آخرین خبرها

بهترین کلینیک اصفهان برای درمان لاغری صورت

بهترین کلینیک اصفهان برای درمان لاغری صورت

همزمان با افزایش سن کم کم می توانید شاهد تغییراتی بر فرم ظاهری چهره خود باشید که حتی به لاغری موضعی صورت منجر می شود.  بنابراین کم کم فرو رفتگی هایی در بخش های مختلف صورت مانند گونه ها ، شقیقه ها  مشاهده می شود و  چین و چروک‌ ها و خطوط به وضوح نمایان می شوند.

 خوشبختانه امروزه می توان با روش های مختلفی مجدداً فرم صورت را به روز های جوانی باز گرداند.  متخصصین ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان تزریق ژل و چربی را دو گزینه ای بسیار مناسب برای این هدف پیشنهاد می کنند .

معمولاً زیبا جویان عزیز در مقطع سنی ۳۰ تا ۳۵ سال برای درمان لاغری صورت اقدام می‌ کنند زیرا پس از سی سالگی کم کم تولید کلاژن در پوست کاهش می یابد و چربی ها تحلیل می روند.  در نتیجه نشانه‌ های پیری کم کم نمایان خواهد شد.  به دلیل اهمیت این موضوع ما قصد داریم در طی این مطلب  شما را با دو تکنیک زیبایی و کم تهاجمی برای بازگرداندن حجم از دست رفته صورت آشنا کنیم . پس پیشنهاد می کنیم در ادامه مطلب در وب سایت کلینیک زیبایی آراد اصفهان با ما همراه باشید.

دلایل لاغری صورت چیست ؟

لاغر شدن صورت معمولاً به صورت اتفاقی رخ نمی دهد بلکه به مرور زمان در طی دوران مختلف زندگی شاهد از دست رفتن چربی ها و لاغر شدن بخش های مختلف صورت خواهیم بود . بنابراین دلایل مختلفی بر لاغر شدن صورت تاثیر گذار است و سرعت آن را افزایش می دهد این دلایل عبارتند از

  • نوسانات وزنی در طی دوران مختلف زندگی
  • ابتلا به بیماری ها و مصرف برخی از دارو ها
  • قرار گرفتن در شرایط استرس ها به مدت طولانی
  • مصرف انواع دخانیات
  • قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید
  • تغییرات هورمونی
  • استعمال دخانیات

عوامل ذکر شده می تواند سرعت لاغر شدن صورت را افزایش دهد.  پس با از دست رفتن چربی ها کم کم نشانه های پیری بر چهره نمایان خواهد شد.  د

درباره‌ی ashkan300

همچنین ببینید

عکس آقا که نیاز به تزریق چربی در اندام تناسلی دارد

اندام تناسلی

هزینه تزریق چربی به اندام تناسلی مردان قیمت و هزینه ی تزریق چربی به آلت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *