کناره های بینی برداشته خواهد شد.

. لیفت بینی افزایشی : با استفاده از این نوع لیفت میتوانید بینی خود را بزرگ تر کنید این کار با برداشتن بافت از یک قسمت و پیوند آن به قسمت های دیگر صورت می‌گیرد در بعضی موارد نیز می توان از ایمپلنت های مصنوعی یا طبیعی نیز استفاده کرد.

. لیفت بینی آسیب دیده : اگر بینی شما به هر دلیلی دچار آسیب شده می توانید از لیفت بینی آسیب دیده کمک بگیرید در این روش می توانید با از بین بردن شکستگی و انحرافات به وجود آمده در بینی فرم آن را اصلاح کنید و تنفس خود را راحت تر کنید.

. لیفت بینی ترمیمی : این روش با پیوند بافت از قسمت‌های دیگر ، بافت از دست رفته بینی شما ترمیم می شود و فرم بینی شما اصلاح خواهد شد در مورد آسیب های شدید نیز ممکن است نیاز به چندین عمل جراحی پشت سر هم وجود داشته باشد.

. لیفت بینی اصلاحی : به طور خاص اگر که از فرم نوک بینی خود ناراضی هستید می توانید از این روش کمک بگیرید در این روش ممکن است که با استفاده از ایمپلنت ها , برداشتن چربی و پیوند بافت ، ترمیم نوک بینی برای شما صورت گیرد و فرم مورد نظر برای شما حاصل شود.

. لیفت بینی نژادی : در این روش فرم طبیعی بینی کاملا حفظ خواهد شد و به اصطلاح بسته به مشخصات چهره فرد متقاضی و ویژگی های ظاهری انجام خواهد شد.

. لیفت بینی باز بینی : با استفاده از لیفت بینی با جراحی که به لیفت بینی بازبینی نیز معروف است می توانید مشکلات به وجود آمده بعد از جراحی بینی را از بین ببرید این مشکلات می تواند شامل عدم تقارن در شکل ظاهری بینی ، نارضایتی از شکل آن بعد از انجام عمل و حتی بعضی مشکلات تنفسی باشد.

بهترین روش لیفت بینی کدام است؟

لیفت بینی با تزریق ژل سبب تغییر در تیغه نوک بینی و اطراف آن خواهد شد برای اصلاح هر قسمت با توجه به تشخیص پزشک متخصص شما تزریق انجام خواهد گرفت در روش لیفت با نخ و کشیدن نوک بینی فرم بینی و تیغه آن تغییر خواهد کرد ممکن است پزشکان برای به وجود آوردن تغییرات بیشتر و اثرات بیشتر از هر دو روش به صورت ترکیبی نیز استفاده کنند لیفت بینی برای افرادی که بینی های بزرگ دارند مناسب نیست اما در برخی مواقع پزشک اگر حرفه ای و با تجربه باشد با اصطلاحات مورد نیاز و ایجاد خطای دید طبقات که بینی کوچک تهدید شود اینکه کدام روش می تواند بهترین نتیجه را رقم بزند بسته به نظر پزشک متخصص دارد.

دوره نقاهت بعد از انجام لیفت بینی

بعد از لیفت بینی با تزریق ژل ممکن است در ناحیه تزریق شده کمی احساس درد و تورم را داشته باشید که یک الی دو ساعت ممکن است قرمزی روی پوست شما حاصل شود که به مرور زمان از بین خواهد رفت و در نتیجه لیفت بینی به خوبی قابل مشاهده خواهد بود برخی از پزشکان زیبایی برای به حداقل رساندن قرمزی و التهاب بعد از انجام لیفت از کیسه یخ استفاده خواهند کرد نتایج اصلی بعد از ۱ تا ۲ هفته خود را نشان خواهند داد و قرمزی و کبودی به طور کامل از بین خواهد رفت . لیفت بینی عموماً دوره نقاهت ندارد و میتوانید بعد از انجام آن به فعالیت‌های روزمره خود ادامه دهید در روش لیفت با نخ روند بهبودی مانند استفاده از تزریق ژل می باشد ممکن است تورم کمی برای شما حاصل شود که با گذشت دو تا هفت روز بعد از انجام آن از بین می‌رود در مورد لیفت بینی با جراحی باید گفت که دوره نقاهت آن می تواند طولانی تر باشد و حدود ۶ ماه زمان نیاز دارد تا تورم به طور کامل از بین برود و شما بتوانید نتایج آن را مشاهده کنید البته انتخاب پزشک متخصص و با تجربه در این زمینه به شما کمک خواهد کرد که دوره نقاهت کوتاه تر و عوارض جانبی کمتری را پشت سر بگذارید.

چگونه ماندگاری لیفت بینی را به حداکثر برسانیم؟

هر روش لیفت بینی نوع مواد استفاده شده و نوع پوست در میزان ماندگاری آن می تواند تاثیرگذار باشد. اما با ایجاد شرایط مناسب می‌توان دوام لیفت بینی را افزایش داد و مراقبت های زیر می تواند تا حدودی سبب افزایش ماندگاری لیفت بینی با تزریق ژل شود:

. روش های روتین مراقبت از پوست را حتماً باید در برنامه روزانه خود جای دهید.

. فیلر بینی به آب حساس است و در صورت کمبود آب می تواند کاهش پیدا کند پس حتماً آب فراوان بنوشید.

. قبل از اینکه کاملا از بین برود برای تزریق جدید باید به کلینیک مورد نظر مراجعه کنید.

. از انجام حرکاتی که سبب میشود به فیلر تزریق شده فشار وارد شود خودداری کنید می توانید از پزشک خود در خصوص تزریق بوتاکس و محدود کردن حرکات عضلات در نواحی خاص بپرسید.

. فشار روی بینی مثل استفاده کردن از عینک و ماسک برای دوام لیفت بینی اثرات منفی می تواند داشته باشد.

. در زمان تمدید لیفت بینی با پزشک خود مشورت کنید و از روش های جدید با ماندگاری بیشتر مطلع شوید.

خطرات و عوارض جانبی لیفت بینی

به طور کلی عوارض و خطرات لیفت بینی بسیار کم خواهد بود مخصوصاً اگر از روش‌های غیر جراحی استفاده کنید اما از آنجایی که سیستم خون رسانی در بینی بسیار پیچیده است و مولفه های آن در نهایت با چشم در ارتباط هستند حتماً باید توسط پزشک متخصص و با تجربه به لیفت بینی پرداخته شود در غیر این صورت ممکن است که سبب ایجاد عوارض عروقی ، نکروز پوست و عفونت شود همچنین به دلیل ارتباط با چشم اختلال بینایی نیز می‌تواند وجود داشته باشد . در روش لیفت با نخ احتمال دارد در نقطه ورود نخ مشکلات پوستی برای شما به وجود آید این ناراحتی عموماً چند روز بعد از بین خواهد رفت ، عوارضی که در زیر برای شما بیان می‌کنیم جزء خطراتی است که احتمال به وجود آمدن آن ها بسیار کم است ولی افراد بعد از انجام لیفت بینی ممکن است با آن روبه‌رو شوند. عوارض جانبی احتمالی عبارتند از:

. کبودی در محل تزریق فیلر

. جابجا شدن ژل

. حالت تهوع

. ایجاد ورم و کبودی بیش از اندازه.

مزایای لیفت بینی چیست؟

. هزینه مناسب آن: خیلی از افراد به دلیل هزینه‌های بالای جراحی اقدام به جراحی بینی نمی‌کنند لیفت بینی راه حلی به صرفه همراه با نتایج بسیار طولانی مدت برای آنها می باشد.

. بدون نیاز به بیهوشی و بستری انجام می گیرد: اگر از جراحی و بیهوشی میترسید می توانید از روش های بدون جراحی لیفت بینی استفاده کنید این روش ها معمولاً درد بسیار کمی را با خود به دنبال دارد و دوره نقاهت آن نیز بسیار کوتاه است.

. بدون هیچ گونه محدودیت سنی: برای روش های گوناگون لیفت بینی از نظر سنی هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد بنابراین شما با هر سن و سالی می توانید از این روش ها استفاده کنید و از نتایج به دست آمده آن لذت ببرید البته قبل از انجام عمل حتماً باید با یک پزشک متخصص و با تجربه در این زمینه مشورت داشته باشید تا بتوانید نتایج مناسبی از این روش درمانی را برای خود رقم بزنید.

. عوارض جانبی بسیار کم: معمولاً جراحی بینی با استفاده از داروهای بیهوشی عوارض زیادی با خود به دنبال دارد در حالی که روش های بدون جراحی برای انجام لیفت بینی عارضه زیادی با خود به دنبال ندارد و فقط کمی تورم و یا التهاب چند روزه برای شما به وجود می‌آورد در بعضی موارد نیز ممکن است جای زخم بسیار کوچکی برای شما به وجود آید حتی عوارض جانبی لیفت بینی با جراحی نیز بسیار کمتر از جراحی معمول بینی می باشد چرا که این روش معمولا با بی حسی موضعی انجام می گیرد.

اگر شما هم علاقه به لیفت بینی دارید و می خواهید از مزایای بیشمار این روش درمانی بهره مند شوید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی گرگان تحت نظر پزشک متخصص و باتجربه این کلینیک به انجام درمان مناسب بپردازید و از مزایای بیشمار آن بهره مند شوید انواع خدمات زیبایی پوست و مو در این کلینیک زیر نظر پزشک متخصص و با تجربه آن انجام می گیرد.

معایب و عوارض لیفت بینی

عوارض روش های گوناگون لیفت بینی با هم متفاوت می باشد. در لیفت بینی با استفاده از جراحی معمولاً پس از انجام عمل در صورت شما به خصوص در اطراف چشمان شما تورم و کبودی حاصل می‌شود که این تورم و کبودی بعد از یک الی دو روز کم کم بهبود پیدا می کند. همچنین بعد از، از بین رفتن داروهای بی حسی ممکن است که احساس درد یا فشار در بینی خود داشته باشید این موضوع کاملا طبیعی می باشد و مدت کوتاهی بعد از انجام عمل از بین خواهد رفت ممکن است بینی شما تا چند ماه بعد از انجام عمل هنوز تورم داشته باشد این تورم زیاد نخواهد بود و بعد از گذشت ۶ ماه به طور کامل از بین خواهد رفت در برخی موارد نیز ممکن است نتایج انجام عمل بینی چندان رضایت بخش نباشد و یا بینی شما نامتقارن شود این موارد در صورتی به وجود می آید که شما لیفت بینی را در مرکزی نامعتبر و زیر نظر پزشک بی تجربه انجام داده باشید اما نگران نباشید حتی اگر این موضوع برای شما پیش آید می توانید با استفاده از بعضی جراحی های اصلاحی آن را از بین ببرید به جز این موارد که بیان کردیم عوارض لیفت بینی عمومی است و بعد از مدتی بدون نیاز به اقدام خاصی از بین خواهند رفت ، رایج ترین عوارض بعد از انجام عمل احساس درد ، بی حسی ، کبودی ، تورم و یا جای زخم روی بینی می باشد شما می توانید با خیالی آسوده لیفت بینی را در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی گرگان زیر نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک انجام دهید و از هرگونه عوارض جانبی ناخواسته در امان باشید و بهترین نتیجه را بعد از گذراندن دوره نقاهت برای خود رقم بزنید.

توصیه ها و مراقبت های قبل از انجام لیفت بینی

شما باید قبل از انجام لیفت بینی برخی نکات را مد نظر قرار دهید رعایت این نکات علاوه بر اینکه می‌تواند در ایجاد آمادگی قبل از انجام عمل به شما کمک کند می تواند به کاهش عوارض بعد از آن نیز کمک کند و نتایج روش مورد نظر را ماندگارتر کند توجه داشته باشید که این موارد کاملا عمومی می باشد بنابراین دانستن این موارد نیاز به شرکت در جلسات مشاوره قبل از انجام لیفت بینی را خواهد داشت چرا که در این جلسات توصیه های پزشک با توجه به شرایط شما مشخص خواهد شد ضمن اینکه شما می توانید تمام سوالات خود را با پزشک در میان بگذارید و تمام ترس ها و ابهامات خود را از بین ببرید.

. حداقل از دو هفته قبل از انجام لیفت باید از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی خودداری کنید ، استفاده کردن از دخانیات سبب اختلال در فرایند اکسیژن رسانی خواهد شد و می‌تواند دوره درمان و نقاهت شما را طولانی مدت کند.

. اگر که داروی خاصی را استفاده می کنید یا بیماری خاصی را دارید حتماً باید در جلسه مشاوره پزشک خود را مطلع کنید.

. مصرف مواد غذایی و داروهایی که سبب رقیق شدن خون می شود باید یک هفته قبل از انجام جراحی متوقف شود اگر امکان قطع داروها برای شما وجود ندارد حتما آن را با پزشک خود در میان بگذارید تا پزشک توصیه های لازم را در این زمینه به شما بدهد.

. اگر در جلسات مشاوره پزشک دارویی را برای شما در نظر گرفت آن را باید به طور منظم استفاده کنید.

. قبل از انجام لیفت بینی استحمام کنید.

لیفت بینی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی گرگان – لیفت بینی

مراقبت ها و توصیه های بعد از انجام لیفت بینی

. اگر لیفت بینی با جراحی را انجام می دهید باید در حدود یک هفته ایمپلنت را روی بینی خود نگه دارید.

. از کمپرس سرد روی بینی استفاده کنید این کار را ۶ تا ۸ بار در طول روز و هر بار باید به مدت ۱۵ دقیقه انجام دهید.

. تا چند روز بعد از انجام لیفت بینی در زمان خوابیدن باید سر خود را بالاتر از حد معمول قرار دهید.

. از خوردن داروهای رقیق کننده خون باید تا یک هفته بعد از انجام جراحی خودداری کنید البته ممکن است در بعضی موارد پزشک خودش این داروها را برای شما توصیه کند.

. تا مدتی از انجام دادن فعالیت های سنگین ورزشی و شنا کردن باید خودداری کنید.

. حتی الامکان باید از انجام ورزش هایی مانند فوتبال ، والیبال و بسکتبال که احتمال برخورد توپ و آسیب رسیدن به بینی در آن زیاد است خودداری شود.

. با توجه به توصیه های متخصص رژیم غذایی خود را متعادل کنید تا روند بهبودی شما سرعت بیشتری را سپری کند.

. تا چند روز بعد از انجام لیفت بینی از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید دوری کنید و حتماً نیز از محیط هایی که گرد و غبار دارد دوری کنید.

. مصرف دخانیات و قلیان را باید کنار بگذارید و حتی باید از دود آنها نیز دوری کنید.

. بعد از انجام عمل برای بررسی نتیجه و وضعیت خود به پزشک مراجعه کنید.

تعداد جلسات لیفت بینی

لیفت بینی چه با جراحی و بدون جراحی در یک جلسه انجام می گیرد. در روش جراحی ماندگاری آن دائمی است و فرد می‌تواند تا سال‌های زیادی از نتیجه به دست آمده لذت ببرد. اما در روش‌های غیر جراحی باید گفت که ماندگاری آن بستگی به نوع روش استفاده شده دارد. مثلا اگر از لیفت بینی با نخ استفاده کنید ماندگاری آن حدود دو سال است و بعد از آن دوباره نیاز به تمدید مجدد خواهید داشت تا بتوانید از نتیجه به دست آمده لذت ببرید. استفاده از ژل نیز بسته به نوع ژل استفاده شده بین یک تا یک سال و نیم می تواند برای شما ماندگاری داشته باشد و بعد از آن نیاز به تمدید مجدد دارد. اگر شما هم علاقه به لیفت بینی دارید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی گرگان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک مورد معاینه و مشاوره قرار گیرید و بسته به شرایط و نوع مشکلات بینی خود بهترین روش را استفاده و به نتیجه مورد نظر خود برسید.

هزینه لیفت بینی

یکی از اصلی‌ترین فاکتورها در مشخص کردن هزینه انجام عمل لیفت بینی کلینیکی است که می‌خواهید در آن عمل بینی را انجام دهید کلینیک های معتبر معمولاً هزینه های مناسب تری را در نظر می‌گیرند و هزینه کمتری نیز برای جلسات مشاوره از شما دریافت خواهند کرد بررسی لیست هزینه لیفت بینی نشان خواهد داد که هزینه روش های بدون جراحی بسیار کمتر از روش‌های جراحی می باشد البته باید هزینه های قبل از انجام عمل که شامل آزمایش ها ، عکسبرداری و ….. است را نیز در نظر گرفت ، در بعضی موارد نیز پزشک ممکن است از چسب برای تثبیت نتایج استفاده کند بنابراین شما باید هزینه چسب لیفت بینی را نیز به هزینه های خود اضافه کنید و مشخص است که هزینه های انجام این عمل به مراتب کمتر از جراحی بینی یعنی همان رینوپلاستی است و به همین دلیل می‌توان گفت که گزینه مناسب برای افراد به شمار می‌رود ، در روش‌های بدون جراحی نیز عوامل مختلفی مانند ژل یا نخ استفاده شده ، تخصص و مهارت پزشک مورد نظر ، شهر و محل زندگی شما و …… می‌تواند در مشخص کردن هزینه درمان اهمیت داشته باشد برای مثال هزینه لیفت بینی در تهران با دیگر استان‌های کشور می تواند متفاوت باشد جهت دریافت هزینه ها و وقت مشاوره لیفت بینی به روش هایی که بیان کردیم می توانید با کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی گرگان تماس حاصل کنید با مشاوران و کارشناسان حرفه ای ما در این زمینه گفت‌وگو داشته باشید و از هزینه انجام درمان و هر سوالی که در خصوص این روش درمانی دارید اطلاعات کامل به دست آورید مشاوره در این کلینیک به صورت صورت رایگان می باشد که میتوانید از آن استفاده کنید همچنین با اطلاع پیدا کردن از تخفیفات ویژه این کلینیک نیز می توانید از آنها استفاده کنید.

پرسش و پاسخ با پزشک متخصص

ما در این قسمت از این مقاله پاسخ پرسش های پرتکرار شما را به صورت کامل توسط پزشک متخصص پوست و مو زیبایی کلینیک بین المللی گرگان پاسخ داده ایم ، با مطالعه دقیق پرسش و پاسخ ها در این قسمت و مطالعه بخش نظرات اگر باز هم سوالی در مورد انواع روش های لیفت بینی و لیفت صورت دارید در بخش نظرات سایت پرسیده شود تا هم به تکمیل این قسمت کمک کرده باشید و این نوشتار کامل باشد همچنین پرسش شما ممکن است سوال خیلی از هموطنان عزیز باشد و با دریافت پاسخ در این قسمت هم در وقت شما عزیزان صرفه‌جویی شده و هم شما می توانید کمکی هر چند اندک به هموطنان عزیز خود کرده باشید.

. چه زمانی بعد از انجام لیفت بینی نتایج خود را نشان خواهد داد؟

در روش لیفت بینی با ژل بلافاصله بعد از تزریق شما می توانید نتایج را مشاهده کنید اما در روش‌های دیگر شما نباید چنین انتظاری را داشته باشید که نتایج بلافاصله خود را نشان دهد چرا که بعد از انجام معمولاً آثار کبودی و تورم روی صورت شما وجود دارد و ممکن است جای زخم نیز مشخص باشد بنابراین بهتر است که کمی صبر داشته باشید ، حدود دو تا سه هفته بعد با از بین رفتن کامل اثرات زخم و تورم می توانید نتایج واقعی لیفت بینی را مشاهده کنید.

. در جلسات مشاوره چه مواردی مطرح خواهد شد؟

جلسات مشاوره جای هیچ گونه خجالت کشید نیست و شما باید تمام سوالات خود همچنین ترس و مشکلات خود را با پزشک مطرح کنید تا بتواند بهترین تصمیم را برای انجام لیفت بینی برای شما بگیرد و علاوه بر این در این جلسات پزشک شما را مورد معاینه قرار خواهد داد و در خصوص نتایج انجام عمل و انتظاراتی که باید داشته باشید صحبت خواهد کرد ضمن اینکه می توانید نتایج لیفت دیگران را نیز مورد بررسی قرار دهید و تصمیم درست و قطعی را بگیرید.

. آیا نتایج لیفت بینی دائمی است؟

اگر که علاقه دارید از روش‌های بدون جراحی برای انجام لیفت بینی استفاده کنید پاسخ به این سوال خیر می باشد نخ های استفاده شده در لیفت بینی پس از مدتی جذب بدن خواهد شد و تاثیرات خود را از دست خواهد داد بنابراین حدود دو سال بعد از لیفت بینی با نخ دوباره نیاز به تمدید مجدد پیدا خواهید کرد البته بعد از چند بار ترمیم ماندگاری آن می‌تواند بیشتر شود در روش های لیفت بینی با استفاده از ژل نیز اثرات ژل میتواند نهایت در حدود یک سال و نیم باقی بماند اما در روش های لیفت بینی با جراحی نتایج آن طولانی مدت است و نیاز به ترمیم دوره‌ای برای شما وجود نخواهد داشت.

. آیا جراحی بینی با لیفت بینی با استفاده از جراحی متفاوت است؟

بله در انجام لیفت بینی با استفاده از جراحی نیاز به بستری شدن نخواهید داشت و همچنین خطرات و عوارض آن نیز بسیار کمتر است همچنین دوره نقاهت آن کوتاه می‌باشد و نتایج آن زودتر خود را نمایان می‌کند البته باید گفت که تصمیم گیری برای انتخاب روش که برای شما کدام گزینه مناسب تر است بر عهده پزشک متخصص می باشد و با بررسی از شرایط جسمی شما و همچنین انتظارات شما روش مناسب را برای شما پیشنهاد خواهد داد.

. لیفت بینی در کجا انجام میشود؟

منظور از بهترین محل ، کلینیک معتبر می باشد که هزینه لیفت بینی بتواند با قیمت مناسب انجام شود و قابل اعتماد نیز باشد ضمن اینکه پزشک متخصص مهارت و تخصص کافی را داشته باشد و بتواند عمل لیفت بینی را با جراحی و بدون جراحی برای شما انجام دهد یکی از مراکز مطمئنی که شما می توانید لیفت بینی را در آن انجام دهید کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی گرگان می باشد و شما می توانید از خدمات حرفه‌ای و با کیفیت این مجموعه بهره مند شوید.

نتیجه گیری

همانطور که بیان کردیم خیلی از افراد علاقه دارند حالت بینی خود را تغییر دهند و مشکلات و ایرادات ظاهری آن را از بین ببرند اما مسئله اینجاست که خیلی از افراد از جراحی می ترسند و یا از پس هزینه انجام آن بر نمی آیند باید گفت که امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی روش های زیادی برای زیبا کردن بینی بدون نیاز به جراحی وجود دارد یکی از بهترین و موثرترین روش ها ، لیفت بینی می باشد ، به شکلی که بدون جراحی و بیهوشی می تواند نتایج خوبی را برای افراد رقم بزند لیفت بینی روش موثر با اثرات ماندگار است اما هنوز افراد زیادی هستند که نمی‌دانند این عمل چگونه انجام میشود و تا چه مدت اثرات آن ماندگاری دارد ما در این مقاله در خصوص انجام روش های مختلف با شما صحبت کردیم و ماندگاری هر کدام را برای شما بیان کردیم ، اینکه کدام روش برای شما می تواند گزینه مناسبی باشد و بهترین نتیجه را برای شما رقم بزند بستگی به نظر پزشک متخصص دارد که پزشک بعد از معاینه شما و همچنین انتظارات شما ، بهترین روش را برای شما پیشنهاد خواهد داد اگر که علاقه دارید ببینی زیباتری داشته باشید و ایرادات و مشکلات بینی خود را برطرف کنید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی گرگان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک مورد معاینه و مشاوره قرار گیرید و روش مناسبی را برای لیفت بینی در نظر بگیرید و از آن استفاده کنید ، در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو زیر نظر پزشک متخصص و با تجربه انجام می گیرد که می توانید از این خدمات بهره مند شوید و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید.

درباره کلینیک

در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی گرگان بهترین تجهیزات و همچنین بهترین پزشکان متخصص و حرفه ای و پرسنل دوره دیده وجود دارد که شما می توانید از روش های کلینیکی برای رفع انواع مشکلات پوست و موی خود استفاده کنید انواع خدمات توسط بهترین تجهیزات و تکنولوژی ها در این کلینیک مورد تایید وزارت بهداشت ایران قرار گرفته است موقعیت مناسب این کلینیک و استفاده کردن از بهترین تکنولوژی و تجهیزات مدرن باعث شده که اطمینان افراد متقاضی و زیباجویان عزیز جلب شود. در این کلینیک مشاوره گرفتن از کارشناسان و اساتید برجسته پوست کشور برای شما عزیزان فراهم است و بهترین روش ها و صحیح ترین درمان ها برای برطرف کردن مشکلات پوست و موی شما در نظر گرفته می شود تا شما بتوانید به راحتی به رفع مشکلات پوست و موی خود بپردازید. شما به راحتی می توانید با شماره گیری و تماس با این کلینیک یا حضور در آن توسط کارشناسان و مشاوران حرفه ای به صورت رایگان مورد مشاوره قرار بگیرید و به رفع مشکلات پوست و موی خود بپردازید.

مشاوره رایگان خدمات زیبایی 

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی گرگان
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی گرگان

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی گرگان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و ارتباط از طریق واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

17910111450

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 16 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicgorgan

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی گرگان توسط کادرحرفه ای انجام میشود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

تلگرام

https://t.me/cliniczibaeiiarad

گپ

https://gap.im/join/OTM4NzkxMjUwNDIzMDU5MDgxMjM4NTI1NDExODY1MjI1NTI5OTM3MDQ1MDIwODY0MzMyNjA3NTMzNjEzMTIyOTU3NTUzMjYyNjA1NTH

سروش

https://splus.ir/cliniczibaiiarad

ایتا

https://eitaa.com/cliniczibaiiarad

روبیکا

https://rubika.ir/clinicarad

درباره‌ی خانم دکتر طاهریون

همچنین ببینید

عمل زیبایی کل صورت و تاثیر ان بر روی چهره

عمل زیبایی کل صورت

عمل زیبایی کل صورت  زیبایی و افزایش توجه به آن در صورت و جوانی در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *