آخرین خبرها

بلفاروپلاستی بدون جراحی

بلفاروپلاستی بدون جراحی

بلفاروپلاستی یکی از روش های موثر برای درمان افتادگی پوست اطراف چشم می باشد که در اصطلاح سبب لیفت و جمع شدن پوست این ناحیه خواهد شد. در روش های بلفاروپلاستی غیر جراحی هیچ نیازی به ایجاد برش و بخیه بر سطح پوست نمی باشد .

یکی از روش های درمان پلاسما جت می باشد که با استفاده از دستگاه مخصوصی  پوست بالا و پایین پلک کشیده و سفت می شود و پوست اضافه از بین خواهد رفت . این تکنیک زیبایی یکی از روش های نوین برای جوان سازی پوست می باشد که در حوزه زیبایی پیشرفت و  گسترش زیادی داشته است.

متخصصین در این عمل بدون نیاز به برش و بدون حذف پوست اضافه یا چربی ها عضلات اوربیکولار پلک را اصلاح می کنند.  این موضوع سبب پیشگیری از خطرات ناشی از عمل جراحی می باشد و نتایج آن زودتر قابل مشاهده می باشد.

بلفاروپلاستی غیر جراحی با پلاسما جت

چشم ها یکی از اعضای اصلی و مهم در چهره می باشد که نقش مهمی در بینایی و زیبایی خواهد داشت. بنابراین با ایجاد چین و چروک در این ناحیه و مشکلاتی مانند افتادگی پلک و پف چشم تاثیر نا خوشایند ی برای اعتماد به نفس خواهد داشت.

اثر چشم ها یکی از حساس ترین اجزای صورت است بنابراین نمی‌ توان با هر روشی برای از بین بردن چین و چروک های اطراف ان استفاده کرد و حتی برخی افراد شرایط انجام عمل جراحی را ندارند و می خواهند در مدت زمان کوتاهی به نتایج دلخواه خود برسند. پلاسما جت یکی از روش‌ های غیر جراحی،  مدرن و به روز برای درمان افتادگی پلک می باشد.

منظور ما از پلاسماجت این است که می‌ توان با روشی کاربردی و بدون جراحی برای رفع  چین و چروک و افتادگی اقدام کرد.  این روش عوارضی جانبی بسیار کمی دارد و برای کسانی که دوست دارند جوانی و شادابی را به چشم هایشان  باز گرداندند پیشنهاد می شود.

  پلاسما یکی از انواع دیگر  ماده است که حالت گازی دارد و درجه حرارت آن بسیار بالا است.  در واقع  در پلاسما تعداد الکترون های آزاد با تعداد الکترود های  مثبت برابر است از این رو این ماده می‌ تواند سلول‌های پوستی را تحریک کند در نتیجه سبب ترمیم و  بازسازی پوست می شود. این تکنیک  زیبایی بدون نیاز به جراحی،  کاربرد های فراوانی دارد.

در این عمل پزشک با استفاده از دستگاه پلاسما جت لایه های سطحی پوست را تصعید کرده و باعث کشیدگی لایه های زیرین پوست می شود و در نهایت به لیفت و جمع شدن پوست منجر خواهد شد . با تاباندن انرژی دستگاه پلاسما جت اطراف چشم پوست این ناحیه منقبض می شود و به تدریج سبب از بین رفتن افتادگی پوست آن می شود.

در نقاطی که پلاسما به پوست نفوذ می کند زخم های بسیار ریزی با فاصله ۵/. میلی متر ایجاد می شود.  البته، این زخم ها سبب یکنواخت شدن و جمع شدن لایه های زیرین پوست و نواحی آسیب دیده اطراف چشم خواهد شد و مشکلات آن رفع می کند.

درباره‌ی ashkan300

همچنین ببینید

بلفاروپلاستی کجا خوبه

بلفاروپلاستی کجا خوبه

بلفاروپلاستی کجا خوبه افتادگی در پلک‌ها و پف کردن آنها از مشکلات ظاهری است که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *